Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з захисту рослин, полив та очищення зелених зон
Очікувана вартість
411 888,00 UAH
UA-2021-03-23-002660-a 32d4d3e672b74f9c8cf892bac408851c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Шабля

+380976816698 shablya238@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Гопри - Водоканал"
Код ЄДРПОУ: 36904404
Місцезнаходження: 75600, Україна , Херсонська обл., м. Гола Пристань, вул. Лермонтова, 41
Контактна особа: Тетяна Шабля
+380976816698
shablya238@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2021 10:37
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2021 10:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2021 10:00
Початок аукціону: 02 квітня 2021 13:11
Очікувана вартість: 411 888,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 059,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з захисту рослин, полив та очищення зелених зон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, м. Гола Пристань, територія міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2021 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2021 10:41
3.Проект договору.doc
23 березня 2021 10:41
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-23-002660-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БУД ВІК СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42725465
Дата подання: 06 квітня 2021 11:03
ЗВЕРНЕННЯ щодо захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів
ТОВ «БУД ВІК СЕРВІС», як учасник спрощеної закупівлі за предметом: «Послуги з захисту рослин, полив та очищення зелених зон, ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-23-002660-a (далі – Спрощена закупівля), звертається до Виконавчого комітету Скадовської міської ради (далі - Замовник), із наступним.
За результатами розгляду пропозиції Фізичної особи-підприємця Кулик Аркадій Данилович, Замовником на підставі Протоколу Уповноваженої особи від 05.04.2021 № 68 (далі – Рішення Замовника) було вирішено Визначити переможцем Спрощеної закупівлі ФОП Кулик А.Д. та ухвалено рішення про намір укласти із цим учасником договір про закупівлю.
ТОВ «БУД ВІК СЕРВІС» не погоджується із Рішенням Замовника та вважає, що воно було прийняте із порушенням принципів публічних закупівель, оскільки пропозиція учасника - ФОП Кулик А.Д. не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення Спрощеної закупівлі, і вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, з огляду на наступне.

І. Відповідно до вимог пункту 11 Додатку 4 Оголошення про проведення Спрощеної закупівлі «Перелік документів, які повинен надати Учасник та спосіб їх підтвердження», учасники у складі своєї пропозиції, зокрема, мали надати й документальне підтвердження інформації про наявність досвіду виконання аналогічного, за предметом закупівлі, договору (акт наданих послуг/виконаних робіт).
Тобто, зі змісту зазначеної вимоги Замовника, досвід виконання аналогічних договорів підтверджується виключно актом наданих послуг/виконаних робіт та не передбачає підтвердження цього критерію іншим альтернативним документом.
Так, на виконання зазначеної вимоги Замовника, учасник ФОП Кулик А.Д. надав у складі своєї пропозиції оригінал договору від 19.02.2020 № 5 «По виконанню робіт з утримання та ремонту об’єктів благоустрою, що перебувають на балансі КП «Гопри-Водоканал»», шляхом завантаження файлу із назвою «11 договір 2020р..PDF».
Відповідно до пунктів 2.2., 2.3., 4.2 цього Договору офіційним підтвердженням фактичного надання виконавцем - ФОП Кулик А.Д. послуг Замовнику, є акт виконаних робіт, проте жоден акт виконаних робіт чи інший документ, який підтверджує факт надання послуг, учасником - ФОП Кулик А.Д. не було завантажено у складі своєї пропозиції.
З огляду на викладене, приймаючи до уваги, що відповідно до вимог Оголошення про проведення Спрощеної закупівлі учасники мали підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних предмету закупівлі договорів виключно актом наданих послуг/виконаних робіт, то завантажений ФОП Кулик А.Д. у складі своєї пропозиції договір від 19.02.2020 № 5 без будь-яких додатків чи інших документів, які б підтверджували факт його виконання, повністю не відповідає вимогам пункту 11 Додатку 4 Оголошення про проведення Спрощеної закупівлі, як наслідок пропозиція ФОП Кулик А.Д. не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення Спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
ІІ. Відповідно до вимог пункту 12 Додатку 4 Оголошення про проведення Спрощеної закупівлі «Перелік документів, які повинен надати Учасник та спосіб їх підтвердження», учасники у складі своєї пропозиції, зокрема, мали надати й довідку, складену у табличній формі, із зазначенням назви, марки і кількості обладнання - власне, орендоване, інше, найменування орендодавця (надавача послуг).
Отже, довідки надані учасниками на виконання зазначеної вимоги Замовника, в обов’язковому порядку мають містити інформацію про: назву, марку, кількість обладнання, інформацію про право володіння чи користування, а також обов’язково інформацію про орендодавця/надавача послуг.
Так, на виконання зазначеної вимоги Замовника, учасник ФОП Кулик А.Д. надав у складі своєї пропозиції Довідку «Про загальні відомості учасника закупівлі послуг з благоустрою», шляхом завантаження файлу із назвою «12 Довідка про загальні відомості учасника.PDF».
За результатами дослідження зазначеної довідки встановлено, що у розпорядженні ФОП Кулик А.Д., зокрема, перебуває й орендоване обладнання, а саме: «23. Снігоочисне обладнання», «24. Піскорозкидувач», «Автовишка Газ 53», проте ані у досліджуваній довідці, ані у будь-якому іншому документі завантаженому у складі пропозиції ФОП Кулик А.Д., не міститься інформації про орендодавця зазначеного обладнання та техніки.
З огляду на викладене, приймаючи до уваги, що відповідно до вимог Оголошення про проведення Спрощеної закупівлі учасники були зобов’язанні зазначити, зокрема, інформацію про орендодавця/надавача послуг по кожній одиниці техніки чи обладнання зазначеній у довідці (як тієї, що буде фактично використовуватися, так і тієї, що не буде використовуватися при наданні послуг, але при цьому зазначеній у довідці), то завантажений ФОП Кулик А.Д. у складі своєї пропозиції документ - довідка «Про загальні відомості учасника закупівлі послуг з благоустрою», не відповідає вимогам пункту 12 Додатку 4 Оголошення про проведення Спрощеної закупівлі, як наслідок пропозиція ФОП Кулик А.Д. не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення Спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Таким чином, за результатами аналізу пропозиції ФОП Кулик А.Д., як учасника Спрощеної закупівлі, встановлено, що вона не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення Спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Рішення Замовника повинно бути винесено з дотриманням норм чинного законодавства України та повинно базуватися виключно на невідповідності тим вимогам, які чітко і однозначно прописані в оголошенні.
Замовником не дотримано принципів, передбачених статтею 5 Закону № 922-VIII та при прийнятті Рішення Замовника керувався своїми суб’єктивними домислами, припущеннями та на власний розсуд трактуючи норми чинного законодавства України та умови оголошення.
З усього наведеного вище можна зробити висновок, що дії Замовника при здійснення даної закупівлі свідчать про його дискримінаційні та нерівне ставлення до учасників, свідчать про необґрунтовані, необ’єктивні та упереджені дії при прийнятті Рішення Замовника.

Відповідно до вимог Закону, уповноважена особа несе персональну відповідальність за прийняті нею рішення.
Таким чином, у випадку не приведення Замовником та його уповноваженою особою своєї діяльності до вимог чинного законодавства України, ТОВ «БУД ВІК СЕРВІС» буде змушене звернутися за захистом своїх законних прав та інтересів до відповідних спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції.
Згідно з абзацом 2 частини 14 статті 14 Закону, учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Відповідно до частини 20 статті 14 Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі, зокрема, може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником.

Враховуючи викладене, з метою недопущення вчинення порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а також порушення законних прав та інтересів ТОВ «БУД ВІК СЕРВІС», як учасника, зокрема права на отримання перемоги у Спрощеній закупівлі на підставі об’єктивного і неупередженого розгляду Замовником пропозиції ТОВ «БУД ВІК СЕРВІС» та визначення переможця Спрощеної закупівлі із дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених статтею 5 Закону, керуючись частинами 14, 20 статті 14 Закону,

ПРОПОНУЄМО:

1. Розглянути звернення ТОВ «БУД ВІК СЕРВІС» у межах та терміни передбачені чинним законодавством України.
2. Скасувати Рішення Замовника від 05.04.2021 № 68.
3. Відхилити пропозицію ФОП Кулик А.Д. на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення Спрощеної закупівлі, і вимогам до предмета закупівлі.




Директор М.Л. Якуба
Тел.: 050-564-20-26

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2021 15:54
Відповідно до ч. 14 ст. 14 Закону, учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Товариством з обмеженою відповідальністю «БУД ВІК СЕРВІС» було видвинуто вимогу щодо захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, але, так як їх пропозицію не розглядали, відповідно, її не було відхилено.
За результатом аукціону, проведеного 02 квітня 2021 року, ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-23-002660-a, згідно з предметом закупівлі «Послуги з захисту рослин, полив та очищення зелених зон», найбільш економічно вигідною була пропозиція ФОП Кулик А.Д..
ФОП Кулик А.Д. у складі своєї пропозиції надав договір від 19.02.2020 року №5, предмет закупівлі: «Послуги з захисту рослин (Оприскування квітників, кустарників від бур’янів та шкідників та інші заходи з захисту зелених насаджень)», який засвідчує наявність досвіду виконання аналогічних видів робіт. Даний договір був укладений між ФОП Кулик А.Д. та КП «Гопри-Водоканал», тому на підприємстві міститься повний пакет документів до цього договору. При проведенні аналізу було встановлено, що вищезазначений договір був виконаний на 100% і всі послуги надано в повному обсязі, що засвідчують акти виконаних робіт.
Стосовно другого зауваження, в даній закупівлі нас не цікавлять обладнання і техніка які ФОП Кулик А.Д. додатково вказав в довідці «Про загальні відомості учасника», так як вони не стосуються предмету закупівлі, тому відсутність інформації про орендодавця снігоочисного обладнання, піскорозкидувача та автовишки ГАЗ 53 є недоцільною.
Замовником, за результатом аукціону, було обрано найбільш економічно вигідну пропозицію ФОП Кулика А.Д., що відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, Замовником не було порушено принципів здійснення публічних закупівель, закріплених у статті 5 Закону, зокрема:
- добросовісної конкуренції серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям та зловживанням.
У зв'язку з вищевикладеним вимогу не задоволено

Документи подані скаржником

06 квітня 2021 11:03
Звернення.pdf

Документи

08 квітня 2021 15:54
Протокол.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2021 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кулик Аркадій Данилович 399 000,00
UAH з ПДВ
388 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУД ВІК СЕРВІС" 399 999,99
UAH з ПДВ
389 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2021 11:14
Електронний підпис
31 березня 2021 11:12
11 договір 2020р..PDF
31 березня 2021 11:12
10 Додаток 2.PDF
31 березня 2021 11:12
7 Довідка про санкції.PDF
31 березня 2021 11:12
5 Паспорт_ ідент. код.PDF
31 березня 2021 11:12
3 Наказ.PDF
31 березня 2021 11:12
2 Довідка за статут.PDF
31 березня 2021 11:12
2 Витяг ЄДРПОУ.PDF
31 березня 2021 11:12
1 Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

01 квітня 2021 09:06
Електронний підпис
01 квітня 2021 09:04
14. Аналогічний договір.PDF
01 квітня 2021 09:04
13. Проект договору.PDF
01 квітня 2021 09:04
02. Статут та опис.pdf
01 квітня 2021 09:04
01. Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кулик Аркадій Данилович

ТОВ "БУД ВІК СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кулик Аркадій Данилович
#2119311331
Переможець 388 000,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2021 15:26

Документи

05 квітня 2021 15:26
Електронний підпис
05 квітня 2021 15:25
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2021 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кулик Аркадій Данилович
#2119311331
388 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2021 15:26
Електронний підпис
05 квітня 2021 15:25
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:04
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 14:26
Договір.PDF укладений
21 квітня 2021 14:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 388 000,00
UAH