Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщенні спортивного комплексу за адресою – 93120, Луганська область, м.Лисичанськ, проспект Перемоги, буд. 84
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2021-03-23-002371-a ● 7a1b4150391d4988b28d64b918fb2e74
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛИСИЧАНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ГІРНИЧО-ІНДУСТРІАЛЬНИЙ КОЛЕДЖ |
Код ЄДРПОУ: | 00173290 |
Місцезнаходження: | 93120, Україна , Луганська обл., м. Лисичанськ, проспект Перемоги, буд. 84 |
Контактна особа: |
Олена Сагадієва +38064170560 bux-ldgik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2021 10:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2021 15:50 |
Очікувана вартість: | 210 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,95% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщенні спортивного комплексу за адресою – 93120, Луганська область, м.Лисичанськ, проспект Перемоги, буд. 84 (45312100-8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93120, Україна, Луганська область, м.Лисичанськ, проспект Перемоги, буд. 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата наданої послуги здійснюється замовником протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання сторонами Довідки за примірною формою № КБ-3 і Акту за примірною формою № КБ-2В | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2021 12:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2021 12:01 |
Тендерна документація_зі змінами_МПС_спортивний комплекс.doc | |
30 березня 2021 12:01 |
Перелік змін до ТД_МПС_спортивний комплекс.docx | |
30 березня 2021 12:01 |
Проект договору_зі змінами_МПС_спортивний комплекс.doc | |
23 березня 2021 10:26 |
Робочий проект.pdf |
30 березня 2021 12:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 березня 2021 12:01 |
Тендерна документація_зі змінами_МПС_спортивний комплекс.doc
|
|||
30 березня 2021 12:01 |
Перелік змін до ТД_МПС_спортивний комплекс.docx
|
|||
30 березня 2021 12:01 |
Проект договору_зі змінами_МПС_спортивний комплекс.doc
|
|||
23 березня 2021 10:26 |
Робочий проект.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-23-002371-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2765413597
Дата подання: 28 березня 2021 22:24
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на наступне:
1. Зазначена Вами вимога в пункті 5.2.2., а саме: «Документальне підтвердження наявності в учасника власної або орендованої/залученої електротехнічної лабораторії з відповідними дозвільними документами. Якщо електротехнічна лабораторія орендується учасником або залучена на підставі договору про надання послуг, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції чинний договір оренди або договір про надання послуг зі строком дії, як найменше до 01.06.2021.» є дискримінаційною, тому як не передбачена бути у наявності в суб`єктів господарювання які надають послуги і виконують роботи протипожежного призначення (У Вашому випадку - встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу). Постановою Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року (Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення) зазначений ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог до ліцензіатів які здійснюють господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а зазначена Вами дана вимога є такою що порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників зазначені у частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо видалити вимогу - пункт 5.2.2. «Документальне підтвердження наявності в учасника власної або орендованої/залученої електротехнічної лабораторії з відповідними дозвільними документами. Якщо електротехнічна лабораторія орендується учасником або залучена на підставі договору про надання послуг, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції чинний договір оренди або договір про надання послуг зі строком дії, як найменше до 01.06.2021.» з Тендерної документації.
2. Стосовно вимог до учасників зазначені у пункті 1.8. Додатку 2 «Учасники процедури закупівлі при наданні зазначеної послуги повинні використовувати запроваджену систему управління якості згідно з ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», необхідну для якісного виконання умов договору про закупівлю» та у пункті 2.2. Додатку 2 «Оригінал чинного сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності), що засвідчує запровадження ним системи управління якістю відповідно до зазначеного стандарту стосовно видів діяльності, необхідних для виконання умов договору про надання відповідної послуги». Стандарт ISO 9001, який містить вимоги до систем управління якістю підприємств не є обов’язковим документом на території України. Дана вимога є дискримінаційною, вимагаємо ії видалити з умов Тендерної документації.
Та інформуємо Вас про наступне:
-у 1987 році Міжнародна Організація по Стандартизації (International Organization of Standardization (ISO)) розробила серію стандартів ISO 9000. В основі цих стандартів закладені ідеї і положення про управління якістю. Стандарти ISO 9000 багаторазово переглядалися і модернізувалися. Сертифікація проводилась за стандартом ISO 9001, який містить вимоги до систем управління якістю підприємств. Та ніяк не впливає на виконання робот та надання послуг вашій організації, щодо протипожежних видів робот на об’єктах. Цей стандарт ISO 9001 працює як критерій за яким міжнародні компанії оцінюють своїх постачальників і визначає порядок добровільної сертифікації. Основне завдання стандарту ISO 9001, як у вітчизняній, так і міжнародній інтерпретації полягає в оцінці ряду критеріїв системи управління контролю всередині конкретного підприємства для визначення відповідності кінцевої продукції запитам партнерів. Але в нашому випадку це виконання робіт згідно проектних рішень по індивідуальному проекту для кожного об’єкту індивідуально, що забезпечується на стадії огляду приміщень та будівель разом з вашими представниками, після чого складаються акти та закладаються договори на виконання робіт з замовником. Що саме підтверджує ІСО 9001-2015: Клієнтоорієнтованість виробництва і бізнесу. Говорячи простою мовою, підприємство, що претендує на отримання ISO 9001, зобов'язане організувати процеси з орієнтацією на кінцевого покупця. Наприклад, вітається тотальний контроль над характеристиками виробленої продукції, впровадження нових технологій, що поліпшують споживчі характеристики продукту, що випускається. Але в нашому випадку це ні як не віяє на виконання монтажних робіт, так як ми використовуємо тільки сертифіковану продукцію і тільки за згодою замовника з узгодженням органу державного нагляду контролю.
ІСО 9001-2015 не є свідченням якості певних товарів або послуг. За великим рахунком, міжнародна стандартизація - це відносно загальний звід правил і критеріїв, що передбачає універсальність лінії діючих стандартів, що описують загальні закони цивілізованого бізнесу. При цьому, нормативи цієї категорії не виключають необхідність отримання сертифікатів відповідності, декларації на окремі товарні групи або послуги, якщо це передбачено чинним законодавством однієї з країн.
Для встановлення протипожежної сигналізації, системи звукового та візуального оповіщення людей, а також встановлення засобів автоматики, спершу проводиться аналіз приміщення, розробляється проектна документація, опираючись на діючі норми ДБН, та вибирається лише сертифіковане обладнання, що максимально буде відповідати Вашому інтер’єру та вимогам. Після цього, виконується якісний монтаж, та на завершальній стадії, проводиться пусконалагодження цілісної системи при всіх режимах її роботи й здача комплексу контролюючим відповідним органам, згідно діючого законодавства. Після введення в експлуатацію, система приймається на подальше гарантійне та післягарантійне обслуговування, а також виводиться на диспетчерський пульт швидкого реагування.
3. В тендерній документації зазначено: у складі тендерної пропозиції Учасник надає копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися учасником при надані послуг. Згідно п. 1.20 Розділу IV Наказу МВСУ від 30.12.2014 № 1417 «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні» (далі – Правила) містить положення про те, що замір опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання мають проводитись 1 раз на 2 роки, якщо інші терміни не обумовлені ПТЕ. Але, дане положення не адресоване конкретно до учасників (тобто, до суб’єктів господарювання, що здійснюють господарську діяльність у сфері протипожежного призначення). Це положення стосується Замовника (конкретно в даному випадку). Тобто, сам Замовник як утримувач і користувач будівель повинен дотримуватися Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених Міністерством внутрішніх справ України №1417 від 30.12.2014 р. Ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІ «Організаційні заходи щодо забезпечення пожежної безпеки» Правил, Діяльність із забезпечення пожежної безпеки є складовою виробничої та іншої діяльності посадових осіб і працівників підприємств та об’єктів. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІ «Організаційні заходи щодо забезпечення пожежної безпеки» Правил, Керівник підприємства повинен визначити обов’язки посадових осіб щодо забезпечення пожежної безпеки, призначити відповідальних за пожежну безпеку окремих будівель, споруд, приміщень, дільниць, технологічного та інженерного устаткування, а також за утримання й експлуатацію засобів протипожежного захисту. Обов’язки щодо забезпечення пожежної безпеки, утримання та експлуатації засобів протипожежного захисту передбачаються у посадових інструкціях, обов’язках, положеннях про підрозділ. Тобто, в Замовника повинна бути назначена відповідальна посадова особа щодо забезпечення пожежної безпеки та контролю за утриманням й експлуатацією засобів протипожежного захисту, а також щодо забезпечення проведення заміру опору ізоляції і перевірки спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання 1 раз на 2 роки, якщо інші терміни не обумовлені ПТЕ. Якщо ж такої особи в Замовника немає, то звісно Замовник може скористатися послугами компанії, що спеціалізується на наданні послуг з проведення заміру опору ізоляції. Послуги по виміру опору ізоляції електроінструменту та наявність електротехнічної лабораторії передбачені для іншого виду послуг та мають свій код класифікатора для проведення процедур закупівель, а саме: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань. Визначення коду класифікатора до закупівлі регулює Наказ МІністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 р. "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578). Цей Порядок установлює спосіб визначення замовником предмета закупівлі відповідно до положень Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до вказаного Порядку визначення предмета закупівлі, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Отже, Замовник повинен мати або ж відповідальну особу за дотримання правил пожежної безпеки та контролю проведення замірів опору ізоляції і т.д, або може скористатися послугами іншої компанії, що спеціалізується на такому виді послуг, але для цього Замовнику потрібно проводити окрему процедуру закупівлі, яка має свій окремий код класифікатора, а не прописувати дану вимогу до учасників в Тендерну документації на закупівлю послуг щодо встановлення автоматичної пожежної сигналізації. Таким чином, Замовник може прописувати лише ті вимоги, що безпосередньо стосуються цього предмету закупівлі та вказаних видів послуг. Замовником же прописана вимога щодо наявності протоколу про вимір опору ізоляції електроінструменту, яка взагалі не стосується даного предмету закупівлі і ніяким чином не відноситься до вказаних послуг! Послуги по виміру опору ізоляції електроінструменту передбачені для іншого виду послуг та мають свій код класифікатора для проведення процедур закупівель, а саме: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань. Таким чином, в одній процедурі закупівлі Замовник фактично об'єднав два різних коди класифікатора (два різних види послуг), зазначивши при цьому, звісно ж, лише один (що безпосередньо стосується потрібних йому послуг з встановлення пожежної сигналізації), але додав ще й інші послуги (які насправді не відносяться до послуг зі встановлення пожежної сигналізації, та ще й мають зовсім інший, свій код класифікатора і на дані послуги Замовники повинні проводити окрему процедуру закупівлі). Саме тому Ваша вимога є неправомірною і ми вимагаємо її виключити!
Вимагаємо видалити зазначені вище вимоги до учасників з Тендерної документації. У разі нехтування Вами нашої вимоги ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
1. Зазначена Вами вимога в пункті 5.2.2., а саме: «Документальне підтвердження наявності в учасника власної або орендованої/залученої електротехнічної лабораторії з відповідними дозвільними документами. Якщо електротехнічна лабораторія орендується учасником або залучена на підставі договору про надання послуг, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції чинний договір оренди або договір про надання послуг зі строком дії, як найменше до 01.06.2021.» є дискримінаційною, тому як не передбачена бути у наявності в суб`єктів господарювання які надають послуги і виконують роботи протипожежного призначення (У Вашому випадку - встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу). Постановою Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року (Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення) зазначений ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог до ліцензіатів які здійснюють господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а зазначена Вами дана вимога є такою що порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників зазначені у частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо видалити вимогу - пункт 5.2.2. «Документальне підтвердження наявності в учасника власної або орендованої/залученої електротехнічної лабораторії з відповідними дозвільними документами. Якщо електротехнічна лабораторія орендується учасником або залучена на підставі договору про надання послуг, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції чинний договір оренди або договір про надання послуг зі строком дії, як найменше до 01.06.2021.» з Тендерної документації.
2. Стосовно вимог до учасників зазначені у пункті 1.8. Додатку 2 «Учасники процедури закупівлі при наданні зазначеної послуги повинні використовувати запроваджену систему управління якості згідно з ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», необхідну для якісного виконання умов договору про закупівлю» та у пункті 2.2. Додатку 2 «Оригінал чинного сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності), що засвідчує запровадження ним системи управління якістю відповідно до зазначеного стандарту стосовно видів діяльності, необхідних для виконання умов договору про надання відповідної послуги». Стандарт ISO 9001, який містить вимоги до систем управління якістю підприємств не є обов’язковим документом на території України. Дана вимога є дискримінаційною, вимагаємо ії видалити з умов Тендерної документації.
Та інформуємо Вас про наступне:
-у 1987 році Міжнародна Організація по Стандартизації (International Organization of Standardization (ISO)) розробила серію стандартів ISO 9000. В основі цих стандартів закладені ідеї і положення про управління якістю. Стандарти ISO 9000 багаторазово переглядалися і модернізувалися. Сертифікація проводилась за стандартом ISO 9001, який містить вимоги до систем управління якістю підприємств. Та ніяк не впливає на виконання робот та надання послуг вашій організації, щодо протипожежних видів робот на об’єктах. Цей стандарт ISO 9001 працює як критерій за яким міжнародні компанії оцінюють своїх постачальників і визначає порядок добровільної сертифікації. Основне завдання стандарту ISO 9001, як у вітчизняній, так і міжнародній інтерпретації полягає в оцінці ряду критеріїв системи управління контролю всередині конкретного підприємства для визначення відповідності кінцевої продукції запитам партнерів. Але в нашому випадку це виконання робіт згідно проектних рішень по індивідуальному проекту для кожного об’єкту індивідуально, що забезпечується на стадії огляду приміщень та будівель разом з вашими представниками, після чого складаються акти та закладаються договори на виконання робіт з замовником. Що саме підтверджує ІСО 9001-2015: Клієнтоорієнтованість виробництва і бізнесу. Говорячи простою мовою, підприємство, що претендує на отримання ISO 9001, зобов'язане організувати процеси з орієнтацією на кінцевого покупця. Наприклад, вітається тотальний контроль над характеристиками виробленої продукції, впровадження нових технологій, що поліпшують споживчі характеристики продукту, що випускається. Але в нашому випадку це ні як не віяє на виконання монтажних робіт, так як ми використовуємо тільки сертифіковану продукцію і тільки за згодою замовника з узгодженням органу державного нагляду контролю.
ІСО 9001-2015 не є свідченням якості певних товарів або послуг. За великим рахунком, міжнародна стандартизація - це відносно загальний звід правил і критеріїв, що передбачає універсальність лінії діючих стандартів, що описують загальні закони цивілізованого бізнесу. При цьому, нормативи цієї категорії не виключають необхідність отримання сертифікатів відповідності, декларації на окремі товарні групи або послуги, якщо це передбачено чинним законодавством однієї з країн.
Для встановлення протипожежної сигналізації, системи звукового та візуального оповіщення людей, а також встановлення засобів автоматики, спершу проводиться аналіз приміщення, розробляється проектна документація, опираючись на діючі норми ДБН, та вибирається лише сертифіковане обладнання, що максимально буде відповідати Вашому інтер’єру та вимогам. Після цього, виконується якісний монтаж, та на завершальній стадії, проводиться пусконалагодження цілісної системи при всіх режимах її роботи й здача комплексу контролюючим відповідним органам, згідно діючого законодавства. Після введення в експлуатацію, система приймається на подальше гарантійне та післягарантійне обслуговування, а також виводиться на диспетчерський пульт швидкого реагування.
3. В тендерній документації зазначено: у складі тендерної пропозиції Учасник надає копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися учасником при надані послуг. Згідно п. 1.20 Розділу IV Наказу МВСУ від 30.12.2014 № 1417 «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні» (далі – Правила) містить положення про те, що замір опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання мають проводитись 1 раз на 2 роки, якщо інші терміни не обумовлені ПТЕ. Але, дане положення не адресоване конкретно до учасників (тобто, до суб’єктів господарювання, що здійснюють господарську діяльність у сфері протипожежного призначення). Це положення стосується Замовника (конкретно в даному випадку). Тобто, сам Замовник як утримувач і користувач будівель повинен дотримуватися Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених Міністерством внутрішніх справ України №1417 від 30.12.2014 р. Ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІ «Організаційні заходи щодо забезпечення пожежної безпеки» Правил, Діяльність із забезпечення пожежної безпеки є складовою виробничої та іншої діяльності посадових осіб і працівників підприємств та об’єктів. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІ «Організаційні заходи щодо забезпечення пожежної безпеки» Правил, Керівник підприємства повинен визначити обов’язки посадових осіб щодо забезпечення пожежної безпеки, призначити відповідальних за пожежну безпеку окремих будівель, споруд, приміщень, дільниць, технологічного та інженерного устаткування, а також за утримання й експлуатацію засобів протипожежного захисту. Обов’язки щодо забезпечення пожежної безпеки, утримання та експлуатації засобів протипожежного захисту передбачаються у посадових інструкціях, обов’язках, положеннях про підрозділ. Тобто, в Замовника повинна бути назначена відповідальна посадова особа щодо забезпечення пожежної безпеки та контролю за утриманням й експлуатацією засобів протипожежного захисту, а також щодо забезпечення проведення заміру опору ізоляції і перевірки спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання 1 раз на 2 роки, якщо інші терміни не обумовлені ПТЕ. Якщо ж такої особи в Замовника немає, то звісно Замовник може скористатися послугами компанії, що спеціалізується на наданні послуг з проведення заміру опору ізоляції. Послуги по виміру опору ізоляції електроінструменту та наявність електротехнічної лабораторії передбачені для іншого виду послуг та мають свій код класифікатора для проведення процедур закупівель, а саме: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань. Визначення коду класифікатора до закупівлі регулює Наказ МІністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 р. "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578). Цей Порядок установлює спосіб визначення замовником предмета закупівлі відповідно до положень Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до вказаного Порядку визначення предмета закупівлі, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Отже, Замовник повинен мати або ж відповідальну особу за дотримання правил пожежної безпеки та контролю проведення замірів опору ізоляції і т.д, або може скористатися послугами іншої компанії, що спеціалізується на такому виді послуг, але для цього Замовнику потрібно проводити окрему процедуру закупівлі, яка має свій окремий код класифікатора, а не прописувати дану вимогу до учасників в Тендерну документації на закупівлю послуг щодо встановлення автоматичної пожежної сигналізації. Таким чином, Замовник може прописувати лише ті вимоги, що безпосередньо стосуються цього предмету закупівлі та вказаних видів послуг. Замовником же прописана вимога щодо наявності протоколу про вимір опору ізоляції електроінструменту, яка взагалі не стосується даного предмету закупівлі і ніяким чином не відноситься до вказаних послуг! Послуги по виміру опору ізоляції електроінструменту передбачені для іншого виду послуг та мають свій код класифікатора для проведення процедур закупівель, а саме: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань. Таким чином, в одній процедурі закупівлі Замовник фактично об'єднав два різних коди класифікатора (два різних види послуг), зазначивши при цьому, звісно ж, лише один (що безпосередньо стосується потрібних йому послуг з встановлення пожежної сигналізації), але додав ще й інші послуги (які насправді не відносяться до послуг зі встановлення пожежної сигналізації, та ще й мають зовсім інший, свій код класифікатора і на дані послуги Замовники повинні проводити окрему процедуру закупівлі). Саме тому Ваша вимога є неправомірною і ми вимагаємо її виключити!
Вимагаємо видалити зазначені вище вимоги до учасників з Тендерної документації. У разі нехтування Вами нашої вимоги ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2021 11:37
Шановний учасник! На вашу вимогу надаємо наступну відповідь.
1) Щодо п.5.2.2 розділу ІІІ тендерної документації стосовно необхідності наявності в учасника власної або орендованої/залученої електротехнічної лабораторії з відповідними дозвільними документами. Встановлення даної вимоги обґрунтовується Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016, а саме п.16 «Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: - приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);- пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму)». Для забезпечення надійної експлуатації таких приладів і пристроїв учасник має користуватися електротехнічною лабораторією, що отримала дозвільні документи. Учаснику надана альтернатива щодо правових титулів, на підставі яких така лабораторія може бути у учасника у власності, у користуванні або залучена на підставі договору про надання послуг. Таким чином, на підставі вищевикладеного, вимога, яка передбачена п. 5.2.2. розділу III тендерної документації, є правомірною та залишається незмінною.
2) Щодо п.2.2. Додатку 2 до тендерної документації стосовно вимоги надання учасниками сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». Введений в дію національний стандарт України ДСТУ ISO 9001:2015 надає можливості запроваджувати на підприємствах, установах, організаціях системи управління якістю взаємопов’язаними процесами, що сприяє їхньої результативності та ефективності в досягненні запланованих результатів. Вимога запровадження учасником на добровільних засадах системи управління якістю згідно з ДСТУ ISO 9001:2015 процесів виконання робіт (послуг) з встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу надає замовнику певні гарантії щодо їхнього якісного виконання, оскільки заклад освіти є об'єктом високого ступеню ризику, а також об'єктом з постійним перебуванням людей більше 100 осіб (а саме дітей). Згідно з нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені ЗАКОНОДАВСТВОМ та яку замовник ВВАЖАЄ за необхідне ВКЛЮЧИТИ до неї. Таким чином, на підставі вищевикладеного, вимога, яка передбачена п. 2.2. Додатку 2 до тендерної документації, є правомірною та залишається незмінною.
3) Щодо п.5.2.3 розділу ІІІ тендерної документації стосовно вимоги надання учасниками копії чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг. В вашій вимозі згадується п. 1.20 Розділу IV Наказу МВСУ від 30.12.2014 № 1417 «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні» (далі – Правила), де міститься положення про те, що замір опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання мають проводитись 1 раз на 2 роки, якщо інші терміни не обумовлені ПТЕ, і що це положення стосується конкретно замовника. Варто зауважити, що даний підпункт Правил відноситься до пункту 1 «Електроустановки» і відповідно надає характеристику електроустановкам. Щодо нормативного закріплення визначення «електроустановки» слід звернути увагу на Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Мінпаливенерго України від 25 липня 2006 року № 258, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2006 року за № 1143/13017 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 13 лютого 2012 року № 91), де у пункті 3.1. Розділу ІІІ зазначено, що електроустановка - комплекс взаємопов'язаних устаткування і споруд, що призначаються для виробництва або перетворення, передачі, розподілу чи споживання електричної енергії. Таким чином, відповідний замір опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання дійсно мають проводитись 1 раз на 2 роки. Натомість, в умовах тендерної документації замовник не вимагає протокол про виміри опору ізоляції ЕЛЕКТРОУСТАНОВКИ, а вимагає протокол про виміри опору ізоляції ЕЛЕКТРОІНСТРУМЕНТУ, що буде використовуватися при наданні послуг, а це зовсім інша вимога, яка стосується саме учасників, які повинні гарантувати справність та безпечність використовуваного ними електроінструменту при наданні послуг, що є предметом даної процедури закупівлі, - подовжувачі, дрилі, шурупокрути, перфоратори тощо. Звертаємо увагу, що послуги мають надаватися в закладах з масовим перебуванням дітей. У зв’язку з цим дотримання професійної безпеки під час надання даних послуг для нас як для замовника є вкрай важливим. Саме у зв’язку з цим замовник, з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг, в складі тендерної документації вимагає від учасників документ, що підтверджує справність електроінструменту, що буде використовуватися під час надання послуг (з метою уникнення потенційної можливості враження електричним струмом відвідувачів). Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, на підставі всього вищевикладеного, вимога, яка передбачена п. 5.2.3. розділу III тендерної документації, є правомірною та залишається незмінною.
1) Щодо п.5.2.2 розділу ІІІ тендерної документації стосовно необхідності наявності в учасника власної або орендованої/залученої електротехнічної лабораторії з відповідними дозвільними документами. Встановлення даної вимоги обґрунтовується Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016, а саме п.16 «Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: - приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);- пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму)». Для забезпечення надійної експлуатації таких приладів і пристроїв учасник має користуватися електротехнічною лабораторією, що отримала дозвільні документи. Учаснику надана альтернатива щодо правових титулів, на підставі яких така лабораторія може бути у учасника у власності, у користуванні або залучена на підставі договору про надання послуг. Таким чином, на підставі вищевикладеного, вимога, яка передбачена п. 5.2.2. розділу III тендерної документації, є правомірною та залишається незмінною.
2) Щодо п.2.2. Додатку 2 до тендерної документації стосовно вимоги надання учасниками сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». Введений в дію національний стандарт України ДСТУ ISO 9001:2015 надає можливості запроваджувати на підприємствах, установах, організаціях системи управління якістю взаємопов’язаними процесами, що сприяє їхньої результативності та ефективності в досягненні запланованих результатів. Вимога запровадження учасником на добровільних засадах системи управління якістю згідно з ДСТУ ISO 9001:2015 процесів виконання робіт (послуг) з встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу надає замовнику певні гарантії щодо їхнього якісного виконання, оскільки заклад освіти є об'єктом високого ступеню ризику, а також об'єктом з постійним перебуванням людей більше 100 осіб (а саме дітей). Згідно з нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені ЗАКОНОДАВСТВОМ та яку замовник ВВАЖАЄ за необхідне ВКЛЮЧИТИ до неї. Таким чином, на підставі вищевикладеного, вимога, яка передбачена п. 2.2. Додатку 2 до тендерної документації, є правомірною та залишається незмінною.
3) Щодо п.5.2.3 розділу ІІІ тендерної документації стосовно вимоги надання учасниками копії чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг. В вашій вимозі згадується п. 1.20 Розділу IV Наказу МВСУ від 30.12.2014 № 1417 «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні» (далі – Правила), де міститься положення про те, що замір опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання мають проводитись 1 раз на 2 роки, якщо інші терміни не обумовлені ПТЕ, і що це положення стосується конкретно замовника. Варто зауважити, що даний підпункт Правил відноситься до пункту 1 «Електроустановки» і відповідно надає характеристику електроустановкам. Щодо нормативного закріплення визначення «електроустановки» слід звернути увагу на Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Мінпаливенерго України від 25 липня 2006 року № 258, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2006 року за № 1143/13017 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 13 лютого 2012 року № 91), де у пункті 3.1. Розділу ІІІ зазначено, що електроустановка - комплекс взаємопов'язаних устаткування і споруд, що призначаються для виробництва або перетворення, передачі, розподілу чи споживання електричної енергії. Таким чином, відповідний замір опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання дійсно мають проводитись 1 раз на 2 роки. Натомість, в умовах тендерної документації замовник не вимагає протокол про виміри опору ізоляції ЕЛЕКТРОУСТАНОВКИ, а вимагає протокол про виміри опору ізоляції ЕЛЕКТРОІНСТРУМЕНТУ, що буде використовуватися при наданні послуг, а це зовсім інша вимога, яка стосується саме учасників, які повинні гарантувати справність та безпечність використовуваного ними електроінструменту при наданні послуг, що є предметом даної процедури закупівлі, - подовжувачі, дрилі, шурупокрути, перфоратори тощо. Звертаємо увагу, що послуги мають надаватися в закладах з масовим перебуванням дітей. У зв’язку з цим дотримання професійної безпеки під час надання даних послуг для нас як для замовника є вкрай важливим. Саме у зв’язку з цим замовник, з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг, в складі тендерної документації вимагає від учасників документ, що підтверджує справність електроінструменту, що буде використовуватися під час надання послуг (з метою уникнення потенційної можливості враження електричним струмом відвідувачів). Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, на підставі всього вищевикладеного, вимога, яка передбачена п. 5.2.3. розділу III тендерної документації, є правомірною та залишається незмінною.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-23-002371-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:43193268
Дата подання: 19 квітня 2021 15:01
Дата подання: 19 квітня 2021 15:01
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 квітня 2021 13:02
рішення від 21.04.2021№8563+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2021 13:00
інформація про резолютивну частину рішення від 30.04.2021 №9599.pdf
Дата публікації: 05 травня 2021 14:13
рішення від 30.04.2021№9599.pdf
Дата публікації: 07 травня 2021 19:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Лисичанський державний гірничо-індустріальний коледж погоджується з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9599-р/пк-пз від 30.04.2021., згідно з яким Лисичанський державний гірничо-індустріальний коледж забов’язаний скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" переможцем за процедурою закупівлі — "Встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщенні спортивного комплексу за адресою – 93120, Луганська область, м.Лисичанськ, проспект Перемоги, буд. 84", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-23-002371-a.
Дата виконання рішення замовником: 11 травня 2021 12:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2021 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" |
204 000,00
UAH з ПДВ
|
152 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
189 996,00
UAH з ПДВ
|
187 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПОЖЗАХИСТ-СЕРВІС" |
208 000,00
UAH з ПДВ
|
189 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" #38088364 |
Рішення скасоване |
152 000,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 09:07
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" #38088364 |
Відхилено |
152 000,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2021 10:09
|
|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" #43193268 |
Переможець |
187 800,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2021 12:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 травня 2021 12:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 19:22
|
Звіт про виконання.pdf | укладений |
27 січня 2022 19:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2021 15:13
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
04 червня 2021 15:12
|
Повідомлення про внесення змін до договору.docx | зміни до договору |
04 червня 2021 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2021 14:54
|
Договір.pdf | укладений |
04 червня 2021 14:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | № 310521 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |