Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОКАХОВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 05445209 |
Місцезнаходження: | 74900, Україна , Херсонська обл., Нова Каховка, місто Нова Каховка, ВУЛИЦЯ ФАБРИЧНА, будинок 6 А |
Контактна особа: |
Олена Дмитренко 380501063653 novdeu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Замовником об’явлено закупівлю повторно 03.03.2021 року Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-03-000357-a, та станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій 19.03.2021 р. відсутня достатня кількість тендерних пропозицій від учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено вдруге на підставі частини 2 статті 32 Закону – подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до частини 7 статті 40 Закону може бути застосована скорочена переговорна процедура закупівлі у разі придбання нафти і нафтопродуктів сирих.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2021 10:56 |
Оскарження наміру укласти договір: | 29 березня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, згідно виставленого рахунка, не пізніше 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання Талонів або стреч карток Покупецем. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
23 березня 2021 10:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2021 10:50 |
протокол переговори.pdf | |
23 березня 2021 10:42 |
ст. 17.docx | |
23 березня 2021 10:42 |
проект договору.docx | |
23 березня 2021 10:42 |
тех.вимоги до переговорів.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-07-000035 ● 74cfc60572be4f7e868f7606175f0759
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 червня 2021 14:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
07.06.2021 №294
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-03-23-000834-c.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-08 11:12:19
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, що проводить КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОКАХОВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" (далі – Замовник) за № UA-2021-03-23-000834-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні інформації та пояснень:
Чому договір про закупівлю пального (бензин А 95, бензин А 92 та дизельне паливо) укладено у строк раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-10 13:48:28
Щодо пояснень на запит ДАСУ від 07.06.2021 №294 Про початок моніторингу закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС
Начальнику управління
Дмитру КРУКОВСЬКОМУ
Щодо пояснень на запит ДАСУ
від 07.06.2021 №294
Про початок моніторингу закупівель
10 червня 2021 року
Надаю відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної Аудиторської служби України від 07.06.2021 №294 про початок моніторингу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, за № UA-2021-03-23-000834-c, посилання на закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-23-000834-c.
Питання: Чому договір про закупівлю пального (бензин А 95, бензин А 92 та дизельне паливо) укладено у строк раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
Відповідь: Предметом закупівлі є пальне (бензин А 95, бензин А 92 та дизельне паливо), що відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі (визначено за четвертим знаком) затвердженого Наказом МРЕТСГ України №708 від 15.04.2020 р. пункту 3 Розділу 1 - Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з п. 21 та п. 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а саме код ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти.
Відповідно до частини 7 статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених п. 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Слід відмітити відповідь Міністерства економіки України на запит 1879/2020, де Міністерство визначило свою позицію щодо понняття нафтопродуктів сирих https://me.gov.ua/old/InfoRez/Details?id=7fdb094a-0697-4eb6-b6ee-6afe767386ff&lang=uk-UA.
Також слід зазначити, затрачений час на проведення відкритої процедури закупівлі: перше оголошення закупівлі - UA-2021-02-15-000717-a про проведення відкритих торгів оприлюднено 15.02.2021 р. через авторизований електронний майданчик. Станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій 03.03.2021 р. були відсутні тендерні пропозиції учасників аукціону. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 2 статті 32 Закону – подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій. Замовником об’явлено закупівлю повторно 03.03.2021 року Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-03-000357-a, та станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій 19.03.2021 р. відсутня достатня кількість тендерних пропозицій від учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій.
Такожнеобхідністю для проведення скороченої переговорної процедури послугувало загострення соціального напруження, щодо виконання підприємством, покладених відповідно до статуту завдань, а саме оперативне реагування, на звернення громадян після зимового періоду, щодо відновлення значної кількості дорожнього покриття та ремонту міжквартальних підїздів.
З огляду на специфіку роботи підприємства, проведення ремонтних робіт можливо лише за сприятливих погодних умов. При необхідності буде надано підтвердження від Районного підрозділу ГУ ДСНС України в Херсонській області про складні погоді умови у період проведення відкритих торгів з 15.02.2021 по 30.03.2021. Через що виникла затримка та відставання від графіка виконання запланованих робіт.
Виконання робіт у сирих погодних умовах призводить до їх низької якості, та в подальшому руйнуванню асфальтного покриття, та призводить до незручностей для пересування громадян та завдає ушкоджень автотранспорту. Це потребувало швидково реагування, та оперативного виконання ремонтних робіт у ті дні, в які допускали погодні умови, через значну кількість звернень громадян, що надійшли у період з 4 квартала 2020 року по 1 квартал 2021 року з вимогами про негайну необхідність проведення дорожньо-ремонтних робіт.
З огляду на зазначене ситуацію, що скалась в період проведення відкритих торгів та переговорної процедури закупівлі товарів кодом ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, необхідних для початку роботи підприємства та виготовлення асфальтних суміцуй, слід оцінити як виникнення особливих соціальних обставин що відповідає п. 3 статті 40 Закону - якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
За необхідності також буде надано щоквартальний та щорічний звіти підприємства по зверненням громадян.
Таким чином, вважаю обгрунтованим та таким, що відповідає вимогам законодавства, застосування скороченої переговорної процедури, та проведення її у строк 5 днів — з 23-03-2021 10:56 по дату фактичного підписання договору 30-03-2021 19:00.
У разі визнання дій уповноваженої особи незаконними, будемо оскаржувати рішення до Адміністративного суду у строк відповідно до ч. 23 статті 18 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
порушення усунено, хоча з точки зору економії бюджетних коштів вважаю виконання даної вимоги нераціональним, та таким що суперечить основним принципам Закону України “Про публічні закупівлі”.
2021-06-25 16:08:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини сьомої статті 40 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" #43603592 |
Переможець |
1 277 910,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 10:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2021 16:14
|
розірвання договору.docx | укладений |
25 червня 2021 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2021 07:27
|
ДУ№2.pdf | зміни до договору |
12 травня 2021 07:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2021 14:13
|
дод.угода.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2021 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 09:01
|
договір 1 ст.pdf | укладений |
31 березня 2021 09:01
|
договір 1 ст.pdf | укладений |
31 березня 2021 09:00
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 08:56
|
договір 67.pdf | укладений |
31 березня 2021 08:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення до розділу 13 - банківські реквізити сторін із зазначення рахунків Покупця |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в частині перерозподілу коштів місцевого бюджету та коштів власного бюджету отриманих від господарської діяльності підприємства призначених на закупівлю товару відповідно до умов договору, та збільшити суму коштів за рахунок місцевого бюджету на 400000 грн. 00 коп. (Чотириста тисяч гривень 00 копійок). |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 березня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
1 277 910,00
UAH (в тому числі ПДВ 212 985,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | виконання вимоги Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області |