Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕЛЬМЕНЕЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КЕЛЬМЕНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 36750153 |
Місцезнаходження: | 60100, Україна , Чернівецька обл., Кельменецький район, селище міського типу Кельменці, вулиця Сагайдачного, будинок 77 |
Контактна особа: |
Лазарюк Аліна Валентинівна +380952230528 Centrkelm@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2021 04:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2021 12:57 |
Очікувана вартість: | 651 160,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 511,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно договору | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2021 04:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2021 04:51 |
Тендерна документація.pdf | |
23 березня 2021 04:51 |
Додаток-4_до_ТД (Проєкт договору).docx | |
23 березня 2021 04:51 |
Додаток-3_до_ТД (Тендерна пропозиція).docx | |
23 березня 2021 04:51 |
Додаток-2_до_ТД (Кваліфікаційні вимоги ст-16-17-Закону).pdf | |
23 березня 2021 04:51 |
Додаток-1_до_ТД (Технічна специфікація).docx | |
23 березня 2021 04:51 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уважно вивчивши вашу Вимогу повідомляємо наступне. Обставини викладені у вашій вимозі вводять в оману та не відповідають дійсності, з огляду на наступне.
Відповідно до вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) , тендерна документація це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Також, зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи наведене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Разом з цим, є незрозумілим, яким чином вимоги тендерної документації на які посилається учасник порушують його права та законні інтереси пов’язанні з участю у процедурі закупівлі та заважають подати пропозиції конкурсних торгів ?
Крім того, слід зазначити, що відповідно до статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Зауважуємо, шо жодний пункт тендерної документації не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Враховуючи вищенаведене, жодна норма документації конкурсних торгів не є дискримінаційною та не потребує внесення змін.
Вимоги про усунення порушення
Уважно прочитавши вашу тендерну документацію стає відразу зрозуміло що предмет закупівлі "Автоматичний гематологічний аналізатор та аналізатор сечі" які прописані в додатку №1 тендерної документації Медико-технічні вимоги - це автоматичний гематологічний аналізатор Генруї КТ 6300 та аналізатор сечі ЦітоЛаб Рідер-300 – офіційного представника компанії Фармаско в Україні. Проте чітке зазначення конкретного апарату є жорстким порушенням закону України "про публічні закупівлі" в частині недискримінації учасників та добросовісної конкуренції в процедурі відкритих торгів. Адже вимоги, які описані вами до аналізаторів, не є притаманними широкому загалу апаратів, а лише одному конкретному аналізатору на ринку. Порушенням є зокрема зазначення фізичних характеристик та ваги предмету закупівлі, що конкретно вказує на окремий аналізатор – КТ 6300 та Цітолаб Рідер 300. Також зазначення діючих речовин та їх відсоткового відношення в складі реагентів, що конкретно вказує на тип реактиву, марку та виробника, а саме ТОВ «Фармаско». Наполеглива вимога до замовника - прибрати з тендерної документації дискримінуючі вимоги, описані вище, привести тендерну документацію відповідно до вимог чинного законодавства. В разі незадоволення наших законних вимог, будемо змушені відстоювати наші права поданням звернення в АМКУ…
Уважно вивчивши вашу Вимогу повідомляємо наступне. Обставини викладені у вашій вимозі вводять в оману та не відповідають дійсності, з огляду на наступне.
Відповідно до вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) , тендерна документація це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Також, зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи наведене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Разом з цим, є незрозумілим, яким чином вимоги тендерної документації на які посилається учасник порушують його права та законні інтереси пов’язанні з участю у процедурі закупівлі та заважають подати пропозиції конкурсних торгів ?
Крім того, слід зазначити, що відповідно до статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Зауважуємо, шо жодний пункт тендерної документації не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Враховуючи вищенаведене, жодна норма документації конкурсних торгів не є дискримінаційною та не потребує внесення змін.
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Уважно вивчивши вашу Вимогу повідомляємо наступне. Обставини викладені у вашій вимозі вводять в оману та не відповідають дійсності, з огляду на наступне.
Відповідно до вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) , тендерна документація це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Також, зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи наведене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Разом з цим, є незрозумілим, яким чином вимоги тендерної документації на які посилається учасник порушують його права та законні інтереси пов’язанні з участю у процедурі закупівлі та заважають подати тендерну пропозицію?
Крім того, слід зазначити, що відповідно до статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Окрім цього, у п. 7 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що “У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. “або еквівалент”».” як і до-речі передбачено самим Додатком № 1 до тендерної документації де зазначено, що “Усі посилання у цьому Додатку 1 до тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент".”
Зауважуємо, шо жодний пункт тендерної документації не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Враховуючи вищенаведене, жодна норма тендерної документації не є дискримінаційною та не потребує внесення змін.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-23-000043 ● 2f43012ae64647a7bf5ca8d138d257f5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2021 16:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.09.2021 №587
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 23 вересня 2021 року № 587
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2021-03-23-000045-а від 23.03.2021 – Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Інна МОШУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-27 14:37:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Аналізатор гематологічний, аналізатор сечі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-23-000045-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із такого питання:
1. З яких підстав Вами визначено переможцем учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «СИСТЕМ ПРОФІ», тендерна пропозиція якого підписана удосконаленим електронним підписом (тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений), в той час, як відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, пропозиція подається із накладанням кваліфікованого електронного підпису (тип носія – захищений, тип підпису – кваліфікований).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-10-08 17:44:30
Роз'яснення щодо висновку
На запит щодо надання пояснень, повідомляємо, що відповідно до абзацу 2 п. 1 Постанови КМУ № 193 від 3 березня 2020 р “Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів”, а отже виходячи з даних норм, - Учасники до 5 березня 2022 року мають право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, та згідно п. 23 ст. 1 Закону України "Про електронні довірчі послуги", кваліфікований електронний підпис - УДОСКОНАЛЕНИЙ електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа). Разом з тим удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.{Абзац перший підпункту 1 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 227 від 17.03.2021}.
Згідно статті 113 Конституції України, Кабінет Міністрів України є вищим органом у системі органів виконавчої влади та відповідно до статті 117 Конституції України, Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання, а отже Постанова КМУ № 193 від 3 березня 2020 р (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 227 від 17.03.2021) є діючою і такою, що надає невід'ємне право використовувати ТОВ «СИСТЕМ ПРОФІ» УЕП замість КЕП, який є користувачам електронних довірчих послуг (для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри) не зважаючи на те чи було зазначено Замовником закупівлі посилання в тендерній документації на такі зміни в законодавстві.
Тобто, право учасників на використання УЕП замість КЕП,не може бути обмежено та спростовано, ані Замовником, ані ДАСУ, а відтак ТОВ «СИСТЕМ ПРОФІ» використовуючи удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) замість КЕП не порушив вимоги чинного законодавства та тендерної документації. Згідно приписів Закону України “Про публічні закупівлі”, відсутність інформації чи документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Окрім цього, Замовником під час розгляду наданих документів у складі тендерної пропозиції ТОВ "СИСТЕМ ПРОФІ" було враховано п. 1 розділу ІІІ тендерної документації та п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону, де зазначено, що допущення формальних (несуттєвих), технічних помилок учасником не призводить до відхилення його пропозиції. Тобто, Замовником було також це розцінено як технічна помилка, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції, а отже така формальність (несуттєвість) не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція переможця відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” вимогам до учасника відповідно до законодавства та відповідно Замовник не мав правових підстав для відхилення пропозиції ТОВ «СИСТЕМ ПРОФІ» з підстав зазначених у п.1 ч. 1 ст. 31 Закону.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання п. 3 розділу ІІ констатуючої частини висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-23-000045-a, повідомляємо, що Замовником здійснено всі необхідні заходи щодо усунення порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом розірвання Договору про закупівлю товару від 30.04.2021 №20 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Окрім цього, замовником здійснюються наразі всі необхідні заходи щодо недопущення в подальшому виявленого порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі”. На підставі вищевикладених фактів, просимо Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області підтвердити факт усунення Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом оприлюднення відповідного підтвердження в електронній системі закупівель, згідно ч. 9 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
2021-10-11 18:01:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2021 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Жук Іван Костянтинович |
620 000,00
UAH з ПДВ
|
613 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТЗОВ "ПРОМО-МЕД" |
647 992,00
UAH з ПДВ
|
618 995,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СИСТЕМ ПРОФІ" |
650 795,04
UAH з ПДВ
|
650 795,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Онищук Антоніна Іванівна |
651 160,00
UAH з ПДВ
|
651 160,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Жук Іван Костянтинович #2163718659 |
Відхилено |
613 480,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2021 23:59
|
ТЗОВ "ПРОМО-МЕД" #38008192 |
Відхилено |
618 995,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2021 00:49
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СИСТЕМ ПРОФІ" #43256673 |
Переможець |
650 795,04
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2021 01:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2021 17:41
|
Угода про розірвання договору з 05-10-2021.pdf | укладений |
11 жовтня 2021 17:39
|
Пропозиція розірвання договору.PDF | укладений |
11 жовтня 2021 17:39
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2021 21:03
|
Договір-20__30-04-2021.zip | укладений |
05 травня 2021 21:02
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 квітня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
650 795,04
UAH
|
Причини розірвання договору: | На виконання зобов'язання п. 3 розділу ІІ констатуючої частини висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-23-000045-a щодо усунення порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом розірвання Договору про закупівлю товару від 30.04.2021 №20 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, - Сторони дійшли спільної згоди розірвати Договір та вважати його таким, що припинив свою дію з 05.10.2021 р. |