Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А |
Контактна особа: |
Полякова Катерина Петрівна 380442498700 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2021 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2021 14:40 |
Очікувана вартість: | 97 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 485 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 485000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі (по мірі надходження коштів з держбюджету та інших джерел фінансування на рахунок Замовника), після підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт протягом 7 робочих днів. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2021 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2021 16:58 |
Перелік змін 23.04.2021 мостовий перехід ВКАД.docx | |
23 квітня 2021 16:58 |
Нова редакція ТД на пректування будівництво мостового переходу ВКАД 23.04.2021.docx | |
15 квітня 2021 16:09 |
Перелік змін 15.04.2021 мостовий перехід ВКАД.docx | |
06 квітня 2021 16:53 |
Перелік змін 06.04.2021 мостовий перехід ВКАД.docx | |
26 березня 2021 13:11 |
Перелік змін.docx | |
26 березня 2021 13:11 |
Нова редакція Проект Договору Додаток № 5 проектування будівницьво мостового пер.docx | |
22 березня 2021 16:49 |
Технічне завдання.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-13-000101 ● 7a20acf4f4ac48658a1d4c7103a3b57a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 15:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.08.2021 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2021-03-22-011280-c 22.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-17 14:21:27
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з розробки проектної документації на будівництво мостового переходу через р. Дніпро з підходами до автомобільної дороги загального користування державного значення Н-01 Київ – Знам’янка та Гора – Рогозів Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва, Київська область (ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-22-011280-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю; яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-19 11:28:35
Пояснення на запит
Служба автомобільних доріг у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі робіт розробки проектної документації на будівництво мостового переходу через р. Дніпро з підходами до автомобільної дороги загального користування державного значення Н-01 Київ – Знам’янка та Гора – Рогозів Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва, Київська область (ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-22-011280-c) та надає наступні пояснення:
1. Щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю повідомляємо, що Службі автомобільних доріг у Київській області (Замовнику) Переможцем закупівлі - ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" відповідно до умов п.6 розділу 6 Тендерної документації до дати укладання договору про закупівлю було надано забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії в паперовому вигляді.
2. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначені відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 566 «Про схвалення техніко-економічного обґрунтування будівництва мостового переходу через р. Дніпро з підходами до автомобільної дороги Київ-Знам’янка (Н-01) та Гора − Рогозів великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва» та схвалених техніко-економічних показників, складено завдання на проектування на розроблення проектної документації з будівництва мостового переходу з підходами до зазначених автомобільних доріг з урахуванням вимог ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», з визначенням обґрунтованих вимог до планувальних, інженерних технологічних і конструктивних рішень об’єкта, його основних параметрів, вартості та організації його будівництва та з урахуванням технічних умов.
Очікувана вартість закупівлі проектних робіт (у сумі 97 000 000,00 грн) визначена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Обсяг бюджетних коштів для фінансування розробки проектної документації на будівництво мостового переходу через р. Дніпро з підходами до автомобільної дороги загального користування державного значення Н-01 Київ – Знам’янка та Гора – Рогозів Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва, Київська область на 2021 рік за рахунок спеціального фонду державного бюджету за програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 «Деякі питання дорожнього господарства» ( в редакції постанови КМУ від 14 липня 2021р. №717, затверджено Державним агентством автомобільних доріг України.
Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту Служби автомобільних доріг у Київській області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:https://kv.ukravtodor.gov.ua/diialnist/5141/obgruntuvannia_tekhnichnykh_i_yakisnykh_kharakterystyk_predmeta_zakupivli_rozrobka_proektnoi_dokumentatsii_na_budivnytstvo_mostovoho_perekhodu_cherez_r_dnipro.html
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі за № оголошення UA-2021-03-22-011280-c від 22.03.2021 року Служба автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) розглянула Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі – Висновок) за № оголошення UA-2021-03-22-011280-c на закупівлі робіт «Розробка проектної документації на будівництво мостового переходу через р. Дніпро з підходами до автомобільної дороги загального користування державного значення Н-01 Київ – Знам’янка та Гора – Рогозів Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва, Київська область (ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)» та надає аргументовані заперечення: 1. Стосовно питання першого щодо порушення Замовником ч.8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу № 3 нової редакції тендерної документації від 23.04.2021 № 7-6-21 тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах. Тендерна пропозиція подається та завантажується з наступних файлів: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до Додатку № 1); - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 1; - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (надається згідно з пунктом 2 розділу 3 цієї документації); - інформацією щодо кожного субпідрядника/співвиконавці, у разі залучення; - у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання; - іншої інформації, матеріалів та документів відповідно до умов цієї тендерної документації. Відповідно до вимог абз. 18 п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників установлені статтею 16 Закону, та вимоги установлені статтею 17 Закону» Розділу 3 нової редакції тендерної документації від 23.04.2021 № 7-6-21: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.». Розрахунок Договірної ціни (Кошторису) формується на об’єми визначені у технічному завдані та розрахунки регламентуються на підставі чинного законодавства України, а саме: встановленими нормами ДСТУ. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» відсутній регламент погодження та розрахунку Договірної ціни (Кошторису). Отже, на підставі вищевикладеного визначені порушення у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-22-011280-c є безпідставним та необґрунтованим, та відсутнє порушення з боку Замовника Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з тим, що вимоги тендерної документації повністю відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерна пропозиція Учасника - Переможця процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" (далі – ТОВ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" або Учасник) подана в електронному виді через електрону систему закупівель встановленим Уповноважений органом згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» та вимогами Нової редакції тендерної документації. 2. Стосовно питання другого, щодо порушення Учасника процедури закупівлі та підписання ним тендерної пропозиції удосконаленим електронним підписом. З 07.11.2020, керуючись пунктом 5 розділу VII Закону України «Про електронні довірчі послуги», користувачі електронних довірчих послуг (як замовники, так і учасники) перейшли з електронного цифрового підпису (ЕЦП) на кваліфікований електронний підпис (КЕП). При цьому замовники мають використовувати включно КЕП, який зберігається на пристроях із вбудованими апаратно-програмними засобами, що забезпечують захист даних, тобто на токені. Токен – захищений носій електронного ключа, записаний на флеш-накопичувачі, який має максимальну захищеність, оскільки КЕП на токені неможливо скопіювати на інший пристрій та під час підписання документів сервіс електронного документообігу зчитує не лише файл КЕП, а й перевіряє носій, на якому він збігається. Учасники у період з 07.11.2020 по 31.12.2021 мають право продовжувати використовувати КЕП, який базується на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів та зберігається на будь-яких пристроях (на звичайних флеш-носіях, жорсткому диску комп’ютера тощо), та поступово зобов’язані перейти на КЕП на захищеному носії. Такого висновку можна дійти, проаналізувавши пункт 1 частини 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (далі – постанова №193), а саме удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 постанови №193 вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри та абзацу 2 частини 1 постанови №193, а саме експериментальний проєкт реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги», щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж 31.12.2021. Як уже зазначалося, КЕП із захищеним типом носія, тобто токен, є обов’язковим для замовників з 07.11.2020, а учасники можуть перейти на КЕП на токені до 01.01.2022. Під час перевірки КЕП/ЕЦП на сайті Центрального засвідчувального органу замовник повинен пересвідчитись, що КЕП/ЕЦП відображає прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник може вважатися таким, що не відповідає встановленим у частині 3 статті 12, абзаці 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Враховуючи вище викладене, Учасником закупівлі дотримано вимоги чинного законодавства України, та у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника в цій частині. 3. Стосовно питання третього, щодо не відхилення тендерної пропозиції учасника на підставі п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до вимог п. 2 ч. 1 Додатку № 1 нової редакції тендерної документації від 23.04.2021 року № 7-6-21: «Учасники закупівлі повинні надати підтвердження наявності адміністративних приміщень (офісу та ін.), власних або орендованих, із зазначенням їх місцезнаходження шляхом надання відповідного документу, який посвідчує право власності або право користування на адміністративне приміщення (договір оренди, тощо). В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 1.4. або - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).» Учасником – ТОВ «МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ» в складі пропозиції надана ІНФОРМАЦІЯ про перелік матеріально-технічної бази від 22.04.2021р. № 129-3 (далі – ІНФОРМАЦІЯ) з документальним підтвердженням (файл: 7. Довідка адміністративні приміщення.pdf у Кваліфікація_частина1_.rar). У наданому документальному підтвердженні, що наведене в ІНФОРМАЦІЇ, а саме: Договорах оренди від 11.03.2019р. № 1 та № 3 (файл: 8. Договори оренди офісних приміщень.pdf у Кваліфікація_частина1_.rar) в п. 4.2 Розділу 4 Договорів зазначено: «4.2. Термін оренди може бути подовжено за згодою обох сторін шляхом укладання та підписання Додаткової угоди до цього Договору». Оскільки, вищезазначені Договори укладені в 2019 році, то відповідно до Додаткових угод, які є невід’ємною частиною цих Договорів, термін оренди щорічно подовжується та згідно с Додатковими угодами № 2 від 30.09.20 Договори подовжено до 31 жовтня 2021 року включно, тобто на момент подання тендерної пропозиції Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ» Договори оренди є дійсними та чинними. Крім того, Учасник - Товариство з обмеженою відповідальністю «МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ» в складі пропозиції надає листи-підтвердження від 20 квітня 2021 року Вих. № 20-04/21 та Вих. № 1 від орендодавців (файл: 9. Листи-підтвердження орендодавців офіс.приміщень.pdf у Кваліфікація_частина1_.rar), в яких стверджується, що Договори оренди від 11.03.2019р. № 1 та № 3 будуть продовжені на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі: Розробка проектної документації на будівництво мостового переходу через р. Дніпро з підходами до автомобільної дороги загального користування державного значення Н-01 Київ – Знам’янка та Гора – Рогозів Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва, Київська область (ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва), чим підтверджують вимогу Замовника щодо п. 2 ч. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації, яким вимагалося, що строк виконання договору про закупівлю може містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг). Враховуючи вище викладене, Учасником закупівлі дотримано вимоги чинного законодавства України, та у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника в цій частині. 4. Стосовно питання четвертого, щодо порушення ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні Закупівлі» протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ 17.08.2021 року було надано запит через електрону систему Уповноваженого органу, а саме: «про надання пояснень У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з розробки проектної документації на будівництво мостового переходу через р. Дніпро з підходами до автомобільної дороги загального користування державного значення Н-01 Київ – Знам’янка та Гора – Рогозів Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва, Київська область (ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-22-011280-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю; яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Тобто, ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ вимагалося надання пояснень, щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю. Замовником, в частині цього питання надано пояснення протягом трьох робочих днів відповідно до Законом України «Про публічні закупівлі» Отже, на підставі вищевикладеного визначені порушення у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-22-011280-c є безпідставним та необґрунтованим, та відсутнє порушення з боку Замовника Закону України «Про публічні закупівлі» Просимо розглянути та врахувати надані Замовником аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі за № оголошення UA-2021-03-22-011280-c від 22.03.2021 року, для можливості подальшого продовження реалізації основної мети закупівлі робіт «Розробка проектної документації на будівництво мостового переходу через р. Дніпро з підходами до автомобільної дороги загального користування державного значення Н-01 Київ – Знам’янка та Гора – Рогозів Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва, Київська область (ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)».
2021-09-10 15:39:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Адміністративний позов до Київського окружного адміністративного суду від 17.09.2021 року № 12с/3202 |
Дата публікації: | 17 вересня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 640/26603/21 |
Дата відкриття провадження: | 27 вересня 2021 |
Документи:
29 вересня 2021 09:24
|
Електронний підпис |
17 вересня 2021 14:42
|
Підтвердження відправлення позовної заяви.pdf |
17 вересня 2021 14:42
|
Адміністративний позов 12с3202 від 17.09.2021.pdf |
29 вересня 2021 09:24
|
Електронний підпис |
17 вересня 2021 14:50
|
Електронний підпис |
17 вересня 2021 14:42
|
Підтвердження відправлення позовної заяви.pdf |
17 вересня 2021 14:42
|
Адміністративний позов 12с3202 від 17.09.2021.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK-2-19-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2021 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ" |
77 100 000,00
UAH з ПДВ
|
61 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС |
67 900 000,00
UAH з ПДВ
|
62 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" |
83 000 000,00
UAH з ПДВ
|
83 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОПРОЕКТ" |
90 000 000,00
UAH з ПДВ
|
90 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” |
94 090 000,00
UAH з ПДВ
|
94 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ" #41194275 |
Відхилено |
61 999 999,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2021 15:31
|
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС #01388420 |
Відхилено |
62 000 000,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2021 12:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" #42703169 |
Переможець |
83 000 000,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2021 14:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2023 16:49
|
640_26603_21 Постанова Верховного Суду від 02.03.23.html | укладений |
14 березня 2023 16:48
|
Gmail - Повідомлення про розірвання договору.pdf | укладений |
14 березня 2023 16:48
|
Повідомлення_про_розірвання_договору_ТОВ_МПІ.pdf | укладений |
14 березня 2023 16:48
|
ДУ № 8 від 10.03.2023.pdf | укладений |
14 березня 2023 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2023 11:56
|
ДУ № 7 від 25.01.2023.pdf | зміни до договору |
25 січня 2023 17:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 10:13
|
ДУ № 6. від 23.12.2022.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2022 12:28
|
ДУ № 6 від 23.12.2022р.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2022 12:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2022 11:56
|
ДУ № 5 від 16.08.22р.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2022 11:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2022 11:55
|
ДУ № 4 від 16.08.22р.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2022 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2022 15:22
|
ДУ № 3 від 13.05.22р. терміни.pdf | зміни до договору |
13 травня 2022 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:33
|
ДУ № 2 від 29.12.21р. бюдж. зоб.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2021 10:55
|
Договір від 23.06.2021 № 2ВК-21.PDF | укладений |
23 червня 2021 10:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з відновленням фінансування головним розпорядником бюджетних коштів згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 року № 521 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік від 29.12.2021 р. № 43, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 2 350 000,00 грн (Два мільйони триста п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 391 666,67 грн |
Номер договору про закупівлю: | 2ВК-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.3 та 11.4 Договору Сторони погодились продовжити термін виконання робіт та строк дії Договору і п.5.1 та п. 11.1 Договору викласти в такій редакції: «5.1. Термін виконання робіт: Початок - з дня підписання Договору; Закінчення - по « 31 » січня 2023 року. «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 січня 2023 року, а в частині розрахунків – до повного виконання». |
Номер договору про закупівлю: | 2ВК-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до п. 12.3 Договору Сторони домовились доповнити абз.2 пп.6.1.1 п. 6.1 Розділу VI Договору: «Бюджетні зобов’язання за Договором у 2022 році, на період дії воєнного стану в Україні, виникають з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31.05.2022 року № 2290-IX)». 2. Відповідно до п. 12.3 Договору Сторони домовились доповнити абз.2 п. 4.1 Розділу IV Договору: «Оплата виконаних робіт здійснюється з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31.05.2022 року № 2290-IX)». 3. Відповідно до п. 12.3 Договору Сторони домовились доповнити абз.3 п. 4.1 Розділу IV Договору: «При відтермінуванні оплат на умовах, визначених абз.2 п. 4.9 в обсязі фінансування, що визначено календарним планом виконання робіт (Додаток № 2 до Договору), 3% річних та інфляційних витрат не нараховуються». 4. Відповідно до п. 12.3 Договору Сторони домовились Розділ IV Договору доповнити новим пунктом 4.2-1 такого змісту: «4.2.-1 «Акти здачі-приймання виконаних Підрядником робіт (етапу робіт) та виконавчі кошториси із звітами виконаних робіт підписані сторонами Договору відповідно до вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31.05.2022 року № 2290-IX)» оплачуються Замовником відповідно до фактичних надходжень одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно акту здачі-приймання виконаних робіт та звільняють Замовника від будь якої відповідальності за відтермінування фактичної оплати за такими актами». |
Номер договору про закупівлю: | 2ВК-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 4.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 2 000 000,00 грн (два мільйони гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 333 333,33 грн, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 15.07.2022 № 803 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік від 28.07.2022 № 4. |
Номер договору про закупівлю: | 2ВК-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 4.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 3 000 000,00 грн (три мільйони гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 500 000,00 грн, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 15.07.2022 № 803 та відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік (зі змінами) |
Номер договору про закупівлю: | 2ВК-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 4.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 3 000 000,00 грн (три мільйони гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 500 000,00 грн, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 15.07.2022 № 803 та відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік (зі змінами). |
Номер договору про закупівлю: | 2ВК-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.3 та 11.4 Договору Сторони погодились продовжити термін виконання робіт та строк дії Договору і п.5.1 та п. 11.1 Договору викласти в такій редакції: «5.1. Термін виконання робіт: Початок - з дня підписання Договору; Закінчення - по « 31 » грудня 2023 року. «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2023 року, а в частині розрахунків – до повного виконання» |
Номер договору про закупівлю: | 2ВК-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 червня 2021 — 10 березня 2023 |
Сума оплати за договором: |
8 100 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 350 000,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | 1. Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України та ст. 188 Господарського кодексу України, на виконання Постанови Верховного Суду від 02.03.2023 у справі № 640/26603/21 Сторони розривають цей Договір. 2. Зобов'язання Сторін за Договором припиняються з моменту підписання Сторонами цієї Додаткової угоди. Сторони також погоджуються, що не мають претензій одна до одної щодо виконаних та невиконаних зобов’язань. |