Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області)
DK 021: 2015: 63710000-9 Services for the maintenance of land types of transport (Operational maintenance of public roads of local importance of Sumy region)
DK 021: 2015: 63710000-9 Services for the maintenance of land types of transport (Operational maintenance of public roads of local importance of Sumy region)
Очікувана вартість
1 659 225 000,00 UAH
UA-2021-03-22-010951-c ● 413f02dc49344b598d0367dc761157ad
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне підприємство "Дороги Сумщини" |
Код ЄДРПОУ: | 42524164 |
Місцезнаходження: | 40022, Україна , Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, БУДИНОК 9 |
Контактна особа: |
Касьян Яна Олександрівна 380503071577 ffgg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Enterprise "Road of the Sumy Region" |
National ID: | 42524164 |
Contact point: |
Kasyan Yana Alexandrivna 380503071577 ffgg@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 березня 2021 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2021 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 659 225 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 296 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2000000 UAH |
Publication date: | 22 березня 2021 16:35 |
Enquiries until: | 18 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 квітня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 1 659 225 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 8 296 125 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Scope of the procurement
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції викладаються українською мовою.
У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Умови та порядок надання забезпечення тендерної пропозиції визначені в тендерній документації.
ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (63712000-3 Послуги з обслуговування автомобільного транспорту).
Ціна тендерної пропозиції розраховувується за базовими обсягами виходячи з протяжності автомобільних доріг загального користування місцевого значення та виконання комплексу робіт на червень 2021 року - травень 2022 року з урахуванням Додатку 8 до Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг затвердженої спільним Наказом Міністерства фінансів України та Міністерством інфраструктури України № 573/1019 від 21.09.2012 р. Рівень утримання доріг – допустимий.
Розгорнути
Згорнути
У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Умови та порядок надання забезпечення тендерної пропозиції визначені в тендерній документації.
ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (63712000-3 Послуги з обслуговування автомобільного транспорту).
Ціна тендерної пропозиції розраховувується за базовими обсягами виходячи з протяжності автомобільних доріг загального користування місцевого значення та виконання комплексу робіт на червень 2021 року - травень 2022 року з урахуванням Додатку 8 до Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг затвердженої спільним Наказом Міністерства фінансів України та Міністерством інфраструктури України № 573/1019 від 21.09.2012 р. Рівень утримання доріг – допустимий.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer are presented in Ukrainian.
If the participant submits any documents in a foreign language, they must be translated into Ukrainian. The translation must be certified by the translator's signature and the bidder's seal. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
The conditions and procedure for providing security for the tender offer are defined in the tender documentation.
DK 021: 2015: 63710000-9 - Services for the maintenance of land modes of transport (63712000-3 Services for the maintenance of road transport).
The price of the tender offer is calculated on the basis of basic volumes based on the length of public roads of local significance and the implementation of a set of works for for June 2021 - May 2022, taking into account Annex 8 to the Methodology for determining the amount of financing construction, reconstruction, repair and maintenance of roads. Finance of Ukraine and the Ministry of Infrastructure of Ukraine № 573/1019 dated 21.09.2012. The level of road maintenance is permissible.
Розгорнути
Згорнути
If the participant submits any documents in a foreign language, they must be translated into Ukrainian. The translation must be certified by the translator's signature and the bidder's seal. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
The conditions and procedure for providing security for the tender offer are defined in the tender documentation.
DK 021: 2015: 63710000-9 - Services for the maintenance of land modes of transport (63712000-3 Services for the maintenance of road transport).
The price of the tender offer is calculated on the basis of basic volumes based on the length of public roads of local significance and the implementation of a set of works for for June 2021 - May 2022, taking into account Annex 8 to the Methodology for determining the amount of financing construction, reconstruction, repair and maintenance of roads. Finance of Ukraine and the Ministry of Infrastructure of Ukraine № 573/1019 dated 21.09.2012. The level of road maintenance is permissible.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
DK 021: 2015: 63710000-9 Services for the maintenance of land types of transport
(Operational maintenance of public roads of local importance of Sumy region)
(Operational maintenance of public roads of local importance of Sumy region)
CPV: 63710000-9
Період постачання:
по 01 червня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником Виконавцю після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів, відповідно до погодженого Сторонами Графіку здачі виконаних обсягів робіт, перевіряє виконання робіт згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2021 16:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2021 16:13 |
Перелік змін до ТД Експлуатація 20.04.2021.docx | |
20 квітня 2021 16:12 |
ТД Експлуатація зміни 20.04.2021.docx | |
22 березня 2021 16:58 |
Проект договору Експлуатація 22.03.2021.docx |
20 квітня 2021 16:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
20 квітня 2021 16:13 |
Перелік змін до ТД Експлуатація 20.04.2021.docx
|
|||||||||||||||
20 квітня 2021 16:12 |
ТД Експлуатація зміни 20.04.2021.docx
|
|||||||||||||||
22 березня 2021 16:58 |
Проект договору Експлуатація 22.03.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання щодо тендерної документації
Дата подання: 23 березня 2021 10:49
Дата відповіді: 24 березня 2021 15:42
Доброго дня! Чи може бути договір про спільну діяльність участником публічних закупівель?
Відповідь: Пунктом 5 Недискримінація учасників Розділу «Загальні положення» встановлено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом.
Відповідно до п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, фізична особа-підприємець чи юридична особа – резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать:
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів;
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів);
об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи.
Відповідно до п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, фізична особа-підприємець чи юридична особа – резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать:
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів;
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів);
об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи.
Підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 06 квітня 2021 15:29
Дата відповіді: 07 квітня 2021 09:00
Доброго дня! В Додатку №3 до тендерної документації визначено, що до переліку обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації;
- начальник дільниці/виконавець робіт, або інша особа, яка виконує такі функції;
- майстер або інша особа, яка виконує такі функції.
- геодезист, або інша особа, яка виконує такі функції.
Також, Учасник у складі пропозиції повинен надати копію кваліфікаційного сертифіката інженера – геодезиста, який зазначено у Довідці Учасника.
Крім того, для інженерно-технічних працівників, наведених в переліку обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, досвід роботи в дорожній галузі повинен бути не менше 2-х років.
У зв’язку з цим просимо повідомити:
1.Яким документом підтверджується досвід роботи геодезиста в дорожній галузі?
2. Чи достатньо для підтвердження досвіду роботи в дорожній галузі геодезиста копії трудової книжки в якій зазначено стаж роботи на посаді геодезиста в компанії, яка займається геодезичним супроводом всіх видів загальнобудівельних робіт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Відповідь на питання 1 : Досвід роботи геодезиста може бути підтверджений копіями трудової книжки, наказів про призначення на посаду, цивільно-правовими догововорами або цивільно-правовими угодами, або іншим документом, що підтверджує такий досвід.
Відповідь на питання 2. Так, у разі надання копії трудової книжки в якій зазначено стаж роботи на посаді геодезиста в компанії, яка займається геодезичним супроводом всіх видів загальнобудівельних робіт для підтвердження кваліфікації геодизиста цього буде достатньо.
Відповідь на питання 1 : Досвід роботи геодезиста може бути підтверджений копіями трудової книжки, наказів про призначення на посаду, цивільно-правовими догововорами або цивільно-правовими угодами, або іншим документом, що підтверджує такий досвід.
Відповідь на питання 2. Так, у разі надання копії трудової книжки в якій зазначено стаж роботи на посаді геодезиста в компанії, яка займається геодезичним супроводом всіх видів загальнобудівельних робіт для підтвердження кваліфікації геодизиста цього буде достатньо.
Щодо визначення ціни пропозиції
Дата подання: 09 квітня 2021 15:15
Дата відповіді: 14 квітня 2021 13:57
Доброго дня! Пунктом 3 розділу тендерної документації «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та додатком 7 до тендерної документації «Технічна специфікація (технічне завдання)» передбачено наступне:
«Ціну тендерної пропозиції слід розраховувати за базовими обсягами виходячи з протяжності автомобільних доріг загального користування місцевого значення та виконання комплексу робіт на 2021 рік та січень-травень 2022 року з урахуванням Додатку 8 до Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, затвердженої спільним Наказом Міністерства фінансів України та Міністерством інфраструктури України № 573/1019 від 21.09.2012 року».
Тобто умовами тендерної документації передбачене виконання комплексу робіт на один рік та 5 місяців. Проте термін подачі пропозиції до 22 квітня 2021 року, а отже строк надання послуг за договором буде не раніше 01 червня 2021 року. Тобто виникає суперечність.
З метою правильного визначення ціни тендерної пропозиції просимо надати роз’яснення чи правильним буде розрахунок виходячи з базових обсягів на один календарний рік, передбачених Методикою визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, затвердженою спільним Наказом Міністерства фінансів України та Міністерством інфраструктури України № 573/1019 від 21.09.2012 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-22-010951-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Дочірнє підприємство "Сумський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:31931024
Дата подання: 09 квітня 2021 14:49
Вимога щодо дискримінації учасників
Наше підприємство має намір прийняти участь у Закупівлі UA-2021-03-22-010951-c.
Під час вивчення Тендерної документації нами виявлено вимоги, які, на наш погляд, є дискримінаційними та безпідставними, і виконати які наше підприємство не має можливості.
1. Так, згідно Додатку 1 Тендерної документації передбачено надання довідки про наявність виробничих баз.
Згідно зазначеного додатку: «У складі тендерної пропозиції учасник надає документальне підтвердження права володіння/користування виробничими базами, а саме:
- копію (ї) документу (ів), які підтверджують право власності учасника на матеріально-технічну базу або копії договорів, що підтверджують право користування (оренди (лізингу), суборенди, права користування та інше), дійсних та чинних протягом всього строку виконання договору про закупівлю (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями)»
2. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації передбачено надання довідки про наявність асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ).
Згідно зазначеного додатку, учасник:
- може мати АБЗ у власності;
- АБЗ може бути залученим на договірній основі (надання послуг/оренда/іншого права користування).
Проте, формулювання вимог Замовника в такому вигляді дискримінує наше підприємство виходячи з наступного.
У відповідності до ч. 1 ст. 133 ГК України основу правового режиму майна суб'єктів господарювання, на якій базується їх господарська діяльність, становлять право власності та інші речові права - право господарського відання, право оперативного управління.
Тобто, законодавець чітко виділяє, окрім «права власності» і інші речові права, серед яких і право господарського відання.
При чому держава забезпечує рівний захист майнових прав усіх суб'єктів господарювання (ч. 4 ст. 133 ГК України).
Згідно ч. 1 ст. 136 ГК України право господарського відання є речовим правом суб'єкта підприємництва, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом).
Тобто, право господарського відання виникає не на договірній основі, а закріплюється за особою власником (уповноваженою особою) на підставі розпорядчого документу.
Тендерна документація не містить умов щодо можливості підтвердження права володіння, користування і розпорядження майном іншим речовим правом, а саме правом господарського відання.
Наше підприємство володіє, користується і розпоряджається асфальтобетонними заводами та виробничими базами саме на підставі іншого речового права – права господарського відання.
За таких умов, участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати документи на право власності на АБЗ та виробничі бази, або договори на користування ними, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі нашого підприємства.
Згідно ч. 4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Враховуючи наведене, Тендерна документація має бути зміненою з метою усунення названої дискримінаційної вимоги та приведення документації у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі»
Виходячи із вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінаційної вимоги, зазначеної у мотивувальній частині вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Під час вивчення Тендерної документації нами виявлено вимоги, які, на наш погляд, є дискримінаційними та безпідставними, і виконати які наше підприємство не має можливості.
1. Так, згідно Додатку 1 Тендерної документації передбачено надання довідки про наявність виробничих баз.
Згідно зазначеного додатку: «У складі тендерної пропозиції учасник надає документальне підтвердження права володіння/користування виробничими базами, а саме:
- копію (ї) документу (ів), які підтверджують право власності учасника на матеріально-технічну базу або копії договорів, що підтверджують право користування (оренди (лізингу), суборенди, права користування та інше), дійсних та чинних протягом всього строку виконання договору про закупівлю (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями)»
2. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації передбачено надання довідки про наявність асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ).
Згідно зазначеного додатку, учасник:
- може мати АБЗ у власності;
- АБЗ може бути залученим на договірній основі (надання послуг/оренда/іншого права користування).
Проте, формулювання вимог Замовника в такому вигляді дискримінує наше підприємство виходячи з наступного.
У відповідності до ч. 1 ст. 133 ГК України основу правового режиму майна суб'єктів господарювання, на якій базується їх господарська діяльність, становлять право власності та інші речові права - право господарського відання, право оперативного управління.
Тобто, законодавець чітко виділяє, окрім «права власності» і інші речові права, серед яких і право господарського відання.
При чому держава забезпечує рівний захист майнових прав усіх суб'єктів господарювання (ч. 4 ст. 133 ГК України).
Згідно ч. 1 ст. 136 ГК України право господарського відання є речовим правом суб'єкта підприємництва, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом).
Тобто, право господарського відання виникає не на договірній основі, а закріплюється за особою власником (уповноваженою особою) на підставі розпорядчого документу.
Тендерна документація не містить умов щодо можливості підтвердження права володіння, користування і розпорядження майном іншим речовим правом, а саме правом господарського відання.
Наше підприємство володіє, користується і розпоряджається асфальтобетонними заводами та виробничими базами саме на підставі іншого речового права – права господарського відання.
За таких умов, участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати документи на право власності на АБЗ та виробничі бази, або договори на користування ними, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі нашого підприємства.
Згідно ч. 4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Враховуючи наведене, Тендерна документація має бути зміненою з метою усунення названої дискримінаційної вимоги та приведення документації у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі»
Виходячи із вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінаційної вимоги, зазначеної у мотивувальній частині вимоги.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 квітня 2021 13:58
До тендерної документації будуть внесені зміни
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-22-010951-c.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ», Код ЄДРПОУ:44033480
Дата подання: 17 квітня 2021 16:25
Дата подання: 17 квітня 2021 16:25
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 21 квітня 2021 16:40
рішення від 21.04.2021 № 8547 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2021 16:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.04.2021 № 9538.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2021 15:56
рішення від 29.04.2021 № 9538.pdf
Дата публікації: 06 травня 2021 19:06
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 31 травня 2021
Найменування: | Державне підприємство "Дороги Сумщини" |
Код ЄДРПОУ: | 42524164 |
Місцезнаходження: | 40022, Україна, Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, БУДИНОК 9 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Сумський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 травня 2021 13:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 травня 2021 18:28
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 квітня 2021 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД" |
1 310 787 750,00
UAH з ПДВ
|
1 310 787 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
31 травня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій