Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт приміщень Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа №88» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, просп. Свободи, 218, ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
110 110,00 UAH
UA-2021-03-22-010114-c e0cecdc03c2a488d8ae2fb73108962d9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Вікторівна Соклакова

+380967428389 soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Світлана Вікторівна Соклакова
+380967428389
soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2021 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2021 23:59
Початок аукціону: 02 квітня 2021 12:35
Очікувана вартість: 110 110,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2202.2 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська; Вид забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до умов оголошення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт приміщень Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа №88» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, просп. Свободи, 218, ДБН А.2.2-3:2014
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Свободи, 218
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2021 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛНБУД" 105 000,00
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ" 109 932,19
UAH з ПДВ
109 932,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2021 19:14
Електронний підпис
01 квітня 2021 19:13
08 Пропозиція.PDF
01 квітня 2021 19:13
Гарантия.zip
01 квітня 2021 19:13
витяг.PDF
01 квітня 2021 19:13
07 Довідка МТБ_compressed (1).pdf
01 квітня 2021 19:13
02 Лист-згода.PDF

Публічні документи

01 квітня 2021 22:06
Електронний підпис
01 квітня 2021 21:56
3 Пропозиція.pdf.p7s.zip
01 квітня 2021 21:56
33 Гарантія (4).zip.p7s.zip
01 квітня 2021 21:56
33 Гарантія (3).zip.p7s.zip
01 квітня 2021 21:56
33 Гарантія (2).zip.p7s.zip
01 квітня 2021 21:56
33 Гарантія (1).zip.p7s.zip
01 квітня 2021 21:56
29 Згода.pdf.p7s.zip
01 квітня 2021 21:56
22 мед довідки.pdf.p7s.zip
01 квітня 2021 21:56
21 Посвідчення.pdf.p7s.zip
01 квітня 2021 21:56
20 ЦПД працівників.pdf.p7s.zip
01 квітня 2021 21:56
17 Довідка Додаток4.pdf.p7s.zip
01 квітня 2021 21:56
16 декларация.pdf.p7s.zip
01 квітня 2021 21:56
15 Ліцензія з поясн.pdf.p7s.zip
01 квітня 2021 21:56
11 Виписка з ЄДРПОУ.pdf.p7s.zip
01 квітня 2021 21:56
9 Статут.pdf.p7s.zip
01 квітня 2021 21:56
8 Паспорт директор.pdf.p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛНБУД"

ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛНБУД"
#43832606
Відхилено 105 000,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2021 15:51
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ"
#42785524
Переможець 109 932,19
UAH з ПДВ
05 квітня 2021 16:45

Документи

05 квітня 2021 15:51
Електронний підпис

Документи

05 квітня 2021 16:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2021 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ"
#42785524
109 932,19
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2021 16:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 17:14
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2021 12:39
дод.угода №2 від 30.07.2021 договір №34ПТР_21 від 16.04.2021.pdf зміни до договору
04 серпня 2021 12:38
дод.угода №2 від 30.07.2021 договір №34ПТР_21 від 16.04.2021.pdf зміни до договору
04 серпня 2021 12:01
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 11:27
дод.угода №1 від 31.05.2021 договір №34ПТР_21 від 16.04.2021.pdf зміни до договору
02 червня 2021 11:25
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 14:52
договір №34ПТР_21 від 16.04.2021.pdf укладений
16 квітня 2021 14:51

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 серпня 2021 09:40
102 410,00 UAH UA308201720344290042000095804
Департамент гуманітарної політики ДнМР
UA183510050000026005879015424
ТОВ "Сансноу Білдінг"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 34ПТР/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 34ПТР/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 34ПТР/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 102 410,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 068,33 UAH)