Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92)
CPV 021:2015: 09130000-9 Petroleum and distillates (Petrol A-92)
CPV 021:2015: 09130000-9 Petroleum and distillates (Petrol A-92)
Очікувана вартість
5 004 000,00 UAH
UA-2021-03-22-007055-c ● c226074e46c44f4b9b54d6b58e8dbd20
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38500095 |
Місцезнаходження: | 10031, Україна , Житомирська область обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В |
Контактна особа: |
Микитенко Ганна Михайлівна 380989720049 skoraja_zhitomir@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNE NEKOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO "TsENTR EKSTRENOYi MEDIChNOYi DOPOMOGI TA MEDITsINI KATASTROF" ZhITOMIRSKOYi OBLASNOYi RADI |
National ID: | 38500095 |
Contact point: |
Mykytenko Ganna Mykhaylivna 380989720049 skoraja_zhitomir@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 березня 2021 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2021 09:00 |
Очікувана вартість: | 5 004 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 22 березня 2021 14:44 |
Enquiries until: | 13 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 квітня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 5 004 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Scope of the procurement
Назва предмета закупівлі: код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92); Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами цієї тендерної документації. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, який повинен бути зроблений в центрі (бюро тощо) перекладів та завірений підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро тощо). Переклад також може бути зроблений перекладачем та, відповідно, посвідчений підписом перекладача. У разі, якщо переклад буде здійснено перекладачем, кваліфікація перекладача повинна бути підтверджена шляхом надання у складі тендерної пропозиції копії відповідного документу щодо кваліфікації (професійної діяльності) перекладача. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Найменування торгових марок, комерційні найменування, оригінальні патентовані назви, іноземні географічні найменування, найменування юридичних осіб – нерезидентів України, а також найменування та назви міжнародних або іноземних нормативних актів, технічних документів, стандартів, регламентів, директив тощо можуть виконуватися та зазначаються у тендерній пропозиції мовою оригіналу латиницею або кирилицею. Тендерна пропозиція учасника, складена іншою мовою, ніж передбачено умовами даної Тендерної документації може бути відхилена як така, що не відповідає умовам Тендерної документації. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23.04.2021 року 09-00. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 23.04.2021 року 09-00
Розгорнути
Згорнути
CPV 09130000-9 Petroleum and distillates (Petrol F-92) The language of tender proposals: All documents included in the tender offer must be drawn up in the Ukrainian language, unless otherwise provided by the terms of this tender documentation. If the document or information provided by this tender documentation is drawn up in a language (s) other than those provided for in the conditions of the first paragraph of this item of the tender documentation, the tender proposal shall be accompanied by a document in the original language with obligatory translation into Ukrainian. , which must be made in the center (bureau, etc.) of translations and certified by the signature of the authorized person and the seal of this center (bureau, etc.). The translation can also be done by a translator and, accordingly, certified by the translator's signature. If the translation is done by a translator, the qualification of the translator must be confirmed by providing a copy of the relevant document on the qualification (professional activity) of the translator as part of the tender offer. The defining text is in Ukrainian. Trademark names, commercial names, original patented names, foreign geographical names, names of legal entities - non-residents of Ukraine, as well as names and titles of international or foreign regulations, technical documents, standards, regulations, directives, etc. may be executed and indicated in the tender offer in the original in Latin or Cyrillic. The tender proposal, drafted in a language other than that provided for in the terms of this Tender documentation, may be rejected as not meeting the terms of the Tender documentation. Date and time of opening of tender offers: 23.04.2020 09-00
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
22 березня 2021 14:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2021 14:56 |
Протокол затв. ТД Бензин.pdf | |
22 березня 2021 14:56 |
Протокол необх. Бензин.pdf | |
22 березня 2021 14:55 |
Проєкт Договору.docx | |
22 березня 2021 14:55 |
Істотні умови Договору (Додаток 6).docx | |
22 березня 2021 14:55 |
Лист-згода на обр. перс. даних (Додаток 5).docx | |
22 березня 2021 14:55 |
Технічні характеристики (Додаток 4).docx | |
22 березня 2021 14:54 |
Відсутність підст. ст. 17 (Додаток 3).docx | |
22 березня 2021 14:54 |
Кваліфікаційні критерії (Додаток 2).docx | |
22 березня 2021 14:54 |
Цінова пропозиція (Додаток 1).docx | |
22 березня 2021 14:54 |
1.Тендерна документація Бензин (11 лотів).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-22-007055-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТД МТК", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 12 квітня 2021 13:38
ДИСКРИМІНАЦІЯ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ
1. Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо:
- надання одночасно Ліцензії на роздрібну та потову торгівлю пальним, а у разі дії на умовах партнерських договорів додаткових документів САМЕ від власників АЗС (витяг з інформації про наявність АЗС в реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального та копії ліцензій партнерів-власників АЗС);
- надання Довідки в довільній формі САМЕ від емітента карток та талонів щодо дійсності талонів або скретч-карт на паливно-мастильні матеріали, на підставі яких буде здійснюватися видача (заправка) ПММ, та термінів дії талонів або скретч-карт – не менше 12 місяців з моменту їх отримання замовником
Детальний опис вимоги мыститься у доданому файлы.У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
- надання одночасно Ліцензії на роздрібну та потову торгівлю пальним, а у разі дії на умовах партнерських договорів додаткових документів САМЕ від власників АЗС (витяг з інформації про наявність АЗС в реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального та копії ліцензій партнерів-власників АЗС);
- надання Довідки в довільній формі САМЕ від емітента карток та талонів щодо дійсності талонів або скретч-карт на паливно-мастильні матеріали, на підставі яких буде здійснюватися видача (заправка) ПММ, та термінів дії талонів або скретч-карт – не менше 12 місяців з моменту їх отримання замовником
Детальний опис вимоги мыститься у доданому файлы.У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 квітня 2021 09:48
Відповідь на вимогу від 12.04.2021 по закупівлі № UA-2021-03-22-007055-c: код за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92)
Комунальним некомерційним підприємством «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради уважно розглянуто звернення (повідомлення) від 12.04.2021 оприлюднене (розміщене) на сайті державних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-22-007055-c), у якому наведені, на думку заявника, порушення допущені підприємством у тендерній документації у закупівлі ідентифікатор UA-2021-03-22-007055-с (предмет закупівлі: код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92) щодо дискримінації потенційних учасників закупівлі.
За результатами опрацювання вказаного звернення (повідомлення) слід зазначити наступне.
Так, відповідно до п. 4 ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення публічних закупівель є «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
Положеннями ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» прямо передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до п.31 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» слідує, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Тендерна документація є ключовим документом, який готує замовник під час проведення процедури закупівлі. Основні вимоги щодо змісту та складу тендерної документації визначено ч. 2 ст. 22 вказаного Закону.
Із вимог ч. 4 та ч. 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» слідує, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
За загальним правилом слідує, що головною ознакою умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
З огляду на обставини наведені у зверненні слід зазначити наступне.
Пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації передбачено наступне:
1.1. Тендерна пропозиція подається по кожному лоту окремо в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із сканованими копіями нижчезазначених документів, та/або розмістити електронні документи файлів, які перелічені нижче, з накладанням електронного підпису (ЕЦП або КЕП) (учасник повинен вказати, за допомогою яких сервісів ці електронні підписи можуть бути перевірені).
1) Файл: «Тендерна пропозиція.pdf» учасник повинен завантажити до електронної системи файл, в якому буде міститись заповнена та підписана тендерна пропозиція (Додаток 1). Але вартість пропозиції та ціна за одиницю товару не повинна бути оголошена до моменту аукціону. Тендерна пропозиція буде відхилена у разі відкриття вартості або ціни за одиницю товару до моменту аукціону;
2) Файл: Кваліфікаційні критерії.pdf учасник повинен завантажити до електронної системи файл, в якому буде міститись інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2);
3) Файл: Ліцензії. рdf учасник повинен завантажити до електронної системи файл, в якому буде міститись копії діючих ліцензій, завірених печаткою учасника, щодо здійснення господарської діяльності (оптова та роздрібна торгівля паливо-мастильними матеріалами) відповідно до ЗУ від 23.11.2018 №2628 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів». (Коли для учасника не передбачено отримання ліцензії на оптову торгівлю паливо-мастильними матеріалами – завантажити до електронної системи довідку-пояснення щодо її відсутності, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності печатки). Коли для учасника не передбачено отримання ліцензії на роздрібну торгівлю паливо-мастильними матеріалами (у випадку партнерських відносин з власниками АЗС) - завантажити до електронної системи копії ліцензій партнерів-власників АЗС (або витяг з інформації про наявність АЗС в реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального, яка зазначена на офіційному веб сайті Державної фіскальної служби України із зазначенням адреси АЗС та номеру ліцензії)).
У додатку №2 ( п. 1 п.п. 4) до тендерної документації визначено, що одним із документів, який підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, є довідка в довільній формі від емітента карток та талонів щодо дійсності талонів або скретч-карт на паливно-мастильні матеріали, на підставі яких буде здійснюватися видача (заправка) ПММ, та термінів дії талонів або скретч-карт – не менше 12 місяців з моменту їх отримання замовником.
Аналіз зазначених положень тендерної документації жодним чином не можливо розцінювати, як дискримінаційні і такі, що призводять до обмеження потенційних учасників закупівлі.
Із змісту тендерної документації слідує, що учасниками закупівлі можуть бути суб’єкти, які мають діючі ліцензії на здійснення діяльності з оптової та роздрібної торгівлі пальним, або інші суб’єкти, які мають партнерські відносини із суб’єктами, у яких наявні такі ліцензії.
Тендерною документацією прямо не передбачено «одночасне» надання учасником закупівлі ліцензій на право роздрібної та оптової торгівлі паливо-мастильними матеріалами, а навпаки визначає можливість наданні інших документів альтернативних документів, що збільшує коло потенційних учасників закупівлі.
Окрім того із змісту тендерної документації слідує, а також аналізу специфіки продажу нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне можливий не лише їх емітентами, а й іншими суб’єктами через партнерські АЗС інших суб’єктів господарювання, які мають відповідні ліцензії на роздрібну торгівлю пальним, що навпаки збільшує, а не зменшує, кількість потенційних учасників закупівлі.
З урахуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі» замовник наділений правом самостійного визначення у тендерній документації кваліфікаційний критеріїв до учасників закупівлі та переліку (форми, змісту) документів, що їх підтверджують.
Надання учасником довідки у довільній формі, а не договору із власником АЗС про наявність партнерських відносин жодним чином не може бути розцінено як дискримінаційну умову у тендерній документації.
Також слід зазначити, що замовник зобов’язаний та наділений правом користовують інформацію з відкритих джерел, доступ до яких є вільним, які дають змогу здійснити належний кваліфікаційний відбір учасників (переможця) та забезпечити належне виконання умов договору.
Надання учасником закупівлі інформації із офіційного сайту Державної фіскальної служби України про наявність АЗС у реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального, із зазначенням адреси АЗС та номеру ліцензії надає змогу перевірити відповідність учасника кваліфікаційним вимогам.
Відповідну інформацію самостійно замовник не може отримати через відсутність необхідних даних.
Наявність у потенційного учасника закупівлі партнерських відносин із іншими суб’єктами господарювання жодними чином не є перешкодою в отриманні учасником закупівлі документів (довідки в довільній формі від емітента карток та талонів щодо дійсності талонів або скреч-карт на паливно-мастильні матеріали), які визначені замовником для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Тендерна документація відповідає вимогам законодавства та сформована замовником відповідно до наданих прав та обов’язків.
Комунальним некомерційним підприємством «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради уважно розглянуто звернення (повідомлення) від 12.04.2021 оприлюднене (розміщене) на сайті державних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-22-007055-c), у якому наведені, на думку заявника, порушення допущені підприємством у тендерній документації у закупівлі ідентифікатор UA-2021-03-22-007055-с (предмет закупівлі: код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92) щодо дискримінації потенційних учасників закупівлі.
За результатами опрацювання вказаного звернення (повідомлення) слід зазначити наступне.
Так, відповідно до п. 4 ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення публічних закупівель є «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
Положеннями ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» прямо передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до п.31 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» слідує, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Тендерна документація є ключовим документом, який готує замовник під час проведення процедури закупівлі. Основні вимоги щодо змісту та складу тендерної документації визначено ч. 2 ст. 22 вказаного Закону.
Із вимог ч. 4 та ч. 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» слідує, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
За загальним правилом слідує, що головною ознакою умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
З огляду на обставини наведені у зверненні слід зазначити наступне.
Пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації передбачено наступне:
1.1. Тендерна пропозиція подається по кожному лоту окремо в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із сканованими копіями нижчезазначених документів, та/або розмістити електронні документи файлів, які перелічені нижче, з накладанням електронного підпису (ЕЦП або КЕП) (учасник повинен вказати, за допомогою яких сервісів ці електронні підписи можуть бути перевірені).
1) Файл: «Тендерна пропозиція.pdf» учасник повинен завантажити до електронної системи файл, в якому буде міститись заповнена та підписана тендерна пропозиція (Додаток 1). Але вартість пропозиції та ціна за одиницю товару не повинна бути оголошена до моменту аукціону. Тендерна пропозиція буде відхилена у разі відкриття вартості або ціни за одиницю товару до моменту аукціону;
2) Файл: Кваліфікаційні критерії.pdf учасник повинен завантажити до електронної системи файл, в якому буде міститись інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2);
3) Файл: Ліцензії. рdf учасник повинен завантажити до електронної системи файл, в якому буде міститись копії діючих ліцензій, завірених печаткою учасника, щодо здійснення господарської діяльності (оптова та роздрібна торгівля паливо-мастильними матеріалами) відповідно до ЗУ від 23.11.2018 №2628 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів». (Коли для учасника не передбачено отримання ліцензії на оптову торгівлю паливо-мастильними матеріалами – завантажити до електронної системи довідку-пояснення щодо її відсутності, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності печатки). Коли для учасника не передбачено отримання ліцензії на роздрібну торгівлю паливо-мастильними матеріалами (у випадку партнерських відносин з власниками АЗС) - завантажити до електронної системи копії ліцензій партнерів-власників АЗС (або витяг з інформації про наявність АЗС в реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального, яка зазначена на офіційному веб сайті Державної фіскальної служби України із зазначенням адреси АЗС та номеру ліцензії)).
У додатку №2 ( п. 1 п.п. 4) до тендерної документації визначено, що одним із документів, який підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, є довідка в довільній формі від емітента карток та талонів щодо дійсності талонів або скретч-карт на паливно-мастильні матеріали, на підставі яких буде здійснюватися видача (заправка) ПММ, та термінів дії талонів або скретч-карт – не менше 12 місяців з моменту їх отримання замовником.
Аналіз зазначених положень тендерної документації жодним чином не можливо розцінювати, як дискримінаційні і такі, що призводять до обмеження потенційних учасників закупівлі.
Із змісту тендерної документації слідує, що учасниками закупівлі можуть бути суб’єкти, які мають діючі ліцензії на здійснення діяльності з оптової та роздрібної торгівлі пальним, або інші суб’єкти, які мають партнерські відносини із суб’єктами, у яких наявні такі ліцензії.
Тендерною документацією прямо не передбачено «одночасне» надання учасником закупівлі ліцензій на право роздрібної та оптової торгівлі паливо-мастильними матеріалами, а навпаки визначає можливість наданні інших документів альтернативних документів, що збільшує коло потенційних учасників закупівлі.
Окрім того із змісту тендерної документації слідує, а також аналізу специфіки продажу нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне можливий не лише їх емітентами, а й іншими суб’єктами через партнерські АЗС інших суб’єктів господарювання, які мають відповідні ліцензії на роздрібну торгівлю пальним, що навпаки збільшує, а не зменшує, кількість потенційних учасників закупівлі.
З урахуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі» замовник наділений правом самостійного визначення у тендерній документації кваліфікаційний критеріїв до учасників закупівлі та переліку (форми, змісту) документів, що їх підтверджують.
Надання учасником довідки у довільній формі, а не договору із власником АЗС про наявність партнерських відносин жодним чином не може бути розцінено як дискримінаційну умову у тендерній документації.
Також слід зазначити, що замовник зобов’язаний та наділений правом користовують інформацію з відкритих джерел, доступ до яких є вільним, які дають змогу здійснити належний кваліфікаційний відбір учасників (переможця) та забезпечити належне виконання умов договору.
Надання учасником закупівлі інформації із офіційного сайту Державної фіскальної служби України про наявність АЗС у реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального, із зазначенням адреси АЗС та номеру ліцензії надає змогу перевірити відповідність учасника кваліфікаційним вимогам.
Відповідну інформацію самостійно замовник не може отримати через відсутність необхідних даних.
Наявність у потенційного учасника закупівлі партнерських відносин із іншими суб’єктами господарювання жодними чином не є перешкодою в отриманні учасником закупівлі документів (довідки в довільній формі від емітента карток та талонів щодо дійсності талонів або скреч-карт на паливно-мастильні матеріали), які визначені замовником для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Тендерна документація відповідає вимогам законодавства та сформована замовником відповідно до наданих прав та обов’язків.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | ЛОТ №1: код ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 для підстанцій, ППБ та ПТБ БЕМД КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради, що розташовані у м. Житомир) |
Опис предмету закупівлі: |
ЛОТ №1: код ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 для підстанцій, ППБ та ПТБ БЕМД КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради, що розташовані у м. Житомир)
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 144 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 720,00 UAH з ПДВ |
Title: 1. CPV 021:2015:09130000-9 Petroleum and distillates (Petrol A-92 for substations, point of permanent and temporary base of emergency medical care brigades of KOMUNALNE NEKOMERTCIINE PIDPRIYEMSTVO "TSENTR EKSTRENOYI MEDIChNOYI DOPOMOGI TA MEDITSINI KATASTROF" ZHITOMIRSKOYI OBLASNOYI RADI of the Zhytomyr town)
Description: CPV 021:2015:09130000-9 Petroleum and distillates (Petrol A-92 for substations, point of permanent and temporary base of emergency medical care brigades of KOMUNALNE NEKOMERTCIINE PIDPRIYEMSTVO "TSENTR EKSTRENOYI MEDIChNOYI DOPOMOGI TA MEDITSINI KATASTROF" ZHITOMIRSKOYI OBLASNOYI RADI of the Zhytomyr town)
Current status: Complete
Estimated total value: 144 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 720,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 24 травня 2021 15:07
Auction planned date: 24 травня 2021 15:07
Закінчення: 24 травня 2021 15:34
Позиції
4800 л
Бензин А-92 (Джерело фінансування закупівлі: Інше (кошти Національної служби здоров'я України))
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10031, Україна, Житомирська область, Житомир, Богунський район ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА будинок 98-В
Дата доставки:
31 грудня 2021
Petrol A-92
CPV: 09132000-3
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: Інше (кошти Національної служби здоров'я України) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 18 травня 2021
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38500095 |
Місцезнаходження: | 10031, Україна, Житомирська область обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 травня 2021 10:08
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2021 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
122 400,00
UAH з ПДВ
|
122 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ" |
129 600,00
UAH з ПДВ
|
129 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
129 600,00
UAH з ПДВ
|
129 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Переможець |
122 400,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2022 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2022 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 08:31
|
ДУ№2від30.12.21 до дог№СК0042-00111від07.06.21.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 08:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2021 13:01
|
ДУ до Дог СК0042-00111 (Лот 1).pdf | зміни до договору |
11 червня 2021 13:00
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 15:29
|
Лот № 1 Догов. № СК0042-00111 від 07.06.2021.pdf | укладений |
07 червня 2021 15:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились змінити ціну Товару та внести відповідні зміни до Договору про закупівлю товарів за державні кошти на підставі ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, – не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії; 1. У зв’язку із застосуванням цієї Додаткової угоди Сторони домовились внести зміни до Додатку № 1 «СПЕЦІФІКАЦІЯ» 2. У зв’язку із застосуванням цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти п. 3.1 до договору у наступній редакції: 3.1 «Ціна цього Договору становить 122343,50 грн. (Сто двадцять дві тисячі триста сорок три грн. 50 коп.) з ПДВ, в т.ч. ПДВ 20390,58 грн.» 3. У зв’язку із застосуванням цієї Додаткової угоди Сторони домовились зменшити суму договору на 56,50 грн. |
Номер договору про закупівлю: | СК0042/00111 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» досягли взаємної згоди продовжити дію Договору № СК0042/00111 від 07.06.2021 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку 2022 року , в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в п. 3.1 частини ІІІ Договору до 31 березня 2022 року виклавши п. 5.1. Розділу V Договору в наступній редакції: « 5.1. Строк поставки товару з моменту укладання договору згідно заявок Замовника по 31 березня 2022 року» та п. 10.1. Розділу Х Договору в наступній редакції: « 10.1. Договір вступає в силу з моменту його підписання і діє до 31 березня 2022 року.» |
Номер договору про закупівлю: | СК0042/00111 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |