Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 код 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (обладнання для харчоблоку в комплекті з аксесуарами для ЗЗСО № 52)
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2021-03-22-006252-c ● 4a5291f26c634961b6aa1374473c72ca
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пітерська, 12 |
Контактна особа: |
Толок Анастасія Геннадіївна 380442423706 tolok_n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2021 14:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2021 12:28 |
Очікувана вартість: | 1 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
291 штуки
ДК 021-2015 код 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (обладнання для харчоблоку в комплекті з аксесуарами для ЗЗСО № 52)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2021
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2021 17:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2021 17:37 |
ТД харчоблок 52 (ГБ -525) (2).doc | |
07 квітня 2021 17:33 |
перелік зм обл 52.docx |
07 квітня 2021 17:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 квітня 2021 17:37 |
ТД харчоблок 52 (ГБ -525) (2).doc
|
|||
07 квітня 2021 17:33 |
перелік зм обл 52.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
роз'яснення по тендерній документації
Дата подання: 26 березня 2021 19:42
Дата відповіді: 30 березня 2021 14:20
Шановний замовнику, якщо в ТП подаються оригинали документів: Статут, витяги і таке інше, чи потрібно на них накладати ще одну печатку з підписом уповноваженої особи учасника.
Відповідь: ні
роз'яснення по ТД, Додаток 1 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики
Дата подання: 26 березня 2021 19:44
Дата відповіді: 30 березня 2021 14:19
У розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.7.2. зазначається: - «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
При цьому в Додатку 1 для підтвердження відповідності ТП технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі ТП повинен надати: п.5.1. – Копію документу (наприклад: паспорт якості, далі за текстом). Поясніть, будь ласка, чи є технічний паспорт і паспорт якості в вашому розумінні тотожними поняттями.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні Учасники, технічний паспорт на продукцію – це технічний документ в якому містяться основні технічні та експлуатаційні характеристики
продукції (товару) із зазначенням критеріїв випробувань, паспорт якості це документ, який видається на певну партію товару із зазначенням кількісних та якісних характеристик товару. Крім того п.7 Розділу III Замовником визначено, в яких випадках надається технічний паспорт на підтвердження відповідності того, що пропоновані учасником товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації
продукції (товару) із зазначенням критеріїв випробувань, паспорт якості це документ, який видається на певну партію товару із зазначенням кількісних та якісних характеристик товару. Крім того п.7 Розділу III Замовником визначено, в яких випадках надається технічний паспорт на підтвердження відповідності того, що пропоновані учасником товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації
роз'яснення по ТД, Додаток 1 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики
Дата подання: 26 березня 2021 19:45
Дата відповіді: 30 березня 2021 14:22
Ми так розуміємо, що в Вас відбувається комплексна реконструкція харчблоку, бо ви даєте розміри обладнання, мабуть, згідно проекту реконструкції. То надайте, будь ласка, розміри пароконвекційної печі, щоби учасники могли надати «еквівалент», згідно таких розмірів.
Відповідь: Шановні Учасники, просимо надавати пропозиції та товар відповідно до технічних характеристик.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-22-006252-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РІН", Код ЄДРПОУ:38747802
Дата подання: 26 березня 2021 10:56
Доцільність ISO
Відповідно до п.5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару замовник повинен в тендерній документації зазначити, які сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до стандартів Міжнародної організації із стандартизації (ISO) серії 9000, що охоплюють системи забезпечення якості, та серії 14000, що охоплюють сферу управління навколишнім природним середовищем
А отже, з метою підвищення якості, забезпечення захисту інтересів споживачів, закупівлі оригінальної продукції, забезпеченню проведення навчання по користуванню товаром, просимо Замовника внести до тендерної документації, наступні вимоги:
1. Копію Сертифікату на управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій, виданого на ім’я виробника/офіційного імпортера.
2. Копію Сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій, виданого на ім’я виробника/офіційного імпортера.
3. Учасник повинен забезпечити проведення навчання по користуванню запропонованим товаром. Навчання повинно проводитись учасником, який сертифікований виробником товару/складової товару або офіційним представництвом/ком виробника в Україні, або офіційним дистриб'ютором виробника в Україні. Для підтвердження цього Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал гарантійного листа від виробника або офіційного представництва/ка виробника в Україні, або офіційного дистриб'ютора виробника в Україні запропонованого товару, який підтверджує, що особа (від Учасника), яка буде проводити навчання володіє необхідними знаннями по користуванню запропонованим товаром.
Також, на сьогодні будь-хто може підтвердити відповідність своїх систем управління вимогам ISO в органах з сертифікації, акредитованих в Національному агентстві з акредитації України. Також наголошуємо, що правомірність вимоги підтверджена Рішенням колегії АМК № 4084-р/пк-пз від 02.05.2018 у закупівлі UA-2018-03-29-000197-c (п.1 Рішення).
А отже, вищезазначені вимоги Замовника будуть законними, недискримінаційними та такими, що не суперечать чинному законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до стандартів Міжнародної організації із стандартизації (ISO) серії 9000, що охоплюють системи забезпечення якості, та серії 14000, що охоплюють сферу управління навколишнім природним середовищем
А отже, з метою підвищення якості, забезпечення захисту інтересів споживачів, закупівлі оригінальної продукції, забезпеченню проведення навчання по користуванню товаром, просимо Замовника внести до тендерної документації, наступні вимоги:
1. Копію Сертифікату на управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій, виданого на ім’я виробника/офіційного імпортера.
2. Копію Сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій, виданого на ім’я виробника/офіційного імпортера.
3. Учасник повинен забезпечити проведення навчання по користуванню запропонованим товаром. Навчання повинно проводитись учасником, який сертифікований виробником товару/складової товару або офіційним представництвом/ком виробника в Україні, або офіційним дистриб'ютором виробника в Україні. Для підтвердження цього Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал гарантійного листа від виробника або офіційного представництва/ка виробника в Україні, або офіційного дистриб'ютора виробника в Україні запропонованого товару, який підтверджує, що особа (від Учасника), яка буде проводити навчання володіє необхідними знаннями по користуванню запропонованим товаром.
Також, на сьогодні будь-хто може підтвердити відповідність своїх систем управління вимогам ISO в органах з сертифікації, акредитованих в Національному агентстві з акредитації України. Також наголошуємо, що правомірність вимоги підтверджена Рішенням колегії АМК № 4084-р/пк-пз від 02.05.2018 у закупівлі UA-2018-03-29-000197-c (п.1 Рішення).
А отже, вищезазначені вимоги Замовника будуть законними, недискримінаційними та такими, що не суперечать чинному законодавству.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2021 08:51
вимога / скарга не задоволена
Вашу вимогу буде дедально вивчено та в разі обгрунтованої потреби будуть внесені зміни
Вашу вимогу буде дедально вивчено та в разі обгрунтованої потреби будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2021-03-22-006252-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП СЛОБОДЯН Д.О., Код ЄДРПОУ:3288809520
Дата подання: 26 березня 2021 14:53
щодо усунення обмеження конкуренції та виключення дискримінаційних вимог із умов тендерній документації на закупівлю UA-2021-03-22-006252-c (Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015 код 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для харчоблоку в комплекті з аксесуарами для ЗЗСО № 52)»)
Відповідно частини 1 ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі– Закон) – «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.».
На веб-сайті Уповноваженого органу було опубліковано оголошення: Номер у Prozorro: UA-2021-03-22-006252-c; ID у Prozorro: 4a5291f26c634961b6aa1374473c72ca з тендерною документацією, у відповідності до якої Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) оголосило про проведення відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015 код 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для харчоблоку в комплекті з аксесуарами для ЗЗСО № 52)» (далі – Тендерна документація).
Кінцевий строк для подання:
- вимог на умови тендерної документації, було визначено Замовником по 27.03.2021 року об 23:00 год. З урахуванням зазначеного, строк для подання вимог на умови Тендерної документації не порушено
- скарг на умови тендерної документації, було визначено Замовником по 03.04.2021 року об 00:00 год. З урахуванням зазначеного, строк для подання скарги на умови Тендерної документації не порушено.
Відповідно до ст. 5 Закону, закупівля здійснюється на таких принципах: як добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. У відповідності до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Всупереч зазначеним вище положенням Закону, Замовником оприлюднено тендерну документацію, яка містить обмеження конкуренції та дискримінаційні вимоги по відношенню до Скаржника, чим порушив право Скаржника і унеможливлює його участь у даній процедурі закупівлі та суперечить положенням Закону. Більш детальна інформація наведена у Вимозі до щодо усунення обмеження конкуренції та виключення дискримінаційних вимог із умов тендерній документації на закупівлю UA-2021-03-22-006252-c (Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015 код 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для харчоблоку в комплекті з аксесуарами для ЗЗСО № 52)»)( Вихідний № 666/66 від 26.03.2021 року)
Розгорнути
Згорнути
На веб-сайті Уповноваженого органу було опубліковано оголошення: Номер у Prozorro: UA-2021-03-22-006252-c; ID у Prozorro: 4a5291f26c634961b6aa1374473c72ca з тендерною документацією, у відповідності до якої Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) оголосило про проведення відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015 код 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для харчоблоку в комплекті з аксесуарами для ЗЗСО № 52)» (далі – Тендерна документація).
Кінцевий строк для подання:
- вимог на умови тендерної документації, було визначено Замовником по 27.03.2021 року об 23:00 год. З урахуванням зазначеного, строк для подання вимог на умови Тендерної документації не порушено
- скарг на умови тендерної документації, було визначено Замовником по 03.04.2021 року об 00:00 год. З урахуванням зазначеного, строк для подання скарги на умови Тендерної документації не порушено.
Відповідно до ст. 5 Закону, закупівля здійснюється на таких принципах: як добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. У відповідності до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Всупереч зазначеним вище положенням Закону, Замовником оприлюднено тендерну документацію, яка містить обмеження конкуренції та дискримінаційні вимоги по відношенню до Скаржника, чим порушив право Скаржника і унеможливлює його участь у даній процедурі закупівлі та суперечить положенням Закону. Більш детальна інформація наведена у Вимозі до щодо усунення обмеження конкуренції та виключення дискримінаційних вимог із умов тендерній документації на закупівлю UA-2021-03-22-006252-c (Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015 код 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для харчоблоку в комплекті з аксесуарами для ЗЗСО № 52)»)( Вихідний № 666/66 від 26.03.2021 року)
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 березня 2021 08:47
вимога / скарга задоволена
Вашу вимогу розглянуто, детально буде вивчено та в разі потреби будуть внесені зміни
Вашу вимогу розглянуто, детально буде вивчено та в разі потреби будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2021-03-22-006252-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Торговий дім "С-Проф", Код ЄДРПОУ:39031869
Дата подання: 26 березня 2021 17:00
Вимога, щодо усунення обмежень та дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що зазначені Вами технічні характеристики предмета закупівлі призводять до дискримінації учасників закупівлі. Наведені Вами технічні характеристики товару відповідають марці і моделі одного виробника. У технічній документації прямо передбачено про те, що розміри та технічні характеристики запропонованого обладнання не повинні відрізнятись від зазначених у технічних вимогах. Нижче наводимо перелік питань, які стосуються вказаних Вами технічних характеристик обладнання, які обмежують можливість поставки обладнання іншої марки та виробника:
1. Пароконвекційна піч Convotherm 4 6.10 ES з панеллю Easy Touch на 7 гастроємністей GN1 / 1
1.1 Чим зумовлена вимога Система пароутворення-інжектор? Чому не вказана можливість застосування іншої системи пароутворення, наприклад бойлер?
1.2 Чим зумовлено використання виключно рідких миючих засобів, які поставляються виключно в каністрах 5 літрів? Чому не вказана можливість використання миючих засобів інших типів, наприклад таблетовані?
2. Посудомийна машина
2.1 Чим зумовлена висота підйому куполу 440 мм. Такому показнику не відповідає навіть виріб, який взято за основу технічного опису виробу в тендерній документації (ПММ Comenda)
3. М'ясорубка
3.1 Чим зумовлена Вага виробу 29кг? Які відхилення допустимі?
4. Картоплечистка
4.1 Чим зумовлена Потужність пристрою 0,55 кВт. та Вага, кг: 32.? Які відхилення допустимі?
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівля здійснюється на таких принципах як: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно ч.4 ст. 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно із ч. 4 ст. 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Проте, всупереч зазначеним положенням Закону, технічні характеристики предмета закупівлі, які вимагаються Замовником призводять до обмеження конкуренції та дискримінації учасників.
Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 1, 3, 5, 18, 22, 29-31 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ ВАС:
1.Прийняти дану вимогу до розгляду і надати роз’яснення щодо вказаного переліку питань.
2.Привести тендерну документацію, а саме технічні характеристики предмета закупівлі, у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
1. Пароконвекційна піч Convotherm 4 6.10 ES з панеллю Easy Touch на 7 гастроємністей GN1 / 1
1.1 Чим зумовлена вимога Система пароутворення-інжектор? Чому не вказана можливість застосування іншої системи пароутворення, наприклад бойлер?
1.2 Чим зумовлено використання виключно рідких миючих засобів, які поставляються виключно в каністрах 5 літрів? Чому не вказана можливість використання миючих засобів інших типів, наприклад таблетовані?
2. Посудомийна машина
2.1 Чим зумовлена висота підйому куполу 440 мм. Такому показнику не відповідає навіть виріб, який взято за основу технічного опису виробу в тендерній документації (ПММ Comenda)
3. М'ясорубка
3.1 Чим зумовлена Вага виробу 29кг? Які відхилення допустимі?
4. Картоплечистка
4.1 Чим зумовлена Потужність пристрою 0,55 кВт. та Вага, кг: 32.? Які відхилення допустимі?
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівля здійснюється на таких принципах як: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно ч.4 ст. 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно із ч. 4 ст. 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Проте, всупереч зазначеним положенням Закону, технічні характеристики предмета закупівлі, які вимагаються Замовником призводять до обмеження конкуренції та дискримінації учасників.
Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 1, 3, 5, 18, 22, 29-31 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ ВАС:
1.Прийняти дану вимогу до розгляду і надати роз’яснення щодо вказаного переліку питань.
2.Привести тендерну документацію, а саме технічні характеристики предмета закупівлі, у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2021 08:44
вимога / скарга не задоволена
У вимогах п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації міститься інформація щодо надання пропозицій відповідно до нформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Крім того, зазначаємо, що вимога буде детально вивчено і в разі необхідності будуть внесені зміни
У вимогах п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації міститься інформація щодо надання пропозицій відповідно до нформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Крім того, зазначаємо, що вимога буде детально вивчено і в разі необхідності будуть внесені зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2021 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДРА МИКИТІВНА" |
957 300,00
UAH з ПДВ
|
951 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СП КОНТАКТ" |
1 068 000,00
UAH з ПДВ
|
957 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
29 квітня 2021 15:34
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі