Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вхідної частини пологового будинку за адресою вул. Семашко,7 та Жіночої консультації за адресою: вул. Ярослава Мудрого,44 м. Біла Церква, Київської області ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація
Очікувана вартість
434 000,00 UAH
UA-2021-03-22-006111-c 6dc4ae0dad5d4c678c51b73771a88fde
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Козярук

+380986559249 tenderbcroddom@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК"
Код ЄДРПОУ: 01994617
Місцезнаходження: 09113, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, вул. Семашко, 7
Контактна особа: Наталія Козярук
+380986559249
tenderbcroddom@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2021 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 02 квітня 2021 13:05
Очікувана вартість: 434 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вхідної частини пологового будинку за адресою вул. Семашко,7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
1 роботи
Капітальний ремонт вхідної частини Жіночої консультації за адресою: вул. Ярослава Мудрого,44
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2021 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2021 14:18
Додаток 3 - Проект Договору (1).docx
22 березня 2021 14:18
Додаток 1 - Форма пропозиції.docx
22 березня 2021 14:18
Додаток 2 - Технічне завдання.docx
22 березня 2021 14:18
Документи,що підтверджують кваліфікацію.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2021 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ" 358 668,00
UAH
309 900,00
UAH
Документи
ТОВ "ПАРИТЕТ БЦ" 368 930,40
UAH
309 989,89
UAH
Документи

Публічні документи

01 квітня 2021 19:24
Електронний підпис
01 квітня 2021 19:22
Пропозиція ч 2.rar
01 квітня 2021 15:34
Електронний підпис
01 квітня 2021 15:20
Пропозиція ч 2.rar
01 квітня 2021 15:20
Пропозиція ч 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ"

ТОВ "ПАРИТЕТ БЦ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ"
#19426256
Переможець 309 900,00
UAH
05 квітня 2021 12:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2021 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ"
#19426256
309 900,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 12:40
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 11:54
ДУ №4 зменшення Білоцеркірозоптторг.PDF зміни до договору
08 грудня 2021 11:42
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2021 12:37
ДУ №4 Білоцерківрозоптторг на зменшення суми.PDF зміни до договору
09 серпня 2021 12:35
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2021 14:17
ДУ №3 про продовження.PDF зміни до договору
05 серпня 2021 14:14
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2021 14:04
ДУ №2 про продовження.PDF зміни до договору
05 серпня 2021 14:04
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 13:01
ДУ №1 Капітальний ремонт вхідної частини.PDF зміни до договору
29 квітня 2021 12:59
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 15:16
Договір Капітальний ремонт вхідної частини.PDF укладений
12 квітня 2021 13:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт до 31.06.2021
Номер договору про закупівлю: 08.12.2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовженння терміну дії договору до 31.07.2021
Номер договору про закупівлю: 08.12.2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору до 31.08.2021
Номер договору про закупівлю: 08.12.2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): договірна ціна складає 308700,00грн, в тому числі пдв 20% 51450,00 грн
Номер договору про закупівлю: 08.12.2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору на 1200,00 грн
Номер договору про закупівлю: 08.12.2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 308 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 51 450,00 UAH)