Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний А4 та конверти не марковані
Очікувана вартість
43 650,00 UAH
UA-2021-03-22-005904-c ● e57245400acf44ee8ea8a0fcd7aa7d6e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Харківська медична академія післядипломної освіти |
Код ЄДРПОУ: | 01896872 |
Вебсайт: | http://med.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | 61176, Україна , Харківська обл., м Харків, вул Амосова 58 |
Контактна особа: |
Зуб Микола Миколайович +380577118028 dz@med.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2021 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2021 14:16 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2021 14:16 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2021 15:11 |
Очікувана вартість: | 43 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 436,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт
Конверт поштовий C4 (229×324)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61176, Україна, Харківська область, Харків, вул. Амосова,58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 шт
Конверт поштовий C5 (162×229)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61176, Україна, Харківська область, Харків, вул. Амосова,58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 пачка
Папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61176, Україна, Харківська область, Харків, вул. Амосова,58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за отриманий товар здійснюється Замовником по факту постачання не пізніше 10 робочих днів з дня отримання товару Замовником на підставі накладної | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2021 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2021 14:19 |
Проект договору.doc | |
22 березня 2021 14:19 |
ТЗ..doc | |
22 березня 2021 14:19 |
оголошення NEW.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-22-005904-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 06 квітня 2021 11:50
Вимога
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2021-03-22-005904-c (Папір офісний А4 та конверти не марковані), який проходив 01.04.2021р.
Зазначаємо, що згідно інформації наведеної у Додатку №2 «Технічне завдання» вказано, що При підготовці тендерної пропозиції учасники повинні чітко зазначати найменування товару (тип, марка і т.і.), що пропонується для постачання.
Пропозиція учасника-переможця ТОВ «НІКАСЕРВІС» не містить інформації щодо найменування товару (тип, марка і т.і.), що не дає змогу належним чином оцінити якість та відповідність товару технічним вимогам Замовника.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «НІКАСЕРВІС» не задовольняє технічні та якісні вимоги Замовника, не відповідає умовам, визначеним в документації в цілому, та підлягає відхиленню відповідно до п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Зазначаємо, що згідно інформації наведеної у Додатку №2 «Технічне завдання» вказано, що При підготовці тендерної пропозиції учасники повинні чітко зазначати найменування товару (тип, марка і т.і.), що пропонується для постачання.
Пропозиція учасника-переможця ТОВ «НІКАСЕРВІС» не містить інформації щодо найменування товару (тип, марка і т.і.), що не дає змогу належним чином оцінити якість та відповідність товару технічним вимогам Замовника.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «НІКАСЕРВІС» не задовольняє технічні та якісні вимоги Замовника, не відповідає умовам, визначеним в документації в цілому, та підлягає відхиленню відповідно до п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скасована
Дата: 08 квітня 2021 09:40
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2021 13:50
Шановний Учасник ТОВ “Український папір” у відповідь на вашу вимогу Замовник зазначає, що згідно інформації наведеної у Додатку №2 «Технічне завдання», присутня таблиця у якій Замовник прописав усі технічні дані які його влаштовують, а саме: найменування товару (тип, марка і т.і.), що пропонується для постачання. В даній таблиці наведене місце для відповіді Учасника (Відповідність так/ні) на товар, що пропонується для постачання за вимогами Замовника. У тендерній пропозиції учасник-переможець ТОВ «НІКАСЕРВІС вказав у Додатку №2 «Технічне завдання» (ТАК), що підтверджує згоду постачати товар за наведеними Замовником технічними показниками: найменування товару (тип, марка і т.і.).
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «НІКАСЕРВІС» задовольняє технічні та якісні вимоги Замовника та відповідає умовам, визначеним в документації в цілому.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «НІКАСЕРВІС» задовольняє технічні та якісні вимоги Замовника та відповідає умовам, визначеним в документації в цілому.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НІКАСЕРВІС" #32948893 |
Рішення скасоване |
37 046,40
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 09:40
|
|
ТОВ "НІКАСЕРВІС" #32948893 |
Відхилено |
37 046,40
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 10:22
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
37 441,50
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 15:52
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 13:11
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 11:25
|
додаткова угода1_000914.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2021 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 11:13
|
дог.16.04_000913.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2021 11:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За погодженням сторін |
Номер договору про закупівлю: | 16/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |