Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний А4 та конверти не марковані
Очікувана вартість
43 650,00 UAH
UA-2021-03-22-005904-c e57245400acf44ee8ea8a0fcd7aa7d6e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зуб Микола Миколайович

+380577118028 dz@med.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківська медична академія післядипломної освіти
Код ЄДРПОУ: 01896872
Вебсайт: http://med.edu.ua/
Місцезнаходження: 61176, Україна , Харківська обл., м Харків, вул Амосова 58
Контактна особа: Зуб Микола Миколайович
+380577118028
dz@med.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2021 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2021 14:16
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2021 14:16
Початок аукціону: 01 квітня 2021 15:11
Очікувана вартість: 43 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 436,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт
Конверт поштовий C4 (229×324)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61176, Україна, Харківська область, Харків, вул. Амосова,58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 шт
Конверт поштовий C5 (162×229)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61176, Україна, Харківська область, Харків, вул. Амосова,58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 пачка
Папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61176, Україна, Харківська область, Харків, вул. Амосова,58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за отриманий товар здійснюється Замовником по факту постачання не пізніше 10 робочих днів з дня отримання товару Замовником на підставі накладної Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2021 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2021 14:19
Проект договору.doc
22 березня 2021 14:19
ТЗ..doc
22 березня 2021 14:19
оголошення NEW.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-22-005904-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 06 квітня 2021 11:50
Вимога
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2021-03-22-005904-c (Папір офісний А4 та конверти не марковані), який проходив 01.04.2021р.
Зазначаємо, що згідно інформації наведеної у Додатку №2 «Технічне завдання» вказано, що При підготовці тендерної пропозиції учасники повинні чітко зазначати найменування товару (тип, марка і т.і.), що пропонується для постачання.
Пропозиція учасника-переможця ТОВ «НІКАСЕРВІС» не містить інформації щодо найменування товару (тип, марка і т.і.), що не дає змогу належним чином оцінити якість та відповідність товару технічним вимогам Замовника.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «НІКАСЕРВІС» не задовольняє технічні та якісні вимоги Замовника, не відповідає умовам, визначеним в документації в цілому, та підлягає відхиленню відповідно до п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 08 квітня 2021 09:40
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2021 13:50
Шановний Учасник ТОВ “Український папір” у відповідь на вашу вимогу Замовник зазначає, що згідно інформації наведеної у Додатку №2 «Технічне завдання», присутня таблиця у якій Замовник прописав усі технічні дані які його влаштовують, а саме: найменування товару (тип, марка і т.і.), що пропонується для постачання. В даній таблиці наведене місце для відповіді Учасника (Відповідність так/ні) на товар, що пропонується для постачання за вимогами Замовника. У тендерній пропозиції учасник-переможець ТОВ «НІКАСЕРВІС вказав у Додатку №2 «Технічне завдання» (ТАК), що підтверджує згоду постачати товар за наведеними Замовником технічними показниками: найменування товару (тип, марка і т.і.).
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «НІКАСЕРВІС» задовольняє технічні та якісні вимоги Замовника та відповідає умовам, визначеним в документації в цілому.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2021 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НІКАСЕРВІС" 37 920,00
UAH з ПДВ
37 046,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 39 528,00
UAH з ПДВ
37 441,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2021 16:41
Електронний підпис
29 березня 2021 16:13
СтатуТ.pdf
29 березня 2021 16:13
Свідоцтво ПДВ.pdf
29 березня 2021 16:13
Протокол. УКР.pdf
29 березня 2021 16:13
Наказ. УКР.pdf
29 березня 2021 16:13
Наказ.pdf
29 березня 2021 16:13
Лист - пояснення.pdf
29 березня 2021 16:13
Лист - Згода.pdf
29 березня 2021 16:13
Довідка щодо ліцензії.pdf
29 березня 2021 16:13
Довідка ПДВ.pdf
29 березня 2021 16:13
Довідка ЄДРПОУ.pdf
29 березня 2021 16:13
Гарантійний лист 2.pdf
29 березня 2021 16:13
Витяг Реєстрації.pdf
29 березня 2021 16:13
Виписка з Протоколу.pdf

Публічні документи

30 березня 2021 17:21
Електронний підпис
30 березня 2021 17:19
Згода.pdf
30 березня 2021 17:19
Сертифікати_Куверт.pdf
30 березня 2021 17:19
Протокол №26_.pdf
30 березня 2021 17:19
Св_доцтво ПДВ_.pdf
30 березня 2021 17:19
Статут_.pdf
30 березня 2021 17:19
Гарантійний лист.1pdf.pdf
30 березня 2021 17:19
Гарантійний лист.pdf
30 березня 2021 17:19
Довідка.pdf
30 березня 2021 17:19
Довідка_Захист довкілля.pdf
30 березня 2021 17:19
Тех вимоги.pdf
30 березня 2021 17:19
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НІКАСЕРВІС"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "НІКАСЕРВІС"
#32948893
Рішення скасоване 37 046,40
UAH з ПДВ
08 квітня 2021 09:40
ТОВ "НІКАСЕРВІС"
#32948893
Відхилено 37 046,40
UAH з ПДВ
08 квітня 2021 10:22
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 37 441,50
UAH з ПДВ
09 квітня 2021 15:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

05 квітня 2021 10:58
Електронний підпис
05 квітня 2021 10:56
повідомлення_000894.pdf
05 квітня 2021 10:56
протокол5_000893.pdf

Документи

08 квітня 2021 10:22
Електронний підпис
08 квітня 2021 10:20
Лист - Відмова.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

09 квітня 2021 15:51
Електронний підпис
09 квітня 2021 15:49
повідомлення_000897.pdf
09 квітня 2021 15:49
протокол6_000896.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2021 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
37 441,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 квітня 2021 15:51
Електронний підпис
09 квітня 2021 15:49
повідомлення_000897.pdf
09 квітня 2021 15:49
протокол6_000896.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 13:11
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 11:25
додаткова угода1_000914.pdf зміни до договору
19 квітня 2021 11:24
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 11:13
дог.16.04_000913.pdf зміни до договору
19 квітня 2021 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За погодженням сторін
Номер договору про закупівлю: 16/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 37 440,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 240,00 UAH)