Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38144140 |
Вебсайт: | https://rbgp.dn.gov.ua/ua |
Місцезнаходження: | 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олег Городчиков +380958444129 dor.upr.drbgp.doda@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2021 14:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2021 13:50 |
Очікувана вартість: | 13 772 145,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 206 582,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 68860 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Надання попередньої оплати Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після подання Підрядником заявки. Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами), за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30% річного обсягу фінансування на строк не більше трьох місяців. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються ф. КБ-2в, ф. КБ-3. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи. Оплата Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту прийняття виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2021 09:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2021 09:32 |
Перелік змін до тендерної документації 26.03.2021.PDF | |
26 березня 2021 09:32 |
ТД - РЕК Міст на км 0+190 Костянтинівка - Дружківка 2.docx | |
22 березня 2021 14:00 |
Відомість обсягів (проект) - РЕК Міст на км 0+190 Костянтинівка - Дружківка.pdf | |
22 березня 2021 14:00 |
Договір РЕК (проєкт).docx | |
22 березня 2021 14:00 |
Відомість обсягів - РЕК Міст на км 0+190 Костянтинівка - Дружківка.rtf |
26 березня 2021 09:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2021 09:32 |
Перелік змін до тендерної документації 26.03.2021.PDF
|
|||
26 березня 2021 09:32 |
ТД - РЕК Міст на км 0+190 Костянтинівка - Дружківка 2.docx
|
|||
22 березня 2021 14:00 |
Відомість обсягів (проект) - РЕК Міст на км 0+190 Костянтинівка - Дружківка.pdf
|
|||
22 березня 2021 14:00 |
Договір РЕК (проєкт).docx
|
|||
22 березня 2021 14:00 |
Відомість обсягів - РЕК Міст на км 0+190 Костянтинівка - Дружківка.rtf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-21-000040 ● 82156bf9f10e4318b661ba4b4adbf927
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 15:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.05.2021 № 147
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2021-03-22-005515-c 22.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-25 10:40:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції об'єкту «Міст на км 0+190 автомобільної дороги О0523 Костянтинівка - Дружківка» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-22-005515-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-28 15:39:33
Про надання пояснень
На ваш запит від 25.05.2021 щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції об’єкту «Міст на км 0+190 автомобільної дороги О0523 Костянтинівка – Дружківка» (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-03-22-005515-c) Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької облдержадміністрації (далі – Департамент) повідомляє наступне.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Донецької області за рахунок субвенції державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році, затвердженому головою облдержадміністрації, керівником обласної військово-цивільної адміністрації та погодженому Державним агентством автомобільних доріг України.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі проектно-кошторисної документації на реконструкцію об’єкту «Міст на км 0+190 автомобільної дороги О0523 Костянтинівка – Дружківка», виконаної проектною організацією ТОВ «Інжинірингова компанія «Автомагістраль» (експертний звіт виданий Державним науково-дослідним та проектно-вишукувальним інститутом «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 26.02.2021 № 10-0049-21).
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова) зазначаємо, що пунктом 1 Постанови визначено: «Затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком». Також на сайті Кабінету Міністрів України за посиланням https://www.kmu.gov.ua/npas/249412232, розміщено інформацію щодо Постанови: «Уряд затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів. Мова йде про видатки, які передбачені для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету».
Оскільки закупівля робіт з реконструкції об’єкту «Міст на км 0+190 автомобільної дороги О0523 Костянтинівка – Дружківка» не відноситься до видатків для утримання органів державної влади та інших державних органів, тому оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не є обов’язковим.
В той же час Департамент за своєю власною ініціативою розміщує таку інформацію на сайті Департаменту https://rbgp.dn.gov.ua/ua.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-06-07 16:49:10
Аргументовані заперечення до висновку
Департамент розвитку базових галузей промисловості облдержадміністрації (далі – Департамент, Замовник), розглянувши висновок Держаудитслужби України щодо моніторингу закупівлі «Реконструкція об'єкту «Міст на км 0+190 автомобільної дороги О0523 Костянтинівка - Дружківка»» (далі – Закупівля) (UA-2021-03-22-005515-c), відповідно до абзацу другого частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надає наступні аргументовані заперечення до висновку.
1. Щодо ненадання учасником ТОВ «ІБК «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» (далі -Учасник) дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу.
Інформація про дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу міститься у відкритих джерелах, доступ до яких є вільним, а саме на сайті Департаменту екології та природних ресурсів Донецької облдержадміністрації за посиланням: http://ecology.donoda.gov.ua/wp-content/uploads/2018/11/%D0%92%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BDi_2016_%D1%80i%D0%BA.pdf. Отже, ненадання копії зазначеного дозволу у складі тендерної пропозиції Учасника не може бути підставою для відхилення цієї пропозиції.
2. Щодо ненадання Учасником інформації в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (із зазначенням номера, дати та предмету договору, що був достроково розірваний у зв'язку з невиконанням Учасником узятих на себе зобов'язань), відповідно до Додатку № 5 тендерної документації.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про відсутність підстав для відмови в укладанні договору» (файл «Тендерна документація 2 (ст. 163-276)» сторінка 31 файлу) у якому зазначено підтвердження, що він не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну
діяльність, раніше застосованих Замовником відповідно до пункту 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України оперативно-господарських санкцій, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. Тобто, Учасником надано довідку в довільній формі, що містить всю необхідну інформацію, яка вимагається тендерною документацією.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що процедуру закупівлі було здійснено Департаментом в рамках чинного законодавства.
Недоліки, про які зазначено у висновку, не впливають на якість виконання робіт учасником переможцем, отже такий захід щодо усунення зазначеного порушення, як розірвання договору є проявленням надмірного формалізму зі сторони контролюючого органу, оскільки ефективне здійснення публічної повністю закупівлі відповідає меті Закону України «Про публічні закупівлі».
Також зазначаємо, що договір про закупівлю, який вимагається розірвати, укладено згідно зі статтею 33 Закону України «Про публічні закупівлі» з ТОВ «ІБК «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» як з переможцем аукціону.
Жоден з учасників не скористався правом на оскарження відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Положення чинного законодавства України не передбачають підстав для розірвання договору про закупівлю послуг у зв`язку із вимогою Державної аудиторської служби України, більше того, у відповідності до Положення «Про Державну аудиторську службу», що затверджено постановою КМУ № 43 від 03.02.2016, Держаудитслужба не наділена повноваженнями щодо розірвання договорів, які укладені у чіткій послідовності та відповідності чинному законодавству України.
Додатково повідомляємо, що роботи з реконструкції мосту по договору підряду від 20.04.2021 №54/21, укладеному з ТОВ «ІБК «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ», знаходяться в стадії активного виконання.
Розірвання договору із переможцем торгів, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та виконує повністю умови укладеного з ним договору є неможливим.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департамент розвитку базових галузей промисловості облдержадміністрації (далі – Департамент, Замовник), розглянувши висновок Держаудитслужби України щодо моніторингу закупівлі «Реконструкція об'єкту «Міст на км 0+190 автомобільної дороги О0523 Костянтинівка - Дружківка»» (далі – Закупівля) (UA-2021-03-22-005515-c), відповідно до абзацу другого частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надає наступні аргументовані заперечення до висновку. 1. Щодо ненадання учасником ТОВ «ІБК «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» (далі -Учасник) дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу. Інформація про дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу міститься у відкритих джерелах, доступ до яких є вільним, а саме на сайті Департаменту екології та природних ресурсів Донецької облдержадміністрації за посиланням: http://ecology.donoda.gov.ua/wp-content/uploads/2018/11/%D0%92%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BDi_2016_%D1%80i%D0%BA.pdf. Отже, ненадання копії зазначеного дозволу у складі тендерної пропозиції Учасника не може бути підставою для відхилення цієї пропозиції. 2. Щодо ненадання Учасником інформації в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (із зазначенням номера, дати та предмету договору, що був достроково розірваний у зв'язку з невиконанням Учасником узятих на себе зобов'язань), відповідно до Додатку № 5 тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про відсутність підстав для відмови в укладанні договору» (файл «Тендерна документація 2 (ст. 163-276)» сторінка 31 файлу) у якому зазначено підтвердження, що він не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, раніше застосованих Замовником відповідно до пункту 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України оперативно-господарських санкцій, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. Тобто, Учасником надано довідку в довільній формі, що містить всю необхідну інформацію, яка вимагається тендерною документацією. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що процедуру закупівлі було здійснено Департаментом в рамках чинного законодавства. Недоліки, про які зазначено у висновку, не впливають на якість виконання робіт учасником переможцем, отже такий захід щодо усунення зазначеного порушення, як розірвання договору є проявленням надмірного формалізму зі сторони контролюючого органу, оскільки ефективне здійснення публічної повністю закупівлі відповідає меті Закону України «Про публічні закупівлі». Також зазначаємо, що договір про закупівлю, який вимагається розірвати, укладено згідно зі статтею 33 Закону України «Про публічні закупівлі» з ТОВ «ІБК «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» як з переможцем аукціону. Жоден з учасників не скористався правом на оскарження відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Положення чинного законодавства України не передбачають підстав для розірвання договору про закупівлю послуг у зв`язку із вимогою Державної аудиторської служби України, більше того, у відповідності до Положення «Про Державну аудиторську службу», що затверджено постановою КМУ № 43 від 03.02.2016, Держаудитслужба не наділена повноваженнями щодо розірвання договорів, які укладені у чіткій послідовності та відповідності чинному законодавству України. Додатково повідомляємо, що роботи з реконструкції мосту по договору підряду від 20.04.2021 №54/21, укладеному з ТОВ «ІБК «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ», знаходяться в стадії активного виконання. Розірвання договору із переможцем торгів, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та виконує повністю умови укладеного з ним договору є неможливим.
2021-06-07 16:52:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 15.06.2021 подано позов про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі до Донецького окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 15 червня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 200/7605/21 |
Дата відкриття провадження: | 23 червня 2021 |
Документи:
29 червня 2021 14:46
|
Електронний підпис |
29 червня 2021 14:44
|
Ухвала про відкриття провадження 29.06.21.PDF |
29 червня 2021 14:46
|
Електронний підпис |
15 червня 2021 08:46
|
Електронний підпис |
29 червня 2021 14:44
|
Ухвала про відкриття провадження 29.06.21.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2021 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ" |
13 762 874,30
UAH з ПДВ
|
13 762 874,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ІБК Енерготехнобуд |
13 769 500,00
UAH з ПДВ
|
13 769 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ" #24373295 |
Переможець |
13 762 874,30
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 11:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:07
|
ДУ №3 РЕК №54_21 Міст на км 0+190 Костянтинівка - Дружківка.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2021 13:28
|
ДУ №2 РЕК №54_21 Міст на км 0+190 Костянтинівка - Дружківка.PDF | зміни до договору |
03 листопада 2021 13:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2021 09:02
|
ДУ №1 КАП №54_21 РЕК Костянтинівка-Дружківка км 0+000 – км 6+350.PDF | зміни до договору |
30 квітня 2021 09:00
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2021 15:38
|
Договір РЕК №54_21 Міст на км 0+190 Костянтинівка-Дружківка.PDF | укладений |
22 квітня 2021 15:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна порядку здійснення розрахунків. |
Номер договору про закупівлю: | 54/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 54/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення. Зміна плану фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 54/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |