Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГІЇ ТА БЛАГОУСТРОЮ ДЕПАРТАМЕНТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43978726 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Конституції майдан, будинок 7 |
Контактна особа: |
Червякова Катерина Олегівна 380577252385 hmr.sdo21@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2021 18:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2021 14:20 |
Очікувана вартість: | 43 590 589,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 217 952,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2021 19:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2021 19:58 |
Зміни.pdf | |
26 березня 2021 19:58 |
Тендерна документація.pdf | |
26 березня 2021 19:58 |
Додаток № 4.pdf | |
26 березня 2021 19:58 |
Додаток № 3.pdf | |
26 березня 2021 19:58 |
Додаток № 2.pdf | |
26 березня 2021 19:58 |
Додаток № 1.pdf | |
26 березня 2021 19:58 |
Оголошення.pdf |
26 березня 2021 19:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2021 19:58 |
Зміни.pdf
|
|||
26 березня 2021 19:58 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
26 березня 2021 19:58 |
Додаток № 4.pdf
|
|||
26 березня 2021 19:58 |
Додаток № 3.pdf
|
|||
26 березня 2021 19:58 |
Додаток № 2.pdf
|
|||
26 березня 2021 19:58 |
Додаток № 1.pdf
|
|||
26 березня 2021 19:58 |
Оголошення.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-18-000031 ● bca64e97317a4b859e084909b1e7e371
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2021 08:54 |
17.06.2021 № 317
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.06.2021 № 317
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
22 UA-2021-03-22-003602-b 22.03.2021 УПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГІЇ ТА БЛАГОУСТРОЮ ДЕПАРТАМЕНТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 43978726) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-01 14:19:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Відновлення елементів благоустрою території по вул. Героїв Праці, 60 (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-03-22-003602-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-05 09:37:42
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Відновлення елементів благоустрою території по вул. Героїв Праці, 60 (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи).
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Відновлення елементів благоустрою території по вул. Героїв Праці, 60 (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи).
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі- Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Відновлення елементів благоустрою території по вул. Героїв Праці, 60 (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Відновлення елементів благоустрою території по вул. Героїв Праці, 60 (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи) (номер тендеру в ЦБД UA-2021-03-22-003602-b), його очікувана вартість визначені згідно з кошторисною частиною проєктної документації.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті Харківської міської ради опубліковане, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та його очікуваної вартості: Відновлення елементів благоустрою території по вул. Героїв Праці, 60 (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи) (номер тендеру в ЦБД UA-2021-03-22-003602-b), ознайомитися можна за посиланням: https://www.city.kharkov.ua/en/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-61811.html
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2021 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА-С" |
41 846 000,00
UAH з ПДВ
|
41 192 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕХНІКАБУД" |
43 080 000,00
UAH з ПДВ
|
41 428 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА-С" #35859985 |
Переможець |
41 192 000,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2021 15:14
|
Додаткова угода № 1 (1).pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2021 16:25
|
Договір.pdf | укладений |
27 квітня 2021 16:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 35 747 562 грн. 85 коп. (тридцять п’ять мільйонів сімсот сорок сім тисяч п’ятсот шістдесят дві грн. 85 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 5 957 927 грн. 15 коп.». 2. Пункт 3.6. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 3).». 3. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.08.2021р. Період виконання робіт: квітень 2021р. – серпень 2021р.». 4. Пункт 11.1. розділу XІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 26.10.2021 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». 5. Викласти в новій редакції договірну ціну. |
Номер договору про закупівлю: | 200 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |