Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015 - 31520000-7 Lamps and lighting fittings (Decorative illumination construction "Light fountain", DK 021: 2015 - 31527260-6)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03360874 |
Вебсайт: | http://www.gorsvet.kh.ua |
Місцезнаходження: | 61024, Україна , Харківська область обл., м. Харків, вул. Пушкінська, 96 |
Контактна особа: |
Олександр Кітаєв +380577041418 gorsvet-kharkov@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Анатолій Ксьонз +380577041419 gorsvet-kharkov@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO ELEKTROMEREZh ZOVNIShNOGO OSVITLENNYa "MISKSVITLO" KhARKIVSKOYi MISKOYi RADY |
National ID: | 03360874 |
Contact point: |
Oleksandr Kytaev +380577041418 gorsvet-kharkov@ukr.net |
Additional contacts: |
Анатолій Ксьонз +380577041419 gorsvet-kharkov@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2021 11:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 18 травня 2021 15:12 |
Очікувана вартість: | 6 018 566,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 185,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 22 березня 2021 11:08 |
Enquiries until: | 18 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 квітня 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 6 018 566 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 60 186 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок здійснюються шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника після поставки Товару Покупцю протягом 30 (тридцяти) банківських днів, згідно наданих Постачальником видаткової накладної, акту прийому-передачі та за наявності фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2021 18:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2021 18:29 |
Перелік змін.docx | |
20 квітня 2021 18:29 |
ОГОЛОШЕННЯ_нова ред..docx | |
20 квітня 2021 18:29 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
20 квітня 2021 18:29 |
Додаток № 3_нова редакція.docx | |
20 квітня 2021 18:29 |
ОГОЛОШЕННЯ на англ_нова ред.docx | |
20 квітня 2021 18:29 |
Додаток №1_тех. завдання_нова редакція.docx | |
15 квітня 2021 18:51 |
Додаток № 2 проект договору_нова редакція.docx | |
22 березня 2021 11:08 |
Додаток № 4.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до визначень наведених в статті 1 ЗУ « Про публічні закупівлі», товар - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів;
Кількість товару, що закуповується вказано в описовій частині до закупівлі -1 одиниця. В Додатку 1- технічному завданні Замовником приведені основні характеристики Товару.
Конкретної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в рамках ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено, тому для планування закупівель , а саме, визначення очікуваної вартості, Закон дає можливість використання ринкових консультацій, отримання комерційних пропозицій постачальників чи інформації, яку можна знайти в мережі з дотриманням принципів передбачених в статті 5 Закону. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 цього ЗУ « Про публічні закупівлі», проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. Відповідно до п. 4. Статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» критеріями оцінки є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
Відповідно до розділу 5. Тендерної документації Замовника єдиним критерієм оцінки визначено ціну, а отже переможеця торгів система визначає автоматично на аукціоні.
Замовник вважає не доцільним «обґрунтовані сумніви» Учасника, можливо це пов’язано з неспроможністю учасника виконати поставку товару за технічним завданнями Замовника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-14-000027 ● 8f4b8be0e5864a6086d6a4d2947b9f2d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2021 15:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
107 UA-2021-03-22-002990-a 22.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу UA-M-2021-06-14-000027 на закупівлю код ДК 021:2015 – 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (Декоративна ілюмінаційна конструкція «Світловий фонтан», код ДК 021:2015 - 31527260-6), КП «Міськсвітло» ХМР (далі за текстом Замовник) зазначає наступне: визначення предмету закупівлі було здійснено Замовником у відповідності до Наказу № 7018 від 15.04.2020 р. «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», де встановлено, що товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Так як вартість послуг з монтажу (послуги, що пов’язані з постачанням товару) не перевищує вартості самого товару, що є предметом закупівлі, Замовник здійснив закупівлю товару - код ДК 021:2015 – 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (Декоративна ілюмінаційна конструкція «Світловий фонтан», код ДК 021:2015 - 31527260-6) з урахуванням послуг з його монтажу. При цьому на виконання Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 № 1082 Замовником встановлено узагальнена назва закупівлі була визначена за показником четвертої цифри, а саме код ДК 021:2015 – 31520000-7, за для деталізації предмету закупівлі Замовником також було визначено код ДК за сьомою цифрою яку у подальшому було зазначено у конкретній назві предмету закупівлі.
2021-06-23 16:33:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03360874 |
Місцезнаходження: | 61024, Україна, Харківська область обл., м. Харків, вул. Пушкінська, 96 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ МК ГЕНКОМ СІТІ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІН ПЛАТІНУМ КОМПАНІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СПЕЦБУДПРО" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2021 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦБУДПРО" |
6 015 000,00
UAH з ПДВ
|
590 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІН ПЛАТІНУМ КОМПАНІ" |
6 016 800,00
UAH з ПДВ
|
5 956 614,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ МК ГЕНКОМ СІТІ |
6 018 566,40
UAH з ПДВ
|
5 958 380,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦБУДПРО" #44026452 |
Відхилено |
590 000,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 09:18
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 травня 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІН ПЛАТІНУМ КОМПАНІ" #40731200 |
Переможець |
5 956 614,30
UAH з ПДВ
|
27 травня 2021 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2021 09:06
|
Додаткова угода_1.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2021 09:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2021 14:22
|
Протокол 1-1506.pdf | зміни до договору |
16 червня 2021 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2021 17:08
|
Договор_36_06_21.pdf | укладений |
10 червня 2021 17:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 36-06/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол на виправлення технічної помилки |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 36-06/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |