Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35939939 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1 |
Контактна особа: |
Протасевич Віктор Олегович +380352525848 gkge@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2021 16:19 |
Оскарження наміру укласти договір: | 02 квітня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунку на оплату послуг (далі - рахунок) або після підписання Сторонами акта виконаних робіт (послуг) по мірі надходження коштів з міського бюджету, при умові відсутності затримки видатків Замовника обслуговуючим банком, з можливістю відстрочки платежу до 60 календарних днів після підписання Замовником актів приймання-передачі робіт (послуг), у тому числі у 2022 році | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
22 березня 2021 16:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-06-000010 ● 8cc9f3f7054949f999aef539e7d62103
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2021 11:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
06.09.2021
№ 543
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 06.09.2021 № 543
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-03-22-002959-b 22.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-13 09:53:25
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Садіння літніх та багаторічних квітників, декоративних насаджень – малі архітектурні споруди та догляд за ними» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-22-002959-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. На підставі відміни яких процедур закупівель (зазначити номера
оголошення про проведення відкритих торгів) Замовником обрано та здійснено переговорну процедуру закупівлі предмету «Садіння літніх та багаторічних квітників, декоративних насаджень – малі архітектурні споруди та догляд за ними»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-13 12:10:16
Пояснення
Повідомляємо, що тендерним комітетом управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради (далі - Управління) 22.03.2021р. оголошено процедуру закупівлі: "Садіння літніх та багаторічних квітників, декоративних насаджень – малі архітектурні споруди та догляд за ними" на підставі п.1 ч.2. ст.40 Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.
Враховуючи вищевикладене, та беручи до уваги двічі відмінені процедури відкритих торгів (скріншоти оголошення додаються) «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень на 2021р.» (ДК 021:2015 код 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) в т.ч.: Лот-1. Послуги щодо благоустрою території (облаштування газонів, садіння дерев, кущів, чагарників, видалення сухих та аварійних дерев та догляд за ними); Лот-2. Садіння літніх та багаторічних квітників, декоративних насаджень – малі архітектурні споруди та догляд за ними» ідентифікатори закупівель UA-2021-02-01-013153-a та UA-2020-12-30-005637-a тендерним комітетом Управління прийнято рішення про оголошення вищевказаної переговорної процедури закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП БОЖИК ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА #3565009866 |
Переможець |
3 801 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2022 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2021 17:30
|
Додаток 3.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2021 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 15:53
|
Додаток 2.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2021 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 09:52
|
Договір.pdf | укладений |
09 квітня 2021 09:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством, в т.ч. ст.41. Закону України «Про публічні закупівлі» п.11.4 та п.11.6 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.1 і викласти його в наступній редакції |
Номер договору про закупівлю: | 168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством, в т.ч. ст.41. Закону України «Про публічні закупівлі» п.11.4 та п.11.6 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.1 і викласти його в наступній редакції |
Номер договору про закупівлю: | 168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |