Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Садіння літніх та багаторічних квітників, декоративних насаджень – малі архітектурні споруди та догляд за ними
Очікувана вартість
3 998 600,00 UAH
UA-2021-03-22-002959-b 36aae635673f4c33b5733a3435f51e61
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Протасевич Віктор Олегович

+380352525848 gkge@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35939939
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1
Контактна особа: Протасевич Віктор Олегович
+380352525848
gkge@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У зв’язку із повторною відміною торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій для проведення процедури відкриті торги на закупівлю «Садіння літніх та багаторічних квітників, декоративних насаджень – малі архітектурні споруди та догляд за ними» (ДК 021:2015 код 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) та керуючись п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» існує необхідність в проведенні переговорної процедури

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2021 16:19
Оскарження наміру укласти договір: 02 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, м.Тернопіль, вул. Коперника,1, підприємства, установи, організації, зазначені в пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»,«Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Садіння літніх та багаторічних квітників, декоративних насаджень – малі архітектурні споруди та догляд за ними
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, територія м. Тернополя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунку на оплату послуг (далі - рахунок) або після підписання Сторонами акта виконаних робіт (послуг) по мірі надходження коштів з міського бюджету, при умові відсутності затримки видатків Замовника обслуговуючим банком, з можливістю відстрочки платежу до 60 календарних днів після підписання Замовником актів приймання-передачі робіт (послуг), у тому числі у 2022 році Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

22 березня 2021 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-06-000010 ● 8cc9f3f7054949f999aef539e7d62103
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 вересня 2021 11:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

06.09.2021

№ 543

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ

Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 06.09.2021 № 543

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-03-22-002959-b 22.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-13 09:53:25

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Садіння літніх та багаторічних квітників, декоративних насаджень – малі архітектурні споруди та догляд за ними» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-22-002959-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. На підставі відміни яких процедур закупівель (зазначити номера
оголошення про проведення відкритих торгів) Замовником обрано та здійснено переговорну процедуру закупівлі предмету «Садіння літніх та багаторічних квітників, декоративних насаджень – малі архітектурні споруди та догляд за ними»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-13 12:10:16

Пояснення

Повідомляємо, що тендерним комітетом управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради (далі - Управління) 22.03.2021р. оголошено процедуру закупівлі: "Садіння літніх та багаторічних квітників, декоративних насаджень – малі архітектурні споруди та догляд за ними" на підставі п.1 ч.2. ст.40 Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.
Враховуючи вищевикладене, та беручи до уваги двічі відмінені процедури відкритих торгів (скріншоти оголошення додаються) «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень на 2021р.» (ДК 021:2015 код 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) в т.ч.: Лот-1. Послуги щодо благоустрою території (облаштування газонів, садіння дерев, кущів, чагарників, видалення сухих та аварійних дерев та догляд за ними); Лот-2. Садіння літніх та багаторічних квітників, декоративних насаджень – малі архітектурні споруди та догляд за ними» ідентифікатори закупівель UA-2021-02-01-013153-a та UA-2020-12-30-005637-a тендерним комітетом Управління прийнято рішення про оголошення вищевказаної переговорної процедури закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 вересня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БОЖИК ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА
#3565009866
Переможець 3 801 000,00
UAH з ПДВ
22 березня 2021 16:19

Документи

22 березня 2021 16:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2021 16:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП БОЖИК ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА
#3565009866
3 801 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2021 16:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2022 14:32
Електронний підпис укладений
22 квітня 2021 17:30
Додаток 3.pdf зміни до договору
22 квітня 2021 17:26
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 15:53
Додаток 2.pdf зміни до договору
16 квітня 2021 15:42
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 09:52
Договір.pdf укладений
09 квітня 2021 09:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись чинним законодавством, в т.ч. ст.41. Закону України «Про публічні закупівлі» п.11.4 та п.11.6 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.1 і викласти його в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись чинним законодавством, в т.ч. ст.41. Закону України «Про публічні закупівлі» п.11.4 та п.11.6 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.1 і викласти його в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 999 053,00
UAH