Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з медичного огляду працівників закладів освіти
Очікувана вартість
44 433,37 UAH
UA-2021-03-22-001817-b d842e0acdc864ceab3376532b515576f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисенко Марія Іванівна

+380554441136 yamariya1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Горностаївський селищний центр по обслуговуванню закладів освіти"
Код ЄДРПОУ: 38474186
Місцезнаходження: 74601, Україна , Херсонська обл., селище міського типу Горностаївка, Херсонська область, Горностаївський район, селище міського типу Горностаївка, вул Українська,5
Контактна особа: Лисенко Марія Іванівна
+380554441136
yamariya1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85120000-6: Лікарська практика та супутні послуги


Відповідно до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженому наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 травня 2007 р. № 246.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 44433.37UAH без ПДВ
Медичний огляд працівників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74600, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг В безготівковій формі протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, при наявності відповідного бюджетного фінансування, з можливою відстрочкою платежу до 30-ти банківських днів Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

22 березня 2021 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне некомерційне підприємство "Горностаївська центральна лікарня"
#42978822
Переможець 44 433,37
UAH
22 березня 2021 13:51

Документи

22 березня 2021 13:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 серпня 2021 14:01
Електронний підпис укладений
18 червня 2021 09:56
Додаткова угода 1 від 18.06.2021.pdf зміни до договору
18 червня 2021 09:54
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 13:57

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Медичний огляд працівників 1 послуга 44 433,37
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реорганізація шляхом злиття КЗ "Селищний будинок дитячої творчості Горностаївської селищної ради Херсонської області" (ЄДРПОУ 24960549), правонаступник - КЗ "Горностаївська мистецька школа" (ЄДРПОУ 44279780)
Номер договору про закупівлю: 03-10/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 03-10/18
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Медичний огляд працівників 1 послуга 43 312,27
UAH