Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації експрес перевезень кореспонденції та вантажів за принципом від «дверей до дверей»
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2021-03-22-000928-c 6d878d4839cf45f49404d84d0b7fe86d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андріїв Марія Іванівна

380677881048 andriiv.mariia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Івано-Франківський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України"
Код ЄДРПОУ: 38331800
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Шевченка, 4
Контактна особа: Андріїв Марія Іванівна
380677881048
andriiv.mariia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60100000-9: Послуги з автомобільних перевезень


МОСПАНЕНКО ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ, Країна громадянства: Україна, Місцезнаходження: Україна, 04073, місто Київ, ВУЛ. КОПИЛІВСЬКА, будинок 10-Б, квартира 50, Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 1000,00
КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) - МОСПАНЕНКО ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ, УКРАЇНА , М.КИЇВ, ВУЛ. КОПИЛІВСЬКА, БУДИНОК 10-Б, КВАРТИРА 50.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги з організації експрес перевезень кореспонденції та вантажів за принципом від «дверей до дверей»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Шевченка 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 60100000-9 — Послуги з автомобільних перевезень

Тендерна документація

22 березня 2021 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Вельт експрес Ворлдвайд"
#34539768
Переможець 45 000,00
UAH
22 березня 2021 10:33

Документи

22 березня 2021 10:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 16:03
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2021 16:09
додаткова угода №1 від 02,06.pdf зміни до договору
03 червня 2021 16:07
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 10:44
договір #15.pdf укладений
22 березня 2021 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі відповідно до фактичних потреб замовника
Номер договору про закупівлю: Договір №15
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 35 000,00
UAH