Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тушки курей патрані 1-ї категорії
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2021-03-22-000494-b ● da9c8d5026414380bc8f80ff91091fb6
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад " Міська клінічна лікарня №2" Дніпровської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01984607 |
Місцезнаходження: | 49064, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпропетровськ, проспект Сергія Нігояна, 53 |
Контактна особа: |
Сорокотяга Ірина Михайлівна +380973386540 kz_dmkl2_buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2021 10:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2021 10:16 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2021 10:16 |
Очікувана вартість: | 18 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тушки курей патрані 1-ї категорії
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 кг
Тушки курей патрані 1-ї категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49064, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пр.Сеогія Нігояна, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Тушки курей патрані 1-ї категорії | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2021 10:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2021 10:12 |
ОГОЛОШЕННЯ _ПРО АУКЦІОН.doc | |
22 березня 2021 10:12 |
Форма цінової пропозиції.doc | |
22 березня 2021 10:12 |
Якісні та кількісні вимоги.xls | |
22 березня 2021 10:12 |
Договір та додатки до нього.rar |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-22-000494-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Бурмака Павло Павлович, Код ЄДРПОУ:3628804857
Дата подання: 22 березня 2021 18:52
Вимога про усунення порушень
Доброго дня!
Керуючись ч.7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами) звертаюсь до Вас за роз’ясненнями та з вимогою усунути порушення, що були виявлені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів (далі – Оголошення).
1. Відповідно до п.3.2 Оголошення та Додатку № 1, кількість товару, що закуповується Замовником в рамках оголошеної процедури закупівлі становить 300 кг. Відповідно до Додатку № 3 до Оголошення, кількість товару, що закуповується становить 900 кг. Прошу Замовника надати роз’яснення щодо того, яка кількість товару «тушки курей патрані 1-ї категорії заморожені» закуповується в рамках цієї закупівлі та внести відповідні зміни до Оголошення.
2. Прошу Замовника надати роз’яснення щодо пп.3.3.2 п.3.3 Оголошення, в якому зазначено, що «Для продовольчої сировини рослинного походження обв’язково наявність сертифіката відповідності сільськогосподарської продукції.», а саме: яке відношення має «продовольча сировина рослинного походження» до «тушки курей патрані 1-ї категорії заморожені» ? Адже «тушки курей патрані 1-ї категорії заморожені» є продукцією тваринного походження. З огляду на це, прошу Замовника надати відповідь, яким чинним нормативно – правовим актом передбачена можливість та/або необхідність отримання сертифіката відповідності сільськогосподарської продукції на «тушки курей патрані 1-ї категорії заморожені»? Прошу привести текст Оголошення в цій частині до вимог чинного законодавства України.
3. Відповідно до п.4 Оголошення, від учасників вимагається надання «копію свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності у разі наявності) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей». Звертаю увагу Замовника, що в минулому, реєстр дійсно мав назву – Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Але потім, реєстр змінив назву і наразі виглядає як «Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». А тому, ті юридичні особі та фізичні особи – підприємці, що були зареєстровані після зміни назви реєстру, мають Витяг або Виписку саме з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Тож, прошу Замовника усунути це порушення та надати можливість учасникам надати у складі своєї тендерної пропозиції Витяг або Виписку саме з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Також, прошу Замовника надати роз’яснення, що він мав на увазі під вимогою «…із зазначенням відповідних відомостей»? Які саме відомості мають бути зазначені? З огляду на те, що документи, які вимагаються Замовником в цій частині не складаються особисто учасниками, а формуються за даними реєстру, такі учасники не мають можливості вплинути на зміст таких документів. Зміст таких документів формує Міністерство юстиції України.
4. Відповідно до п.4 Оголошення від учасників вимагається надання: «копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або свідоцтва платника єдиного податку та витягу з реєстру податників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку)». Учасники не можуть надати одночасно свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ ТА витяг з реєстру платників ПДВ. Можливо надати або перше або друге. Свідоцтво видавалось контролюючими органами платникам податків до 2013 року, після 2013 року контролюючими органами платникам податків видаються витяги. З огляду на це, прошу Замовника внести зміни до Оголошення в цій частині та зазначити можливість надати або свідоцтво або витяг. Це стосується також платників єдиного податку, а не тільки платників ПДВ.
5. Прошу Замовника надати роз’яснення щодо того, в якій кількості товар необхідно постачати щовівторка (яка мінімальна партія)?
6. Відповідно до п.4 Оголошення, від учасників вимагається надання : «гарантійний лист про наявність санітарного паспорту на спеціалізований транспортний засіб, згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів та санітарної книжки водія – експедитора;». Наступним, звертаю увагу Замовника, що «санітарний паспорт на спеціалізований транспортний засіб» та «санітарна книжка» наразі в Україні не видаються жодною установою, також відсутні затверджені (на законодавчому рівні) форми цих документів. Замість них, наразі видаються «довідка про санітарну обробку» та «особиста медична книжка». Прошу Замовника внести зміни до Оголошення в цій чистині та привести Оголошення у відповідність до чинного законодавства України.
7. Відповідно до п.6-7 Оголошення зазначено, що «6. Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель: 25.03.2021 р. 16 год. 00 хв.
7. Дата та час закінчення подання пропозицій: 30.03.2021 р. 16 год. 00 хв.», що не співпадає з даними, які зазначені в електронній системі закупівель. Прошу Замовника внести відповідні зміни та зазначити вірні час та дати.
8. Відповідно до Додатку № 3 до Оголошення, від учасників вимагається надання форма «цінова пропозиція», яка повинна бути викладена учасником на фірмовому бланку. Прошу Замовника надати роз’яснення щодо того, як надавати учасникам, які не мають фірмового бланку, цінову пропозицію? На законодавчому рівні, не закріплений за суб’єктами господарювання обов’язок мати фірмовий бланк.
9. Відповідно до Додатку № 1 Оголошення зазначено, що «1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому чмслі згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", вказаному ДСТУ.». Натомість, в тому ж Додатку № 1 зазначено, що товар повинен відповідати ГСТУ 46.070-2003. З огляду на це, прошу Замовника надати роз’яснення та внести відповідні зміни до Оголошення щодо того, товар повинен відповідати ДСТУ чи ГСТУ 46.070-2003? Адже ДСТУ – це державний стандарт України, а ГСТУ – це галузевий стандарт України.
10. Відповідно до ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами), оголошення про проведення спрощеної закупівлі обов’язково повинно обов’язково містити: « 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, ЙОГО КАТЕГОРІЯ; …..10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;». Прошу Замовника внести зміни до Оголошення та привести його у відповідність до чинного законодавства України, зазначивши інформацію, що вимагається ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами).
Заздалегідь дякую!
Розгорнути
Згорнути
Керуючись ч.7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами) звертаюсь до Вас за роз’ясненнями та з вимогою усунути порушення, що були виявлені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів (далі – Оголошення).
1. Відповідно до п.3.2 Оголошення та Додатку № 1, кількість товару, що закуповується Замовником в рамках оголошеної процедури закупівлі становить 300 кг. Відповідно до Додатку № 3 до Оголошення, кількість товару, що закуповується становить 900 кг. Прошу Замовника надати роз’яснення щодо того, яка кількість товару «тушки курей патрані 1-ї категорії заморожені» закуповується в рамках цієї закупівлі та внести відповідні зміни до Оголошення.
2. Прошу Замовника надати роз’яснення щодо пп.3.3.2 п.3.3 Оголошення, в якому зазначено, що «Для продовольчої сировини рослинного походження обв’язково наявність сертифіката відповідності сільськогосподарської продукції.», а саме: яке відношення має «продовольча сировина рослинного походження» до «тушки курей патрані 1-ї категорії заморожені» ? Адже «тушки курей патрані 1-ї категорії заморожені» є продукцією тваринного походження. З огляду на це, прошу Замовника надати відповідь, яким чинним нормативно – правовим актом передбачена можливість та/або необхідність отримання сертифіката відповідності сільськогосподарської продукції на «тушки курей патрані 1-ї категорії заморожені»? Прошу привести текст Оголошення в цій частині до вимог чинного законодавства України.
3. Відповідно до п.4 Оголошення, від учасників вимагається надання «копію свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності у разі наявності) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей». Звертаю увагу Замовника, що в минулому, реєстр дійсно мав назву – Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Але потім, реєстр змінив назву і наразі виглядає як «Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». А тому, ті юридичні особі та фізичні особи – підприємці, що були зареєстровані після зміни назви реєстру, мають Витяг або Виписку саме з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Тож, прошу Замовника усунути це порушення та надати можливість учасникам надати у складі своєї тендерної пропозиції Витяг або Виписку саме з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Також, прошу Замовника надати роз’яснення, що він мав на увазі під вимогою «…із зазначенням відповідних відомостей»? Які саме відомості мають бути зазначені? З огляду на те, що документи, які вимагаються Замовником в цій частині не складаються особисто учасниками, а формуються за даними реєстру, такі учасники не мають можливості вплинути на зміст таких документів. Зміст таких документів формує Міністерство юстиції України.
4. Відповідно до п.4 Оголошення від учасників вимагається надання: «копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або свідоцтва платника єдиного податку та витягу з реєстру податників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку)». Учасники не можуть надати одночасно свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ ТА витяг з реєстру платників ПДВ. Можливо надати або перше або друге. Свідоцтво видавалось контролюючими органами платникам податків до 2013 року, після 2013 року контролюючими органами платникам податків видаються витяги. З огляду на це, прошу Замовника внести зміни до Оголошення в цій частині та зазначити можливість надати або свідоцтво або витяг. Це стосується також платників єдиного податку, а не тільки платників ПДВ.
5. Прошу Замовника надати роз’яснення щодо того, в якій кількості товар необхідно постачати щовівторка (яка мінімальна партія)?
6. Відповідно до п.4 Оголошення, від учасників вимагається надання : «гарантійний лист про наявність санітарного паспорту на спеціалізований транспортний засіб, згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів та санітарної книжки водія – експедитора;». Наступним, звертаю увагу Замовника, що «санітарний паспорт на спеціалізований транспортний засіб» та «санітарна книжка» наразі в Україні не видаються жодною установою, також відсутні затверджені (на законодавчому рівні) форми цих документів. Замість них, наразі видаються «довідка про санітарну обробку» та «особиста медична книжка». Прошу Замовника внести зміни до Оголошення в цій чистині та привести Оголошення у відповідність до чинного законодавства України.
7. Відповідно до п.6-7 Оголошення зазначено, що «6. Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель: 25.03.2021 р. 16 год. 00 хв.
7. Дата та час закінчення подання пропозицій: 30.03.2021 р. 16 год. 00 хв.», що не співпадає з даними, які зазначені в електронній системі закупівель. Прошу Замовника внести відповідні зміни та зазначити вірні час та дати.
8. Відповідно до Додатку № 3 до Оголошення, від учасників вимагається надання форма «цінова пропозиція», яка повинна бути викладена учасником на фірмовому бланку. Прошу Замовника надати роз’яснення щодо того, як надавати учасникам, які не мають фірмового бланку, цінову пропозицію? На законодавчому рівні, не закріплений за суб’єктами господарювання обов’язок мати фірмовий бланк.
9. Відповідно до Додатку № 1 Оголошення зазначено, що «1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому чмслі згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", вказаному ДСТУ.». Натомість, в тому ж Додатку № 1 зазначено, що товар повинен відповідати ГСТУ 46.070-2003. З огляду на це, прошу Замовника надати роз’яснення та внести відповідні зміни до Оголошення щодо того, товар повинен відповідати ДСТУ чи ГСТУ 46.070-2003? Адже ДСТУ – це державний стандарт України, а ГСТУ – це галузевий стандарт України.
10. Відповідно до ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами), оголошення про проведення спрощеної закупівлі обов’язково повинно обов’язково містити: « 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, ЙОГО КАТЕГОРІЯ; …..10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;». Прошу Замовника внести зміни до Оголошення та привести його у відповідність до чинного законодавства України, зазначивши інформацію, що вимагається ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами).
Заздалегідь дякую!
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 квітня 2021 13:27
Доброго дня!
Дякуємо Вам за пильність до нашої тендерної документації.
Всі зауваження будуть враховані при розробці тендерної документації для проведення торгів в системі PROZORRO
Дякуємо Вам за пильність до нашої тендерної документації.
Всі зауваження будуть враховані при розробці тендерної документації для проведення торгів в системі PROZORRO
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Чубенко Оксана Вікторівна #3315114308 |
Переможець |
17 940,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2021 11:11
|
Дод.угода 1.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2021 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2021 10:07
|
Договор поставки | укладений |
22 квітня 2021 09:55
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 12:36
|
Договор поставки | укладений |
08 квітня 2021 12:33
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2021 11:14
|
Договор поставки | укладений |
07 квітня 2021 10:58
|
Договор поставки | укладений |
07 квітня 2021 10:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Приєднання КНП "МКЛ № 2"ДМР до КНП"КЛШМД"ДМР" |
Номер договору про закупівлю: | ТК-04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |