Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Overhaul of the highway of state importance H-25 Horodyshche - Rivne - Starokostiantyniv on the section km 45 + 000 - km 50 + 000
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Контактна особа: |
Шинкарук Юрій Миколайович 0503752875 tender07@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | SERVICE OF MOTOR ROADS IN RIVNE REGION |
National ID: | 25894919 |
Contact point: |
Shinkaruk Yuriy 0503752875 tender07@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2021 09:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 травня 2021 09:30 |
Початок аукціону: | 08 червня 2021 11:45 |
Очікувана вартість: | 210 422 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 052 110,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1052110 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Publication date: | 22 березня 2021 09:20 |
Enquiries until: | 09 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 травня 2021 09:30 |
Information
Estimated total value: | 210 422 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 052 110 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Державний бюджет України. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 травня 2021 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2021 14:53 |
Огол. англ. (км 45-50) від 11.05.21.doc | |
11 травня 2021 14:53 |
Перелік змін (км 45-50) від 11.05.21.docx | |
11 травня 2021 14:53 |
Нова редакція Тендерна документація (Н-25 км 45-50) від 11.05.21.docx | |
14 квітня 2021 12:22 |
Перелік змін від 14.04.21.doc | |
14 квітня 2021 12:22 |
Нова редакція Тендерна документація (Н-25 км 45-50) від 14.04.21.docx | |
22 березня 2021 09:17 |
Огол. англ. (км 45-50).doc | |
22 березня 2021 09:17 |
Проєкт договору (Додаток № 5).doc | |
22 березня 2021 09:17 |
Тендерна документація (Н-25 км 45-50).doc |
11 травня 2021 14:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 травня 2021 14:53 |
Огол. англ. (км 45-50) від 11.05.21.doc
|
||||||
11 травня 2021 14:53 |
Перелік змін (км 45-50) від 11.05.21.docx
|
||||||
11 травня 2021 14:53 |
Нова редакція Тендерна документація (Н-25 км 45-50) від 11.05.21.docx
|
||||||
14 квітня 2021 12:22 |
Перелік змін від 14.04.21.doc
|
||||||
14 квітня 2021 12:22 |
Нова редакція Тендерна документація (Н-25 км 45-50) від 14.04.21.docx
|
||||||
22 березня 2021 09:17 |
Огол. англ. (км 45-50).doc
|
||||||
22 березня 2021 09:17 |
Проєкт договору (Додаток № 5).doc
|
||||||
22 березня 2021 09:17 |
Тендерна документація (Н-25 км 45-50).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Для влаштування нижнього шару покриття товщиною 6 см потрібно використовувати асфальтобетонну суміш дрiбнозернисту, тип А, марка 1 на БМПА 60/90-55.
2. Згідно проекту передбачена зовнішня гідроізоляція стін колодязів гідроізоляційним матеріалом (бітумна мастика) у 2 шари в кількості 133,42 т.
3. В п. 928-931 вказані тимчасові знаки на час ремонту ділянки автомобільної дороги. Загальна кількість тимчасових знаків згідно проекту 27. В проекті передбачена вартість 10 % дорожнього знаку від первинної вартості.
Скарги до процедури
Дата подання: 16 квітня 2021 18:33
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-08-000076 ● 856c30a61dd6475e8090e8ca2a1662fa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2021 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.09.2021 № 301
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-03-22-000293-c 22.03.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-15 16:40:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище - Рівне - Старокостянтинів на ділянці км 45+000 – км 50 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-22-000293-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-16 15:07:16
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі сформовані відповідно до виготовленого робочого проекту. Згідно нормативних документів: ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013 Правила визначення вартості будівництва, СОУ 42.1-37641918-050:2018 Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту, ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво, який отримав позитивний Експертний звіт № 103/20 від 02 березня 2021 року.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено відповідно до кошторисної вартості об’єкта за зведеним кошторисним розрахунком, затверджений наказом № 158 від 13 квітня 2021 року Державним агентством автомобільних доріг України.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://rv.ukravtodor.gov.ua/diialnist/7112/obgruntuvannia_kharakterystyk_predmetu_zakupivel/kapitalnyi_remont_avtomobilnoi_dorohy_derzhavnoho_znachennia_n-25_horodyshche_rivne_-_starokostiantyniv_na_diliantsi_km_45_000_km_50_000.html
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-22-000293-c Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 08.09.2021 №301 «Про початок моніторингу закупівель» був здійснений моніторинг відкритих торгів на закупівлю робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище - Рівне - Старокостянтинів на ділянці км 45+000 – км 50+000, проведених Службою автомобільних доріг у Рівненській області (далі – Замовник) (інформація про процедуру закупівлі опублікована в електроній системі Prozorro за номером UA-2021-03-22-000293-c). За результатами моніторингу закупівлі Держаудитслужбою 30.09.2021 опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, відповідно до якого за результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено. Поряд з цим Держаудитслужба зобов’язує Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Замовник категорично не погоджується з висновками Державної аудиторської служби України, заперечує наявність будь яких порушень під час проведення даних відкритих торгів, та користуючись наданим Законом правом, надає свої аргументовані заперечення до висновку по результати моніторингу цієї процедури закупівлі. За результатами моніторингу закупівлі Держаудитслужбою установлено, що Замовник відповідно до частини третьої статті 22 Закону установив інші вимоги до учасників, зокрема у пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації установлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції листи-згоди на обробку персональних даних складені відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» від осіб Учасника, персональні дані яких надані або містяться у складі тендерної пропозиції. Водночас учасник ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА» у складі своєї тендерної пропозиції не надав листа-згоди на обробку персональних даних громадянина України Волощука Володимира Сергійовича, які містяться у довіреності від 19.03.2018 серії НМТ № 347803, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації. Замовник заперечує такий висновок ґрунтуючись на однозначності вимог тендерної документації, керуючись наступним. Твердження щодо порушень Замовником Закону ґрунтується на вільній інтерпретації вимог тендерної документації (нова редакція), затвердженої рішенням тендерного комітету Замовника від 11.05.2021 року протокол № 167 (далі - тендерна документація), попри їх чітке та однозначне викладення Замовником, та на суб’єктивних судженнях посадових осіб Державної аудиторської служби України наведених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. В свою чергу замовник заперечує висновок та повідомляє, що з метою дотримання норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922 – VIII (зі змінами та доповненнями) (надалі – Закон 922) Замовником вимагається подання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції «Листа-згоди на обробку персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах. Дана вимога жодним чином не порушує норми діючого законодавства України, зокрема норми Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2297 – VI (зі змінами та доповненнями) (надалі – Закон № 2297). Згідно з частиною 3 статті 22 Закону № 922, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Так, з метою перевірки інформації, що надається учасником процедури закупівлі, щодо працівників учасника, Замовником встановлено подання «Листа – згоди на обробку, персональних даних складені відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» від осіб Учасника, персональні дані яких надані або містяться у складі тендерної пропозиції, для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах». Дана норма не суперечить Закону №2297, а саме частиною 5 статті 6 встановлено «Обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством». Частиною 2 статті 7 Закону № 2297 визначено умови застосування обробки персональних даних. Також слід зазначити, що на момент подачі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА», Волощук Володимир Сергійович не є учасником Товариства з обмеженою відповідальністю «СП АВТОСТРАДА», що підтверджується витягом з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 18.05.2021року. Відповідно до п.1 розділу №3 Тендерної документації вказано, що Учасник повинен подати листи-згода на обробку персональних даних складені відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» від осіб Учасника, персональні дані яких надані або містяться у складі тендерної пропозиції. У складі Пропозиції ТОВ "СУНП "АВТОСТРАДА" міститься лист-роз'яснення від 16.08.2021 № 737/9/1, відповідно до якого ТОВ "СУНП "АВТОСТРАДА", як Учасник закупівлі повідомляє про неможливість отримання листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" у Волощука Володимира Сергійовича. Дана особа є колишнім єдиним учасником Товариства з обмеженою відповідальністю "СП "АВТОСПРАДА", персональні дані якого містяться у Протоколі №04/04-18 від 04.04.2018р. Загальних Зборів Учасників. На дату подачі тендерної пропозиції дана особа не має ніякого відношення до діяльності нашого підприємства, що підтверджується Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 30.04.2021 р. Даний документ подано у складі тендерної пропозиції. Таким чином, станом на дату подання документу та станом на дату розгляду тендерних пропозиції, особа, що зазначена у протоколі №04/04-18 від 04.04.2018 та, відповідно, довіреності від 19.03.2018 серії НМТ № 347803, не є особою учасника, а тому відповідно до умов тендерної документації, учасник не був зобов'язаний надавати лист-згоду на обробку персональних даних. Отже, висновок посадових осіб Державної аудиторської служби України щодо невідповідності пропозиції учасника ТОВ "СУНП "АВТОСТРАДА" тендерній документації є цілком надуманим та таким, що не відповідає дійсності. За результатами моніторингу закупівлі Держаудитслужбою установлено, що відповідно до підпункту 1.3.1 пункту 1.3 додатку 2 до тендерної документації Замовник для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки про наявність асфальтобетонного(их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо з документальним підтвердженням, зокрема картки обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), повинні містити усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» інвентарна картка обліку основних засобів на асфальтобетонний завод не містить короткої інформації щодо індивідуальних характеристик об’єкту (найменування конструктивних елементів та інших ознак, що характеризують об’єкт) як це передбачено за типовою формою №ОЗ-6, затвердженою наказом Мінстату України від 29.12.1995 № 352, чим не дотримано вимоги підпункту 1.3.1 пункту 1.3 додатку 2 до тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до діючого договору від 19.04.2021 № 1904-01А, укладеного між ТОВ «ВВВ Монтаж» та ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво», ТОВ «ВВВ Монтаж» взяв зобов’язання про безперебійне забезпечення ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» асфальтобетоном та/або щебенево-мастичною асфальтобетонною сумішшю (далі – ЩМАС) для виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги Н-25 Городище - Рівне - Старокостянтинів на ділянці км 45+000 – км 50+000(UA-2021-03-22-000293-c), про що зазначено у документі «4.2Гарантiйний_лист_поставка_Н25_45-50_км», завантаженому у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво». В свою чергу ТОВ «ВВВ Монтаж» для забезпечення виробництва асфальтобетонна та/або ЩМАС, відповідно до договору від 11.01.2021 № 1101-01О, укладеного з ТОВ «Гостомель-Промтранс», взято в оренду частину майнового комплексу, до складу якого входить асфальтобетонний завод (установка асфальтозмішувальна ДС-16837), про що зазначено у документі «4.42.2. дог_яринівка», завантаженому у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво». Таким чином, ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» у повній мірі виконало вимоги підпункту 1.1.3 пункту 1.3 Додатку № 2 тендерної документації, в частині надання у складі своєї тендерної пропозиції картки обліку основних засобів за типовою формою № ОЗ-6 власника асфальтобетонного заводу (ТОВ «Гостомель-Промтранс»), при цьому ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» жодним чином не може впливати на організацію ведення обліку основних засобів власника вище вказаного асфальтобетонного заводу. Не зазначення ТОВ «Гостомель-Промтранс» в інвентарній картці обліку основних засобів об’єкта «Установка асфальтозмішувальна ДС-16837» інформації про найменування заводу-виробника та індивідуальні характеристики об’єкта є відповідальністю власника такого об’єкта і не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво», а отже висновок посадових осіб Державної аудиторської служби України щодо невідповідності пропозиції учасника ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» тендерній документації є цілком надуманим та таким, що не відповідає дійсності. Враховуючи вищевикладене, Замовник вимагає скасувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, проведеного Державною аудиторською службою України, який опублікований в електронній системі закупівель Prozorro 30.09.2021, визнати процедуру закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги Н-25 Городище - Рівне - Старокостянтинів на ділянці км 45+000 – км 50+000 (UA-2021-03-22-000293-c), такою, що проведена у відповідності до Закону. У разі невиконання зазначених законних вимог, для захисту наших інтересів будемо змушені звернутися до судових органів в порядку передбаченому Законом.
2021-10-07 17:07:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | На виконання частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Служба автомобільних доріг у Рівненській області повідомляє про оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до суду. |
Дата публікації: | 18 жовтня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 460/14323/21 |
Дата відкриття провадження: | 25 жовтня 2021 |
Документи:
12 листопада 2021 11:52
|
Електронний підпис |
18 жовтня 2021 17:15
|
Позов до суду (UA-2021-03-22-000293-c).pdf |
12 листопада 2021 11:52
|
Електронний підпис |
18 жовтня 2021 17:26
|
Електронний підпис |
18 жовтня 2021 17:15
|
Позов до суду (UA-2021-03-22-000293-c).pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 червня 2021 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
206 322 000,00
UAH з ПДВ
|
204 139 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
207 265 670,00
UAH з ПДВ
|
204 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” #33757711 |
Переможець |
204 139 998,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2023 16:14
|
ДУ_5.PDF | зміни до договору |
19 грудня 2023 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 15:33
|
Д.У. №3 до Д. №32 від 29.06.2021.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2022 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2022 14:19
|
ДУ № 1 до Д № 32.pdf | зміни до договору |
02 червня 2022 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2021 17:44
|
Розрахунки.pdf | укладений |
30 червня 2021 17:42
|
Договір №32.pdf | укладений |
30 червня 2021 17:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп.3) п.3.18, п. 10.3. Договору, п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторони дійшли згоди доповнити розділ «VIII. Забезпечення виконання зобов’язань» пунктом 8.7. Договору в наступній редакції: «8.7. У разі настання документально підтверджених обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), визначених розділом «ІХ. Обставини непереборної сили» Договору, Замовник залишає за собою право повернення забезпечення виконання Договору на підставі письмового звернення Підрядника про повернення забезпечення виконання Договору та за умови одночасного надання Підрядником гарантійного листа про надання забезпечення виконання Договору на умовах, визначених цим Договором, протягом 20 робочих днів від дня закінчення дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) або з дня отримання Замовником бюджетних асигнувань за цим Договором (залежно від того, що настане раніше). У разі порушення Підрядником своїх зобов’язань із забезпечення виконання Договору, передбачених цим пунктом, Підрядник сплачує Замовнику штраф у розмірі 200% (двісті відсотків) від ціни цього Договору, а Замовник має право розірвати Договір з Підрядником в односторонньому порядку шляхом письмового повідомлення, яке Замовник надсилає Підряднику не пізніше, ніж через 10 днів до дня розірвання цього Договору. Розірвання Договору не звільняє Підрядника від обов’язку сплатити штраф.» |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника, керуючись пп.4 п.3.18., п.10.3., Договору, п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору і термін виконання робіт та викласти п. 5.1., 11.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт: 29.06.2021р.- 31.12.2023р.»; «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2023 року, а у частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 2. У зв’язку з продовженням дії договору та терміну виконання робіт, керуючись п. 10.3. Договору, сторони дійшли згоди: Внести зміни у додатки до Договору: Графік виконання робіт (Додаток №3), Календарний план (Додаток №4) та викласти їх в редакції, що додається. Додаток: Графік виконання робіт (Додаток №3); Календарний план (Додаток №4). |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника, керуючись пп.4 п.3.18., п.10.3., Договору, п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору і термін виконання робіт та викласти п.5.1., 11.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт: 29.06.2021р.- 31.12.2024р.»; «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє по 31.12.2024 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов'язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 2. У зв’язку з продовженням дії договору та терміну виконання робіт, керуючись п. 10.3. Договору, сторони дійшли згоди: Внести зміни у додатки до Договору: Графік виконання робіт (Додаток №3), Календарний план (Додаток №4) |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |