Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Балик Марочний варено-копчений, ковбаса Московська варено-копчена, ковбаса Салямі Італійська сиро -копчена, сосиски Дитячі. за кодом ДК 021:2015 «15130000-8 М'ясопродукти» (15131230-6 Салямі, 15131410-2 Шинка, 15131130-5 Ковбаси )
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2021-03-20-000290-a 7b969e982f374bdd86a1f855e734bd50
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Олександрович Калінін

+380487465188 sanatoriyzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Санаторій "Одеса" Служби безпеки України
Код ЄДРПОУ: 20000025
Місцезнаходження: 65067, Україна , Одеська обл., м. Одеса, Французький бульвар, 52
Контактна особа: Сергій Олександрович Калінін
+380487465188
sanatoriyzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2021 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 31 березня 2021 12:34
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 кілограми
Балик Марочний варено-копчений (
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65067, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15131410-2 — Шинка
500 кілограми
Ковбаса Московська варено-копчена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65067, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15131130-5 — Ковбаси
200 кілограми
Ковбаса Салямі Італійська сиро –копчена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65067, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15131230-6 — Салямі
200 кілограми
Сосиски Дитячі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65067, Україна, Одеська область, міісто Одеса, Французький бульвар, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15131130-5 — Ковбаси

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2021 19:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2021 18:49
ДОДАТОК 4 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
20 березня 2021 17:23
Оголошення спрощеної закупівлі.doc
20 березня 2021 17:23
Додаток 5 Лист згода.doc
20 березня 2021 17:23
ДОДАТОК 3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
20 березня 2021 17:23
ДОДАТОК 2 ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.doc
20 березня 2021 17:23
Додаток 1.Перелік необхідних документів Учасника.doc
20 березня 2021 19:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2021 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2021 18:49
ДОДАТОК 4 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
20 березня 2021 17:23
ДОДАТОК 4 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
20 березня 2021 17:23
Оголошення спрощеної закупівлі.doc
20 березня 2021 17:23
Додаток 5 Лист згода.doc
20 березня 2021 17:23
ДОДАТОК 3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
20 березня 2021 17:23
ДОДАТОК 2 ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.doc
20 березня 2021 17:23
Додаток 1.Перелік необхідних документів Учасника.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічнічних та якісних характеристик предмета закупівель
Дата подання: 22 березня 2021 13:50
Дата відповіді: 22 березня 2021 17:38
Шановний замовнику! згідно додатку 2 ТД прописано, що Балик Марочний варено-копчений повинен відповідати ДСТУ 4668:2006 або еквівалент - чи можна вважати за еквівалент ТУ виробника? Сосиски Дитячі відповідність стандарту: ДСТУ 4436:2005 або еквівалент - чи обо'язково назва сосисок повинна бути "дитячі" чи можна іншу назву , яка буде відповідати технічним і якісним характеристикам?
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Доброго дня.Дякуємо за увагу до нвшої закупівлі. Щодо вашого запитання повідомляємо, що в закупівлі (Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-03-20-000290-a) опублікована конкретна назва закупівлі: сосиски Дитячі. Отже Ваша тендерна пропозиція повинна відповідати саме вимогам Додатку №2 та публікації конкретної назви закупівлі, що закуповується саме для дитячого харчування в санаторно - курортному закладі. Щодо ТУ виробника, повідомляємо, що згідно вимог до закупівлі: У Технічній специфікації всі посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Технічні умови багатьох виробників, як відомо, не завжди відповідають вимогам національних стандартів продукції: Балик Марочний варено-копчений повинен відповідати ДСТУ 4668:2006.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2021 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 157 302,00
UAH з ПДВ
157 302,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСІКС ГРУП" 181 902,00
UAH з ПДВ
181 902,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2021 17:42
Електронний підпис
29 березня 2021 17:38
Пропозиція ковбаса.pdf

Публічні документи

29 березня 2021 12:54
Електронний підпис
29 березня 2021 12:53
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

ТОВ "АСІКС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Переможець 157 302,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2021 17:23

Документи

02 квітня 2021 17:23
Електронний підпис
02 квітня 2021 17:22
Протокол 41-УО.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2021 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
157 302,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2021 17:23
Електронний підпис
02 квітня 2021 17:22
Протокол 41-УО.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 11:20
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2022 14:52
Додаткова угода№3_94_0001.pdf зміни до договору
20 січня 2022 14:49
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 15:16
Додаткова угода 2_94.pdf зміни до договору
06 січня 2022 15:11
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 16:23
Додаткова угода №2 Ковбаса.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 16:20
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2021 20:49
ДУ 1 до договору 94 К.pdf зміни до договору
04 листопада 2021 20:48
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 15:50
Договір 94.pdf укладений
12 квітня 2021 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 1 ст. 651, та п. 1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» та керуючись п. 13.8. Договору № 94 від 12 квітня 2021 р., відповідно до якого: «Будь-які зміни і доповнення до даного Договору дійсні лише за умови, що вони здійснені в письмовій формі і підписані уповноваженими на те представниками Сторін. Взаємовідносини між Продавцем та Покупцем можуть уточнюватись на основі двосторонніх угод до цього Договору»: 1. Зменшити загальну суму договору на 72 170 грн. 85 коп. (сімдесят дві тисячі сто сімдесят грн.. 85 коп.) в т.ч. ПДВ 12028,48грн. та п. 3.1 Розділу 3 викласти в наступній редакції: «3.1 Сума цього Договору складає 85 131,15 грн. (Вісімдесят пять тисяч сто тридцять одна грн.. 15 коп.), в т.ч. ПДВ (20%): 14 188,52 грн.». 2. До Специфікації Додатку № 1 до договору № 94 від 12 квітня 2021 р. внести зміни та викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На пiдставi пункту 8 частини 5 та частини 5 статтi 41 Закону України "Про публiчнi закупiвлi", а саме: дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку 1. "Сторони домовились продовжити тepмін дiї Договору про закупiвлю за державнi кошти № 94вiд 12 квітня 2021 року, з 31 грулня2021 р. до 31 сiчня 2022р
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продавець зобов’язується поставити товар в порядку та за ціною, визначеною в Договорі № 94 від 12 квітня 2021року в період з 31 грудня 2021 р. по 31 березня 2022 року включно. 2. Відповідно до затверджених видатків на 2022 рік 20 % від суми початкового договору про закупівлю складає 2 507 грн. 48 коп. (Дві тисячі п’ятсот сім грн. 48 коп.), в т.ч. ПДВ 417 грн. 91 коп. (чотириста сімнадцять грн. 91 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2021 — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 2 507,48
UAH (в тому числі ПДВ 417,91 UAH)