Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 42032422 |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ СТЕПАНА БАНДЕРИ, будинок 19 |
Контактна особа: |
Гуріна Наталія Олександрівна +380631966003 natalia.hurina@nszu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2021 17:51 |
Оскарження наміру укласти договір: | 30 березня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Проведення розрахунків за виконані роботи здійснюється згідно розділу 4 Договору | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
19 березня 2021 17:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2021 17:43 |
3. Обгрунтування.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-20-000012 ● 4b5b8489d5924a62b15f85c2f894b1e2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2021 10:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2021 № 103
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2021-03-19-009092-c 19.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-29 17:12:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту нежитлової будівлі по проспекту Степана Бандери, 19 в Оболонському районі міста Києва (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-19-009092-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-06 18:23:45
Пояснення на запит Держаудитслужби України
На запит ДАСУ від 29.04.2021 надаємо наступні документи на пояснення.
Зазначена закупівля була оголошена відповідно до п.5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Основний договір було укладено за результатами процедури закупівлі UA-2020-02-07-003852-a на суму 116 252 352,07 грн. з ПДВ (з урахуванням додаткових угод).
Передумови для проведення зазначеної переговорної процедури:
22.12.2020 Державним підприємством «Спеціалізована державна експертна організація – центральна служба української державної будівельної експертизи» ДП «Укрдержбудекспертиза» надано позитивний експертний звіт за № 00-0885-20/ЦБ щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Капітальний ремонт нежитлової будівлі по проспекту Степана Бандери, 19 в Оболонському районі міста Києва» (коригування).
Листом від 05.02.2021р. № 15 автор проекту і розробник проектно-кошторисної документації ТОВ «Архітектурно-проектна група Анни Кирій» повідомив Замовника, що «Проект. Коригування» розроблено відповідно до укладених договорів між Замовником та Виконавцем. (UA-2019-09-12-002687-b; UA-2019-06-14-003224-b; UA-2018-09-28-000534-b).
Відповідно до пункту 4 Розділу ІІІ Примірної Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, та згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, визначено очікувану вартість закупівлі (що не перевищує 50 відсотків ціни основного договору).
Обґрунтування закупівлі, що передбачено загальнодержавними нормативними документами, розміщено на веб-сайті Замовника за посиланням:
https://nszu.gov.ua/pro-nszu/zakupivli#all (натискаючи на слово «додатковою», яке є гіперпосиланням – https://nszu.gov.ua/storage/editor/files/z5qdbpqzy.pdf (сторінка 2)).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-05-21 16:43:31
Запит за роз'ясненням щодо висновку
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Просимо надати наступні роз’яснення щодо висновку ДАСУ в частині установлення порушення застосування переговорної процедури закупівлі згідно пункту 5 частини 2 статті 40 Закону.
1. Відповідно до пункту 1 Констатуючої частини ДАСУ стверджує, що «Замовник змінює в процесі виконання робіт за предметом «Капітальний ремонт нежитлової будівлі по проспекту Степана Бандери, 19 в Оболонському районі міста Києва» проектні рішення, що призводять зокрема до зміни вартісних показників передбаченого устаткування, інвентарю та фактично призводить до збільшення твердої договірної ціни Основного Договору № 61».
Вся інформація щодо процедури закупівлі Основного Договору № 61 відображена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-07-003852-a. Згідно оприлюдненого Основного Договору та додаткових угод до нього стверджуємо, що ціна Основного Договору № 61 не була збільшена, а була зменшена на 99 527,72 грн.
Просимо роз’яснити судження ДАСУ, викладені у пункті 1 Констатуючої частини.
2. Відповідно до пункту 1 Констатуючої частини ДАСУ стверджує, що Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування по кожному із наведених тверджень, а саме: «що додаткові роботи по відкоригованому робочому проекту не були зазначені у початковому проекті, проте є пов’язаними у технологічному процесі з роботами, які виконуються Підрядником за Основним Договором № 61 та повинні проводитись у межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об’єкта, і є обов‘язковими для виконання, оскільки технологія будівництва унеможливлює виконання деяких робіт, передбачених початковим проектом, без виконання додаткових робіт».
Зазначена інформація, викладена у Обґрунтуванні є інформативною для більш глибокого розуміння процесу виконання робіт. Замовником обрано підставу для переговорної процедури (пункт 5 частини 2 статті 40 Закону), в якій є наступні умови:
- якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника;
- закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Жодна із наведених умов не передбачає надання обґрунтування щодо пов’язаності робіт у технологічному процесі та виконання у межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об’єкта.
Просимо роз’яснити судження ДАСУ, викладені у пункті 1 Констатуючої частини.
3. Відповідно до пункту 1 Констатуючої частини ДАСУ стверджує, що «Договором передбачається збільшення вартості робіт передбачених у початковому проекті, зокрема роботи з: озеленення, облаштування доріжок, тротуарів та огорожі, будівельно-монтажні роботи із зовнішнього освітлення, не виконання яких технологічно не впливає на виконання та завершення основних будівельних робіт, передбачених як початковим проектом так і коригованим (демонтажні роботи, земляні роботи, будівельні роботи з облаштування стін та перегородок, фасаду, покрівлі, підлоги, огородження тощо).
Як зазначається у пункті 2 цього запиту за роз’ясненням, то ці роботи проводяться у межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об’єкта. В рамках Основного Договору № 61 передбачено 80% аналогічних робіт (озеленення, облаштування доріжок та тротуарів, будівельно-монтажні роботи із зовнішнього освітлення), які технологічно пов’язані з цими роботами в Договорі. Робіт з улаштування огорожі в Договорі немає зовсім.
Просимо роз’яснити судження ДАСУ, викладені у пункті 1 Констатуючої частини.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Національна служба здоров’я України (далі – Замовник), ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-19-009092-c Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) щодо закупівлі робіт з капітального ремонту за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Роботи з капітального ремонту нежитлової будівлі по проспекту Степана Бандери, 19 в Оболонському районі міста Києва (коригування), надає аргументовані заперечення, відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з вищевказаним висновком ДАСУ установлено: - порушення вимог частини третьої та пункту 10 частини першої статті 10 Закону; - порушення вимог пункту п’ятого частини другої статті 40 Закону. З огляду на можливі порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ДАСУ зобов’язала Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом оприлюднення локальних кошторисів та припинення зобов’язань за договором підряду від 01.04.2021 № 71 з дотриманням Господарського та Цивільного кодексів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо усунення порушення. Відповідно до частини 8 статті 8 Закону Замовник усуває порушення вимог частини третьої та пункту 10 частини першої статті 10 Закону, викладене у висновку, а саме оприлюднює локальні кошториси (Додаток № 2 до Договору підряду від 01.04.2021 № 71), а також надає аргументовані заперечення до висновку в частині виявлених порушень застосування переговорної процедури закупівлі згідно з пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону. У пункті 2 констатуючої частини висновку ДАСУ зазначено, що питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено. Проте, ДАСУ зроблено висновок, що Замовник порушив застосування переговорної процедури відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме порушено підстави для її застосування. Замовником застосовано переговорну процедуру закупівлі як виняток відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, яким передбачено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, зокрема, якщо після укладення договору про закупівлю в замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладено за результатами проведення тендеру. Закупівлю додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюють протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру. Аналізуючи підставу застосування переговорної процедури закупівлі, передбачену пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону, маємо наступні умови її застосування: 1. якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника; 2. закупівля додаткових аналогічних робіт у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Жодна із наведених умов, які формують підставу застосування переговорної процедури, передбачену пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону, не була порушена Замовником, що підтверджується матеріалами проведення переговорної процедури, оприлюдненими Замовником у встановленому порядку. Натомість ДАСУ в обґрунтування свого висновку у пункті 1 констатуючої частини не наведено жодного посилання на вищевказані умови, передбачені пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону, і не вказано, в якій саме частині ці умови, на думку ДАСУ, порушено Замовником. Додатково повідомляємо, що відповідно до частини 8 статті 8 Закону Замовником 21.05.2021 через електронну систему закупівель було оприлюднено запит за роз’ясненням щодо оприлюдненого висновку. Вважаємо, що Замовник не порушив вимог законодавства України з питань публічних закупівель в частині вибору процедури по вищевказаній закупівлі.
2021-05-25 16:13:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Замовником подано до Окружного адміністративного суду м. Києва позивну заяву від 31.05.2021 № 11775/2.3-05-21 про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ про результати моніторингу закупівель та присвоєно унікальний номер судової справи № 640/14974/21. |
Дата публікації: | 01 червня 2021 |
Документи:
01 червня 2021 14:31
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «САТІ-НОВА СОЮЗ» #38949830 |
Переможець |
55 894 532,12
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 17:51
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до листа ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" від 08.06.2021 № 2-08/06 Сторони домовилися продовжити строки виконання зобов'язань, а саме зміна Календарного графіку виконання робіт та Плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони, керуючись пунктом 4.2, пунктом 17.4 Договору, пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», пунктом 1 наказу Міністерства охорони здоров’я України від 20.01.2020 «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти», дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Викласти пункти 4.3, 4.4 Договору в новій редакції: «4.3. Генпідрядник зобов’язаний використати отриману попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання Робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом одинадцяти місяців після отримання попередньої оплати та надати Замовнику Акт приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3.» «4.4. По закінченню одинадцяти місяців з дати зарахування суми попередньої оплати на рахунок Генпідрядника останній зобов'язаний протягом 3 (трьох) робочих днів повернути Замовнику невикористану суму попередньої оплати.» 2. Інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 3. Ця Угода укладається при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою і підписується у двох автентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу - по одному для кожної із Сторін. 4. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання, скріплення відбитками печаток Сторін і є невід’ємною частиною Договору. 5. Виправлення у тексті даної Угоди не допускаються, а у випадках їх внесення не мають юридичної сили. |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до експертних оцінок від 21.10.2021 №00-0649/03-21, від 16.11.2021 № 01487-21, № 01490-21, № 01491-21, Сторони, керуючись пунктом 1.6, підпунктами 2.3.2, 2.3.5. пункту 2.3, пунктом 3.2, підпунктами 5.2.11, 5.2.13 пункту 5.2, пунктом 17.4 Договору та пунктами 3 та 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Виклавши пункт 2.1 Договору в новій редакції: «2.1. Ціна Договору становить 52 827 263,28 грн. (п’ятдесят два мільйона вісімсот двадцять сім тисяч двісті шістдесят три грн. 28 коп.) в тому числі ПДВ (20%) – 8 804 543,88 грн. Вартість Робіт на 2021 рік становить 21 433 536,36 грн. (двадцять один мільйон чотириста тридцять три тисячі п’ятсот тридцять шість грн. 36 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 3 572 256,06 грн.» 1.2. Виклавши додатки №1 Договірна ціна, №2 Локальні кошториси, №3 Календарний графік, №4 План фінансування в новій редакції, що додаються до цієї Угоди та є невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до листа ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" № 1-29/12 від 29.12.2021, Сторони, керуючись підпунктом 2.3.5 пункту 2.3, пунктом 3.2, підпунктом 5.2.13 пункту 5.2, підпунктом 5.4.3 пункту 5.4, пунктом 17.4 Договору дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до листа ТОВ «САТІ-НОВА СОЮЗ» від 24.05.2022 № 01-63/2022, Сторони, керуючись пунктом 3.2, підпунктом 5.2.13 пункту 5.2, підпунктом 5.4.3 пункту 5.4, пункту 15.2, пунктом 17.4, підпунктом 17.11.4 пункту 17.11 Договору та пунктом 4 частини п'ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Договору дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Виклавши пункти 2.2, 3.1 та 16.1 Договору в новій редакції: «2.2. Джерелом фінансування є Державний бюджет України. Вартість Робіт на 2023 рік буде визначена відповідно до затверджених видатків згідно із Законом України “Про державний бюджет на 2023 рік.» «3.1. Роботи виконуються Генпідрядником поетапно, відповідно до Календарного графіку (Додаток № 3 до Договору), в якому визначається дата початку та закінчення всіх видів та етапів Робіт. Строки виконання робіт по Договору – до 31.12.2024 року.» «16.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його обома сторонами і діє до 31.12.2024 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по ньому. У частині гарантійних зобов’язань – до перебігу строку, зазначеного у розділі 13 Договору.» 1.2. Виклавши додаток № 3 «Календарний графік виконання робіт», додаток № 4 «План фінансування робіт» в новій редакції, що додаються до цієї Угоди та є невід’ємною частиною Договору. 2. Інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |