Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту нежитлової будівлі по проспекту Степана Бандери, 19 в Оболонському районі міста Києва (коригування)
Очікувана вартість
55 894 532,12 UAH
UA-2021-03-19-009092-c a2752a2009da4f388c2fe979988d104d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуріна Наталія Олександрівна

+380631966003 natalia.hurina@nszu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 42032422
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ СТЕПАНА БАНДЕРИ, будинок 19
Контактна особа: Гуріна Наталія Олександрівна
+380631966003
natalia.hurina@nszu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Між Національною службою здоров’я України (надалі за текстом – Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «САТІ-НОВА СОЮЗ» (надалі за текстом – Генпідрядник), за результатом проведених відкритих торгів (оголошення на порталі публічних закупівель «PROZORRO» UA-2020-02-07-003852-a), укладено Договір підряду № 61 від 06.04.2020р. на виконання будівельних робіт з капітального ремонту нежитлової будівлі по проспекту Степана Бандери, 19 в Оболонському районі міста Києва. Відповідно до вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Державною архітектурною будівельною інспекцією України|, Замовнику видано дозвіл №ІУ113191861351 на виконання будівельних робіт, в якому 10.08.2020 р. внесено зміни за реєстраційним номером ІУ083200731196 та зазначено, що Генеральним підрядником виконання будівельних робіт є саме ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ". Під час виконання робіт з капітального ремонту було встановлено, що в проекті не врахована значна кількість та обсяг робіт без яких технологічно неможливо виконувати подальші роботи з дотриманням будівельних вимог. Відповідно, виникла нагальна необхідність у коригуванні проекту «Капітальний ремонт нежитлової будівлі по проспекту Степана Бандери, 19 в Оболонському районі міста Києва» у зв’язку з необхідністю проведення додаткових будівельних робіт не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту. Коригований проект було подано до Державного підприємства «Спеціалізована державна експертна організація – центральна служба української державної будівельної експертизи» ДП «Укрдержбудекспертиза» для проведення експертизи коригованої проектної документації. За результатами проведення такої експертизи, отримано експертний звіт від 22.12.2020 №00-0885-20/ЦБ. На виконання вимог п.42 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року № 560 (із змінами), відкоригована проектна документація затверджена наказом Замовника №29 від 20.01.2021р. Роботи, що передбачені у відкоригованому проекті є роботами, що технологічно пов’язані з роботами, які є виконаними або виконуються та які необхідно закінчити, а саме: улаштування стін та перегородок, внутрішні мережі водопроводу та каналізації, улаштування покрівлі, підлог, опорядження, електромонтажні роботи, улаштування систем зв’язку та сигналізації. Додаткові роботи по відкоригованому робочому проекту не були зазначені у початковому проекті, проте є пов’язаними у технологічному процесі з роботами, які виконуються Підрядником за Договором та повинні проводитись у межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об’єкта, і є обов‘язковими для виконання, оскільки технологія будівництва унеможливлює виконання деяких робіт, передбачених початковим проектом, без виконання додаткових робіт. Вищевказані додаткові роботи є технічно та економічно пов'язані з основним договором. Враховуючи вже виконані роботи, заміна підрядника призведе до виникнення проблем технічного характеру, а саме: несумісності з вже розпочатими розрізненими будівельно-монтажними роботами, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; - конструктивні особливості деяких складових будівництва для забезпечення відповідності проектним рішенням потребують безперервності процесу їх виконання; - несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням обладнання, несумісності загального вигляду будівлі; - до втрати гарантій якості на роботи і змонтовані конструкції, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені договором підряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем. Відповідно до п.5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура застосовується Замовником як виняток у разі зокрема: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Основним договором про закупівлю є договір підряду №61 від 06.04.2020р. на виконання будівельних робіт з капітального ремонту нежитлової будівлі по проспекту Степана Бандери, 19 в Оболонському районі міста Києва, укладений за результатами проведеня тендера (UA-2020-02-07-003852-a) з Товариством з обмеженої відповідальністю "САТІ-НОВА СОЮЗ». Виходячи з викладеного вище, виникає необхідність у проведенні переговорної процедури закупівлі за предметом закупівлі код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Роботи з капітального ремонту нежитлової будівлі по проспекту Степана Бандери, 19 в Оболонському районі міста Києва (коригування)) з Товариством з обмеженої відповідальністю "САТІ-НОВА СОЮЗ».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2021 17:51
Оскарження наміру укласти договір: 30 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п.5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура застосовується Замовником як виняток у разі зокрема: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Роботи з капітального ремонту нежитлової будівлі по проспекту Степана Бандери, 19 в Оболонському районі міста Києва (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Проведення розрахунків за виконані роботи здійснюється згідно розділу 4 Договору Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

19 березня 2021 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2021 17:43
3. Обгрунтування.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-20-000012 ● 4b5b8489d5924a62b15f85c2f894b1e2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 квітня 2021 10:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


16.04.2021 № 103

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2021-03-19-009092-c 19.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-29 17:12:17

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту нежитлової будівлі по проспекту Степана Бандери, 19 в Оболонському районі міста Києва (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-19-009092-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-06 18:23:45

Пояснення на запит Держаудитслужби України

На запит ДАСУ від 29.04.2021 надаємо наступні документи на пояснення.
Зазначена закупівля була оголошена відповідно до п.5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Основний договір було укладено за результатами процедури закупівлі UA-2020-02-07-003852-a на суму 116 252 352,07 грн. з ПДВ (з урахуванням додаткових угод).
Передумови для проведення зазначеної переговорної процедури:
22.12.2020 Державним підприємством «Спеціалізована державна експертна організація – центральна служба української державної будівельної експертизи» ДП «Укрдержбудекспертиза» надано позитивний експертний звіт за № 00-0885-20/ЦБ щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Капітальний ремонт нежитлової будівлі по проспекту Степана Бандери, 19 в Оболонському районі міста Києва» (коригування).
Листом від 05.02.2021р. № 15 автор проекту і розробник проектно-кошторисної документації ТОВ «Архітектурно-проектна група Анни Кирій» повідомив Замовника, що «Проект. Коригування» розроблено відповідно до укладених договорів між Замовником та Виконавцем. (UA-2019-09-12-002687-b; UA-2019-06-14-003224-b; UA-2018-09-28-000534-b).
Відповідно до пункту 4 Розділу ІІІ Примірної Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, та згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, визначено очікувану вартість закупівлі (що не перевищує 50 відсотків ціни основного договору).
Обґрунтування закупівлі, що передбачено загальнодержавними нормативними документами, розміщено на веб-сайті Замовника за посиланням:
https://nszu.gov.ua/pro-nszu/zakupivli#all (натискаючи на слово «додатковою», яке є гіперпосиланням – https://nszu.gov.ua/storage/editor/files/z5qdbpqzy.pdf (сторінка 2)).

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-05-21 16:43:31

Запит за роз'ясненням щодо висновку

Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Просимо надати наступні роз’яснення щодо висновку ДАСУ в частині установлення порушення застосування переговорної процедури закупівлі згідно пункту 5 частини 2 статті 40 Закону.
1. Відповідно до пункту 1 Констатуючої частини ДАСУ стверджує, що «Замовник змінює в процесі виконання робіт за предметом «Капітальний ремонт нежитлової будівлі по проспекту Степана Бандери, 19 в Оболонському районі міста Києва» проектні рішення, що призводять зокрема до зміни вартісних показників передбаченого устаткування, інвентарю та фактично призводить до збільшення твердої договірної ціни Основного Договору № 61».
Вся інформація щодо процедури закупівлі Основного Договору № 61 відображена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-07-003852-a. Згідно оприлюдненого Основного Договору та додаткових угод до нього стверджуємо, що ціна Основного Договору № 61 не була збільшена, а була зменшена на 99 527,72 грн.
Просимо роз’яснити судження ДАСУ, викладені у пункті 1 Констатуючої частини.
2. Відповідно до пункту 1 Констатуючої частини ДАСУ стверджує, що Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування по кожному із наведених тверджень, а саме: «що додаткові роботи по відкоригованому робочому проекту не були зазначені у початковому проекті, проте є пов’язаними у технологічному процесі з роботами, які виконуються Підрядником за Основним Договором № 61 та повинні проводитись у межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об’єкта, і є обов‘язковими для виконання, оскільки технологія будівництва унеможливлює виконання деяких робіт, передбачених початковим проектом, без виконання додаткових робіт».
Зазначена інформація, викладена у Обґрунтуванні є інформативною для більш глибокого розуміння процесу виконання робіт. Замовником обрано підставу для переговорної процедури (пункт 5 частини 2 статті 40 Закону), в якій є наступні умови:
- якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника;
- закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Жодна із наведених умов не передбачає надання обґрунтування щодо пов’язаності робіт у технологічному процесі та виконання у межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об’єкта.
Просимо роз’яснити судження ДАСУ, викладені у пункті 1 Констатуючої частини.
3. Відповідно до пункту 1 Констатуючої частини ДАСУ стверджує, що «Договором передбачається збільшення вартості робіт передбачених у початковому проекті, зокрема роботи з: озеленення, облаштування доріжок, тротуарів та огорожі, будівельно-монтажні роботи із зовнішнього освітлення, не виконання яких технологічно не впливає на виконання та завершення основних будівельних робіт, передбачених як початковим проектом так і коригованим (демонтажні роботи, земляні роботи, будівельні роботи з облаштування стін та перегородок, фасаду, покрівлі, підлоги, огородження тощо).
Як зазначається у пункті 2 цього запиту за роз’ясненням, то ці роботи проводяться у межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об’єкта. В рамках Основного Договору № 61 передбачено 80% аналогічних робіт (озеленення, облаштування доріжок та тротуарів, будівельно-монтажні роботи із зовнішнього освітлення), які технологічно пов’язані з цими роботами в Договорі. Робіт з улаштування огорожі в Договорі немає зовсім.
Просимо роз’яснити судження ДАСУ, викладені у пункті 1 Констатуючої частини.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Національна служба здоров’я України (далі – Замовник), ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-19-009092-c Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) щодо закупівлі робіт з капітального ремонту за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Роботи з капітального ремонту нежитлової будівлі по проспекту Степана Бандери, 19 в Оболонському районі міста Києва (коригування), надає аргументовані заперечення, відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з вищевказаним висновком ДАСУ установлено: - порушення вимог частини третьої та пункту 10 частини першої статті 10 Закону; - порушення вимог пункту п’ятого частини другої статті 40 Закону. З огляду на можливі порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ДАСУ зобов’язала Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом оприлюднення локальних кошторисів та припинення зобов’язань за договором підряду від 01.04.2021 № 71 з дотриманням Господарського та Цивільного кодексів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо усунення порушення. Відповідно до частини 8 статті 8 Закону Замовник усуває порушення вимог частини третьої та пункту 10 частини першої статті 10 Закону, викладене у висновку, а саме оприлюднює локальні кошториси (Додаток № 2 до Договору підряду від 01.04.2021 № 71), а також надає аргументовані заперечення до висновку в частині виявлених порушень застосування переговорної процедури закупівлі згідно з пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону. У пункті 2 констатуючої частини висновку ДАСУ зазначено, що питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено. Проте, ДАСУ зроблено висновок, що Замовник порушив застосування переговорної процедури відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме порушено підстави для її застосування. Замовником застосовано переговорну процедуру закупівлі як виняток відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, яким передбачено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, зокрема, якщо після укладення договору про закупівлю в замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладено за результатами проведення тендеру. Закупівлю додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюють протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру. Аналізуючи підставу застосування переговорної процедури закупівлі, передбачену пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону, маємо наступні умови її застосування: 1. якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника; 2. закупівля додаткових аналогічних робіт у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Жодна із наведених умов, які формують підставу застосування переговорної процедури, передбачену пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону, не була порушена Замовником, що підтверджується матеріалами проведення переговорної процедури, оприлюдненими Замовником у встановленому порядку. Натомість ДАСУ в обґрунтування свого висновку у пункті 1 констатуючої частини не наведено жодного посилання на вищевказані умови, передбачені пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону, і не вказано, в якій саме частині ці умови, на думку ДАСУ, порушено Замовником. Додатково повідомляємо, що відповідно до частини 8 статті 8 Закону Замовником 21.05.2021 через електронну систему закупівель було оприлюднено запит за роз’ясненням щодо оприлюдненого висновку. Вважаємо, що Замовник не порушив вимог законодавства України з питань публічних закупівель в частині вибору процедури по вищевказаній закупівлі.

2021-05-25 16:13:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовником подано до Окружного адміністративного суду м. Києва позивну заяву від 31.05.2021 № 11775/2.3-05-21 про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ про результати моніторингу закупівель та присвоєно унікальний номер судової справи № 640/14974/21.
Дата публікації: 01 червня 2021

Документи:

01 червня 2021 14:31
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «САТІ-НОВА СОЮЗ»
#38949830
Переможець 55 894 532,12
UAH з ПДВ
19 березня 2021 17:51

Документи

19 березня 2021 17:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2021 17:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «САТІ-НОВА СОЮЗ»
#38949830
55 894 532,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2021 17:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2022 18:31
ДУ №6 від 24.06.2022 до Договору ТОВ_САТІ-НОВА_ від 01.04.2021 №71 Капітальний ремонт.pdf зміни до договору
24 червня 2022 18:26
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 20:21
ДУ №5 від 29.12.2021 до Договору ТОВ_САТІ-НОВА_ від 01.04.2021 №71 Капітальний ремонт.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 20:21
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 08:56
ДУ №4 від 20.12.2021 до договору ТОВ_Саті-Нова Союз_ від 01.04.2021 №71 Капітальний ремонт ч.2 (181-265).pdf зміни до договору
22 грудня 2021 08:50
ДУ №4 від 20.12.2021 до договору ТОВ_Саті-Нова Союз_ від 01.04.2021 №71 Капітальний ремонт ч.1 (1-180).pdf зміни до договору
22 грудня 2021 08:50
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2021 12:13
ДУ3 Договір підряду 71 від 01.04.2021 ТОВ САТІ-НОВА роботи з капітального ремонт.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 12:12
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2021 16:53
Xerox Scan_12082021154934 (1) (1).pdf зміни до договору
12 серпня 2021 16:51
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 15:01
ДУ1 до Договору 71 (1).pdf зміни до договору
25 червня 2021 15:00
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 15:02
Договір 71.pdf укладений
01 квітня 2021 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" від 08.06.2021 № 2-08/06 Сторони домовилися продовжити строки виконання зобов'язань, а саме зміна Календарного графіку виконання робіт та Плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони, керуючись пунктом 4.2, пунктом 17.4 Договору, пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», пунктом 1 наказу Міністерства охорони здоров’я України від 20.01.2020 «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти», дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Викласти пункти 4.3, 4.4 Договору в новій редакції: «4.3. Генпідрядник зобов’язаний використати отриману попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання Робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом одинадцяти місяців після отримання попередньої оплати та надати Замовнику Акт приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3.» «4.4. По закінченню одинадцяти місяців з дати зарахування суми попередньої оплати на рахунок Генпідрядника останній зобов'язаний протягом 3 (трьох) робочих днів повернути Замовнику невикористану суму попередньої оплати.» 2. Інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 3. Ця Угода укладається при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою і підписується у двох автентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу - по одному для кожної із Сторін. 4. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання, скріплення відбитками печаток Сторін і є невід’ємною частиною Договору. 5. Виправлення у тексті даної Угоди не допускаються, а у випадках їх внесення не мають юридичної сили.
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до експертних оцінок від 21.10.2021 №00-0649/03-21, від 16.11.2021 № 01487-21, № 01490-21, № 01491-21, Сторони, керуючись пунктом 1.6, підпунктами 2.3.2, 2.3.5. пункту 2.3, пунктом 3.2, підпунктами 5.2.11, 5.2.13 пункту 5.2, пунктом 17.4 Договору та пунктами 3 та 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Виклавши пункт 2.1 Договору в новій редакції: «2.1. Ціна Договору становить 52 827 263,28 грн. (п’ятдесят два мільйона вісімсот двадцять сім тисяч двісті шістдесят три грн. 28 коп.) в тому числі ПДВ (20%) – 8 804 543,88 грн. Вартість Робіт на 2021 рік становить 21 433 536,36 грн. (двадцять один мільйон чотириста тридцять три тисячі п’ятсот тридцять шість грн. 36 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 3 572 256,06 грн.» 1.2. Виклавши додатки №1 Договірна ціна, №2 Локальні кошториси, №3 Календарний графік, №4 План фінансування в новій редакції, що додаються до цієї Угоди та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" № 1-29/12 від 29.12.2021, Сторони, керуючись підпунктом 2.3.5 пункту 2.3, пунктом 3.2, підпунктом 5.2.13 пункту 5.2, підпунктом 5.4.3 пункту 5.4, пунктом 17.4 Договору дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до листа ТОВ «САТІ-НОВА СОЮЗ» від 24.05.2022 № 01-63/2022, Сторони, керуючись пунктом 3.2, підпунктом 5.2.13 пункту 5.2, підпунктом 5.4.3 пункту 5.4, пункту 15.2, пунктом 17.4, підпунктом 17.11.4 пункту 17.11 Договору та пунктом 4 частини п'ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Договору дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Виклавши пункти 2.2, 3.1 та 16.1 Договору в новій редакції: «2.2. Джерелом фінансування є Державний бюджет України. Вартість Робіт на 2023 рік буде визначена відповідно до затверджених видатків згідно із Законом України “Про державний бюджет на 2023 рік.» «3.1. Роботи виконуються Генпідрядником поетапно, відповідно до Календарного графіку (Додаток № 3 до Договору), в якому визначається дата початку та закінчення всіх видів та етапів Робіт. Строки виконання робіт по Договору – до 31.12.2024 року.» «16.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його обома сторонами і діє до 31.12.2024 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по ньому. У частині гарантійних зобов’язань – до перебігу строку, зазначеного у розділі 13 Договору.» 1.2. Виклавши додаток № 3 «Календарний графік виконання робіт», додаток № 4 «План фінансування робіт» в новій редакції, що додаються до цієї Угоди та є невід’ємною частиною Договору. 2. Інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML