Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи та поточний ремонт (поточний ремонт приміщень інфекційного відділення КНП «КМКЛ № 9» за адресою: вул. Ризька, 1, м. Київ)
Очікувана вартість
3 243 886,80 UAH
UA-2021-03-19-008882-c 18e49ddcb9e647c38502e4ee0a4e3a20
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Матвієнко

+380444680090 econom_l9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 25680295
Місцезнаходження: 04112, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Ризька, буд. 1
Контактна особа: Світлана Матвієнко
+380444680090
econom_l9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України, відповідно до вимог Постанови КМУ від 20 березня 2020 р. № 225 зі змінами. Дефектний акт додається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
поточний ремонт приміщень інфекційного відділення КНП «КМКЛ № 9» за адресою: вул. Ризька, 1, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, м. Київ, Київ, вул. Ризька, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2021  —  30 травня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати підписання акту виконаних робіт. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

19 березня 2021 17:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 березня 2021 17:06
дефектний акт.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ "МОНТАЖНИК-УКРАЇНА"
#24975031
Переможець 3 243 886,80
UAH з ПДВ
19 березня 2021 17:13

Документи

19 березня 2021 17:13
Електронний підпис
19 березня 2021 17:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2021 12:25
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 19:54
Додаткова угода № 1 від 28.05.2021 р..pdf зміни до договору
01 червня 2021 19:52
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 17:26
локальний кошторис № 2-1-1.pdf укладений
19 березня 2021 17:26
локальний кошторис № 2-1-2.pdf укладений
19 березня 2021 17:26
локальний кошторис № 2-1-3.pdf укладений
19 березня 2021 17:26
відомість ресурсів.pdf укладений
19 березня 2021 17:26
договір № 5 від 19.03.2021 р..pdf укладений
19 березня 2021 17:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди п. 5.1. Розділу 5 «Строк дії договору» викласти в новій редакції: «п. 5.1. Даний Договір вступає в силу з моменту його підписання Сторонами і діє до 30 червня 2021 р.»
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2021 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 3 243 886,80
UAH (в тому числі ПДВ 540 647,80 UAH)