Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція вуличного освітлення в с. Вербень Демидівського району
Очікувана вартість
449 210,00 UAH
UA-2021-03-19-008264-c d0f59d8ebde34fad832ef0d47932092e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Кухарук

+380954788974 dem_s_rada@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Демидівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04386321
Місцезнаходження: 35200, Україна , Рівненська обл., смт Демидівка, вул. Миру, 21
Контактна особа: Яна Кухарук
+380954788974
dem_s_rada@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2021 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2021 16:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2021 08:00
Початок аукціону: 31 березня 2021 12:11
Очікувана вартість: 449 210,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 492,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедури закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами даної закупівлі документами та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція вуличного освітлення в с. Вербень Демидівського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2021 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2021 16:23
Додаток 3 проект договору.docx
19 березня 2021 16:23
Додаток 2 технічна специфікація.docx
19 березня 2021 16:23
Додаток 1 інша інформація.docx
19 березня 2021 16:23
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Класс наслідків
Дата подання: 22 березня 2021 11:42
Дата відповіді: 23 березня 2021 10:03
Який класс наслідків об'єкта будівництва?
Відповідь: Клас наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки).
Муфта зєднувальна
Дата подання: 22 березня 2021 13:40
Дата відповіді: 23 березня 2021 10:04
Згідно додатку 2 "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" п. 36 Муфта зєднувальна, яка марка?
Відповідь: Вимогами замовника марка муфти з'єднувальної не визначена.На вибір виконавця.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-19-008264-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОБУД-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:42296542
Дата подання: 08 квітня 2021 13:15
Вимога про скасування рішення
Демидівській селищній раді


ВИМОГА
про скасування рішення Уповноваженої особи
(Протокольне рішення №75 від 06 квітня 2021 року)

Демидівською селищною радою (далі - Замовник) 19 березня 2021 року було розпочато спрощену закупівлю «Реконструкція вуличного освітлення в с.Вербень Демидівського району код 45310000-3 —Електромонтажні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-19-008264-c.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОБУД-КИЇВ» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній закупівлі та згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, подало свою пропозицію.
За результатами торгів, та в подальшому прийнятого рішення Демидівської селищної ради Рівненської області №75 від 06.04.2021, переможцем визнано ФОП Павлючика Вадима Федоровича (ід.код 2932907638), визначивши його пропозицію такою, що повністю відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
Але з даним рішенням уповноваженої особи Демидівської селищної ради ми категорично не погоджуємося з огляду на наступне:
При огляді та аналізі пропозиції ФОП Павлючика Вадима Федоровича, Замовником не взято до уваги наступні невідповідності в документах, що суперечать вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
1. В документах пропозиції учасника ФОП Павлючика Вадима Федоровича відсутній Дозвіл (Декларація) на роботи в колодязях, траншеях (п.5 додатку 69 Порядку), який вимагався Замовником в оголошенні.
2. Відповідно до ч.2 ст. 9 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» - «Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити, якщо інше не передбачено окремими законодавчими актами України: назву документа (форми); дату складання;» В актах КБ2 відсутні обов’язкові реквізити, а саме – Дата складання. Даний факт унеможливлює визначити чи повністю виконані роботи згідно договору.
3. Не надано підтвердження права користування технікою, яка зазначена в довідці про наявність машин, механізмів, транспортних засобів та технологій необхідних для виконання робіт за формою №1 цього додатку, як власне майно.
Згідно п. 12 пп.1.1. «У разі залучення техніки учасником в складі пропозиції надається:
- сканована копія з оригіналу або копія, завірена належним чином договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями)». Відповідно, не підтверджено право користування власною технікою. Учасник повинен був на підтвердження права користування такою технікою надати будь-які документи, які посвідчують таке право, наприклад технічний паспорт.

З аналізу вищезазначених порушень вважаємо, що прийняття Замовником пропозиції учасника порушує основні принципи публічних закупівель, адже не виконано умови тендерної документації.
Відповідно п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі.
На підставі вищезазначеного та керуючись ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту прав та охоронюваних законом інтересів

ВИМАГАЄМО:

1. Скасувати рішення Уповноваженої особи (Протокольне рішення №75від 06 квітня 2021 року) та винести нове рішення яким відхилити пропозицію ФОП Павлючика Вадима Федоровича як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі.



Директор
ТОВ «ЕНЕРГОБУД-КИЇВ» А.О. Поляков
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2021 11:49
Демидівській селищній раді 08.04.2021 року надійшла ВИМОГА вих. №111 від ТОВ «ЕНЕРГОБУД-КИЇВ» про скасування рішення Уповноваженої особи (Протокольне рішення №75 від 06 квітня 2021 року). Щодо знайдених Вами невідповідностей у документації переможця закупівлі Уповноважена особа Демидівської селищної ради повідомляє наступне:
1.В документах пропозиції учасника ФОП Павлючика Вадима Федоровича відсутній Дозвіл (Декларація) на роботи в колодязях, траншеях (п.5 додатку 69 Порядку), який вимагався Замовником в оголошенні.
Щодо невідповідності №1 повідомляю наступне: учасником надано відповідним чином підписана та завірена Довідка (охорона праці) №47 від 26 березня 2021 р. про підтвердження можливостей здійснення даного виду робіт. Також звертаємо Вашу увагу на те, що згідно проектно-кошторисної документації по реконструкції вуличного освітлення в с.Вербень даний вид робіт, а саме роботи в колодязях і траншеях виконуватися не будуть. Відповідно даний Дозвіл (Декларація) ніяким чином не буде залучений у виконанні поставленого у закупівлі завдання і ніяким чином не вплине на якість робіт переможця закупівлі.
2. Відповідно до ч.2 ст. 9 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» - «Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити, якщо інше не передбачено окремими законодавчими актами України: назву документа (форми); дату складання;» В актах КБ2 відсутні обов’язкові реквізити, а саме – Дата складання. Даний факт унеможливлює визначити чи повністю виконані роботи згідно договору.
Щодо невідповідності №2 повідомляю Вам наступне: переможцем ФОП Павлючиком Вадимом Федоровичем на підтвердження пп.3.1 п.12 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі надано два аналогічні Договори з усіма додатками, копіями актів КБ-2в, КБ-3. У вказаних Вами актам є чітко вказаний рік виконання, вони скріпленні печатками та підписами сторін та підписом і печаткою інженера з технічного нагляду, що прямо вказує на повне виконання робіт згідно даних Договорів. Також повне виконання робіт по вказаних Договорах підтверджують позитивні Листи-відгуки керівників замовників щодо ФОП Павлючика В.Ф.
3. Не надано підтвердження права користування технікою, яка зазначена в довідці про наявність машин, механізмів, транспортних засобів та технологій необхідних для виконання робіт за формою №1 цього додатку, як власне майно. Згідно п. 12 пп.1.1. «У разі залучення техніки учасником в складі пропозиції надається: - сканована копія з оригіналу або копія, завірена належним чином договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями)». Відповідно, не підтверджено право користування власною технікою. Учасник повинен був на підтвердження права користування такою технікою надати будь-які документи, які посвідчують таке право, наприклад технічний паспорт.
Щодо невідповідності №3 повідомляю Вам наступне: згідно пп.1.1 п.12 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалося від учасника Довідка про наявність машин, механізмів, транспортних засобів та технологій необхідних для виконання робіт за формою №1 цього додатку, яка і була надана у складі пропозиції. А також у разі ЗАЛУЧЕННЯ техніки вимагалося сканована копія з оригіналу або копія, завірена належним чином договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями). На залучену, тобто орендовану техніку, переможець надав відповідні Договори оренди даної техніки, а саме Договір оренди №51/21 від 19.03.2021 р., Договір оренди №015-003/21 від 15.03.2021р.
Підсумовуючи вищевказане вважаю знайдені, на думку ТОВ «ЕНЕРГОБУД-КИЇВ», невідповідності спростованими та такими, що не суперечать оголошенню про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі. Пропозиція учасника ФОП Павлючика В.Ф. не порушує основні принципи публічних закупівель, а також є найбільше економічно вигідною для Замовника, що є суттєвим для бюджетної установи.
Уповноважена особа Демидівської селищної ради

ВИРІШИЛА:

1. У задоволенні Вимоги ТОВ «ЕНЕРГОБУД-КИЇВ», яка надійшла 08.04.2021 року щодо скасування рішення Уповноваженої особи (Протокольне рішення №75 від 06 квітня 2021 року) – ВІДМОВИТИ.
2. Згідно пункту 14 частини 2 статті 14 Закону оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь на дану вимогу не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такої вимоги.

Документи подані скаржником

08 квітня 2021 12:59
42296542_3299302810_DS190722091824.ZS2
08 квітня 2021 13:13
sign(4).p7s

Документи

09 квітня 2021 11:49
SCAN0003.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2021 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НОСАЛЬСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 406 944,00
UAH з ПДВ
364 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Павлючик Вадим Федорович 424 261,00
UAH з ПДВ
365 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОБУД-КИЇВ" 449 140,00
UAH з ПДВ
406 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2021 19:41
Електронний підпис
29 березня 2021 19:41
аналогічний договір +.pdf
29 березня 2021 19:41
Протокол перевірки.pdf
29 березня 2021 19:41
Довкілля +.pdf
29 березня 2021 19:41
Аналогічний договір 2.pdf
29 березня 2021 19:41
розрахунок ЗП.pdf
29 березня 2021 19:41
ЦП +.pdf
29 березня 2021 19:41
Проект договору +.pdf
29 березня 2021 19:41
ГЛ санкції 2 +.pdf
29 березня 2021 19:41
МТБ +.pdf
29 березня 2021 19:41
ГЛ технічне завдання +.pdf
29 березня 2021 19:41
Договір оренди вишка.pdf
29 березня 2021 19:41
ГЛ санкції +.pdf
29 березня 2021 19:41
Дозвіл.pdf
29 березня 2021 19:41
Посвідчення.pdf
29 березня 2021 19:40
Працівники +.pdf
29 березня 2021 19:40
Відомість ресурсів.pdf
29 березня 2021 19:40
Договірна ціна.pdf
29 березня 2021 19:40
Санкц. з-ство +.pdf
29 березня 2021 19:40
Накази на прийнятя.pdf
29 березня 2021 19:40
Ліст-відгук 2.pdf
29 березня 2021 19:40
Аналогічний договір 1.pdf
29 березня 2021 19:40
Субпідрядник +.pdf
29 березня 2021 19:40
Відгук 1.PDF
29 березня 2021 19:40
Локальний кошторис.pdf
29 березня 2021 19:40
Сертифікат ІСО.pdf
29 березня 2021 19:40
Ліцензія +.pdf
29 березня 2021 19:40
Дост.інф-ї +.pdf
29 березня 2021 19:40
Витяг з ЄДР.pdf
29 березня 2021 19:40
ст.14 +.pdf
29 березня 2021 19:40
Транспортні.pdf
29 березня 2021 19:40
ПД +.pdf
29 березня 2021 19:40
Погодження +.pdf
29 березня 2021 19:40
Кошторисний прибуток.pdf
29 березня 2021 19:40
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
29 березня 2021 19:40
Відомості +.pdf
29 березня 2021 19:40
Розрахунки.pdf
29 березня 2021 19:40
Паспорт.pdf

Публічні документи

29 березня 2021 16:33
Електронний підпис
29 березня 2021 16:32
27. Сертифікати.rar
29 березня 2021 16:32
26. Кошториси.rar
29 березня 2021 16:32
23. Довідка Досвід.pdf
29 березня 2021 16:32
22.3. Договір ЦПХ.pdf
29 березня 2021 16:32
22.2. Наказ на призначення.pdf
29 березня 2021 16:32
22.1. Наказ на призначення.pdf
29 березня 2021 16:32
20. Довідка Працівники.pdf
29 березня 2021 16:32
19. Довідка Охорона праці.pdf
29 березня 2021 16:32
18.2. Договір Оренди.pdf
29 березня 2021 16:32
18.1. Договір Оренди.pdf
29 березня 2021 16:32
17. Довідка Мат.-тех. база.pdf
29 березня 2021 16:32
15. Довідка Санкції.pdf
29 березня 2021 16:32
12. Довідка Статут.pdf
29 березня 2021 16:32
11. Лист Уповноважений.pdf
29 березня 2021 16:32
10. Дозвола.pdf
29 березня 2021 16:32
9. Ліцензія з переліком.pdf
29 березня 2021 16:32
8. Довідка Ліцензія.pdf
29 березня 2021 16:32
7. Сертифікат ДСТУ.pdf
29 березня 2021 16:32
6. Свідоцтво ЄП.pdf
29 березня 2021 16:32
5. Свідоцтво_ Витяг з ЄДР.pdf
29 березня 2021 16:32
4. Паспорт ФОП.pdf
29 березня 2021 16:32
3. Код ІПН.pdf
29 березня 2021 16:32
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 березня 2021 18:43
Електронний підпис
29 березня 2021 18:43
Електронний підпис
29 березня 2021 18:33
Графік.pdf
29 березня 2021 18:33
3. наявність ліцензії.pdf
29 березня 2021 18:33
17Посвідчення конончук.pdf
29 березня 2021 18:33
24 Договір оренди хюндай.rar
29 березня 2021 18:33
23Розширений витяг 04.02.2021.pdf
29 березня 2021 18:33
28СЕРТИФІКАТИ ІСО.pdf
29 березня 2021 18:33
25Договір оренди Опель.rar
29 березня 2021 18:33
проект договору.pdf
29 березня 2021 18:33
27Техпаспорт Хюндай.pdf
29 березня 2021 18:33
Календарний план.pdf
29 березня 2021 18:33
26Техпаспорт Опель.pdf
29 березня 2021 18:33
Дефектний акт.pdf
29 березня 2021 18:33
30Додаток 1 сертифікат.pdf
29 березня 2021 18:33
10 Пропозиція.pdf
29 березня 2021 18:33
31Додаток аркуш 2.PDF
29 березня 2021 18:33
9опис зміни 25.01.20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП НОСАЛЬСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП Павлючик Вадим Федорович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОБУД-КИЇВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НОСАЛЬСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
#3267310354
Відхилено 364 999,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2021 16:30
ФОП Павлючик Вадим Федорович
#2932907638
Переможець 365 000,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2021 09:34

Документи

06 квітня 2021 16:09
Електронний підпис
06 квітня 2021 16:09
SCAN0002.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2021 09:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Павлючик Вадим Федорович
#2932907638
365 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 квітня 2021 16:09
Електронний підпис
06 квітня 2021 16:09
SCAN0002.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 11:53
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2021 12:03
зміни до договору.pdf зміни до договору
14 червня 2021 12:00
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 11:14
Додатки до Договору №69 від 20.04.21.pdf укладений
20 квітня 2021 11:13
Договір №69 від 20.04.21.pdf укладений
20 квітня 2021 11:13

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 червня 2021 14:41
86 316,00 UAH UA078201720344261015100036813
Демидівська сел. рада
UA683034400000026005060941078
ФОП Павлючик В.Ф.
Оплачений
22 червня 2021 14:41
110 005,00 UAH UA078201720344261015100036813
Демидівська сел. рада
UA683034400000026005060941078
ФОП Павлючик В.Ф.
Оплачений
30 червня 2021 10:22
121 654,00 UAH UA078201720344261015100036813
Демидівська сел. рада
UA683034400000026005060941078
ФОП Павлючик В.Ф.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) за домовленістю сторін.
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/162
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 317 975,00
UAH