Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Набiр для епiдуральної анастезії (НК 024:2019 34842- Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів), (ДК 021:2015 33171300-2 Набори чи комплекти для епідуральної анестезії), Набір для інтубацiї трахеї (НК 024:2019 46972 Набір для ретроградної інтубації), (ДК 021:2015 33171200-1 Реанімаційні інструменти), Гофрорована (гнучка) трубка для ШВЛ (НК 024:2019 34838 З'єднувач контура дихання трубки / маски, одноразовий), (ДК 021:2015 33171200-1 Реанімаційні інструменти), Маска киснева без мішка ( НК 024:2019:12557 Маска для кисневої терапії), (ДК 021:2015 33171210-4 Маски для реанімації), Фiльтр для Трахеостоми (НК 024:2019: 58705 Фільтр захисний для трахеостоми), (ДК 021:2015 33171200-1 Реанімаційні інструменти)
Очікувана вартість
469 920,00 UAH
UA-2021-03-19-006787-b ● 4cbd0ee3bd7a4c0a990b05278eaa4bea
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01982749 |
Місцезнаходження: | 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68 |
Контактна особа: |
Мосійчук Лілія +380432664039 mklshmd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2021 18:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2021 12:56 |
Очікувана вартість: | 469 920,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 349,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації
Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (одержувач бюджетних коштів). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція готується та подається українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 шт.
Набiр для епiдуральної анастезії (НК 024:2019 34842- Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів), (ДК 021:2015 33171300-2 Набори чи комплекти для епідуральної анестезії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2021
ДК 021:2015: 33171300-2 — Набори чи комплекти для епідуральної анестезії
НК 024:2019: 34842 — Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів
500 шт.
Набір для інтубацiї трахеї (НК 024:2019 46972 Набір для ретроградної інтубації), ( ДК 021:2015 33171200-1 Реанімаційні інструменти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2021
ДК 021:2015: 33171200-1 — Реанімаційні інструменти
НК 024:2019: 46972 — Набір для ретроградної інтубації
700 шт.
Гофрорована (гнучка) трубка для ШВЛ (НК 024:2019 34838 З'єднувач контура дихання трубки / маски, одноразовий), (ДК 021:2015 33171200-1 Реанімаційні інструменти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2021
ДК 021:2015: 33171200-1 — Реанімаційні інструменти
НК 024:2019: 34838 — З'єднувач контура дихання трубки / маски, одноразовий
2000 шт.
Маска киснева без мішка (НК 024:2019:12557 Маска для кисневої терапії), (ДК 021:2015 33171210-4 Маски для реанімації),
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2021
ДК 021:2015: 33171210-4 — Маски для реанімації
НК 024:2019: 12557 — Маска для кисневої терапії
200 шт.
Фiльтр для Трахеостоми (НК 024:2019: 58705 Фільтр захисний для трахеостоми), (ДК 021:2015 33171200-1 Реанімаційні інструменти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2021
ДК 021:2015: 33171200-1 — Реанімаційні інструменти
НК 024:2019: 58705 — Фільтр захисний для трахеостоми
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2021 14:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2021 14:48 |
ТД Реан.інстр. зі змінами 26.03.2021р..docx | |
26 березня 2021 14:48 |
Перелік змін реанімаційні інстр..pdf | |
26 березня 2021 14:48 |
П.356 протокол змін.pdf | |
19 березня 2021 18:56 |
ТД Реанімаційні інструменти.docx | |
19 березня 2021 18:56 |
Д.4 Проект Договору Реанім інстр..docx | |
19 березня 2021 18:56 |
оголошення реанімаційні інстр..docx |
26 березня 2021 14:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2021 14:48 |
ТД Реан.інстр. зі змінами 26.03.2021р..docx
|
|||
26 березня 2021 14:48 |
Перелік змін реанімаційні інстр..pdf
|
|||
26 березня 2021 14:48 |
П.356 протокол змін.pdf
|
|||
19 березня 2021 18:56 |
ТД Реанімаційні інструменти.docx
|
|||
19 березня 2021 18:56 |
Д.4 Проект Договору Реанім інстр..docx
|
|||
19 березня 2021 18:56 |
оголошення реанімаційні інстр..docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-19-006787-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП МАКІЄНКО ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2725012213
Дата подання: 25 березня 2021 13:23
Про усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику!
Вивчивши вимоги тендерної документації до даної закупівлі, можемо зауважити, що вони є дискримінаційними та такими, що обмежують нашу участь у даній процедурі.
1. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови Кабінету Міністрів України № 193 від 3 березня 2020 р. «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Вимагаючи підписати документи тендерної пропозиції, у разі якщо вони подаються у формі електронного документу, саме КЕП (п. 3.1.3. Розділу ІІІ, на сторінці 5 Тендерної документації), Замовник таким чином зменшує конкуренцію на своєму тендері.
Вимагаємо змінити даний пункт документації таким чином, щоб не обмежувати права учасників.
2. У п. 1.1 Кваліфікаційних критеріїв, Замовником вимагається підтвердження наявності у власності чи користуванні виробничого або складського або нежитлового приміщення. Таким чином, Замовник обмежує коло учасників лише тими, хто мають приміщення саме у власності або користуванні. Однак, наше підприємство користується складськими послугами, які надаються за договором складського зберігання, який за своєю правовою природою не надає у користування складське приміщення, а виконавець за договором надає послуги з розміщення товару на складі.
Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу та розширити перелік документів, якими підтверджується наявність можливості зберігати товар, наданням договору про надання послуг із зберігання.
3. Із формулювання пункту 3.5.5. щодо підтвердження Переможцем відсутності підстави для відхилення, що передбачена п.13 ч.1 ст.17 Закону, не зрозуміло, чи повинен Переможець таки надати довідку (абзац перший табличної частини, стовпчик «Документи, що підтверджують відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі»), чи все ж таки довідка формується автоматично (абзац другий табличної частини відповідного пункту).
4. Відповідно до інформації, зазначеної у Додатку 1 до Тендерної документації, ви маєте намір закупити Набори для інтубації трахеї (п. 2 таблиці).
Однак, у характеристиках до відповідного товару, вказано декілька розмірів відповідних наборів: 7,5, 8,0, 9,0. Загальна кількість наборів – 500, однак не вказано, скільки саме наборів якого розміру Замовник має намір закупити. Повідомляємо, що кожен розмір товару є окремою номенклатурною позицією, і для розуміння можливості виконання договору та наявності відповідного товару на складі, для формування тендерної пропозиції, учасник має розуміти, скільки конкретно якого товару буде купляти замовник. Не вказуючи цієї інформації, Замовник порушує такі принципи здійснення публічних закупівель, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вимагаємо конкретно визначити кількість товару кожного розміру.
З метою усунення порушень прав учасників на участь у закупівлі, вимагаємо внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Вивчивши вимоги тендерної документації до даної закупівлі, можемо зауважити, що вони є дискримінаційними та такими, що обмежують нашу участь у даній процедурі.
1. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови Кабінету Міністрів України № 193 від 3 березня 2020 р. «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Вимагаючи підписати документи тендерної пропозиції, у разі якщо вони подаються у формі електронного документу, саме КЕП (п. 3.1.3. Розділу ІІІ, на сторінці 5 Тендерної документації), Замовник таким чином зменшує конкуренцію на своєму тендері.
Вимагаємо змінити даний пункт документації таким чином, щоб не обмежувати права учасників.
2. У п. 1.1 Кваліфікаційних критеріїв, Замовником вимагається підтвердження наявності у власності чи користуванні виробничого або складського або нежитлового приміщення. Таким чином, Замовник обмежує коло учасників лише тими, хто мають приміщення саме у власності або користуванні. Однак, наше підприємство користується складськими послугами, які надаються за договором складського зберігання, який за своєю правовою природою не надає у користування складське приміщення, а виконавець за договором надає послуги з розміщення товару на складі.
Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу та розширити перелік документів, якими підтверджується наявність можливості зберігати товар, наданням договору про надання послуг із зберігання.
3. Із формулювання пункту 3.5.5. щодо підтвердження Переможцем відсутності підстави для відхилення, що передбачена п.13 ч.1 ст.17 Закону, не зрозуміло, чи повинен Переможець таки надати довідку (абзац перший табличної частини, стовпчик «Документи, що підтверджують відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі»), чи все ж таки довідка формується автоматично (абзац другий табличної частини відповідного пункту).
4. Відповідно до інформації, зазначеної у Додатку 1 до Тендерної документації, ви маєте намір закупити Набори для інтубації трахеї (п. 2 таблиці).
Однак, у характеристиках до відповідного товару, вказано декілька розмірів відповідних наборів: 7,5, 8,0, 9,0. Загальна кількість наборів – 500, однак не вказано, скільки саме наборів якого розміру Замовник має намір закупити. Повідомляємо, що кожен розмір товару є окремою номенклатурною позицією, і для розуміння можливості виконання договору та наявності відповідного товару на складі, для формування тендерної пропозиції, учасник має розуміти, скільки конкретно якого товару буде купляти замовник. Не вказуючи цієї інформації, Замовник порушує такі принципи здійснення публічних закупівель, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вимагаємо конкретно визначити кількість товару кожного розміру.
З метою усунення порушень прав учасників на участь у закупівлі, вимагаємо внесення змін до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 березня 2021 10:10
Уповноваженою особою прийнято рішення задовільнити вимогу та надати наступне роз’яснення: Уповноваженою особою враховані зауваження та будуть внесені зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2021 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНДЕВ" |
422 523,92
UAH з ПДВ
|
422 523,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАНДАРТ-С" |
444 846,08
UAH з ПДВ
|
444 846,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНДЕВ" #43810802 |
Переможець |
422 523,92
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 17:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 18:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 10:49
|
ДУ5 та зміни 24.12.2021.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2021 13:33
|
ДУ4 та зміни 09.12.2021.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2021 13:35
|
ДУ3 та зміни 17.11.21.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2021 13:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2021 12:42
|
ДУ2 та зміни 06.09.2021.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2021 12:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2021 15:15
|
ДУ 1 та зміни 24.05.2021 (1).pdf | зміни до договору |
24 травня 2021 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 09:31
|
Д.78 від 19.04.21 Реанім.інструменти.pdf | укладений |
19 квітня 2021 09:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування. *Сума договору зі змінами: 422 176,92 грн. (Чотириста двадцять дві тисячі сто сімдесят шість грн. 92 коп. в т. ч. ПДВ-27295,02 грн. ). |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування. *Сума договору зі змінами: 415 583,92 грн. (Чотириста п'ятнадцять тисяч п’ятсот вісімдесят три грн. 92 коп. в т. ч. ПДВ-20 707,17 грн.). |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування. *Сума договору зі змінами: 412 591,12 грн. (Чотириста дванадцять тисяч п’ятсот дев’яносто одна грн. 12 коп. в т. ч. ПДВ-17 711,24 грн.). |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування. *Сума договору зі змінами: 412 335,92 грн. (Чотириста дванадцять тисяч триста тридцять п’ять грн. 92 коп. в т. ч. ПДВ-17 455,77 грн.). |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. *Сума договору зі змінами: 173 878,68 грн. (Сто сімдесят три тисячі вісімсот сімдесят вісім грн. 68 коп. в т. ч. ПДВ-1 855,76 грн.). |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Набiр для епiдуральної анастезії (НК 024:2019 34842- Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів), (ДК 021:2015 33171300-2 Набори чи комплекти для епідуральної анестезії) | 18 | штуки |
479,36
UAH з ПДВ
|
Набір для інтубацiї трахеї (НК 024:2019 46972 Набір для ретроградної інтубації), ( ДК 021:2015 33171200-1 Реанімаційні інструменти) | 10 | штуки |
433,82
UAH з ПДВ
|
Гофрорована (гнучка) трубка для ШВЛ (НК 024:2019 34838 З'єднувач контура дихання трубки / маски, одноразовий), (ДК 021:2015 33171200-1 Реанімаційні інструменти) | 700 | штуки |
66,36
UAH з ПДВ
|
Маска киснева без мішка (НК 024:2019:12557 Маска для кисневої терапії), (ДК 021:2015 33171210-4 Маски для реанімації), | 2000 | штуки |
49,53
UAH з ПДВ
|
Фiльтр для Трахеостоми (НК 024:2019: 58705 Фільтр захисний для трахеостоми), (ДК 021:2015 33171200-1 Реанімаційні інструменти) | 200 | штуки |
77,00
UAH з ПДВ
|