Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з підтримки користувачів та з технічної підтримки
Очікувана вартість
470 000,00 UAH
UA-2021-03-19-006704-c 215f4123e6ee435096c671ff44a80ba2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мурадян Маріне Хачиківна

380563723656 3723656@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпродорсервіс" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32835620
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 20
Контактна особа: Мурадян Маріне Хачиківна
380563723656
3723656@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до інформації на веб-порталі Уповноваженого органу за ідентифікатором закупівлі: UA-2021-01-19-003103-c, UA-2021-02-17-001492-a підтверджено інформацію щодо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника однакові у зазначених процедурах

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2021 14:57
Оскарження наміру укласти договір: 30 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з підтримки користувачів та з технічної підтримки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Поля, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) протягом 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

19 березня 2021 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2021 14:53
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Щуренко Юрій Олександрович
#2478908201
Переможець 470 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2021 14:57

Документи

19 березня 2021 14:57
Електронний підпис
19 березня 2021 14:57
Протокол №4.pdf
19 березня 2021 14:57
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2021 14:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Щуренко Юрій Олександрович
#2478908201
470 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2021 14:57
Електронний підпис
19 березня 2021 14:57
Протокол №4.pdf
19 березня 2021 14:57
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 16:10
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2021 13:47
Додугода5 дог26.pdf зміни до договору
06 вересня 2021 13:47
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2021 16:51
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
14 липня 2021 16:50
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2021 13:45
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
09 червня 2021 13:44
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 10:44
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
01 червня 2021 10:35
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2021 14:57
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 14:54
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 09:55
Договір №26.pdf укладений
07 квітня 2021 09:54

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
12 серпня 2021 12:18
235 000,00 UAH UA358201720344360001000097100
КП"Транспортна інфраструктура міста"
UA463052990000026008050289724
ФОП Щуренко Ю.О.
Оплачений
26 жовтня 2021 11:16
141 000,00 UAH UA228201720344380007000097100
КП"Транспортна інфраструктура міста"
UA463052990000026008050289724
ФОП Щуренко Юрiй Олександрович
Оплачений
25 листопада 2021 10:37
94 000,00 UAH UA228201720344380007000097100
КП"Транспортна інфраструктура міста"
UA463052990000026008050289724
ФОП Щуренко Юрiй Олександрович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 ч.5 ст 41 Сторони дійшли згоди внести зміни у текст Додатку №1
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з реорганізацією з припинення юридичної особи, відповідно ст. 651 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, права, зобов'язання та відповідальність за основним договором переходять до нового замовника в повному обсязі.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з реорганізацією з припинення юридичної особи, відповідно ст. 651 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, права, зобов'язання та відповідальність за основним договором переходять до нового замовника в повному обсязі.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди підписати додаткову угоду та викласти Додаток №1 до договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розрахункового рахунку замовника
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 470 000,00
UAH