Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖПРОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 04014097 |
Місцезнаходження: | 61022, Україна , Харківська обл., Харків, 61022, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5 |
Контактна особа: |
Мельник Оксана Олександрівна 380577544399 TENDER.DERZHPROM2@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2021 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2021 11:21 |
Очікувана вартість: | 4 925 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 625,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 24625 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | на підставі актів (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін протягом 60 календарних днів з дати, зазначеної в акті (форма КБ-2в). | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2021 16:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2021 16:21 |
ТД (2021) (нова редакція 2).docx | |
26 березня 2021 16:21 |
Проєкт договору(нова редакція 2).docx | |
26 березня 2021 16:21 |
Зміни до ТД 2.docx | |
23 березня 2021 16:54 |
ТД (2021) (нова редакція).docx | |
23 березня 2021 16:54 |
Проєкт договору(нова редакція).docx | |
23 березня 2021 16:54 |
Зміни до ТД.docx | |
19 березня 2021 15:42 |
Оголошення.docx | |
19 березня 2021 15:42 |
ТД (2021).docx | |
19 березня 2021 15:42 |
Проєкт договору.docx |
26 березня 2021 16:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 березня 2021 16:21 |
ТД (2021) (нова редакція 2).docx
|
||||||
26 березня 2021 16:21 |
Проєкт договору(нова редакція 2).docx
|
||||||
26 березня 2021 16:21 |
Зміни до ТД 2.docx
|
||||||
23 березня 2021 16:54 |
ТД (2021) (нова редакція).docx
|
||||||
23 березня 2021 16:54 |
Проєкт договору(нова редакція).docx
|
||||||
23 березня 2021 16:54 |
Зміни до ТД.docx
|
||||||
19 березня 2021 15:42 |
Оголошення.docx
|
||||||
19 березня 2021 15:42 |
ТД (2021).docx
|
||||||
19 березня 2021 15:42 |
Проєкт договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-12-000009 ● b295ab6ab07e4ad3bda244aabedfd72a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2021 15:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.07.2021 №440
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель згідно з додатком.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 12 липня 2021 року № 440
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2021-03-19-006363-b від 19.03.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Інна МОШУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення щодо порушень, виявлених під час моніторингу та відображених у висновку. Після детального опрацювання висновку про результати моніторингу закупівлі, відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) надаємо наступні заперечення: інформацію про наступне. У висновку 02.08.2021 за результатами проведення моніторингу було визначено, що Замовник порушив вимогу пункту 6.2.10 ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013, оскільки у тендерній документації не встановив вимогу до учасників торгів про надання обґрунтування розрахунку коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, розмір яких залежить від ряду факторів. Вважаємо, що цей висновок не відповідає положенням законодавства України з огляду на наступне. Відповідно до п. 31, ч. 1, ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В свою чергу, відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та завантаження файлів. Відповідно до п. 1.2. розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівель надаються підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: • договірна ціна; • локальні кошториси; • підсумкова відомість ресурсів; • розрахунок загально-виробничих витрат до кожного локального кошторису; • розрахунок кошторисної заробітної плати врахованої при складанні ціни пропозиції; • календарний графік виконання робіт Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1–1:2013 за правилами визначення динамічної договірної ціни згідно п.6.3.2.3 ДСТУ БД.1.1–1:2013. Одночасно відповідно до додатку 2 при складанні кошторису Учасник має врахувати кошти на покриття ризику в розмірі - 2,4% від вартості тендерної пропозиції. Відповідно до п. 6.2.10 ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 у ціні своєї пропозиції підрядник може враховувати кошти на покриття ризиків, пов'язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: - стадії проектування; - виду будівництва; - технічної та технологічної складності об'єкта будівництва, склад ності виконання будівельних робіт; - тривалості будівництва; - способів фінансування будівництва; - виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: за твердої договірної ціни - як правило, в розмірі не більш ніж 1,5%; за динамічної договірної ціни - як правило, не враховується. Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об'єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт. Тобто, п. 6.2.10 ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 містить диспозитивну норму щодо можливості враховувати кошти на покриття ризиків, пов'язаних з виконанням робіт. При цьому, відповідно до п. 4.9 Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Вартість будівництва визначається: - на стадії проектування - в складі інвесторської кошторисної документації; - на стадії визначення виконавця робіт (проведення процедури закупівлі) - в ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною)); - на стадії проведення взаєморозрахунків - шляхом уточнення окремих вартісних показників, визначених на попередніх стадіях, залежно від виду договірної ціни в порядку, обумовленому в договорі підряду. Відповідно до Правил визначення вартості будівництва п. 5.1.1. ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 передбачено - кошторисна вартість будівництва, що визначається в складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Згідно з вимогами п. 5.2. ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Для визначення кошторисної вартості об’єктів будівництва, їх черг та/або пускових комплексів складається інвесторська кошторисна документація таких видів: Локальні кошториси, локальні кошторисні рахунки; об’єктні кошториси; об’єктні кошторисні рахунки; кошторисні рахунки; зведені кошторисні рахунки вартості об’єктів будівництва; зведення витрат; відомості кошторисної вартості будівництва будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, що входять до пускових комплексів; відомості кошторисної вартості будівництва об’єктів та робіт з охорони довкілля; відомості ресурсів до відповідних кошторисів та кошторисних рахунків. П. 5.3.1. ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 передбачено - Склад інвесторської кошторисної документації визначається залежно від стадії проектування та технічної складності об’єктів будівництва. Згідно з п. 5.3.1.1 ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 однією зі складових кошторисної документації є зведений кошторисний розрахунок вартості об’єктів будівництва. В п. 5.8.1. ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 наголошується, що зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва розробляється на стадіях ЕП, ТЕО, ТЕР, П, РП за формою наведеною у додатку И, і затверджується в установленому порядку. За формою наведеною у додатку И, за підсумком глав 1-12 враховуються кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Також п. 5.8.3. ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 передбачено, що у зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва кошти розподіляються по главах 1-12, за підсумками яких враховується, зокрема кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Відповідно до п. 6.1.5.3 ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування: - Збільшення вартості обсягів робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені при проектуванні та уточнюються при визначенні виконавця робіт (проведенні процедури закупівлі) або в процесі будівництва; - Збільшення вартості будівництва, спричиненого зміною державних стандартів на окремі матеріали, вироби, конструкції, устаткування, тощо в зв’язку з підвищенням протипожежниих, санітарних та експлуатаційних вимог до будівель та споруд, з поліпшенням технічних та якісних характеристик матеріалів, виробів, конструкцій. Розмір цих коштів залежить від стадії проектування, виду будівництва та складності об’єкта будівництва і визначається відсотком (додаток П) від підсумку глав 1-12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва по графах 4,5,6,7. Згідно таблиці П.3 (додатку П) – Усереднені показники розміру коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва, які застосовуються у зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва на стадії РП, для об’єктів ремонту усереднений показник складає 2,4%. П. 6.2.1 ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 наголошує на наступному - Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них. При цьому в п.6.2.2 ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 зазначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Враховуючи неможливість надання обґрунтовувальних розрахунків підрядником, з метою не обмеження конкуренції, використання усереднених показників не є порушенням. Крім того, на момент підготовки ТД Робочий проєкт ремонту (реставраційного) покрівлі та приміщень для оглядового майданчика в 6 під’їзді 12 поверх пам’ятки архітектури національного значення (охоронний №200031) Будинку Держпром за адресою: майдан Свободи, 5 в м. Харкові» (Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження за кодом CPV за ДК 021:2015-71245000-7) був виготовлений та проектна документація має позитивний висновок державної експертизи. Таким чином, замовник під час формування тендерних вимог використовує складові затвердженої проектної документації для проведення процедури публічної закупівлі. В зведеному кошторисному розрахунку чітко визначено розмір коштів на покриття ризиків учасників, затверджений в установленому законодавством порядку. Тому замовник керувався даними, що визначені в кошторисі. Одночасно, відповідно до п. 6.3.2.3ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) встановлюється відкритим і може уточнюватися протягом всього строку будівництва, при цьому маса прибутку, врахована в договірній ціні до початку будівництва, не уточнюється, крім випадків, наведених у 6.3.2.2. Наголошуємо, що підрядник до початку виконання робіт по будівництву об’єкта не може чітко встановити обсяги робіт, які не можуть точно бути визначені при проектуванні, особливо враховуючи те, що в даному випадку об’єкт капітального ремонту, під час якого може виникнути необхідність в додаткових обсягах робіт (особливо прихованих) або інших методах виконання робіт, як зазначено в п. 6.1.5.3 ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 і може їх встановити лише в процесі будівництва. П. 6.1.5.3 ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 чітко визначено, що збільшення вартості обсягів робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені при проектуванні та уточнюються при визначенні виконавця робіт (проведенні процедури закупівлі) або в процесі будівництва. Крім того, під час взаєморозрахунків за виконані роботи, оплата коштів на покриття ризиків можлива лише за наявності обґрунтованих розрахунків, які виконані на підставі фактичних даних щодо додаткових обсягів робіт та витрат, які не були враховані під час виконання проектування. Таким чином, замовник на підставі затвердженої проектної документації, яка має позитивний висновок державної експертизи надав технічне завдання та інші умови, визначені в тендерній документації, оскільки кошти на покриття ризиків згідно п. 6.1.5.3 можуть бути встановлені лише на стадії будівництва, а не на стадії складання тендерної документації, коли процес будівництва ще не розпочато. Тому, встановлення у тендерній документації вимоги до учасників торгів про надання розрахунків коштів на покриття ризиків є недоречною, а відсутність такої вимоги не є порушенням законодавства з огляду на вищезазначені положення ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013. Крім цього, у п. 6.2.10 ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013, на які посилається ДАСУ в своєму висновку, не має жодного імперативного положення щодо необхідності включити вимогу про надання учасниками торгів розрахунків коштів на покриття ризиків у тендерну документацію. Цим пунктом надано лише право учасникам торгів надати відповідні розрахунки. Враховуючи наведене, Замовник правомірно включив вимогу щодо врахування коштів на покриття ризику в розмірі - 2,4% від вартості тендерної пропозиції у тендерну документацію. Одночасно, за ст. 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Вимога щодо врахування коштів на покриття ризику в розмірі - 2,4% від вартості тендерної пропозиції у тендерну документацію не обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки є єдиною для всіх. Таким чином відсутнє порушення ст. 22 Закону. Відповідно до ч. 8-9 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. На підставі вищевикладеного вважаємо відсутніми порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, враховуючи наведенні у запереченнях підстави.
2021-08-06 14:26:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2021 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" |
4 898 890,58
UAH з ПДВ
|
4 874 265,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДОБРОБУДЪ" |
4 921 723,20
UAH з ПДВ
|
4 895 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" #32438415 |
Переможець |
4 874 265,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 17:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 08:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2021 12:40
|
ДЦ скан_ду №3 від 03.08.2021 оглядовий_compressed (1).pdf | зміни до договору |
06 серпня 2021 12:38
|
Додаткова угода №3 від 03.08.2021 оглядовий (1).pdf | зміни до договору |
06 серпня 2021 12:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2021 13:57
|
Додаткова угода №2 від 29.04.2021 (1).pdf | зміни до договору |
29 квітня 2021 13:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2021 16:51
|
Додаткова угода №1 від 19.01.2021 (1).pdf | зміни до договору |
19 квітня 2021 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 16:36
|
Розрахунок заробітної плати.pdf | укладений |
19 квітня 2021 16:35
|
Додаток №1 ДЦ частина 1.pdf | укладений |
19 квітня 2021 16:35
|
Додаток №1 ДЦ частина 2.pdf | укладений |
19 квітня 2021 16:34
|
Додаток №2 Календарний графік.pdf | укладений |
19 квітня 2021 16:34
|
Договір №79-Д від 19.04.2021.pdf | укладений |
19 квітня 2021 16:34
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
07 травня 2021 10:43
|
573 935,50 UAH | UA458201720344331005100012405 ОК ВЕП "ДЕРЖПРОМ" |
UA943808050000000026002162609 ПП "Фасад-Сервiс" |
Оплачений |
28 травня 2021 14:29
|
952 234,09 UAH | UA458201720344331005100012405 ОК ВЕП "ДЕРЖПРОМ" |
UA943808050000000026002162609 ПП "Фасад-Сервiс" |
Оплачений |
08 липня 2021 11:41
|
583 531,55 UAH | UA458201720344331005100012405 ОК ВЕП "ДЕРЖПРОМ" |
UA943808050000000026002162609 ПП "Фасад-Сервiс" |
Оплачений |
08 липня 2021 11:41
|
116 695,72 UAH | UA458201720344331005100012405 ОК ВЕП "ДЕРЖПРОМ" |
UA943808050000000026002162609 ПП "Фасад-Сервiс" |
Оплачений |
12 липня 2021 17:49
|
1 197 980,04 UAH | UA458201720344331005100012405 ОК ВЕП "ДЕРЖПРОМ" |
UA943808050000000026002162609 ПП "Фасад-Сервiс" |
Оплачений |
12 липня 2021 17:49
|
113 815,20 UAH | UA458201720344331005100012405 ОК ВЕП "ДЕРЖПРОМ" |
UA943808050000000026002162609 ПП "Фасад-Сервiс" |
Оплачений |
09 серпня 2021 10:29
|
1 039 839,96 UAH | UA458201720344331005100012405 ОК ВЕП "ДЕРЖПРОМ" |
UA943808050000000026002162609 ПП "Фасад-Сервiс" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 3. част. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони погодили внести зміни до Договору 79-Д від 19.04.2021. Після внесених змін обсяг закупівлі та загальна сума Договору не змінюється. |
Номер договору про закупівлю: | 79-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 3. част. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони погодили внести зміни до Договору 79-Д від 19.04.2021. Після внесених змін обсяг закупівлі та загальна сума Договору не змінюється. |
Номер договору про закупівлю: | 79-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.5 част. 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922 – VIII (зі змінами), сторони домовились внести зміни до Договору. Після внесених змін ціна договору складає 4 591 555,61 грн. (чотири мільйони п’ятсот дев’яносто одна тисяча п’ятсот п’ятдесят п’ять грн. 61 коп.), з урахуванням ПДВ – 765 259,27 грн. Також викладено реквізити Замовника у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 79-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |