Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" |
Код ЄДРПОУ: | 37264503 |
Вебсайт: | https://www.fininpro.com |
Місцезнаходження: | 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А |
Контактна особа: |
Роман Субчак +380442570231 tender.fininpro@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2021 19:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2021 21:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2021 13:42 |
Очікувана вартість: | 92 519 363,93 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 462 596,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 462596.81 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах", обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 462 596,81 грн.
Реквізити для оформлення банківської гарантії:
ДП «Фінінпро»;
03118, Україна, м. Київ,
вул. Хотівська, буд. 4 (літера А)
код ЄДРПОУ 37264503;
UA433204780000026008924865035
в АТ “Укргазбанк”, м. Київ
код банку 320478
УВАГА! Розмір забезпечення тендерної пропозиції повинен становити суму РІВНУ 462 596,81 грн. Якщо в гарантії буде вказано не точну цифру та/або формулювання, наприклад: «будь-яку суму, але не більше 462 596,81 грн.», тощо, пропозицію учасника, що подав таку банківську гарантію буде відхилено Замовником.
Разом з банківською гарантією надаються:
- документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію,
- копія ліцензії, виданої банку,
- довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття по наданій гарантії. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) Учасник повинен надати такий договір.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття (окремий документ), яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше, ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні торгів або визнанні торгів такими, що не відбулися.
Серед переліку документів, подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара.
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику викладені у п.3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється замовником.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Робіт здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані Роботи здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2021 14:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2021 14:39 |
зміни до ТД.docx | |
26 березня 2021 14:39 |
Тендерна документація (зі змінами).docx |
26 березня 2021 14:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2021 14:39 |
зміни до ТД.docx
|
|||
26 березня 2021 14:39 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Наказом Міністерства регіонального розвитку,будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.06.2001 року № 93, затверджено Положення про Атестаційну архітектурно-будівельну комісію, яким визначено завдання та функції, права і обов’язки, а також порядок роботи.
Відповідно до підпункту 5.1.4 зазначеного Положення, Атестаційною комісією установлюється перелік робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначається кваліфікаційним сертифікатом. Рішенням Атестаційної комісії був затверджений відповідний перелік видів робіт (послуг) в залежності від напряму професійної атестації.
Для інженерів з технічного нагляду переліком передбачено два види робіт (послуг), які відображаються у кваліфікаційних сертифікатах, зокрема: технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд та технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг.
Тендерною документацією (Додаток 3 пункт 3) визначено поняття Аналогічний договір, де допускається Замовником підтвердження досвіду роботи учасником у вигляді досвіду виконання контракту за Автомобільними дорогами, які жодним чином не можуть буди віднесені до об'єкту будівництва, що є предметом закупівлі, тому що відповідно до Державного класифікатора будівель і споруд ДК 018-2000 об'єкт будівництва разом з усіма його складовими НЕ ПІДПАТАЮТЬ під напрямок автомобільні дороги.
Вимагаємо від Замовника у відповідності до Закону "Про публічні закупівлі" внести відповідні зміни до Тендерної документації і усунути можливі корупційні умови у вигляді підтвердження досвіду роботи учасником контракту по Автомобільним дорогам будь-якого значення.
Підтвердженням є ряд рішень Верховного суду України:
- Верховний суд України у Постанові від 13.05.2020 р. розглядав справу № 826/7832/18, де ВР зазначає головне, що Замовник зобов’язаний виходити зі специфіки предмета закупівлі, а не за власним бажанням встановлювати будь-які умови підтвердження досвіду роботи учасника тендерною документацією.
- Постанові Верховного суда України від 30.09.2020 р. у справі № 826/114/18
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Таким чином, кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником. При цьому, Замовником було враховано специфіку закупівлі.
Предметом даної закупівлі є Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» в Дніпропетровській області, Дніпровському районі (послуги інженера-консультанта та технічного нагляду). Враховуючи, що склад робіт який планується до виконання з підрядним договором є співставний з роботами, які виконуються на будівництвах/ремонтах автомобільних доріг, вважаємо за доцільне можливість застосування договорів з надання послуг з інженерного консультування (супроводження) та/або послуг з технічного нагляду на об’єктах транспортної інфраструктури (аеродромах та/або аеропортах та/або дорогах державного значення) який(і) за класом наслідків належить(ать) до значних наслідків (СС3), у якості аналогічних.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних чи корупційних вимог та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства
Даний код ДК регламентує надання послуг технічного нагляду, що відповідно до законодавства України має чітко визначенні права та обов’язки, у тому числі які визначенні в Законі України «Про архітектурну діяльність», Постанові КМУ №903 від 11 липня 2007 року і т.д.
В свою чергу Замовником було самостійно без будь-яких нормативно-правових підстав додано права та обов’язки Інженера-консультанта, який є окремою самостійною професією. Збільшення функцій та обов’язків в один лот закупівлі є дискримінацією всіх учасників, які займаються виключно технічним наглядом за відповідними об’єктами будівництва та ЗНАЧНО звужує коло потенційних учасників даної закупівлі і тим самим слугує завищенням загальної вартості послуг предмета закупівлі через відсутність значної конкуренції.
Так, встановлення надмірних вимог може призводити до порушення основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Вимагаємо усунути дискримінаційні та корупційні умови в тендерній документації та виключити функції та обов’язки, який відносяться не до функцій та обов’язків Інженера технічного нагляду.
На підтвердження актуальності даної вимоги є значна кількість рішень АМКУ щодо штучного додавання фукцій і обов’язків, що не притаманно предмету закупівлі, а саме:
- Звіт НАЗК «Типові корупційні ризики у публічних закупівлях» пункт 2 (додається);
- Рішення АМКУ від 26.09.2018 № 9941
- Рішення від 04.10.2018 № 10218 (Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації у зазначеній вище редакції. Враховуючи вищенаведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення змін до Документації.)
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо увагу Замовника на наступне:
1) Після введення в дію Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" стаття 7, яка передбачає регламентацію на законодавчому рівні повноважень центральних органів виконавчої влади на проведення вимірювань... , на сьогоднішній день не врегулюьовані за законодавчому рівні ці питання. Тому отримання свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 в Україні є ДОБРОВІЛЬНИМ.
2) В самому тексті ДСТУ ISO 10012:2005 п. 1 зазначено текст такого змісту: "Цей стандарт не призначено використовувати як необхідну умову демонстрування відповідності вимогам ISO 9001, ISO 14001 чи будь-якого іншого стандарту....".
Зважаючи на зміст пункту 1 та 2 даної вимоги просимо Замовника внести зміни в ТД про виключення дискримінаційної вимоги щодо наявності у лабораторії Свідоцтва про підтвердження ДСТУ ISO 10012:2005, яка обмежує участь лабораторій підтверджені іншими стандартами дійсними на території України.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Таким чином, встановлені кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником. При цьому, замовником було враховано специфіку даної закупівлі.
Відповідно до пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації: Учасник повинен зазначити про наявність власної чи залученої випробувальної лабораторії (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій (в тому числі бетону).
Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії (-й) Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у Учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених Робіт;
- копію чинного договору з усіма додатками, які вказані у договорі, про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й));
- документ (-и) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації), яке видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником.
Тобто, Учасник має надати документ (-и) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України, а саме свідоцтво про атестацію (сертифікацію) та/або рішення про атестацію (сертифікацію) та/або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації), яке видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що дана загальна вартість послуг є штучно завищеною Замовником, у зв'язку з тим, що на момент оголошення даної закупівлі Замовником вже встановлена загальна вартість будівельно-монтажних робіт по об'єкту будівництва за результатом аукціону https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-15-000585-a, що складає 3 949 980 000 грн з ПДВ.
У зв’язку з тим, що Замовник можливо буде посилатися на проєктно-кошторисну документацію в якій на виключно Технічний нагляд може бути передбачено до 1,5% від підсумку відповідних глав зведеного кошторисного розрахунку виконаного згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ми зазначаємо і звертаємо увагу Замовника на наступне:
Одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», є максимальна економія і ефективність. Запорукою ефективного та успішного проведення процедур закупівель є їх оптимальне планування. Важливий етап планування закупівель — визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Так, заниження очікуваної вартості закупівлі може призводити до відсутності інтересу до закупівлі з боку учасників ринку і, як наслідок, неуспішності такої закупівлі. Встановлення ж очікуваної вартості завищеного розміру може нівелювати принцип максимальної економії.
Відповідно до вже визначеної вартості БМР Замовником максимальна вартість послуг нагляду за будівництвом може становити близько 59 249 700,00 гривень з ПДВ.
Вимагаємо від Замовника внесення відповідних змін відповідно до законодавства України і принципів максимальної та одночасно ефективної економії бюджетних коштів. Максимальна вартість даного тендеру може становити близько 59 249 700,00 гривень з ПДВ.
Нагадуємо, що у разі відмови Замовника усунути явно виражену корупційну складову, що стосується завищення вартості предмета закупівлі близько на 33 269 663,93 гривень бюджетних коштів, ми маємо право звернутися з офіційним листом до:
- до самого замовника та органу, до сфери управління якого він належить з обґрунтуваннями завищеної ціни;
- до Державної аудиторської служби, яка відповідно до покладених на неї завдань здійснює контроль за цільовим та ефективним використанням і збереженням державних та комунальних фінансових ресурсів, сприяє їх законному та ефективному використанню та досягненню економії;
- до Департаменту захисту економіки Національної поліції України, основним завданням якого, відповідно до власного Положення є виявлення, запобігання та припинення злочинів у сфері економіки. На виконання зазначеного вище на Департамент покладено функцію вживати заходів щодо захисту бюджетних коштів від злочинних посягань, забезпечення правомірності застосування процедур закупівлі товарів, робіт і послуг, цільове використання бюджетних коштів, а також забезпечення відшкодування завданих злочинами збитків.
Додатково необхідно зазначити, що тендерна документація не містить жодних умов, що мають прив’язку до очікуваної вартості закупівлі, у зв’язку з чим розмір очікуваної вартості не може бути підставою для будь-якої дискримінації учасників.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 пункт 5.8.13 та з урахуванням Зміни №2 від 16.04.2018р. має відповідний текст пункту: «До глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1 –9, графа 7. Якщо замовник будівництва залучає спеціалістів технічного нагляду з покладанням на них окремих функцій замовника будівництва, що обумовлюється договором, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) окремими рядками включаються кошти на утримання служби замовника (як правило, в розмірі до 1,0%) та на здійснення технічного нагляду (як правило, в розмірі до 1,5%). Додатково можуть включатися кошти на надання послуг інженера-консультанта (як правило, в розмірі до 3%) у разі його залучення. Розмір вищезазначених коштів приймається за відповідними розрахунками. По об'єктах будівництва, спорудження яких здійснюється із залученням іно-земних кредитів, наданих під державні гарантії, на стадії складання інвесторської кошторисної документації кошти на покриття витрат з надання послуг інженером-консультантом визначаються за обґрунтовуючими розрахунками в межах ліміту коштів, обчислених з використанням указаного показника, якщо інше не передбачено міжнародними договорами. Витрачання коштів здійснюється на підставі обґрунтовуючих розрахунків виходячи з трудовитрат спеціалістів на виконання ними своїх функцій та вартості одного людино-дня, погодженого із замовником».
У зв’язку зі змістом вищезазначеного пункту ДСТУ випливає, що планові кошти на Технічний нагляд та на Інженера-консультанта повинні чітко визначені в Зведеному кошторисному розрахунку з зазначенням необхідних коштів, що повинні були передбачені Замовником ще на стадії створення Вихідних даних на проектування.
- У випадку передбачень витрат на технічний нагляд та на інженера-консультанта в Зведеному кошторисному розрахунку виникає питання до Замовника: На якій законній підставі Замовник об’єднав дві окремі позиції в один лот даної тендерної закупівлі?
- У випадку відсутності витрат на Інженера-консультанта, окремою позицією в Зведеному кошторисному розрахунку, яка є обов’язковою відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Зміна №2 виникає питання до Замовника: На якій законній підставі Замовник за кошти технічного нагляду, що передбачені Зведеним кошторисним розрахунком додає додаткові обов’язки і зобов’язання учасникам даної тендерної закупівлі шляхом навантаження функціями Інженера-консультанта ?
Незалежно від інформації зазначеної в Зведеному кошторисному розрахунку відповідного об’єкта будівництва даної тендерної закупівлі все одно буде порушення Закону України «Про публічні закупівлі» або ДСТУ Д.1.1-1:2013, тому вимагаємо від Замовника привести тендерну документацію у відповідність до нормативно-правових актів України.
Не погодження Замовника з вищезазначеними чіткими порушеннями в тендерній документації і відхилення даної скарги, найімовірніше призведе до моніторингу Державної аудиторської служби і анулюванням даної тендерної закупівлі Замовником після її висновку.
Очікувана вартість закупівлі сформована на підставі проєктної документації на об’єкт будівництва.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимагаємо звузити коло необхідних кваліфікаційних фахівців, що вимагаються тендерною документацією. Вимагається Замовником:
- сертифікований* інженер-консультант (провідний) - не менше 2 осіб які працюють в штаті учасника;
- сертифікований* інженер-консультант (першої або другої категорії) - не менше 2 осіб;
- сертифікований інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 - не менше 3 осіб які працюють в штаті учасника;
- інженер з якості - сертифікований інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 або вище - не менше 3 осіб;
- сертифікований інженер-геодезист - не менше 3 осіб;
- сертифікований інженер - проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації - не менше 1 особи;
- сертифіковані інженери-проєктувальники, які виконують проєктні роботи за напрямом інженерно-будівельне проєктування в частині забезпечення механічного опору та стійкості - не менше 1 особи з кваліфікаційним сертифікатом СС3 по даному напрямку;
- сертифікований інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно-будівельне проєктування в частині забезпечення життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно-будівельне проєктування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно-будівельне проєктування у частині виконання інженерних вишукувань – не менше 1 особи;
- сертифікований інженер з охорони праці* - не менше 1 особи.
- Учасник повинен підтвердити наявність відповідного(их) сертифікованого(их) виконавця(ів) робіт, що має(ють) право виконувати роботи з обстеження (експерт(и) з технічного обстеження будівель і споруд) шляхом надання у складі пропозиції скан-копії чинного кваліфікаційного(их) сертифікату(ів).
- Обов’язкова наявність у Учасника сертифікованого* фахівця з неруйнівного контролю (метод контролю UT – ультразвуковий), що має право здійснювати контроль перед введенням та у процесі експлуатації, включно із виробництвом - не менше 1 особи.
- Обов’язкова наявність у Учасника сертифікованого** фахівця з неруйнівного контролю (метод контролю VT – візуальний), що має право здійснювати контроль перед введенням та у процесі експлуатації, включно із виробництвом - не менше 1 особи.
- Обов’язкова наявність у Учасника сертифікованого*** інженера з охорони праці у сфері будівництва, що має право претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках - не менше 1 особи.
Загальна кількість фахівців не менше 23 осіб, що мають кваліфікаційні сертифікати переважно за обєктами будівництва СС3 та повинні бути оформлені в штаті Учасника.
На сьогодні ЖОДНОЇ єдиної української компанії, що має профільний досвід виконання аналогічних договорів в аеропортах/аеродромах, зі штатом 23 особи і досить довго знаходиться на ринку інжинірингових послуг ВІДСУТНЯ взагалі.
Підтвердити вищезазначене можна на офіційному сайті https://dabi.gov.ua/ та за даними систем публічних закупівель Prozorro https://prozorro.gov.ua/ і т.д.
На нашу думку це неймовірно звужує коло учасників, а відповідно і конкурентоспроможність. Компанії, які були створені, для прикладу, у 2018-2020 році навіть теоретично не мали змоги отримати досвід з виконання аналогічних договорів в редакції Замовника, оскільки не було достатньо оголошено таких процедур закупівлі, де предметом є технічний нагляд за будівництвом або послуги інженера-консультанта на відповідних об’єктах. А натомість мають позитивний досвід надання послуг на території аеропортів/аеродромів, які є виконані в повному обсязі і здані в експлуатацію.
Ми, як Інжинірингова компанія, яка налічує значну кількість сертифікованих інженерів з технічного нагляду досвід, яких більше 10 років у різних видах будівництва, у тому числі на територіях аеропортів/аеродромів можемо в повному обсязі забезпечити Вам ефективний результат із надання послуг по технічному нагляді відповідного об’єкту будівництва.
Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» один із принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників є добросовісна конкуренція серед учасників та максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Щоб не порушувати вищезазначений Закон України та досягти максимальної ефективності за найкращу отриману тендерну ціну потрібно розділити послуги інженера технічного нагляду та інженера-консультанта в окремі тендерні закупівлі. Оскільки вимоги тендерної документації звужують достатньо велике коло учасників, які могли б взяти участь у відкритих торгах.
Вимагаємо розглянути дане звернення та прийняти раціональне і оптимальне рішення по цільовому використанню бюджетних коштів скасувати дану тендерну закупівлю з подальшим опублікуванням двох окремих тендерних закупівель: послуги інженера технічного нагляду та послуги інженера-консультанта.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Таким чином, встановлені кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником.
Дана закупівля передбачає надання великого обсягу робіт і надати такі послуги може організація, яка має належну кількість кваліфікованих працівників.
Вимогами тендерної документації передбачено перелік мінімально необхідних працівників для виконання робіт за предметом закупівлі, які працюють в штаті учасника:
- сертифікований* інженер-консультант (провідний) - не менше 2 осіб;
- сертифікований інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 - не менше 3 осіб.
Всі інші працівники можуть бути залучені по цивільно-правовим угодам (або іншим договорам включаючи договори з фізичними особами).
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Крім того повідомляємо, що всі роботи передбачені технічним завданням (послуги інженера-консультанта та технічного нагляду) на закупівлю відносяться до ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт, відповідно до якого і оголошена закупівля.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
- сертифікований* інженер-консультант (провідний) - не менше 2 осіб які працюють в штаті учасника;
- сертифікований інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 - не менше 3 осіб які працюють в штаті учасника;
Ми вважаємо вимогу щодо наявності персоналу у штаті учасника дискримінаціною і такою, що обмежує коло потенційних учасників. Відповідно до КЗпП, ЦКУ працівник може працювати або за трудовим, або за цивільно-правовим договором. До підстав винекнення трудових чи цивільних відносин між підприємством і людиною для виконання певних робіт чи надання послуг у вигляді: укладання трудового договору, украденням контракту, і цивільно-правового договору між підприємством і фізичною особою/ фізичною особою-підприємцем.
Оскільки у Законі України "Про публічні закупівлі" не встановленні специфічні вимоги до критерій персоналу, а також не було надано об'єктивних причин залучення вищезазначених спеціалістів тільки у формі штатних працівників, вимагаємо змінити вимогу на:
- сертифікований* інженер-консультант (провідний) - не менше 2 осіб;
- сертифікований інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 - не менше 3 осіб;
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Таким чином, встановлені кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником.
Проєктною документацією «Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» в Дніпропетровській області, Дніпровському районі» передбачено директивний термін будівництва – три роки, що зумовлює необхідність виконання будівельних робіт у три зміни, та вимагає наявність у потенційних виконавців послуг інженера-консультанта та технічного нагляду за будівництвом кваліфікованого персоналу на умовах повної зайнятості. Саме це і послужило причиною встановлення Замовником вимог щодо наявності основних фахівців у штаті Учасника.
Законодавством визначено наступний термін, пов'язаний з діяльністю інженера-консультанта - керівник будівництва (інженер-консультант у будівництві) — фізична особа з кваліфікаційним рівнем, підтвердженим третьою стороною, або юридична особа (інжинірингова компанія, яка має у своєму складі фахівців з кваліфікаційним рівнем, підтвердженим третьою стороною), яка в межах повноважень, делегованих замовником, здійснює керівництво реалізацією проекту, надає замовнику консультації щодо вибору оптимальних шляхів його реалізації, приймає від його імені відповідні рішення або виконує інші функції.
Вимога щодо сертифікованого інженера-консультанта (провідний) - не менше 2 осіб у штаті учасника – визначена Замовником для забезпечення присутності мінімум одного керівника будівництва, яким є інженер-консультант, на Об’єкті будівництва та можливості його заміни у разі відсутності (хвороба, відпустка тощо) фахівцем аналогічної кваліфікації, який бере участь у реалізації проєкту від його початку. Дана вимога визначена Замовником для підтвердження можливості виконання обсягу робіт з надання послуг інженера-консультанта наведеного у Додатку 5 до тендерної документації.
Вимога щодо сертифікованого інженера з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 - не менше 3 осіб які працюють в штаті учасника – визначена Замовником для забезпечення постійної (позмінної) присутності мінімум одного інженера з технічного нагляду відповідної кваліфікації на Об’єкті будівництва. Дана вимога визначена Замовником з метою дотримання п.2 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого Постановою КМУ № 903 від 11 липня 2007 року.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-08-000081 ● 6af8ba6dca3741ba92e15273ef70ffdb
- Статус: завершено ● Дата: 27 липня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2021 11:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2021 № 97
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-03-19-004580-a 19.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-13 08:56:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» в Дніпропетровській області, Дніпровському районі (послуги інженера-консультанта та технічного нагляду) (ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-19-004580-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-14 11:32:38
Про надання пояснень
Державне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів» у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 13.04.2021 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» в Дніпропетровській області, Дніпровському районі (послуги інженера-консультанта та технічного нагляду)» надає пояснення:
Відповідно до статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» під час будівництва об'єкта архітектури здійснюється авторський та технічний нагляд. Обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень.
Постановою КМУ від 11 липня 2007 р. № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об’єкта архітектури» затверджено порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, яким встановлено перелік функцій, осіб які здійснюють технічний нагляд.
Наказом Мінрегіону від 13.04.2020 № 89 «Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві» затверджено примірну форму договору про здійснення технічного нагляду у будівництві та примірну форму договору про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві. Дані форми містять перелік послуг (функцій), що надаються інженером-консультантом. Перелік базових послуг, які надаються інженером-консультантом (суб’єктом господарювання) у разі його залучення клієнтом розміщено у Збірнику офіційних документів і роз’яснень «ЦІНОУТВОРЕННЯ У БУДІВНИЦТВІ» (НВФ «ІНПРОЕКТ», м. Київ, випуск № 12, грудень 2017 р).
Відповідно до зміни № 2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме п.5.8.13 «До глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1 – 9, графа 7. Якщо замовник будівництва залучає спеціалістів технічного нагляду з покладанням на них окремих функцій замовника будівництва, що обумовлюється договором, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) окремими рядками включаються кошти на утримання служби замовника (як правило, в розмірі до 1,0%) та на здійснення технічного нагляду (як правило, в розмірі до 1,5%). Додатково можуть включатися кошти на надання послуг інженера-консультанта (як правило, в розмірі до 3%) у разі його залучення. Розмір вищезазначених коштів приймається за відповідними розрахунками. По об'єктах будівництва, спорудження яких здійснюється із залученням іноземних кредитів, наданих під державні гарантії, на стадії складання інвесторської кошторисної документації кошти на покриття витрат з надання послуг інженером-консультантом визначаються за обґрунтовуючими розрахунками в межах ліміту коштів, обчислених з використанням указано-го показника, якщо інше не передбачено міжнародними договорами. Витрачання коштів здійснюється на підставі обґрунтовуючих розрахунків виходячи з трудовитрат спеціалістів на виконання ними своїх функцій та вартості одного людино-дня, погодженого із замовником».
Також в додатку К (обов’язковий) «Примірна номенклатура Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва» до даного ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 доповнено строками:
45. Кошти на утримання служби Замовника
46. Кошти на здійснення технічного нагляду
47. Кошти на надання послуг інженера-консультанта (у разі його залучення)
Очікувана вартість закупівлі сформована на підставі проєктної документації на об’єкт будівництва.
Для цілей реалізації проєкту «Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» в Дніпропетровській області, Дніпровському районі» Замовником отримано Позитивний експертний звіт №00-0792-20/ПБ від 29.12.2020р., виданий ДП «Укрдержбудекспертиза». В складі проєктної документації, яка отримала позитивний експертний звіт є Зведені кошторисні розрахунки по 4х чергах будівництва, в яких визначено наступне:
Черга будівництва Витрати на службу Замовника із витратами на технічний нагляд, тис.грн. Витрати на послуги інженера-консультанта, тис.грн. Витрати за підсумками глав 1-9, тис.грн.
1 22222,375 8850,963 1 295 248,59
2 35391,866 14095,978 1 780 288,34
3 13991,866 5572,829 953 791,45
4 10699,662 4261,575 514 617,65
Разом, тис.грн. без ПДВ 82305,769 32781,345 4 543 946,03
Очікувана вартість даного тендеру складає 92 519,36393 тис.грн. з ПДВ або 77 099,46994 тис.грн. без ПДВ. Тобто Замовником визначена очікувана вартість яка складається з 32 781,345 тис.грн. без ПДВ на послуги інженера-консультанта та 44 318,12494 тис.грн. без ПДВ на здійснення технічного нагляду. Решту суми по статті «Утримання служби Замовника (включаючи витрати на технічний нагляд)» Замовник залишає за собою. Також додатково зазначаємо, що відсоток від глав 1-9 Зведеного кошторисного розрахунку по статті «Здійснення технічного нагляду» складає 0,98%, а по статті «Здійснення послуг інженера-консультанта» складає 0,72%, що не перевищує допустимі показники відповідно до зміни № 2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Суми, які закладені в Зведений кошторисний розрахунок є лімітом на використання коштів по даних статтях, які Замовник не перевищує. При цьому, відповідно до умов проєкту договору, а саме п.3.5. «Акти приймання-передачі виконаних робіт оформлюються пропорційно сумам виконання договору підряду…», тобто сплата послуг технічного нагляду та інженера-консультанта буде здійснюватися виключно за фактично надані послуги.
Крім того повідомляємо, що всі роботи передбачені технічним завданням (послуги інженера-консультанта та технічного нагляду) на закупівлю відносяться до ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт, відповідно до якого і оголошена закупівля.
Таким чином, на підставі Закону України «Про архітектурну діяльність», Постанови КМУ від 11 липня 2007 р. № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об’єкта архітектури», Наказу Мінрегіону від 13.04.2020 № 89 «Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», позитивного експертного звіту № 00-0792-20/ПБ від 29.12.2020р. (виданий ДП «Укрдержбудекспертиза») було здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Посилання на сторінку власного веб-сайту https://fininpro.com/fininpro_img/PDF/%D0%91%D1%83%D0%B4%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE%20%D0%B0%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%BC%D1%83.pdf»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 квітня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2021 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП |
69 990 000,00
UAH з ПДВ
|
69 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЖІС УКРАЇНА" |
79 999 999,00
UAH з ПДВ
|
79 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ |
92 000 000,00
UAH з ПДВ
|
79 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ІНЖИНІРИНГБУД ЛТД |
90 100 000,00
UAH з ПДВ
|
90 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП #36589234 |
Переможець |
69 990 000,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 12:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2024 12:29
|
ДУ-6 до ДН-30-05-21.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2024 12:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2023 15:36
|
ДУ-5 до ДН-30-05-21.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:44
|
ДУ-3 до ДН-30-05-21.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 16:43
|
ДУ-2 до ДН-30-05-21.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 жовтня 2021 08:19
|
ДУ-1 до ДН-30-05-21.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2021 08:19
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2021 17:23
|
Протокол №36 від 26.04.pdf | укладений |
13 травня 2021 17:22
|
ДН-30-05-21.pdf | укладений |
13 травня 2021 17:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна додатку 1, 6 та доповнення додатком 6.1 та 6.2 |
Номер договору про закупівлю: | ДН-30/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору №ДН-30//058/21 від 13.05.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ДН-30/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 до Договору №ДН-30/05-21 від 13.05.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ДН-30/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 до Договору №ДН-30/05-21 від 13.05.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ДН-30/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ-5 до ДН-30-05-21.pdf |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ДН-30/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ-6 до ДН-30/05-21.pdf |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |