Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки та регенерації картриджів
Очікувана вартість
148 750,00 UAH
UA-2021-03-19-004374-a 62d5d17eac1a43409d76d22cfbe3262b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Лебедєва

+380577059557 vrz1@hk.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Харківській області
Код ЄДРПОУ: 40108599
Вебсайт: http://hk.npu.gov.ua
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Жон Мироносиць, буд. 5
Контактна особа: Світлана Лебедєва
+380577059557
vrz1@hk.npu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2021 18:09
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2021 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2021 19:00
Початок аукціону: 01 квітня 2021 13:07
Очікувана вартість: 148 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 743,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 послуга
Заправка монохромного картриджу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Жон Мироносиць, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
45 послуга
Заправка кольорового картриджу .
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Жон Мироносиць, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
150 послуга
Регенерація монохромного картриджу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Жон Мироносиць, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
22 послуга
Регенерація кольорового картриджу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Жон Мироносиць, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2021 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2021 18:09
Проект договору.docx
19 березня 2021 18:09
Спрощена ГУНП Заправка картр..docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-19-004374-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Єресько Інна Валеріївна, Код ЄДРПОУ:2656008806
Дата подання: 12 квітня 2021 16:24
Вимога про усунення порушень у процесі проведення допорогової закупівлі
Про усунення порушень у процесі проведення допорогової закупівлі
«Послуги з заправки та регенерації картриджів» (ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
№ UA-2021-03-19-004374-a (ідентифікатор: 62d5d17eac1a43409d76d22cfbe3262b)
Вимога скасувати Протокол №40 Відх.Від 08.04.2021 року щодо відхилення моєї пропозиції та діскваліфікувати учасника закупівлі ФОП Компанієць О.Ю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2021 18:43
Розглянувши Вашу вимогу, «Послуги з заправки та регенерації картриджів» (ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) № UA-2021-03-19-004374-a, повідомляю наступне: По першому питанню: згідно Додатку 2 документації спрощеної закупівлі (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) пункту 6 (Лабораторія по заправці і регенерації картриджів повинна знаходиться в місті Харків і мати підтверджуючі документи. Виконавцю забороняється звертатися до субпідрядника, для виконання замовлення), учасник ФОП Єресько І.В. у складі своєї пропозиції надає договір найму приміщення від 04.01.2021 року в пункті 2.2, якого вказано, що «Передача Приміщення в найм оформлюється Актом приймання-передачі, який підписують повноважні представники Сторін і який є невід’ємною частиною цього Договору. Тобто договір надано не в повному обсязі і не підтверджує наявність лабораторії по заправці і регенерації картриджів в місті Харків. По другому питанню: відповідно до підпункту 6.2. пункту 6 документації вимагалася довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник ФОП Компанієць О.Ю. надала довідку у файлі «3 - Кваліфікаційна частина.pdf» Вих. №6 від 26.03.21 – інше документацією не вимагалося. Відповідно до підпункту 6.2. пункту 6 документації вимагалася довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі (з обов’язковим зазначенням обладнання, інструментів, офісу, та складу). Учасник ФОП Компанієць О.Ю. надала довідку у файлі «3 - Кваліфікаційна частина.pdf» Вих. №5 від 26.03.21 – інше документацією не вимагалося.
Номер вимоги: UA-2021-03-19-004374-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Quanta System", Код ЄДРПОУ:31233092
Дата подання: 13 квітня 2021 12:03
Вимога щодо переможця закупівлі
ТОВ «Quanta System» (далі по тексту - Скаржник) приймало участь у процедурі закупівлі (ідентифікатор процедури закупівлі UA-2021-03-19-004374-a) за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (далі - Закупівля). Замовником зазначеної закупівлі є Головне управління Національної поліції в Харківській області
01 квітня 2021 року відбувся електронний аукціон за вказаною Закупівлею. 09 квітня тендерна пропозиція ФОП КОМПАНІЄЦЬ ОЛЕНА ЮРІЇВНА з ціною 99800,00. грн. була визнана переможцем, 5 учасників були дискваліфіковані.
За результатом розгляду та оцінки пропозиції вказаного учасника Замовник визнав її переможцем Закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір, про що свідчить ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір.
Тобто, починаючи з 09 серпня ФОП КОМПАНІЄЦЬ ОЛЕНА ЮРІЇВНА набула статусу переможця Закупівлі.
Згідно з вимогами Додатку 2 до документації, пункт 11. Виконавець зобов'язаний надати Замовнику, на його вимогу, підмінний фонд картриджів, в необхідній кількості для забезпечення безперебійної роботи його структурних підрозділів. На підтвердження цього ФОП КОМПАНІЄЦЬ ОЛЕНА ЮРІЇВНА надає довідку в довільній формі, але в довідці про наявність матеріально-технічної бази не вказано про наявність якогось підмінного фонду зовсім. Крім цього згідно вимог пункту 6. Лабораторія по заправці і регенерації картриджів повинна знаходиться в місті Харків і мати підтверджуючі документи. Виконавцю забороняється звертатися до субпідрядника, для виконання замовлення, де на підтвердження цього ФОП КОМПАНІЄЦЬ ОЛЕНА ЮРІЇВНА надає довідку в довільній формі та договір аренди на приміщення площею 6кв.м., але при цьому ж, в довідці про наявність матеріально-технічної бази вказано різні меблі, комп’ютер, обладнання для заправки картриджів, тонер та ін, що НІЯК НЕ МОЖЕ розміщуватися на данної площі у 6кв м.
Згідно з вимогами Додатку 2 до документації, пункту 4. Заправка та регенерація картриджів здійснюється або оригінальним тонером, або еквівалентом не гірше за оригінал, дрібнозернистої фракції. Регенерація - з використанням оригінальних для даного типу картриджу витратних матеріалів та запчастин, якість яких підтверджується сертифікатом виробника, де на підтвердження ФОП КОМПАНІЄЦЬ ОЛЕНА ЮРІЇВНА надає сертифікати, що видані саме ТОВ «МАККОН», а не ФОП КОМПАНІЄЦЬ ОЛЕНА ЮРІЇВНА , та не надає підтвердження взаємовідносин між ТОВ «МАККОН» та ФОП КОМПАНІЄЦЬ ОЛЕНА ЮРІЇВНА (договір чи авторизаційний лист). Крім цього, сертифікати ISO 9001 та 14001 мають іноземну мову, зміст яких незрозумілий и не має автентичного перекладу.
Згідно вимог пункту 6. Кваліфікаційні критерії до учасників та про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям підпункту 2. Надати довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, де ФОП КОМПАНІЄЦЬ ОЛЕНА ЮРІЇВНА надає довідку, де вказана тільки вона сама, зі стажем роботи 5 місяців, та на підтвердження кваліфікації не надано сертифікатів, ні інших документів. Не вказані інші робітники, а саме кур’єр чи водій (автомобіль вказан у довідці про наявність матеріально-технічної бази), сервіс інженери з підтвердженням досвіду.
Таким чином, дії Замовника свідчать про упереджену оцінку тендерним комітетом Замовника тендерної пропозиції саме ФОП КОМПАНІЄЦЬ ОЛЕНА ЮРІЇВНА, наслідком чого є прийняття неправомірних рішень, які суперечать вимогам Закону.
Такі дії тендерного комітету Замовника свідчать про порушення статей З, 31 статті Закону України «Про публічні закупівлі» та є такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, принципам добросовісної конкуренці.
Враховуючи наведене, та керуючись ст.ст. З, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити перебіг строків, установлених частиною другою статті 32 Закону до прийняття рішення за результатом розгляду цієї скарги.
3. Скасувати рішення тендерного комітету про визначення переможцем у процедурі Закупівлі та про намір укласти договір з ФОП КОМПАНІЄЦЬ ОЛЕНА ЮРІЇВНА
4. Повернутись до кваліфікації інших учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2021 12:03
Проаналізувавши вимогу Учасника ТОВ "Quanta System" - « Послуги з заправки та регенерації картриджів» ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, за ідентифікатором закупівлі - UA-2021-03-19-004374-a, замовник інформує, положення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не містять жодної норми, щодо аналізу одним учасником тендерної пропозиції іншого учасника та не зважаючи на це керівництвом ТОВ "Quanta System" взято на себе таку функцію. Згідно пп7 ст.14 у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Разом з тим, відповідно до пп14 ст.14 Закону України передбачено, у разі якщо учасник, пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою інформацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощенної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через три робочих дні з дня находження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи вимоги Закону Замовник надає відповідь щодо невідповідності Вашої пропозиції вимогам тендерної документації, оскільки при детальному розгляді було встановлено наступне: Ваша пропозиція була відхилена за ненадання в повному обсязі підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до пп 4.4 п4 ( не заповнена учасником калькуляція ( додаток №1) у відповідності до Додатку 4 до документації.

Документи подані скаржником

12 квітня 2021 16:24
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

13 квітня 2021 12:03
123.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2021 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Довгаль Олексій Юрійович" 95 700,00
UAH з ПДВ
41 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВІН СЕРГІЙ БОРИСОВИЧ 89 000,00
UAH з ПДВ
54 070,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ" 99 000,00
UAH з ПДВ
69 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Quanta System" 101 350,00
UAH з ПДВ
87 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Єресько Інна Валеріївна 108 630,00
UAH з ПДВ
99 790,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець КОМПАНІЄЦЬ ОЛЕНА ЮРІЇВНА 148 750,00
UAH з ПДВ
99 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОВАЛЬЧУК НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" 119 980,00
UAH з ПДВ
107 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2021 18:06
Електронний підпис
31 березня 2021 17:27
Проект_договору.pdf
31 березня 2021 17:27
Право_пiдпису.PDF
31 березня 2021 17:27
Лист_погодження.PDF
31 березня 2021 17:27
Лист_згода_на_обробку_2.pdf
31 березня 2021 17:27
Лист_згода_на_обробку.pdf
31 березня 2021 17:27
лист_гарантiя_2.PDF
31 березня 2021 17:27
лист_гарантiя_1.PDF
31 березня 2021 17:27
Лист відгук.pdf
31 березня 2021 17:27
копія сес (тонер).pdf
31 березня 2021 17:27
копія сес ( запчастини).pdf
31 березня 2021 17:27
копія iso 18001.pdf
31 березня 2021 17:27
копія iso 14001.pdf
31 березня 2021 17:27
копія iso 9001.pdf
31 березня 2021 17:27
Заява_учасника.PDF
31 березня 2021 17:27
Довiдка_про_сертифiкацiю.PDF
31 березня 2021 17:27
Гарантiйний_лист0001.PDF
31 березня 2021 17:27
Гарантiйний_лист.PDF
31 березня 2021 17:27
Аналог договір і акт 1.pdf
31 березня 2021 17:27
Iнформацiйна_довiдка.PDF
31 березня 2021 17:27
Iнформ_довiдка.pdf

Публічні документи

31 березня 2021 12:57
Електронний підпис
31 березня 2021 12:57
ОБЩИЙ ФАЙЛ.pdf.p7s
31 березня 2021 12:57
ОБЩИЙ ФАЙЛ.pdf

Публічні документи

31 березня 2021 11:46
Електронний підпис
30 березня 2021 21:47
статут Сучасні копія.pdf
30 березня 2021 21:47
Проект договору146.pdf
30 березня 2021 21:47
Обладнання для послуг143.pdf
30 березня 2021 21:47
не залуч. субпідряду134.pdf
30 березня 2021 21:47
Наявність мат. бази147.pdf
30 березня 2021 21:47
достовірна інформація136.pdf
30 березня 2021 21:47
Гарантійний лист137.pdf
30 березня 2021 21:47
Витяг з ПДВ126.pdf
30 березня 2021 21:47
Витяг з ЄДР125.pdf

Публічні документи

26 березня 2021 12:38
Електронний підпис
26 березня 2021 12:36
Оригинал Статут.pdf.p7s
26 березня 2021 12:36
Витяг ПДВ 05.03.2021.pdf.p7s
26 березня 2021 12:36
3.pdf.p7s
26 березня 2021 12:36
2.pdf.p7s
26 березня 2021 12:36
1.pdf.p7s
26 березня 2021 12:36
Оригинал Статут.pdf
26 березня 2021 12:36
Витяг ПДВ 05.03.2021.pdf
26 березня 2021 12:36
3.pdf
26 березня 2021 12:36
2.pdf
26 березня 2021 12:36
1.pdf

Публічні документи

31 березня 2021 10:39
Електронний підпис
30 березня 2021 16:57
ISO-9001-VM.png
30 березня 2021 16:57
ISO-14001-2-VM.png
30 березня 2021 16:57
ISO-14001-1-VM.png
30 березня 2021 16:57
проект договору.pdf
30 березня 2021 16:57
МОЗ України на тонер PATRON.pdf
30 березня 2021 16:57
інфо про службову особу.pdf
30 березня 2021 16:57
заява учасника.pdf
30 березня 2021 16:57
довідка статут.pdf
30 березня 2021 16:57
довідка санкції.pdf
30 березня 2021 16:57
довідка ПДВ.pdf
30 березня 2021 16:57
відгук.pdf

Публічні документи

31 березня 2021 15:43
Електронний підпис
31 березня 2021 15:32
2 - Технічна частина.pdf
31 березня 2021 15:32
1 - Заява учасника.pdf
31 березня 2021 15:32
4 - Проект договору.pdf
31 березня 2021 15:32
5 - Інші документи.pdf

Публічні документи

30 березня 2021 17:36
Електронний підпис
30 березня 2021 17:35
Довідка ненадання док..pdf
30 березня 2021 17:35
Проект договору.pdf
30 березня 2021 17:35
Інформація про досвід.pdf
30 березня 2021 17:35
Заява учасника.pdf
30 березня 2021 17:35
Договір+акт_досвід.pdf
30 березня 2021 17:35
Дог.оренди.pdf
30 березня 2021 17:35
Довідка санкції.pdf
30 березня 2021 17:35
Довідка регенерація.pdf
30 березня 2021 17:35
Довідка працівники.pdf
30 березня 2021 17:35
Довідка послуги.pdf
30 березня 2021 17:35
Довідка повноваження.pdf
30 березня 2021 17:35
Довідка підміний фонд.pdf
30 березня 2021 17:35
Довідка заправка.pdf
30 березня 2021 17:35
Двідка сервісний центр.pdf
30 березня 2021 17:35
Відгук.jpg
30 березня 2021 17:35
Витяг ЄДР.pdf
30 березня 2021 17:35
Витяг ед.податок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Довгаль Олексій Юрійович"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВІН СЕРГІЙ БОРИСОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "Quanta System"

Фізична особа-підприємець Єресько Інна Валеріївна

ФОП Компанієць Олена Юріївна

ФОП "КОВАЛЬЧУК НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Довгаль Олексій Юрійович"
#3085007675
Відхилено 41 040,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2021 17:28
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВІН СЕРГІЙ БОРИСОВИЧ
#2674700015
Відхилено 54 070,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2021 15:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ"
#39586058
Відхилено 69 500,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2021 19:12
ТОВ "Quanta System"
#31233092
Відхилено 87 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2021 11:46
Фізична особа-підприємець Єресько Інна Валеріївна
#2656008806
Відхилено 99 790,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2021 18:43
Фізична особа-підприємець КОМПАНІЄЦЬ ОЛЕНА ЮРІЇВНА
#2671513267
Переможець 99 800,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2021 15:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2021 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець КОМПАНІЄЦЬ ОЛЕНА ЮРІЇВНА
#2671513267
99 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 14:35
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 10:16
Дог 128 15 04 2021 заправка картр..pdf укладений
15 квітня 2021 12:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 99 800,00
UAH