Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
Код ЄДРПОУ: | 02125243 |
Місцезнаходження: | 69600, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Жуковського,66 |
Контактна особа: |
Гоздек Світлана Анатоліївна +380612287523 tender_znu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2021 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2021 13:01 |
Очікувана вартість: | 4 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування-кошти державного бюджету України | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2021 13:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2021 13:30 |
Додаток 1зі змінами.doc | |
22 березня 2021 13:30 |
Зміни до ТД.doc | |
19 березня 2021 16:08 |
ТД.doc | |
19 березня 2021 16:08 |
План 2 поверху.jpg | |
19 березня 2021 16:08 |
Проект Договору.docx | |
19 березня 2021 16:08 |
Додаток 9.doc | |
19 березня 2021 16:08 |
Додаток 8.doc | |
19 березня 2021 16:08 |
Додаток 7.doc | |
19 березня 2021 16:08 |
Додаток 6.doc | |
19 березня 2021 16:08 |
Додаток 5.doc | |
19 березня 2021 16:08 |
Додаток 4.doc | |
19 березня 2021 16:08 |
Додаток 3.doc | |
19 березня 2021 16:08 |
Додаток 2.doc |
22 березня 2021 13:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 березня 2021 13:30 |
Додаток 1зі змінами.doc
|
|||
22 березня 2021 13:30 |
Зміни до ТД.doc
|
|||
19 березня 2021 16:08 |
ТД.doc
|
|||
19 березня 2021 16:08 |
План 2 поверху.jpg
|
|||
19 березня 2021 16:08 |
Проект Договору.docx
|
|||
19 березня 2021 16:08 |
Додаток 9.doc
|
|||
19 березня 2021 16:08 |
Додаток 8.doc
|
|||
19 березня 2021 16:08 |
Додаток 7.doc
|
|||
19 березня 2021 16:08 |
Додаток 6.doc
|
|||
19 березня 2021 16:08 |
Додаток 5.doc
|
|||
19 березня 2021 16:08 |
Додаток 4.doc
|
|||
19 березня 2021 16:08 |
Додаток 3.doc
|
|||
19 березня 2021 16:08 |
Додаток 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
У даній закупівлі прийняло участь чоти учасника: ТОВ "ПРОМЕКОБУД"; ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ; ТОВ "СВП-2005"; ТОВ "МК "ГРАНД"
Рішенням тендерного комітету Замовника, що оформлене протоколом № 89/21 от 07.04.2021 року пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМЕКОБУД" ЄДРПОУ 43053527 визнано як такою, що відповідає вимогам тендерної документації. та визнання Переможцем даної закупівлі. Повідомляємо, що дане рішення тендерного комітету Замовника є незаконним та таким, що суперечить вимогам тендерної документації та порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі", з огляду на наступне:
1. Тендерної документації Розділ 5 Оцінка тендерних пропозицій п.1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної документації із зазначенням питомої ваги критерію встановлено: «Учасник заповнюючи форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно Додатку 1 до тендерної документації, має зазначити, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ.» Ця вимога не була виконана ТОВ "ПРОМЕКОБУД"
2 У тендорной документації значится: Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Якщо пропозиція учасника містить неповний перелік, неповні обсяги робіт та матеріальні ресурси, або договірна(-і) ціна(- и) не надана(-і) в електронному вигляді, що складені у програмному комплексі АВК 5, файл - bsdu, WORD, така пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації про закупівлю та відхиляється замовником.»
В складі пропозиції ТОВ "ПРОМЕКОБУД" ці докумнти відсутні.
3. У тендорной документації значится: Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції :«Документи, які підтверджують відповідність розрахунків ціни пропозиції згідно з обсягами цієї закупівлі повинні бути підписані організацією учасником та підписом і печаткою сертифікованого інженера-проектувальника (який знаходиться у трудових відносинах з учасником, що також підтвердити документально у складі своєї пропозиції).»
Ця вимога не була виконана ТОВ "ПРОМЕКОБУД"
4. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції потрібно надати: «Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки». ТОВ "ПРОМЕКОБУД" не виконав дану вимогу
5. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції потрібно надати: «Наявність у учасника спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці. Інформація про кваліфікацію спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці, підтверджується учасником додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці не раніше як за три роки до кінцевого терміну подання пропозицій.» ТОВ "ПРОМЕКОБУД" не надав (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці не раніше як за три роки до кінцевого терміну подання пропозицій.
6. Розділом 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю п.2 Строк укладання договору значится «учасник має надати в тендерній пропозиції окрему довідку про необхідність/відсутність необхідності нарахування податку на додану вартість до ціни пропозиції учасника яка буде визначена за результатом аукціону.» В пропозиції ТОВ "ПРОМЕКОБУД" данна довідка відсутня.
7. Розділом 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю п.2 Строк укладання договору значится «Для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю.» В складі пропозиції ТОВ "ПРОМЕКОБУД" відсутня довідка про особу, яку уповноважено підписувати договір.
8. Розділом 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону «Інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону учасник подає в довільній формі. Замовник не вимагає від Учасника документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а також інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.»
Пропозиція ТОВ "ПРОМЕКОБУД" не містить довідок про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону
9.Такаж в тендерної документації значиться: , що « У випадку якщо в змісті цієї тендерної документації вимагається надання копії документа, копія такого документу перед скануванням має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою* учасника» ця вимога не була дотримана ТОВ "ПРОМЕКОБУД" в складі пропозиції є Сертифікат інженера проектувальника , фін звітність за 2020 рік та паспорт Алавідзе М.Є які не були завірена підписом уповноваженої особи та печаткою
Така пропозиція НЕ ВІДПОВІДАЄ умовам тендерної документації та повинна бути відхилена
З урахування вищевикладеного, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Скасувати рішення тендерного комітету № 89/21 от 07.04.2021 року про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМЕКОБУД" ЄДРПОУ 43053527 процедури торгів згідно предмету закупівлі та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Якщо дана вимога не буде виконана, учасник буде змушений звернутися до судових органів, а також поставити питання про притягнення до відповідальності тендерного комітету Замовника за пряме порушення норм українського законодавства та спотворення спрощених торгів.
04 квітня 2021 року
Директор ТОВ «СВП-2005» В.В.Сокол
У даній закупівлі прийняло участь чотири учасника: ТОВ «ПРОМЕКОБУД»; ТОВ «СК СТРОЙІНВЕСТ»; ТОВ «СВП-2005»; ТОВ «МК «ГРАНД»
Рішенням тендерного комітету Замовника, що оформлене протоколом № 95/21 от 15.04.2021 року пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» ЄДРПОУ 39086059 визнано як такою, що відповідає вимогам тендерної документації. та визнання Переможцем даної закупівлі. Повідомляємо, що дане рішення тендерного комітету Замовника є незаконним та таким, що суперечить вимогам тендерної документації та порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі", з огляду на наступне:
1. В Додатку №6 до тендерної документації «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» значиться : «** Учасник надає інформацію про посадових осіб, які відносяться до керівного складу та мають право на укладання договору про закупівлю з доданням підтверджуючих документів або їх копій (документів, що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю), а також інші службові (посадові) особи Учасника, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі»
Учасник ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» зазначив в Довідці ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА №85-1 від 02.04.2021р. п.9 Дані про посадових осіб Учасника: Директора з капітального будівництва Сук Віталій Володимирович, як іншу службову (посадова) особу Учасника яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. Зважаючи на це Учасник ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» не надав на директора з капітального будівництва Сук Віталій Володимирович підтверджуючи документи або їх копії.
Така пропозиція НЕ ВІДПОВІДАЄ умовам тендерної документації та повинна бути відхилена
З урахування вищевикладеного, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Скасувати рішення тендерного комітету № 95/21 от 15.04.2021 року про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» ЄДРПОУ 39086059 процедури торгів згідно предмету закупівлі та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Якщо дана вимога не буде виконана, учасник буде змушений звернутися до судових органів, а також поставити питання про притягнення до відповідальності тендерного комітету Замовника за пряме порушення норм українського законодавства та спотворення спрощених торгів.
15 квітня 2021 року
Директор ТОВ «СВП-2005» В.В.Сокол
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
В п.9 Додатку №6 до Тендерної документації (Відомості про учасника) зазначено:
«9. Дані про посадових осіб Учасника**:
** Учасник надає інформацію про посадових осіб, які відносяться до керівного складу та мають право на укладання договору про закупівлю з доданням підтверджуючих документів або їх копій (документів, що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю), а також інші службові (посадові) особи Учасника, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі».
Таким чином, надання підтверджуючих документів, або їх копій (документів, що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю) вимагається замовником лише для посадових осіб учасника які мають право на укладення договору про закупівлю, зазначених у п.1 таблиці п.9 Додатку №6.
Учасник надав всі необхідні документи, що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю на посадову особу учасника зазначену в п.1 таблиці - Кравченко Ю.О.
Для інших службових (посадових) осіб Учасника, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, зазначених у п.2 таблиці, надання підтверджуючих документів, або їх копій не вимагається.
Враховуючи викладене, пропозиція учасника ТОВ «СК «Стройінвест» відповідає вимогам тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-14-000066 ● ef2fd9f94c5f478bab6d9a838f484c1e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2021 16:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.07.2021 № 303
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 13.07.2021 № 303
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-03-19-003942-a 19.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Запорізькиим національним університетом подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до Запорізького окружного адміністративного суду від 04.08.2021 року. |
Дата публікації: | 05 серпня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 280/6840/21 |
Дата відкриття провадження: | 09 серпня 2021 |
Документи:
10 серпня 2021 13:39
|
Електронний підпис |
10 серпня 2021 13:39
|
Електронний підпис |
05 серпня 2021 14:34
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2021 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМЕКОБУД" |
3 744 715,51
UAH з ПДВ
|
3 645 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ |
4 619 736,52
UAH з ПДВ
|
3 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СВП-2005" |
4 362 362,46
UAH з ПДВ
|
4 249 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МК "ГРАНД" |
4 566 716,10
UAH з ПДВ
|
4 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМЕКОБУД" #43053527 |
Рішення скасоване |
3 645 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2021 19:04
|
ТОВ "ПРОМЕКОБУД" #43053527 |
Відхилено |
3 645 000,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2021 17:01
|
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ #39086059 |
Переможець |
3 650 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2024 11:46
|
Додаткова угода №7.pdf | укладений |
01 березня 2024 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2023 13:00
|
Додаткова угода №6.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2023 12:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 15:51
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 15:31
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 11:44
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 12:06
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2021 13:28
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2021 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2021 10:45
|
Договір.pdf | укладений |
29 квітня 2021 10:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відсутність дозволу від Державної архітектурно-будівельної інспекції України на виконання будівельних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 273/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відсутність дозволу від Державної інспекції архітектури та містобудування України на виконання будівельних робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 273/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зменшенням кошторисних призначень ціна договору на 2021 рік становить - 0 грн. 00 коп., а на 2022 рік згідно з Календарним графіком. |
Номер договору про закупівлю: | 273/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відсутність дозволу від Державної інспекції архітектури та містобудування України на виконання будівельних робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 273/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зменшенням кошторисних призначень ціна договору на 2021 рік становить - 0 грн. 00 коп., на 2022 рік -0 грн. 00 коп., а на 2023 рік згідно з Календарним графіком. |
Номер договору про закупівлю: | 273/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зменшенням кошторисних призначень ціна договору на 2021 рік становить - 0 грн. 00 коп., на 2022 рік -0 грн. 00 коп.,на 2023 рік -0 грн. 00 коп., а на 2024 рік згідно з Календарним графіком. |
Номер договору про закупівлю: | 273/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |