Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Consumables
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП ЛОР "Львівський обласний клінічний перинатальний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 20761103 |
Місцезнаходження: | 79032, Україна , Львівська область обл., місто Львів, вул. Джорджа Вашингтона, 6 |
Контактна особа: |
Филипець Євген Юрійович +380322404045 tenderpercentr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Lviv Regional Clinical Perinatal Center |
National ID: | 20761103 |
Contact point: |
+380322404045 tenderpercentr@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2021 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2021 15:58 |
Очікувана вартість: | 5 920 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 19 березня 2021 15:58 |
Enquiries until: | 09 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 квітня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 5 920 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 29 600 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату товару на підставі виставленого рахунку та накладної на умовах відстрочки платежу на термін не менше 30 календарних днів з моменту поставки товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2021 11:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2021 11:00 |
рішення про внесення змін.docx | |
05 квітня 2021 11:00 |
Технічна специфікація.docx | |
05 квітня 2021 11:00 |
Тендерна_документацiя.doc | |
19 березня 2021 15:59 |
Проект договору.docx |
05 квітня 2021 11:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 квітня 2021 11:00 |
рішення про внесення змін.docx
|
|||
05 квітня 2021 11:00 |
Технічна специфікація.docx
|
|||
05 квітня 2021 11:00 |
Тендерна_документацiя.doc
|
|||
19 березня 2021 15:59 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-26-000025 ● 06b49ae8b3004aa5810662b450ade212
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2021 15:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
26.08.2021 № 522
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.08.2021 № 522
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-03-19-003899-a 19.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-26 15:59:07
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Розхідний матеріал» (ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали), (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-19-003899-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-30 09:43:15
пояснення на запит
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/ua/unifie-register-search) КНП ЛОР "Львівський обласний клінічний перинатальний центр" є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на КНП ЛОР "Львівський обласний клінічний перинатальний центр".
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-08-26 16:54:55
Пояснення з власної ініціативи
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/ua/unifie-register-search) КНП ЛОР "Львівський обласний клінічний перинатальний центр" є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на КНП ЛОР "Львівський обласний клінічний перинатальний центр".
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КНП ЛОР "Львівський обласний клінічний перинатальний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 20761103 |
Місцезнаходження: | 79032, Україна, Львівська область обл., місто Львів, вул. Джорджа Вашингтона, 6 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ БРАЙТ МЕДІКАЛ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2021 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ |
5 901 476,58
UAH з ПДВ
|
5 838 901,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БРАЙТ МЕДІКАЛ |
5 886 284,70
UAH з ПДВ
|
5 849 284,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ #41493759 |
Переможець |
5 838 901,58
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2022 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2022 15:20
|
Веста Медікел дод.уг.4.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2022 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 19:33
|
Веста 150 3.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2022 19:31
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 19:35
|
Веста 2.pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 19:34
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 19:27
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 17:52
|
Веста 150.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 17:51
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 14:57
|
підписаний договір | укладений |
11 травня 2021 13:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік (20% угода) |
Номер договору про закупівлю: | 150 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 150 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджене зменшення суми закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 150 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення сума договору що не перевищує 20% суми договору, зменшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 150 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 150 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |