Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб (15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)
Очікувана вартість
55 600,00 UAH
UA-2021-03-19-003803-a 64c777bea17b44df8384c4b2d43f341c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Козярук

+380986559249 tenderbcroddom@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК"
Код ЄДРПОУ: 01994617
Місцезнаходження: 09113, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, вул. Семашко, 7
Контактна особа: Наталія Козярук
+380986559249
tenderbcroddom@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2021 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2021 12:00
Очікувана вартість: 55 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 278,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2196 штуки
Хліб пшеничний традиційний з борошна пшеничного 1 г. подовий 0,650 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09119, Україна, Київська область, Біла Церка, Семашко,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
990 штуки
Хліб український столичний подовий 0,950 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09119, Україна, Київська область, Біла Церка, Семашко,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець, як бюджетна установа, розрахунки за отриманий від Постачальника Товар, виконує на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем на свій рахунок коштів бюджетного призначення, на фінансування даної закупівлі. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2021 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2021 15:51
оголошення Хліб.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВХЛІБ" 54 585,36
UAH з ПДВ
54 585,36
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВХЛІБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВХЛІБ"
#37175817
Переможець 54 585,36
UAH з ПДВ
02 квітня 2021 13:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2021 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВХЛІБ"
#37175817
54 585,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2022 12:27
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2022 09:50
ДУ Київхліб 20%.PDF зміни до договору
26 січня 2022 09:49
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 11:32
ДУ №2 КИЇВХЛІБ 20%.PDF зміни до договору
04 січня 2022 11:31
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 11:28
ДУ №1 КИЇВХЛІБ.PDF зміни до договору
04 січня 2022 11:25
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 15:24
ТОВ КИЇВХЛІБ_20210412_0001.pdf укладений
12 квітня 2021 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору на 14 281,56 грн
Номер договору про закупівлю: 2118
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору в обсязі не більше ніж 20%
Номер договору про закупівлю: 2118
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення суми договору в обсязі не більше 20%
Номер договору про закупівлю: 2118
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 40 303,80
UAH (в тому числі ПДВ 6 717,30 UAH)