Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 40109126 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вул. Свято-Миколаївська, 60 |
Контактна особа: |
Соколова Лілія Сергіївна +380675636499 tender40109126@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2021 12:10 |
Оскарження наміру укласти договір: | 25 березня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 1 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
19 березня 2021 12:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-01-000002 ● 89652217852f46dcbf54d96503594665
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2021 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.07.2021 Одеса № 348
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.06.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.07.2021 № 348
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
7 UA-2021-03-19-003759-c 19.03.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-07 16:08:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення, інформації та документів із наступних питань:
1. Як Замовник може пояснити, що Замовником за результатами застосування переговорної процедури закупівлі укладено договір про поставку палива від 26.03.2021 № 0913 з Приватним підприємством «НАФТАТРАНССЕРВІС» на загальну суму 3 066 600,00 грн з ПДВ у той час, коли відповідно до повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі узгоджена ціна пропозиції учасника переговорної процедури закупівлі становить 3 067 000,00 грн з ПДВ?
2. Як Замовник може пояснити укладання додаткових угод від 30.03.2021 № 1, від 06.04.2021 № 2, від 15.04.2021 № 3, від 14.05.2021 № 4 та від 10.06.2021 № 5 до договору про закупівлю від 26.03.2021 № 0913 лише в частині зміни ціни за одиницю товару без зміни кількості (обсягів) товару та/або суми, визначеної в договорі про закупівлю?
3. Надати інформацію та документи, які підтверджують коливання ціни товару на ринку та/або зміни курсу іноземної валюти та були підставою для укладання додаткових угод від 30.03.2021 № 1, від 06.04.2021 № 2, від 15.04.2021 № 3, від 14.05.2021 № 4 та від 10.06.2021 № 5 до договору про закупівлю від 26.03.2021 № 0913.
4. Надати інформацію (у вигляді реєстру) станом на 01.07.2021 щодо стану виконання договору про закупівлю від 26.03.2021 № 0913 із зазначенням реквізитів первинних документів (накладні, рахунки, платіжні доручення), кількості (обсягів) поставки товару, сум оплати, дат оплати, залишку кількості (обсягів) поставки товару.
5. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-09 12:31:20
Пояснення
Криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніпропетровській області (далі Криворізький МВ УПО) щодо закупівлі UA-2021-03-19-003759-c пояснює наступне:
1. Згідно Протоколу переговорів щодо проведення переговорної процедури закупівлі бензину А-95, бензину А-92 та палива дизельного №1 від 19.03.2021р. директор ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» погодився надати необхідний товар у кількості бензин А-95 -60 000л., бензин А-92 – 50 000л., палива дизельного – 15 000л. на загальну суму, зазначену в оголошенні 3 067 000,00грн (три мільйони шістдесят сім тисяч гривень) з ПДВ. При укладанні договору, ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» запропонував зменшити загальну суму договору, яка складає 3 066 600,00грн. (три мільйони шістдесят шість тисяч шістсот гривень) з ПДВ не змінюючи необхідну кількість паливно-мастильних матеріалів. п.5 ч.5 ст.41. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) надає можливість погодження ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів). Переговори, в першу чергу, проводили з постачальником, з яким був укладений аналогічний договір в попередньому році та який зарекомендував себе як надійний поставщик.
2. Згідно п.2 ч.5 ст.41 Закону дозволяється збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшення ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Зміна кількості (обсягів) товару та /або суми, визначеної в договорі не передбачено ч.5 ст.41 Закону в разі збільшення загальної суми договору про закупівлю, враховуючи, що ціна на пальне збільшувалась. При формуванні очікуваної вартості предмета закупівлі було враховано курсові та сезонні коливання ціни.
3. Додаткові угоди до договору № 0913 від 26.03.2021р. були укладені на підставі повідомлення ПП «НАФТАТРАНССЕРВІ» та даних офіційного сайту Мінфін (https://index.minfin.com.ua) щодо зміни ціни на ринку та індексу споживчих цін .
4. Надаємо інформацію щодо стану виконання договору про закупівлю від 26.03.2021р. № 0913 у вигляді реєстру із зазначенням реквізитів первинних документів (видаткові накладні, рахунки), кількості (обсягів) поставки товару, сум оплати, дат оплати, залишку кількості (обсягів) поставки товару на одному аркуші.
5. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очікувану вартість було визначено з урахуванням кількості та виду двигунів транспортних засобів, власних попередніх закупівель ідентичного товару з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки України від 18.02.2020 № 275. Техніко-економічне обґрунтування щодо даної закупівлі підпадає під дію наказу Національної поліції України від 12.10.2018 № 945 так як містить в собі кількісний склад автотранспорту, маршрути чергування, маршрути евакуації, інформацію про мобілізаційні навчання та тренування, відомості про місця проживання працівників, що дають змогу ідентифікувати особу та чисельність працівників.
Згідно підпунктом 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2017р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами та доповненнями, рекомендовано органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Звертаємо увагу, що Криворізький МВ УПО здійснює фінансово-господарську діяльність на засадах госпрозрахунку та самофінансування, що визначено в п.12 Положення про Криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніпропетровській області та не є розпорядниками чи одержувачами бюджетних коштів, а утримується виключно за рахунок власного бюджету.
Підпунктом 9 пункту 5 Положення про Національну поліцію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015р. № 877 передбачено «фінансується за рахунок коштів Державного бюджету України (за винятком діяльності поліції охорони, яка утримується за рахунок коштів від надання послуг з охорони, які здійснюються на договірних засадах, крім виплат державою компенсації частини лізингових платежів у разі забезпечення поліцейського житлом на умовах фінансового лізингу, а також гарантованої з боку держави одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) чи втрати працездатності поліцейського або колишнього працівника міліції, що здійснюються за рахунок коштів, передбачених державним бюджетом для Національної поліції), інших джерел, не заборонених законом, а також забезпечує ефективне і цільове їх використання».
Криворізький МВ УПО не має власного сайту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-13 16:50:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення, інформації та документів із наступних питань.
1. З урахуванням отриманих 09.07.2021 від Замовника через електронну систему закупівель пояснень та документів додатково необхідно надати пояснення, інформацію та документи, що підтверджують коливання ціни товару на ринку за предметом закупівлі, які стали підставою для укладання додаткових угод від 30.03.2021 № 1 та від 14.05.2021 № 4 до договору про поставку палива від 26.03.2021 № 0913, зокрема, довідки Криворізького представництва Дніпропетровської торгово-промислової палати, які є додатками до листів Приватного підприємства «НАФТАТРАНССЕРВІС» від 30.03.2021 № 3003/01 та від 14.05.2021 № 1405/01, та/або інші документи на підтвердження такого коливання.
2. Як Замовник може пояснити той факт, що згідно з наданим 09.07.2021 Замовником через електронну систему закупівель реєстру стану виконання договору про закупівлю від 26.03.2021 № 0913 з Приватним підприємством «НАФТАТРАНССЕРВІС» станом на 01.07.2021, з урахуванням зазначених у реєстрі залишків обсягів до поставки та сум до сплати, шляхом ділення залишків сум до сплати на залишки обсягів до поставки ціни за одиницю товару встановились на рівні: Бензин А-95 – 24,11 грн (1 082 710,00/44900), Бензин А-92 – 23,25 грн (869 400,00/37400), Дизельне паливо – 24,38 грн (303 508,00/12450), але при цьому остання узгоджена ціна за одиницю товару відповідно до додаткових угод від 14.05.2021 № 4 та від 10.06.2021 № 5 становить: Бензин А-95 – 27,40 грн, Бензин А-92 – 26,40 грн, Дизельне паливо – 26,90 грн?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-14 15:14:19
Пояснення
Поясненя на запит від 13.07.2021
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-16 14:42:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення, інформації та документів із наступних питань.
1. Враховуючи факт оприлюднення 16.07.2021 Замовником повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 26.03.2021 № 0913 згідно з додатковою угодою від 15.07.2021 № 6 необхідно надати пояснення, інформацію та документи, що підтверджують коливання ціни товару на ринку за предметом закупівлі та які стали підставою для укладання зазначеної додаткової угоди від 15.07.2021 № 6 до договору про закупівлю від 26.03.2021 № 0913.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-16 16:13:14
Пояснення
Пояснення на запит від 16.07.2021
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-07-28 14:53:57
Роз'яснення щодо висновку
Заперечення до висновку
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (на порушення частини четвертої статті 41 Закону Замовником за результатами застосування переговорної процедури закупівлі укладено договір про закупівлю, умови якого відрізняються від змісту узгодженої ціни пропозиції учасника.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "НАФТАТРАНССЕРВІС" #30442560 |
Переможець |
3 067 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 12:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2022 12:34
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 16:01
|
Додаткова угода 14.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2022 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 15:54
|
Додаткова угода 13.pdf | зміни до договору |
28 січня 2022 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 16:09
|
Додаткова угода 12 від 17.01.2022.pdf | зміни до договору |
17 січня 2022 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 14:28
|
Додаткова угода.jpg | зміни до договору |
31 грудня 2021 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2021 10:48
|
Додаткова угода 10.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 12:45
|
Додаткова угода 9 від 22.11.2021.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2021 12:42
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 15:33
|
Додаткова угода 8.jpg | зміни до договору |
18 жовтня 2021 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2021 12:47
|
Додаткова угода 7 від 19.08.2021.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2021 12:46
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2021 12:27
|
Додаткова угода 6 від 15.07.2021.pdf | зміни до договору |
16 липня 2021 12:20
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2021 12:18
|
Додаткова угода 5 від 10.06.2021.pdf | зміни до договору |
14 червня 2021 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2021 14:29
|
Додаткова угода 4 від 14.05.2021.pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 14:49
|
Додаткова угода 3 до договору 0913.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2021 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2021 11:51
|
Додаткова угода 2 від 06.04.2021.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2021 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 12:16
|
Додаткова угода 1 до договору 0913.pdf | зміни до договору |
31 березня 2021 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 16:52
|
Договір | укладений |
29 березня 2021 16:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 0913 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни на товар |
Номер договору про закупівлю: | 0913 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 0913 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 0913 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 0913 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 0913 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 0913 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 0913 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 0913 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 0913 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору на період, достатній для проведення закупівлі на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 0913 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 0913 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 0913 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 0913 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |