Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір та офісне приладдя
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2021-03-19-003757-c ● 74af5ba3fc81444d9e9a68be5969c305
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Диканської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 04383133 |
Вебсайт: | https://dykanka-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 38500, Україна , Полтавська обл., смт Диканька, вул. Незалежності, 133 |
Контактна особа: |
Левченко Вадим Анатолійович +380535192601 vadlev76@meta.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2021 11:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2021 12:02 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2021 12:02 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2021 15:20 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Біндер 32мм 12шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
Біндер 41мм 12шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Біндер 51мм 12шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Гумка овал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Діркопробивач металевий 40арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 шт
Кнопки-цвяшки 50шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Стрічка корегуюча 5мм х 6м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Лоток вертикальний 4 відділення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Набір текстових маркерів 4шт. 1-5мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Ніж канцелярський 18мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Олівець графітовий з гумкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 шт
Папір А4 80г/м2 500арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
Папір А3 80г/м2 500арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Папка пластикова на 2 кільця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Папка-конверт на кнопці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 шт
Папка-реєстратор А4 7см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Папка-реєстратор А4 5см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 шт
Ручка кулькова синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Ручка кулькова чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Ручка кулькова червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Ручка 10КМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 шт
Стержень до ручки синій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Стержень до ручки чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Стержень до ручки червоний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Коректор-ручка 10мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Скоби №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Скоби №24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Скотч 18мм х 30м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Скотч 48х100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Скріпки 50мм 100шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Скріпки кольорові 28мм 100 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Степлер №10 20арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Степлер 30арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Стикери пластикові 45х12мм 5х25шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Стикери паперові 45х15мм 5х30шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Точилка з контейнером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Файл А4 40мк 100шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Фарба штемпельна 28мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Папка швидкозшивач з притискною планкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Лінійка пластмасова 30см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38500, Україна, Полтавська область, смт. Диканька, вул. Незалежності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2021 12:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2021 11:58 |
оголошення.doc | |
19 березня 2021 11:58 |
Додатки_1-5.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-19-003757-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Хрипко Яна Всеволодівна, Код ЄДРПОУ:3287320861
Дата подання: 06 квітня 2021 07:41
Дискваліфікація переможця
Замовнику процедури закупівлі була надана ОФІЦІЙНА інформація з Витягу ЄДР юридичних та фізичних осіб наступного змісту --Відомості, отримані в порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром
юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та інформаційними
системами державних органів:
04.04.2018, ДЕРЖАВНА СЛУЖБА СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ, 37507880
03.04.2018, 160118069715, ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ПОЛТАВСЬКІЙ
ОБЛАСТІ, ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ У М. ПОЛТАВІ, 44057192, (дані
про взяття на облік як платника податків)
03.04.2018, 10000001154330, ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ПОЛТАВСЬКІЙ
ОБЛАСТІ, ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ У М. ПОЛТАВІ, 44057192, (дані
про взяття на облік як платника єдиного внеску)
Дані про хронологію реєстраційних дій:
Державна реєстрація фізичної особи підприємцем, 03.04.2018 16:04
Замовник не звертає свою увагу на дану інформацію. Витяг з ЄДР не є для Замовника документом який дає підтверждення оподаткування Учасника,
Замовнику була надана довідка в довільный формі в наданням інформації про аналогічний договір.(процедура завершена , вся інформація оприлюднена,присутня в системы ПРОЗОРО) За висловом АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР надається інформація про предмет закупівлі ОФІСНЕ УСТАТКУВАННЯ ТА ПРИЛАДДЯ РІЗНЕ а не інші товари Замовник не звертає увагу ні одне джерело інформації ПРОЗОРО .
Вважаємо не справедливе рішення Замовника процедури закупівлі,
Розгорнути
Згорнути
юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та інформаційними
системами державних органів:
04.04.2018, ДЕРЖАВНА СЛУЖБА СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ, 37507880
03.04.2018, 160118069715, ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ПОЛТАВСЬКІЙ
ОБЛАСТІ, ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ У М. ПОЛТАВІ, 44057192, (дані
про взяття на облік як платника податків)
03.04.2018, 10000001154330, ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ПОЛТАВСЬКІЙ
ОБЛАСТІ, ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ У М. ПОЛТАВІ, 44057192, (дані
про взяття на облік як платника єдиного внеску)
Дані про хронологію реєстраційних дій:
Державна реєстрація фізичної особи підприємцем, 03.04.2018 16:04
Замовник не звертає свою увагу на дану інформацію. Витяг з ЄДР не є для Замовника документом який дає підтверждення оподаткування Учасника,
Замовнику була надана довідка в довільный формі в наданням інформації про аналогічний договір.(процедура завершена , вся інформація оприлюднена,присутня в системы ПРОЗОРО) За висловом АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР надається інформація про предмет закупівлі ОФІСНЕ УСТАТКУВАННЯ ТА ПРИЛАДДЯ РІЗНЕ а не інші товари Замовник не звертає увагу ні одне джерело інформації ПРОЗОРО .
Вважаємо не справедливе рішення Замовника процедури закупівлі,
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 квітня 2021 10:46
Відповідно до п. 8 «Переліку документів, які надаються Учасником у складі пропозиції для підтвердження її відповідності умовам, визначеним в оголошенні», що міститься в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі паперу та офісного приладдя (Додаток № 1), учасник повинен надати інформацію у довільній формі про форму оподаткування учасника з наданням підтвердження у вигляді копії документа, виданого відповідним уповноваженим органом державної влади.
ФОП Хрипко Я.В. у складі своєї пропозиції вказані документи не були надані. Витяг з ЄДРЮОФОП, який було надано у складі пропозиції ФОП Хрипко Я.В., не містить інформації про форму (систему) її оподаткування.
Відповідно до абз. 3 п. 5 «Переліку документів, які надаються Учасником у складі пропозиції для підтвердження її відповідності умовам, визначеним в оголошенні», що міститься в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі паперу та офісного приладдя (Додаток № 1), у довідці (щодо виконання аналогічних договорів про закупівлю) повинно бути зазначено, зокрема, предмет такого договору.
ФОП Хрипко Я.В. у складі своєї пропозиції надано Довідку про виконання аналогічних договорів (вих. № 74 від 31.03.2021 року) щодо укладеного Учасником 13.10.2020 року договору № 344 з КУ «Центр обслуговування закладів освіти Павлоградської МР», яка не містить зазначеної інформації.
Відповідно до абз. 3 Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі паперу та офісного приладдя Замовник відхиляє пропозицію Учасника, що не надав будь-яких з перелічених вище документів (зазначених у «Переліку документів, які надаються Учасником у складі пропозиції для підтвердження її відповідності умовам, визначеним в оголошенні» Додатку № 1 до оголошення) або ці документи містять недостовірну інформацію, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи викладене, пропозиція ФОП Хрипко Я.В. по спрощеній закупівлі паперу та офісного приладдя відхилена правомірно, тому протокольне рішення уповноваженої особи виконавчого комітету Диканської селищної ради, відповідальної за організацію та проведення публічних закупівель, від 05.04.2021 року № 51 переглядатися не буде.
ФОП Хрипко Я.В. у складі своєї пропозиції вказані документи не були надані. Витяг з ЄДРЮОФОП, який було надано у складі пропозиції ФОП Хрипко Я.В., не містить інформації про форму (систему) її оподаткування.
Відповідно до абз. 3 п. 5 «Переліку документів, які надаються Учасником у складі пропозиції для підтвердження її відповідності умовам, визначеним в оголошенні», що міститься в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі паперу та офісного приладдя (Додаток № 1), у довідці (щодо виконання аналогічних договорів про закупівлю) повинно бути зазначено, зокрема, предмет такого договору.
ФОП Хрипко Я.В. у складі своєї пропозиції надано Довідку про виконання аналогічних договорів (вих. № 74 від 31.03.2021 року) щодо укладеного Учасником 13.10.2020 року договору № 344 з КУ «Центр обслуговування закладів освіти Павлоградської МР», яка не містить зазначеної інформації.
Відповідно до абз. 3 Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі паперу та офісного приладдя Замовник відхиляє пропозицію Учасника, що не надав будь-яких з перелічених вище документів (зазначених у «Переліку документів, які надаються Учасником у складі пропозиції для підтвердження її відповідності умовам, визначеним в оголошенні» Додатку № 1 до оголошення) або ці документи містять недостовірну інформацію, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи викладене, пропозиція ФОП Хрипко Я.В. по спрощеній закупівлі паперу та офісного приладдя відхилена правомірно, тому протокольне рішення уповноваженої особи виконавчого комітету Диканської селищної ради, відповідальної за організацію та проведення публічних закупівель, від 05.04.2021 року № 51 переглядатися не буде.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2021 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Хрипко Яна Всеволодівна |
90 384,00
UAH з ПДВ
|
85 460,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" |
87 260,28
UAH з ПДВ
|
86 260,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альва 2017" |
90 330,00
UAH з ПДВ
|
87 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
94 771,44
UAH з ПДВ
|
94 771,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Хрипко Яна Всеволодівна #3287320861 |
Відхилено |
85 460,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 17:14
|
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" #24389020 |
Відхилено |
86 260,26
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 10:35
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альва 2017" #41756217 |
Переможець |
87 200,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 09:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2021 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 15:16
|
дод_угода_1.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2021 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 13:50
|
Договір про закупівлю | укладений |
16 квітня 2021 13:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Викладено пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1. Вартість цього Договору становить 84320 (вісімдесят чотири тисячі триста двадцять) грн. 00 коп., у т.ч. ПДВ: 14053 (чотирнадцять тисяч п’ятдесят три) грн. 33 коп.» 2. Додаток № 1 до Договору викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 57-С |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |