Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

надання послуг з виплати та доставки державних соціальних допомог
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-03-19-002285-b e3afa44197094b409646fe6db7d1be29
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бочарова Світлана Миколаївна

+380457264205 swet.bo4arova2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37361855
Місцезнаходження: 08703, Україна , Київська обл., Обухів, вул. Каштанова 13, корпус 1
Контактна особа: Бочарова Світлана Миколаївна
+380457264205
swet.bo4arova2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Обґрунтування Згідно п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі у випадку відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Відповідно до Законів України, постанов Кабінету Міністрів України та нормативно- правових актів, що регулюють питання виплати соціальних допомог і компенсацій, пільг та житлових субсидій, виплата соціальних допомог і компенсацій, пільг та житлових субсидій, здійснюється органами соціального захисту через державні підприємства зв'язку за місцем проживання одержувача або через уповноважені банки, визначені в установленому законодавством порядку за вибором одержувача соціальних допомоги і компенсацій, пільг та житлових субсидій. Статтею 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» встановлено, що для задоволення державних потреб національний оператор на договірних засадах може здійснювати діяльність, пов’язану з виплатою та доставкою пенсій, грошової допомоги малозабезпеченим громадянам, надавати інші послуги відповідно до законодавства України. Функції національного оператора поштового зв’язку розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року № 10 - р покладено на Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта». Згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.07.2015 року №728-р АТ "Укрпошта" є правонаступником Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» із розгалуженою системою дирекцій та відділень. Згідно з пунком 7 частиною 2 Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №270 від 05.03.2009 року, оператори поштового зв’язку самостійно визначають перелік послуг поштового зв’язку, що надаються об’єктам поштового зв’язку, з урахуванням попиту користувачів, державних замовлень, а також відповідних нормативів, які затверджуються в установленному законодавством порядку. Відповідно до Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальної допомоги національним оператором поштового зв’язку, затвердженої спільним наказом Міністерства транспорту та зв’язку України , Міністерства праці та соціальної політики України від 28.04.2009 року № 464/156. Згідно з Інструкцією, виплата допомоги проводиться щомісяця за поточний місяць за графіками, які складаються державними підприємствами і об'єднаннями зв'язку та узгоджуються з органами праці та соціального захисту населення на підставі виплатних документів, що готують органи праці та соціального захисту населення. Оскільки частина мешканців виявили бажання отримувати у 2021 році послуги по виплаті і доставці окремих видів допомог та компенсацій, пільг та житлових субсидій через державні підприємства зв'язку, що прямо передбачено чинними нормативно-правовими актами України з даного питання, в управління соціального захисту населення виконавчого комітету виникла потреба у закупівлі поштових послуг по виплаті та доставки соціальних допомог і компенсацій, пільг та житлових субсидій. Не укладання або несвоєчасне укладання договору з AT «Укрпошта» на закупівлю поштових послуг призведе до припинення своєчасного отримання соціальних допомог і компенсацій, пільг та житлових субсидій мешканцями Обухівського ОТГ, порушення конституційного права громадян на соціальний захист. Відповідно до підпункту 2 пункту 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, як виняток, у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Зважаючи на вищевикладене, керуючись вимогами Закону України про «Публічні закупівлі» та враховуючи відсутність конкуренції (в т. ч. з технічних причин) за відсутності альтернативи, наявні умови для застосування переговорної процедури закупівлі, передбаченої пп. 2 п. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлю поштових послуг з виплати та доставки соціальних допомог, у тому числі допомог, пільг та житлових субсидій, а також інших виплат населенню, визначених Законодавством, які надаються у грошовій готівковій формі (код за ДК 021:2015 - 64110000-0 Поштові послуги) доцільно провести за переговорною процедурою закупівлі, та за результатами процедури укласти договір з AT «Укрпошта».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2021 11:14
Оскарження наміру укласти договір: 30 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 послуга
надання послуг з виплати та доставки державних соціальних допомог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08703, Україна, Київська область, м. Обухів, вул. Каштанова, 13, корп. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

19 березня 2021 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Укрпошта"
#01189979
Переможець 199 000,00
UAH
19 березня 2021 11:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2021 11:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "Укрпошта"
#01189979
199 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 11:43
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 15:58
ДУ 5 підписана.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:44
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 15:42
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 16:34
new_scan ДУ 4 укрпошта.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 16:30
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 15:00
дод уг3.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 14:47
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 11:38
ду 2 пошта.pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 11:36
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 13:55
ДУ 1 Обухів МР.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 13:53
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 16:32
додатки до договору 01.04.pdf укладений
01 квітня 2021 15:57
договір 01.04.pdf укладений
01 квітня 2021 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв'язку з відсутністю кошторисних призначень ціна договору зменшується до 183077,00 грн
Номер договору про закупівлю: 111.11.2.1103
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 111.11.2.1103
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення призначень
Номер договору про закупівлю: 111.11.2.1103
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 111.11.2.1103
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): закінчення бюджетного року
Номер договору про закупівлю: 111.11.2.1103
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): закінчення бюджетного року
Номер договору про закупівлю: 111.11.2.1103
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 115 387,27
UAH