Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
надання послуг з виплати та доставки державних соціальних допомог
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-03-19-002285-b ● e3afa44197094b409646fe6db7d1be29
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37361855 |
Місцезнаходження: | 08703, Україна , Київська обл., Обухів, вул. Каштанова 13, корпус 1 |
Контактна особа: |
Бочарова Світлана Миколаївна +380457264205 swet.bo4arova2016@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Обґрунтування Згідно п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі у випадку відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Відповідно до Законів України, постанов Кабінету Міністрів України та нормативно- правових актів, що регулюють питання виплати соціальних допомог і компенсацій, пільг та житлових субсидій, виплата соціальних допомог і компенсацій, пільг та житлових субсидій, здійснюється органами соціального захисту через державні підприємства зв'язку за місцем проживання одержувача або через уповноважені банки, визначені в установленому законодавством порядку за вибором одержувача соціальних допомоги і компенсацій, пільг та житлових субсидій. Статтею 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» встановлено, що для задоволення державних потреб національний оператор на договірних засадах може здійснювати діяльність, пов’язану з виплатою та доставкою пенсій, грошової допомоги малозабезпеченим громадянам, надавати інші послуги відповідно до законодавства України. Функції національного оператора поштового зв’язку розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року № 10 - р покладено на Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта». Згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.07.2015 року №728-р АТ "Укрпошта" є правонаступником Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» із розгалуженою системою дирекцій та відділень. Згідно з пунком 7 частиною 2 Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №270 від 05.03.2009 року, оператори поштового зв’язку самостійно визначають перелік послуг поштового зв’язку, що надаються об’єктам поштового зв’язку, з урахуванням попиту користувачів, державних замовлень, а також відповідних нормативів, які затверджуються в установленному законодавством порядку. Відповідно до Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальної допомоги національним оператором поштового зв’язку, затвердженої спільним наказом Міністерства транспорту та зв’язку України , Міністерства праці та соціальної політики України від 28.04.2009 року № 464/156. Згідно з Інструкцією, виплата допомоги проводиться щомісяця за поточний місяць за графіками, які складаються державними підприємствами і об'єднаннями зв'язку та узгоджуються з органами праці та соціального захисту населення на підставі виплатних документів, що готують органи праці та соціального захисту населення. Оскільки частина мешканців виявили бажання отримувати у 2021 році послуги по виплаті і доставці окремих видів допомог та компенсацій, пільг та житлових субсидій через державні підприємства зв'язку, що прямо передбачено чинними нормативно-правовими актами України з даного питання, в управління соціального захисту населення виконавчого комітету виникла потреба у закупівлі поштових послуг по виплаті та доставки соціальних допомог і компенсацій, пільг та житлових субсидій. Не укладання або несвоєчасне укладання договору з AT «Укрпошта» на закупівлю поштових послуг призведе до припинення своєчасного отримання соціальних допомог і компенсацій, пільг та житлових субсидій мешканцями Обухівського ОТГ, порушення конституційного права громадян на соціальний захист. Відповідно до підпункту 2 пункту 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, як виняток, у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Зважаючи на вищевикладене, керуючись вимогами Закону України про «Публічні закупівлі» та враховуючи відсутність конкуренції (в т. ч. з технічних причин) за відсутності альтернативи, наявні умови для застосування переговорної процедури закупівлі, передбаченої пп. 2 п. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлю поштових послуг з виплати та доставки соціальних допомог, у тому числі допомог, пільг та житлових субсидій, а також інших виплат населенню, визначених Законодавством, які надаються у грошовій готівковій формі (код за ДК 021:2015 - 64110000-0 Поштові послуги) доцільно провести за переговорною процедурою закупівлі, та за результатами процедури укласти договір з AT «Укрпошта».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2021 11:14 |
Оскарження наміру укласти договір: | 30 березня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 послуга
надання послуг з виплати та доставки державних соціальних допомог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08703, Україна, Київська область, м. Обухів, вул. Каштанова, 13, корп. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
19 березня 2021 10:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "Укрпошта" #01189979 |
Переможець |
199 000,00
UAH
|
19 березня 2021 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 15:58
|
ДУ 5 підписана.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 16:34
|
new_scan ДУ 4 укрпошта.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 15:00
|
дод уг3.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 11:38
|
ду 2 пошта.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2021 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 13:55
|
ДУ 1 Обухів МР.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2021 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 16:32
|
додатки до договору 01.04.pdf | укладений |
01 квітня 2021 15:57
|
договір 01.04.pdf | укладений |
01 квітня 2021 15:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв'язку з відсутністю кошторисних призначень ціна договору зменшується до 183077,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | 111.11.2.1103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна кошторисних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 111.11.2.1103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення призначень |
Номер договору про закупівлю: | 111.11.2.1103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення кошторисних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 111.11.2.1103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | закінчення бюджетного року |
Номер договору про закупівлю: | 111.11.2.1103 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | закінчення бюджетного року |
Номер договору про закупівлю: | 111.11.2.1103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |