Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 43876025 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Дворцова, буд. 32/29 |
Контактна особа: |
Євгеній Богушевич +380994574461 dkbid@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2021 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2021 11:30 |
Очікувана вартість: | 15 845 509,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 79 228,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 79227 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій у формі гарантії. Гарантії надаються у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) установи-гаранта.
Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639, інших нормативних актів законодавства України, обов’язково повинно містити найменування предмета закупівлі та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють Порядок здійснення операцій за гарантіями.
Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, Учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією відповідного Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку Учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою).
У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП.
При перевірці тендерної пропозиції Замовник залишає за собою право перевірки КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.
У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подану Учасником тендерну пропозицію може бути відхилено Замовником.
Термін дії гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені).
Валюта гарантій: гривня.
В тексті гарантії повинно бути зазначено:
- конкретна дата вступу гарантії в дію та термін дії гарантії (конкретна дата);
- конкретно визначену суму гарантії, встановлену Замовником;
- гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов.
Строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів з дня отримання гарантом вимоги бенефіціара.
Спосіб направлення бенефіціаром вимоги гаранту у гарантії не зазначається.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції.
В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або гарантії не відповідають вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником.
У межах та з метою проведення даних торгів, сума забезпечення складає: 79 227 грн. (сімдесят дев’ять тисяч двісті двадцять сім гривень) (визначено замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону).
Банківські реквізити замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Департамент капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації (р/р UA 878201720355159002000147589 Держказначейська служба України, м. Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 43876025).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріалів, конструкцій, виробів та виконання робіт і має бути використаний впродовж трьох місяців | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Підставою для здійснення розрахунків з Підрядником є підписані сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3), які складаються Підрядником. З метою забезпечення виконання вимог, передбачених Порядком обслуговування державного бюджету за видатками, зазначені форми подаються. Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Оплата за виконані роботи (згідно з типовою формою № КБ-2в) здійснюється протягом 5 робочих днів. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Строк виконання робіт: | 15% |
меньше 67 днів: | 15% |
від 67 до 75 днів: | 5% |
більше 76 днів: | 0% |
Термін оплати: | 15% |
відтермінування платежу до 30 днів: | 15% |
відтермінування платежу до 15 днів: | 5% |
відтермінування платежу (за фактом виконання робіт) - 3 днів): | 0% |
19 березня 2021 14:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2021 14:45 |
Олександрійський будинок культури Тенд докум.doc | |
19 березня 2021 14:45 |
ПРОЄКТ НОВ ДОГ ВТ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-18-000035 ● 8cd455f944e8418685930201b576409b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2021 18:51 |
16.08.2021 № 434
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 434
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2021-03-19-002155-a 19.03.2021 ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (код 43876025) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку з отриманням висновку моніторингу Східного офісу держаудислужби (м. Дніпро)щодо проведеної закупівлі"Реставрація будівлі Олександрійського міського Будинку культури по вул. 6-го Грудня, 2 в м. Олександрії Кіровоградської області (коригування)", закупівля № UA-2021-03-19-002155-a,департамент капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації повідомляє. Що стосується твердження органу,яким здійснено моніторинг, щодо наявності в пункті 9 Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови Учаснику в участі в процедурі закупівлі на підставі частини 1 та 2 статті 17 Закону Замовник торгів визначив документи, які повинен надати переможець торгів, зокрема, в якому зазначив спосіб надання документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону, як до учасника в довільній формі. Проте, суб'єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі (до переліку документів як до переможця) не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону. Отже, на порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації у переліку документів для переможця процедури закупівлі не вірно визначено спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону як до учасника в довільній формі. Повідомляємо, що у даному випадку, з метою недопущення повторного завантаження одного й того ж самого документу двічі, додатково було прийнято рішення вимагати підтвердження даних з боку учасника торгів, замість дублювання довідки. На даний час довідка МВС є завантажена з боку учасника, а тому ми не вважаємо порушення суттєвим. Також, у висновку держаудитслужби зазначено, що при складанні тендерної документації в пункті 3 розділу VI"Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації Замовником визначено, зокрема, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів, що суперечить вимогам частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону, якими визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. У зв’язку з цим повідомляємо, що у даному випадку у тендерній документації в пункті 3 розділу VI "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" мова йде про вимоги до договору, які не є остаточними, а не про зміну істотних умов договору, дане питання стосується можливих змін у порядку укладання, обговорення, тощо, але у будь-якому випадку у межах чинного законодавства . Що стосується інших умов, які нібито відрізняються від проекту договору, зазначеного у тендерній документації, то зазначаємо, що замовником не було допущено жодних змін істотних умов договору між договором, який був наданий у тендерній документації та укладеним договором. Укладений договір було лише розширено щодо можливостей Замовника робіт здійснювати більш чіткий контроль зі свого боку за здійсненням робіт та витрачанням бюджетних коштів. Замовнику не зрозуміле твердження органу, яким здійснено аудит щодо змісту виявленого порушення, яке нібито має місце у п. 6.5. договору. Однак, тендерним комітетом, з метою усунення порушень, виявлених після укладання договору, було проведено засідання членів тендерного комітету, яким було складено та затверджено протокол, яким виправлено технічну помилку, яку було встановлено членами тендерного комітету самостійно (копія протоколу додається. Оригінал було надано до відповідного органу казначейства). Також зазначаємо, що термін виконання договору і тендерна пропозиція учасника торгів/переможця дорівнює 66 календарних днів в обох випадках. Також мусимо зазначити, що органом моніторингу не було надано запитів на надання пояснення, у наслідок чого ми були позбавлені права надання пояснення щодо тих невідповідностей, які були зазначені у висновку держаудитслужби. Виходячи з вищевикладеного та враховуючи нагальну потребу мешканців міста Олександрія у будинку культури, який є одночасно культурно-театральною установоюдля мешканців районного центру, недопущення великого суспільного резонансу, пов’язаного з анонсуванням робіт на даному об'єкті, що було розповсюджено у регіональних засобах масової інформації, вважаємо за доцільне продовжити виконання робіт по уже укладеному договору. На день подання даної відповіді, підрядною організацією виконано майже в повному обсязібудівельно-монтажних робіт, готується виконавча документація для реєстрації закінченого будівництвом об’єкта, який планується офіційно урочисто відкрити. Крім того, виявлені моніторингом невідповідності мають незначний характер, Департамент, як замовник робіт по об’єкту "Реставрація будівлі Олександрійського міського Будинку культури по вул. 6-го Грудня, 2 в м. Олександрії Кіровоградської області (коригування)", вважає за необхідне не проводити процедуру розірвання договору підряду з ТОВ "РБК ІНТЕРРЕСУРСИ", оскільки подальше звернення підрядника до суду щодо стягнення збитків за одностороннє розірвання договору з ініціативи замовника, та визнання договору таким, що є укладеним та є чинним, призведе до унеможливлення завершення розпочатих за графіком робітта відсутності подібного функціонуючого об’єкта у територіальної громади міста Олександрія. Враховуючи викладене, вважаємо, що розірвання договору негативно вплине не тільки на строки виконання програми Президента України "Велике будівництво", в межах якої відбувається загальна реконструкція даного об’єкту, але й призведе до збитків державного бюджету, зриву виконання зазначеної програми у нашому регіоні та не дасть жодного позитивного результату для суспільства в цілому. Головою тендерного комітету, за наслідками даного моніторингу, проведено нараду з членами тендерного комітету та наголошено на недопущенні порушень, виявлених даним моніторингом, у подальшому.
2021-09-21 17:09:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2021 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ "РБК ІНТЕРРЕСУРСИ" |
15 645 509,00
UAH з ПДВ
|
15 645 509,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 10 951 856.30 | Відповіді учасника | Документи |
ПП Грант-Буд |
15 839 739,31
UAH з ПДВ
|
15 839 739,31
UAH з ПДВ
|
1.1428571429 | 13 859 771.90 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РБК ІНТЕРРЕСУРСИ" #38802936 |
Переможець |
15 645 509,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 17:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 14:14
|
ДУ Перерозподіл джерел фінансування.PDF | зміни до договору |
29 листопада 2021 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 13:48
|
ДУ Олександрійський міський БК.PDF | зміни до договору |
29 листопада 2021 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2021 17:20
|
ДУ БК Олександрія 6 грудня.PDF | зміни до договору |
18 листопада 2021 17:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2021 10:41
|
Дод угода БК 6 грудня.PDF | зміни до договору |
25 травня 2021 10:40
|
ДЦ+граф вик робіт БК 6 грудня.PDF | зміни до договору |
25 травня 2021 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2021 16:52
|
ДУ ДЦ+кал граф 6 грудня.PDF | зміни до договору |
20 квітня 2021 16:51
|
Дод угода 6 грудня.PDF | зміни до договору |
20 квітня 2021 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 16:31
|
ДЦ+кал граф 6 грудня.PDF | укладений |
20 квітня 2021 16:30
|
6 грудня Договір.PDF | укладений |
20 квітня 2021 16:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення загальної вартості робіт в 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 34/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 34/2021/35 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 34/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 34/2021/47 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення фінансування у поточному році |
Номер договору про закупівлю: | 34/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 34/2021/102 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення строків оплати за виконані роботи |
Номер договору про закупівлю: | 34/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 34/2021/106 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів між джерелами фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 34/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 34/2021/105 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |