Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі
Очікувана вартість
259 000,00 UAH
UA-2021-03-19-000951-a 751ca0c3f3b5411b82dba10366a1de82
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Миколайович Мітін (директор) Наталя Володимирівна Гулієва (начальник групи з публічних закупівель)

+380564095491
+380671523392
kptstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КПТМ "Криворіжтепломережа"
Код ЄДРПОУ: 03342184
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, провулок Дежньова, 9
Контактна особа: Сергій Миколайович Мітін (директор) Наталя Володимирівна Гулієва (начальник групи з публічних закупівель)
+380564095491, +380671523392
kptstender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2021 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2021 11:00
Початок аукціону: 02 квітня 2021 14:58
Початок аукціону: 02 квітня 2021 14:58
Очікувана вартість: 259 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 590,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Необхідні умови та технічні характеристики вказані у документах закупівлі

КПТМ «Криворіжтепломережа» є замовником який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Згідно пункту 2 частини першої статті 3 Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VIII «Про публічні закупівлі», дана закупівля не перевищує вартісних меж тому проводиться у відповідності до статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
123 штуки
Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, провулок Дежньова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2021 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2021 11:13
1. Проект договору 84.doc
19 березня 2021 11:13
1. Вимоги до предмету закупівлі 84.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки товару
Дата подання: 19 березня 2021 12:15
Дата відповіді: 19 березня 2021 13:39
уточнить термін поставки товару?
Відповідь: У проекті договору вказано:
3. Умови та строки постачання товару.
3.1 Постачання товару здійснюється Постачальником партіями згідно заявки замовника на електрону адресу Постачальника: ________________________ протягом 30 календарних днів.
надання зразків
Дата подання: 22 березня 2021 12:06
Дата відповіді: 22 березня 2021 13:59
Шановний Замовнику! Ви вимагаєте в складні ТД наступне: "Після аукціону учасник, якого обрано переможцем, повинен прибути за місцем поставки для уточнення розмірів та підбору кольору та протягом 2-х робочих днів після аукціону на адресу підприємства надати зразки запропонованого товару (позиції 19 та 46 з переліку Товару (для менших витрат для Учасників))." Вказана вимога Замовника про надання зразків товарів є дискримінаційною та незаконною, так як: - Чинне законодавство України у сфері публічних закупівель не містить норм, що запроваджують та регламентують дану вимогу; - Наявність даної вимоги дискримінує учасників та обмежує їх коло тільки тими компаніями, котрі виробляють меблі серійно, мають ці меблі готовими на складі та здатні поставити Замовнику зразок у вказаний строк. Виробники, що виробляють меблі на замовлення згідно умов тендерної документації та технічного завдання – не мають можливості виконати цю дискримінаційну вимогу; - Фактично Замовник вимагає поставки товара до моменту укладання між сторонами відповідного договору закупівлі / поставки / купівлі-продажу, що також є незаконним; - Замовник в тендерній документації ніяк не описав регламент та оформлення надання такого зразка, строків повернення зразку тощо. На якій підставі товарно-матеріальні цінності мають бути передані від Учасника до Замовника? В який момент відбувається перехід права власності? Якими документами оформлюється факт прийому-передачі зразка, хто саме зі сторони Замовника уповноважений здійснити прийом товару, оцунку його цілісності та комплектації тощо? - У тендерній документації відсутній опис процедури контролю факту надання зразка. Що має бути підтвердженням факту надання зразку Учасником або Переможцем? Хто контролює це? Хто і за якою методикою має проводити оцінку зразка, за якими критеріями? Чи буде оприлюднено протокол оцінки зразка членами тендерного комітету, так як кожен Учасник має законне право на оскарження любого рішення Замовника та тендерного комітета. Враховуючи вищесказане, задля недопущення непорозумінь, зловживань та порушення норм чинного законодавства – просимо Замовника вилучити дану вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вносити зміни до тендерної документації не має можливим, оскільки вказана закупівля оприлюднена відповідно до статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", метою отримання зразків - є отримання якісної продукції.
Після аукціону учасник, якого обрано переможцем, повинен прибути за місцем поставки для уточнення розмірів та підбору кольору та протягом 2-х робочих днів після аукціону на адресу підприємства надати зразки запропонованого товару (позиції 19 та 46 з переліку Товару (для менших витрат для Учасників)).
сертифікати відповідності
Дата подання: 23 березня 2021 18:16
Дата відповіді: 24 березня 2021 10:38
Шановний Замовнику! Ви вимагаєте надання сертифікатів відповідності на меблі, З цього приводу зауважимо наступне. Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування. Таким чином, вимоги надання «сертифікатів відповідності» є незаконними та такими, що перешкоджають конкуренції. Просимо Замовника вилучити з тендерної документації вимогу надання «сертифікатів відповідності» на меблі, що є предметом закупівлі. Дякуємо!.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у вимогах до предмету закупівлі, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Керуючись ст. 6 Законом України «Про захист прав споживачів», передбачено що Продавець зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію. Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції.
Відповідно до викладеного підстав для внесення змін до Тендерної документації не має.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2021 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛЕМЕШЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 195 000,00
UAH з ПДВ
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Каблуцька Зоряна Василівна" 223 550,00
UAH з ПДВ
223 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2021 16:28
Електронний підпис
31 березня 2021 16:26
7 Довідка.PDF.p7s
31 березня 2021 16:26
6 Довідка.PDF.p7s
31 березня 2021 16:26
3 Гарантійний лист.PDF.p7s
31 березня 2021 16:26
2 Довідка.PDF.p7s
31 березня 2021 16:26
1 Гарантійний лист.PDF.p7s
31 березня 2021 16:26
9 Цінова пропозиція.PDF.p7s
31 березня 2021 16:26
9 Цінова пропозиція.PDF
31 березня 2021 16:26
8 Згода з техвимогами.PDF.p7s
31 березня 2021 16:26
8 Згода з техвимогами.PDF
31 березня 2021 16:26
7 Довідка.PDF
31 березня 2021 16:26
6 Довідка.PDF
31 березня 2021 16:26
5 Документи щодо товару.pdf
31 березня 2021 16:26
4 Документи щодо підпису.PDF
31 березня 2021 16:26
3 Гарантійний лист.PDF
31 березня 2021 16:26
2 Довідка.PDF
31 березня 2021 16:26
1 Гарантійний лист.PDF

Публічні документи

30 березня 2021 12:21
Електронний підпис
30 березня 2021 12:20
19 Проєкт договору.pdf.p7s
30 березня 2021 12:20
12 ІПН.PDF.p7s
30 березня 2021 12:20
11 Паспорт.pdf.p7s
30 березня 2021 12:20
10 Виписка з ЄДР.PDF.p7s
30 березня 2021 12:20
8 Довідка-погодження.PDF.p7s
30 березня 2021 12:20
7 ГЛ 4.PDF.p7s
30 березня 2021 12:20
6 ГЛ 3.PDF.p7s
30 березня 2021 12:20
5 ГЛ 2.PDF.p7s
30 березня 2021 12:20
4 ГЛ 1.PDF.p7s
30 березня 2021 12:20
1 Пропозиція.pdf.p7s
30 березня 2021 12:20
19 Проєкт договору.pdf
30 березня 2021 12:20
15 Технічні специфікації.pdf
30 березня 2021 12:20
12 ІПН.PDF
30 березня 2021 12:20
11 Паспорт.pdf
30 березня 2021 12:20
10 Виписка з ЄДР.PDF
30 березня 2021 12:20
8 Довідка-погодження.PDF
30 березня 2021 12:20
7 ГЛ 4.PDF
30 березня 2021 12:20
6 ГЛ 3.PDF
30 березня 2021 12:20
5 ГЛ 2.PDF
30 березня 2021 12:20
4 ГЛ 1.PDF
30 березня 2021 12:20
1 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛЕМЕШЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

ФОП "Каблуцька Зоряна Василівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛЕМЕШЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#3390302183
Відхилено 195 000,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2021 15:00
ФОП "Каблуцька Зоряна Василівна"
#2766205268
Переможець 223 550,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2021 08:03

Документи

05 квітня 2021 15:00
Електронний підпис
05 квітня 2021 14:59
Замовнику.PDF

Документи

06 квітня 2021 08:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2021 08:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Каблуцька Зоряна Василівна"
#2766205268
223 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 квітня 2021 08:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 13:52
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 11:26
Договір № 182-21 від 26.04.2021 ФОП Каблоцька.pdf укладений
28 квітня 2021 11:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 223 550,00
UAH (в тому числі ПДВ 37 258,34 UAH)