Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкована продукція з елементами захисту - код ДК 021:2015 – 22450000-9 (Документи про загальну середню освіту, що виготовляються на основі фотокомп’ютерних технологій)
Очікувана вартість
29 481 138,00 UAH
UA-2021-03-19-000852-c ac6801c3c18c4eb585b72b32ecd682f8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазнюк Наталія Петрівна

380442901814 info@inforesurs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: державне підприємство "Інфоресурс"
Код ЄДРПОУ: 37533381
Місцезнаходження: 03057, Україна , м. Київ обл., м. Київ, О. Довженка, 3
Контактна особа: Лазнюк Наталія Петрівна
380442901814
info@inforesurs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Наказом Міністерства освіти і науки України від 04 лютого 2014 року № 97 «Про затвердження технічних описів документів про освіту та вчені звання», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12 лютого 2014 року за № 283/25060 (зі змінами), затверджені технічні описи документів про загальну середню освіту, що виготовляються на основі фотокомп’ютерних технологій.
Згідно з абзацом четвертим пункту 2.1 розділу 2 Положення
про інформаційно-виробничу систему інформаційного та документарного забезпечення установ та громадян України в галузі освіти (ІВС «ОСВІТА»), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 10 грудня 2003 року № 811 «Про затвердження Положення про ІВС «ОСВІТА» та Порядку замовлення документів про базову середню освіту та повну загальну середню освіту, видачі та обліку їх карток», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2004 року за № 201/8800 (далі – наказ МОН № 811), документи у галузі освіти створюються в рамках єдиного виробничого циклу ІВС «ОСВІТА», до якого належать такі етапи: збір замовлень на створення документів та первинних даних; контроль достовірності первинних даних; формування замовлень на створення документів у галузі освіти; формування в електронному вигляді зображень карток документів, що містять персональні дані осіб, та відтворення їх на пластиковому носії інформації; передавання пластикових карток документів замовнику.
Забезпечення функціонування ІВС «ОСВІТА» згідно з наказом МОН № 811 (в тому числі забезпечення створення спеціалізованого програмного забезпечення, технічного ведення ІВС «ОСВІТА», структурної систематизації інформації, оновлення інформаційних ресурсів ІВС «ОСВІТА», доступу фізичних та юридичних осіб до зазначених ресурсів, а також виготовлення документів про загальну середню освіту на основі фотокомп’ютерних технологій, відповідно до замовлень таких документів) має здійснювати лише інформаційно-технічний адміністратор ІВС «ОСВІТА», який визначається Міністерством освіти і науки України.
Міністерство освіти і науки України визначило приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій» (далі - ПрАТ «НДІ ПІТ») інформаційно-технічним адміністратором ІВС «ОСВІТА», уклавши з останнім договір від 22.11.2007 «Про співробітництво та забезпечення виконання функцій інформаційно-технічного адміністратора ІВС «ОСВІТА». Згідно з пунктом 3.13 вказаного договору ПрАТ «НДІ ПІТ» забезпечує своєчасне виготовлення і облік документів в галузі освіти України на базі ІВС «ОСВІТА», а також здійснює забезпечення даних процесів необхідним технологічним обладнанням.
Необхідно також відмітити, що згідно з інформацією, наданою ПрАТ «НДІ ПІТ» (лист від 13.03.2020 № 1910/09-01), усі майнові (у тому числі виключні) права на способи обробки інформації та складові комп’ютерної програми ІВС «ОСВІТА», в рамках якої виготовляються документи про загальну середню освіту на основі фотокомп’ютерних технологій, що запатентовані та зареєстровані як об’єкти інтелектуальної власності (далі – майнові права), належать ПрАТ «НДІ ПІТ». Для функціонування виробничого циклу ІВС «ОСВІТА», в рамках якої створюються документи про загальну середню освіту, використовуються наступні об’єкти інтелектуальної власності:
• Спосіб маркування та ідентифікації документів (патент на корисну модель
від 10.12.2019 № 139033);
• Спосіб передачі інформації з інформаційно-виробничої системи в блок банку даних інформації (патент на корисну модель від 10.12.2019 № 139034);
• Спосіб обміну інформацією в інформаційно-виробничій системі (патент на корисну модель від 10.01.2020 № 139745);
• Спосіб функціонування інформаційно-виробничої системи (патент на корисну модель від 10.01.2020 № 139746);
• Спосіб забезпечення життєдіяльності інформаційно-виробничої системи (патент на корисну модель від 10.01.2020 № 139747);
• Комп’ютерна програма «НДІ ПІТ Крипто» (Бібліотека функцій криптографічних перетворень) (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір від 20.06.2007 № 20988);
• Комп’ютерна програма «Програма первинного збору даних «Education» (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір від 05.12.2011 № 41231);
• Комп’ютерна програма «Комплекс програм виробництва інформаційно-виробничої системи «ОСВІТА» («Виробництво») (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір від 25.11.2002 № 6639).
Отже, відповідно до абзацу четвертого пункту другого частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків як відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку застосовується переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2021 11:29
Оскарження наміру укласти договір: до 30 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
804589 штуки
Друкована продукція з елементами захисту - код ДК 021:2015 – 22450000-9 (Документи про загальну середню освіту, що виготовляються на основі фотокомп’ютерних технологій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смілянська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата за товари, що поставляються за рахунок коштів Державного бюджету України, складається з попередньої оплати, яка здійснюється на підставі пункту 151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (із змінами), в розмірі до 30 відсотків від ціни товарів, що постачаються за кошти Державного бюджету України, та здійснюється Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня підписання Договору. У разі затримки бюджетного фінансування попередня оплата здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня надходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Покупця, вказаний у Розділі 13 цього Договору. Аванс 15 Календарні 26
Поставка товару Оплата за товари, що поставляються за рахунок коштів Державного бюджету України, складається з оплати за товари, поставлені за рахунок коштів Державного бюджету України, яка здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня отримання товарів на підставі накладних на відпуск товарно-матеріальних цінностей за умови наявності бюджетних коштів на реєстраційному рахунку Покупця, вказаному в Розділі 13 цього Договору. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за товари, поставлені за рахунок коштів Державного бюджету України, здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня надходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Покупця, вказаний у Розділі 13 цього Договору. Пiсляоплата 15 Календарні 60
Поставка товару Оплата за товари, що поставляються за рахунок коштів Покупця, здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня отримання товарів на підставі накладних на відпуск товарно-матеріальних цінностей. Пiсляоплата 15 Календарні 14

Тендерна документація

19 березня 2021 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
info@osvita.net
#30674051
Відхилено 29 481 138,00
UAH з ПДВ
19 березня 2021 11:29
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій"
#30674051
Переможець 29 481 138,00
UAH з ПДВ
19 березня 2021 11:37

Документи

19 березня 2021 11:28
Електронний підпис

Документи

19 березня 2021 11:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2021 11:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій"
#30674051
29 481 138,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2021 11:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 травня 2022 17:04
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 12:37
ДУ №2 від 28.12.21 до дог.№2021_04-13.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 12:04
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:37
ДУ №1 від 24.12.21 до дог.№2021_04_13.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:34
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 09:56
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 09:43
Договір 2021 04 13.pdf укладений
14 квітня 2021 09:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ураховуючи фактичне зменшення замовлення закладами освіти документів про загальну середню освіту, що виготовляються на основі фотокомп’ютерних технологій, Сторони погодили внести зміни до Договору № 2021/04/13
Номер договору про закупівлю: 2021/04/13
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до Договору № 2021/04/13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нагальна потреба поставки Покупцеві в термін до 31.03.2022 товарів, зазначених в Протоколі узгодження договірної ціни документів про загальну середню освіту, що виготовляються на основі фотокомп’ютерних технологій (Додаток № 1 до Договору), у кількості 3050 одиниць. Загальна кількість товарів за Договором (з урахуванням змін відповідно до Додаткової угоди № 2 від 28.12.2021 ) 729 691 шт. Строк дії Договору : до 31-03-2022 включно
Номер договору про закупівлю: 2021/04/13
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до Договору № 2021/04/13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 26 578 905,60
UAH (в тому числі ПДВ 4 429 817,60 UAH)