Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Планшетні комп’ютери - 30213200-7
Очікувана вартість
501 840,00 UAH
UA-2021-03-18-008778-a ● 3d8e7edc06964d8b8430f150afc010a3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Наталя Бабієнко +380442540108 natalia.babiienko@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2021 18:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2021 12:48 |
Очікувана вартість: | 501 840,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість, обсяг поставки товарів: планшетний комп’ютер 12,9″ у комплекті з чохлом-клавіатурою - 10 комплектів. Більш детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 1 “Специфікація товару, технічні вимоги до товару” до цієї тендерної документації.
Місце поставки товарів: вул. Пухівська, 7, корпус 34, м. Київ, 02222.
Строк поставки товарів: не більше 60 календарних днів від дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін.
Банківська гарантія подається відповідно до вимог наведених у пункті 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” та пункті 3 “Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції” Розділу ІІІ тендерної документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою (більш детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерну пропозицію учасника зазначається в пункті 7 розділу І. “Загальні положення” тендерної документації).
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів: вул. Пухівська, 7, корпус 34, м. Київ, 02222.
Строк поставки товарів: не більше 60 календарних днів від дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін.
Банківська гарантія подається відповідно до вимог наведених у пункті 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” та пункті 3 “Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції” Розділу ІІІ тендерної документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою (більш детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерну пропозицію учасника зазначається в пункті 7 розділу І. “Загальні положення” тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Планшетні комп’ютери - 30213200-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Пухівська, 7, корпус 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за фактично поставлений товар за Договором здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання уповноваженими особами Сторін акта про приймання-передавання товару у повному обсязі. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2021 18:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2021 18:32 |
Додаток 7 _Проєкт_договору (Планшетні_комп'ютери).docx | |
18 березня 2021 18:32 |
Тендерна документація_Планшетні комп’ютери.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2021 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ |
455 540,00
UAH з ПДВ
|
455 540,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ОН" |
488 400,00
UAH з ПДВ
|
488 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ #3447101710 |
Переможець |
455 540,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2021 17:38
|
Договір від 28.04.2021_№ 103057_ФОП_Виничук А Ю.pdf | укладений |
28 квітня 2021 17:36
|