Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку
Очікувана вартість
95 259,10 UAH
UA-2021-03-18-007651-c 6b40e5b62b1245fda757ceac79899699
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Данищук

+380931810592 lvivavtodor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, буд. 7
Контактна особа: Юлія Данищук
+380931810592
lvivavtodor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2021 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2021 17:00
Початок аукціону: 01 квітня 2021 11:08
Очікувана вартість: 95 259,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 952,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Вид закупівлі - спрощена закупівля. Категорія замовника-ЛКП "Львівавтодор", зазначена у п.3 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; Місце знаходження замовника ЛКП"Львівавтодор": 79035 ,м.Львів, вул.Пасіки Галицькі,7.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 пачка
Папір для друку формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79035, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пасіки Галицькі, буд.7; вул. Горбачевського, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
30 пачка
Папір для друку формату А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79035, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пасіки Галицькі, буд.7; вул. Горбачевського, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за замовлений та відповідно поставлений Товар здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника впродовж 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами видаткової накладної та надання Постачальником Покупцеві рахунку-фактури на оплату Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2021 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2021 15:51
ДОДАТОК_3_Проект договору.doc
18 березня 2021 15:51
Оголошення_папір_2021.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2021 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 77 728,80
UAH з ПДВ
75 781,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 90 130,00
UAH з ПДВ
76 765,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2021 16:45
Електронний підпис
29 березня 2021 16:18
Електронний підпис
29 березня 2021 15:56
Електронний підпис
29 березня 2021 15:42
BergaSpeed.pdf
29 березня 2021 15:42
Статут.pdf
29 березня 2021 15:42
Свідоцтво ПДВ.pdf
29 березня 2021 15:42
Протокол, наказ.pdf
29 березня 2021 15:42
Досвід поставки.pdf
29 березня 2021 15:42
Довідки, листи.pdf
29 березня 2021 15:42
Витяг ПДВ.pdf
29 березня 2021 15:42
Витяг ЄДР 25.02.2021р.pdf

Публічні документи

31 березня 2021 15:07
Електронний підпис
31 березня 2021 15:07
цп.pdf
31 березня 2021 15:07
Сертифікат.PDF
31 березня 2021 15:07
Свідоцтво ПДВ.pdf
31 березня 2021 15:07
Протокол.pdf
31 березня 2021 15:07
Протокол №19.pdf
31 березня 2021 15:07
проект договору.pdf
31 березня 2021 15:07
Наказ.pdf
31 березня 2021 15:07
Звітність на 26.02.2021р..pdf
31 березня 2021 15:07
довідка про довкілля.pdf
31 березня 2021 15:07
Довідка ЄДРПОУ.pdf
31 березня 2021 15:07
довідка досвід.pdf
31 березня 2021 15:07
Гарантійний лист.pdf
31 березня 2021 15:07
відомості про учасника.pdf
31 березня 2021 15:07
Витяг ПДВ Ромус.pdf
31 березня 2021 15:07
Витяг 31.12.pdf
31 березня 2021 15:07
Виписка.pdf
31 березня 2021 15:07
1. Протокол №3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 75 781,20
UAH з ПДВ
09 квітня 2021 12:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2021 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
75 781,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 18:28
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2021 12:48
Додаткова угода №1 Папір від 24.09.2021.pdf зміни до договору
24 вересня 2021 12:46
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 16:58
Договір Офісне устаткування.pdf укладений
23 квітня 2021 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.10.2., п.10.5., п.10.5.1., п.10.5.2. Договору, п.1, п.2, ч.5 ст.41 Закону України " Про публічні закупівлі " та враховуючи коливання ринкових цін на Товари, Сторони дійшли згоди щодо збільшення ціни за одиницю товару та зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 21/04/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 75 781,20
UAH (в тому числі ПДВ 12 630,20 UAH)