Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36220643 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг,, ПЛОЩА МОЛОДІЖНА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Романенко Наталія Олександрівна +380564920072 ukbmvk1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Товариство з обмеженою відповідальністю «Криворіжцивільпроект» є виконавцем проектно-вишукувальних робіт для об'єкту «Нове будівництво універсального спортивного комплексу, розташованого в парку культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького в Металургійному районі міста Кривого Рогу Дніпропетровської області, 50006» на підставі договору №17016 від 11.12.2019р.
З метою отримання більш економічно вигідного проекту будівництва та забезпечення ефективного, раціонального та економного використання бюджетних коштів було прийнято рішення про внесення змін до архітектурно-планувальних вимог до об’єкту проектування, а саме виключити роботи, пов’язані з улаштуванням льодової арени, що, в свою чергу, зменшить кошторисну вартість об’єкту приблизно на 200 млн. грн.
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено імперативну норму, згідно з якою істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених частиною п’ятою статті 41 Закону. У зв’язку з цим 09.03.2021р. було прийнято рішення про розірвання договору №17016 від 11.12.2019р. за згодою сторін про що на веб-порталі уповноваженого органу оприлюднено відповідний звіт.
Слід зазначити, що рішення про зміни архітектурно-планувальних вимог було прийнято після затвердження ескізного проекту (експертний звіт щодо розгляду проектної документації за ескізним проектом від 30.06.2020р. № 08-013-19-А та експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за ескізним проектом від 21.10.2020р. № 10-003-20-В, видані ДП ДПІ «Кривбаспроект»).
Згідно з частиною 1 статті 433 Цивільного кодексу України об´єктами авторського права є твори архітектури, а відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» об´єктами авторського права в галузі архітектури є твори архітектури, містобудування і садово-паркового мистецтва, а також плани, креслення, пластичні твори, ілюстрації, карти та ескізи, що стосуються архітектури.
Твори архітектури, містобудування втілюються у вигляді фотографій або слайдів, що передбачає створення або реалізацію цих об´єктів, тобто проведення цілого комплексу робіт зі створення проектної документації, будівництва та введення в експлуатацію цього об´єкта.
Що ж до об’єкта авторського права, то Закон України «Про архітектурну діяльність» містить поняття «архітектурне рішення», що визначається як авторський задум щодо просторової, планувальної, функціональної організації, зовнішнього вигляду й інтер’єру об’єкта архітектури, а також інженерного та іншого забезпечення його реалізації. Рішення реалізується в архітектурній частині проекту.
Тобто, саме авторське рішення і складає основу проектної документації та архітектурного об´єкта, що, безперечно, охороняється Законом України «Про авторські права і суміжні права».
За Законом України «Про авторське право та суміжні права» твором архітектури є твір у галузі мистецтва спорудження будівель і ландшафтних утворень. До творів архітектури відносяться: збудовані споруди; креслення; ескізи; плани; моделі. При цьому твір архітектури, незалежно від форми його реалізації, повинен бути результатом творчої, інтелектуальної діяльності особи.
За Законом України «Про архітектурну діяльність» автор проекту – твору архітектури, містобудування – має виключне право на участь у подальшій його реалізації, якщо інше не передбачено умовами договору із замовником, а також на внесення змін до не завершеного будівництвом чи збудованого твору архітектури, містобудування у разі зміни його функціонального призначення чи реконструкції.
Право автора на результат його творчої діяльності, у тому числі проекту, виникає з моменту створення архітектурного твору, незалежно від того, був він закінчений і оприлюднений чи ні.
За Законом України «Про архітектурну діяльність», внесення змін до затвердженого проекту проводиться виключно за згодою автора проекту, а в разі відхилення від технічних умов – за погодженням з підприємствами, установами та організаціями, які надали такі технічні умови, та замовником.
Аналогічна норма передбачена Порядком розроблення проектної документації на будівництво об’єктів, затвердженим наказом Мінрегіону України від 16.05.11 № 45 (зареєстровано в Мін’юсті України від 01.06.11 №651/19389): коригування проектно-кошторисної документації – внесення змін до затвердженого (схваленого) проекту будівництва на підставі завдання на коригування.
Виходячи з того, що проектно-кошторисна документація є інтелектуальною власністю його розробника, при виборі виконавця коригування проекту слід застосовувати положення Цивільного Кодексу України та Закону України «Про авторське право і суміжні права». Тож, в даному випадку Замовники мають право застосовувати переговорну процедуру, використовуючи пункт 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», посилатися на статті 433, 435, 439, 440, 441, 443 Цивільного Кодексу України та статті 7, 8, 11, 15 Закону України «Про авторське право і суміжні права», з метою збереження прав інтелектуальної власності в частині авторських прав.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2021 15:50 |
Оскарження наміру укласти договір: | 29 березня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплата здійснюється поетапно, відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного кодексу України) на підставі актів приймання – передачі робіт, підписаних в двосторонньому порядку, та рахунків за виконані роботи. Вартість виконаних робіт Замовник сплачує шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Акту приймання-передачі робіт. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
18 березня 2021 15:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-12-000022 ● 7ca713a40fe2459b8d5e21fba200dd58
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 травня 2021 18:22 |
ЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.05.2021
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 12.05.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 12.05.2021
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
17 UA-2021-03-18-007524-c 18.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-14 11:16:56
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Проектно-вишукувальні роботи для об'єкту «Нове будівництво універсального спортивного комплексу, розташованого в парку культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького в Металургійному районі міста Кривого Рогу Дніпропетровської області, 50006» (код ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-03-18-007524-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Предметом договору від 29.03.2021 року №17016, що укладений за результатами вищезазначеної процедури закупівлі, є виконання проектно-вишукувальних робіт, в тому числі виготовлення проектно-кошторисної документації.
Відповідно до пунктів 4, 5 Розділу 1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
При цьому, відповідно до ДК 021:2015, для закупівлі робіт з розробки проектно-кошторисної документації передбачено код ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування.
Однак, вищезазначена закупівля проведена Замовником за кодом ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів.
Прошу надати пояснення щодо здійснення зазначеної закупівлі саме за кодом ДК 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів.
2. Відповідно до обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, зазначеного в Повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), Товариство з обмеженою відповідальністю «Криворіжцивільпроект» є виконавцем проектновишукувальних робіт для об'єкту «Нове будівництво універсального спортивного комплексу, розташованого в парку культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького в Металургійному районі міста Кривого Рогу Дніпропетровської області, 50006» на підставі договору від 11.12.2019 №17016.
Рішення про зміни архітектурно-планувальних вимог було прийнято після затвердження ескізного проекту (експертний звіт щодо розгляду проектної документації за ескізним проектом від 30.06.2020р. № 08-013-19-А та експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за ескізним проектом від 21.10.2020р. № 10-003-20-В, видані ДП ДПІ «Кривбаспроект»).
Однак, відповідно до інформації, оприлюдненої в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro, календарним графіком виконання робіт по договору від 11.12.2019 №17016 в редакції додаткової угоди від 09.03.2021 №6 передбачено виконання ескізного проекту та його експерти в грудні 2019 року. Факт виконання робіт по договору від 11.12.2019 №17016 в грудні 2019 року підтверджено також інформацією, оприлюдненою на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів «Edata» (акти виконаних робіт від 20.12.2019 року та від 24.12.2019 року)
Прошу пояснити невідповідність в датах ескізного проекту, а також надати документальне підтвердження, що ескізний проект від 30.06.2020р. № 08-013-19-А та від 21.10.2020р. № 10-003-20-В розроблений саме на виконання умов договору від 11.12.2019 №17016.
3. Відповідно до обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, зазначеного в Повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), вказано що Закон України «Про архітектурну діяльність» містить поняття «архітектурне рішення», що визначається як авторський задум щодо просторової, планувальної, функціональної організації, зовнішнього вигляду й інтер’єру об’єкта архітектури, а також інженерного та іншого забезпечення його реалізації.
Прошу пояснити, який саме авторський задум втілено в ескізний проект, створений по договору від 11.12.2019 №17016, оскільки завданням на проектування по об’єкту: «Нове будівництво універсального спортивного комплексу, розташованого в парку культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького в Металургійному районі міста Кривого Рогу Дніпропетровської області, 50006»,( що міститься в Додатку 4 до тендерної документації по закупівлі за номером UA-2019-11-08-000850-c, за результатами проведення якої укладено договір від 11.12.2019 №17016) чітко визначено архітектурно-планувальні вимоги та характеристики об’єкту, що проектується.
4. Відповідно до частини першої статті 1112 Цивільного кодексу України визначено, що за договором про створення за замовленням і використання об'єкта права інтелектуальної власності одна сторона (творець - письменник, художник тощо) зобов'язується створити об'єкт права інтелектуальної власності відповідно до вимог другої сторони (замовника) та в установлений строк. Частиною другою статті 1112 Цивільного кодексу України визначено, що договір про створення за замовленням і використання об'єкта права інтелектуальної власності повинен визначати способи та умови використання цього об'єкта замовником. Частиною третього статті 1112 Цивільного кодексу України визначено, що оригінал твору образотворчого мистецтва, створеного за замовленням, переходить у власність замовника. При цьому майнові права інтелектуальної власності на цей твір залишаються за його автором, якщо інше не встановлено договором.
Частиною другою стаття 33 Закону України «Про авторське право і суміжні права» визначено, що договір про передачу прав на використання творів вважається укладеним, якщо між сторонами досягнуто згоди щодо всіх істотних умов (строку дії договору, способу використання твору, території, на яку поширюється передаване право, розміру і порядку виплати авторської винагороди, а також інших умов, щодо яких за вимогою однієї із сторін повинно бути досягнено згоди).
Прошу пояснити, чому договір на виконання проектно-вишукувальних робіт від 29.03.2021 №17016, укладений за результатами процедури закупівлі за номером UA-2021-03-18-007524-c) не містить інформації, визначеної статтею 1112 Цивільного кодексу України.
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-19 11:09:44
Відповідь на запит
По суті порушених питань за запитом Північно-східного офісу Держаудитслужби, оприлюденого 14.05.2021р. в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 12.05.2021р. UA-M-2021-05-12-000022) процедури закупівлі проектно-вишукувальних робіт для об'єкту «Нове будівництво універсального спортивного комплексу, розташованого в парку культури і відпочинку імені Богдана Хмельниць-кого в Металургійному районі міста Кривого Рогу Дніпропетровської області, 50006», повідомляємо наступне.
1) Згідно п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) розроблення проєктної документації на об’єкти будівництва належить до робіт. Від-повідно до п. 4 ч. 1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 року № 708 (далі – Порядок), визначення предмета закупівлі робіт здійс-нюється замовником згідно з п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону за об’єктами будівництва та з ура-хуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийня-тий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Відповідно до п. 13 Порядку, в разі визначення предмета закупівлі – роботи, Замовник зазначає код за показниками другої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
ДК 021:2015 складається з основного і додаткового словників.
Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Групи цифр, своєю чергою, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту.
Додатковий словник містить докладніший опис предмета контракту. Він базу-ється на системі абетково-цифрових кодів, яким відповідає формулювання, що деталі-зує характер чи призначення товарів. Абетково-цифровий код складається з трьох рі-внів: перший - це літера, що позначає секцію; другий - літера, що позначає групу; тре-тій - три цифри, що позначають підрозділ. Остання цифра - контрольна.
Справді, за основним словником ДК 021:2015 проєктування зазначене як пос-луга. Однак за додатковим словником проєктування та будiвництвo мiстяться пiд од-ним абетково-цифровим кодом у секцiї I «Додаткові характеристики будiвництва/робіт» групи А «Характеристики будiвництва/робіт», а саме: IА01-9. З огляду на це, у будь-якому випадку предмет закупівлі для проєктування слід визнача-ти як роботи, і вирішальним є об’єкт будiвництва.
Крім того, при визначенні предмета закупівлі замовники керуються умовами фінансування. В даному випадку, фінансування проєктних робіт здійснюється за КЕКВ - 3122 Капітальне будівництво (придбання) інших об'єктів.
Згідно Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюдже-ту, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012р. № 333 до коду 3122 «Капітальне будівництво (придбання) інших об'єктів» відносяться:
- видатки на капітальне будівництво інших об'єктів, що не включені в позицію 3121;
- придбання об'єктів виробничого і невиробничого призначення;
- придбання будівельних матеріалів за рахунок коштів, що передбачаються на ка-пітальне будівництво і використовуються у процесі будівельних робіт;
- придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлен-ня будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим, а також комплекти запасних частин такого обладнання), машини та механізми, обладнання та прилади, необхідні для ведення будівельних робіт, якщо це обумовлено кошторисом на бу-дівництво (крім окремих видів устаткування і машин, що є рухомими транспортними одиницями, не пов'язаними з технологією виробництва);
- виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво будівель, спо-руд і об'єктів та виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівель-них норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт;
- видатки на найм транспорту для виконання робіт з капітального будівництва;
- видатки на утримання об’єкта (будови) у зв’язку з тимчасовим зупиненням буді-вництва, консервацію та розконсервацію;
- видатки на спорудження монументів і пам’ятників.
Отже, враховуючи вищезазначене та зміст Єдиного закупівельного словника, визначення предмету закупівлі проектно-вишукувальних робіт для об'єкту «Нове бу-дівництво універсального спортивного комплексу, розташованого в парку культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького в Металургійному районі міста Кривого Рогу Дніпропетровської області, 50006» згідно коду ДК021-2015: 45212000-6 Будів-ництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового ро-зміщення та ресторанів не порушує норм чинного законодавства в сфері закупівель.
2) Експертний позитивний звіт №08-013-1-А від 10.06.2020р. та його невід’ємна частина - Експертний позитивний звіт №10-003-20-В від 21.10.2020р. дійсно складені за результатами розгляду ескізного проекту «Нове будівництво універсального спортивного комплексу, розташованого в парку культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького в Металургійному районі міста Кривого Рогу Дніпропетровської об-ласті, 50006», що виконаний ТОВ «Криворіжцивільпроект» згідно договору №17016 від 11.12.2019р. Ідентичність об’єкта підтверджується вихідними даними для проек-тування (містобудівні умови та обмеження, завдання на проектування), які були пред-ставлені на експертизу ескізного проекту до і після його доопрацювання.
Експертиза стадії «Ескіз» фактично проведена у грудні 2019 року і підтвердже-на Експертним звітом №08-013-19-О від 27.12.2019р. (експерт - ДП «ДПІ «Кривбасп-роект»). Оскільки цей звіт містить перелік зауважень, але не визнано негативним, на його підставі проведено оплату виконаних робіт. Це оприлюднено у відповідних еле-ктронних системах, як факт використання публічних коштів.
За рекомендаціями експертного органу та ініціативи безпосередньо проектува-льника, який здійснивши самоперевірку виявив неточності у визначенні кошторисної вартості об’єкта в частині оподаткування, ескізний проект доопрацьовано і надано на експертизу у 2020 році.
Позитивні експертні звіти, зазначені вище, та погодження ескізного проекту розпорядженням голови Дніпропетровської обласної адміністрації від 16.02.2021р. №Р-150/0/3-21 підтверджують наявність завершеного проектуванням ескізного про-екту, як окремої і самостійної стадії, а також правомірність авторських прав на цей ескіз та застосування переговорної процедури у випадку, що розглядається.
За результатами аналізу функціональних рішень вже схваленого Ескізного проекту та техніко-економічних показників Замовником обґрунтовано прийнято рі-шення про зміну архітектурно-планувальних вимог до об’єкту проектування шляхом заміни його параметрів, внаслідок чого місто отримує більш економічно вигідний проект будівництва.
3) Завданням на проектування об’єкту «Нове будівництво універсального спор-тивного комплексу, розташованого в парку культури і відпочинку імені Богдана Хме-льницького в Металургійному районі міста Кривого Рогу Дніпропетровської області, 50006» », (що міститься у Додатку 4 до тендерної документації по закупівлі за номе-ром UA-2019-11-08-000850-c, за результатами проведення якої укладено договір від 11.12.2019 №17016 ), а саме пунктом 16 «Основні архітектурно-планувальні вимоги та характеристики об’єкту, що проектується» чітко визначено перелік приміщень та кількість глядачів, які повинні розміститися на арені. Рішення просторові, планува-льні, функціональної організації, зовнішнього вигляду й інтер’єру об’єкта архітекту-ри, а також щодо інженерного забезпечення, насамперед мають відповідати вимогам нормативних документів і створюються в процесі проектування.
Закон України «Про архітектурну діяльність» містить поняття «архітектурне рішення», що визначається як авторський задум щодо просторової, планувальної, фу-нкціональної організації, зовнішнього вигляду й інтер’єру об’єкта архітектури, а та-кож інженерного та іншого забезпечення його реалізації , який саме втілено авторсь-ким задумом в ескізний проект.
4) Положеннями договору №17016 від 11.12.2019р. на виконання проектно-вишукувальних робіт для об’єкта «Нове будівництво універсального спортивного комплексу, розташованого в парку культури і відпочинку імені Богдана Хмельниць-кого в Металургійному районі міста Кривого Рогу Дніпропетровської області, 50006» повністю враховані вимоги чинного законодавства , в тому числі Цивільного, Госпо-дарського та Бюджетного кодексів України.
Відповідно до частини 1 статті 1112 Цивільного кодексу України:
- розділ 1 зазначеного договору «1. Предмет договору» передбачає домовленість між Сторонами про створення об’єкта інтелектуальної власності - проектно-кошторисної документації з урахуванням усіх документів чинних будівельних норм і стандартів України;
- розділ 5 зазначеного договору «5. Вимоги до документації» містить перелік вимог до об’єкта інтелектуальної власності - проектно-кошторисної доку-ментації;
- Календарним планом, що є невід’ємним додатком договору визначені тер-міни створення об’єкта інтелектуальної власності - проектно-кошторисної документації.
Відповідно до частини 2 статті 1112 Цивільного кодексу України:
- Предметом договору обумовлено виконання проектно-вишукувальних ро-біт, а саме виготовлення проектно-кошторисної документації з урахуванням усіх документів чинних будівельних норм і стандартів України;
- Правочини, що діють у сфері будівництва, в тому числі ДБН А.2.2-3-14 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та ек-спертизи проектної документації на будівництво» тощо. чітко вказують на призначення та спосіб подальшого використання об’єкта інтелектуальної власності - проектно-кошторисної документації - на будівництво;
- Підписантом договору з боку Замовника виступає керівник управління , що керується Положенням про управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради, затвердженим відповідними рішеннями Криво-різької міської ради. Документом визначено, що основні обов’язки управ-ління – це виконання функцій замовника на нове будівництво, реконструк-цію та капітальний ремонт об’єктів, фінансування яких здійснюється бю-джетним коштом, що також вказує на подальше використання об’єкта інте-лектуальної власності - проектно-кошторисної документації;
- Пункт 6.9 договору, в якому зазначається стаття 891 ЦКУ, також вказує на спосіб подальшого застосування Замовником об’єкта інтелектуальної влас-ності - проектно-кошторисної документації - на будівництво.
Відповідно до частини 3 статті 1112 Цивільного кодексу України:
- розділ 4 договору «4.Порядок здачі та приймання робіт» конкретно визна-чає порядок передачі Замовнику від Виконавця створеного об’єкта інтеле-ктуальної власності - проектно-кошторисної документації, що повністю враховує вимоги ДБН А.2.2-3-14 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-06-04 11:30:22
Заперечення до висновку
Щодо питання визначення предмета закупівлі:
1) У висновку про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства, який міститься в пункті 2 Констатуючої частини Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-18-007524-c, зазначено: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення пунктів 4, 5 Розділу 1 Наказу №708. … За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; … – порушень не встановлено. Отже, Північно-східний офіс Держаудитслужби так і не визначився, чи встановлене дане порушення, чи ні.
2) Згідно пункту 27 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» розроблення проектної документації на об’єкти будівництва відноситься до робіт. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 передбачено, що визначення предмета закупівлі робіт відбувається за об’єктом будівництва, а не за кодом ДК 021:2015. Крім того, визначення предмету закупівлі є прерогативою Замовника, а не органу державного фінансового контролю.
3) Код 71322000 – 1 – Послуги з інженерного проектування не містить послуг з виготовлення проектно-кошторисної документації, в тому числі об'єктів спортивної інфраструктури.
4) Фінансування проєктних робіт замовником здійснюється за КЕКВ - 3122 Капітальне будівництво (придбання) інших об'єктів.
Щодо наявності підстав для застосування переговорної процедури:
1) Відповідно до пункту 9 частини першої статті 8 Закону України «Про авторське право і суміжні права» об’єктами авторського права є, крім іншого, твори архітектури.
2) Для виникнення і здійснення авторського права не вимагається реєстрація твору чи будь-яке інше спеціальне його оформлення, а також виконання будь-яких інших формальностей (пункт 2 стаття 11 Закону України «Про авторське право і суміжні права»).
3) За Законом України «Про архітектурну діяльність» автор проекту – твору архітектури, містобудування – має виключне право на участь у подальшій його реалізації, якщо інше не передбачено умовами договору із замовником, а також на внесення змін до не завершеного будівництвом чи збудованого твору архітектури, містобудування у разі зміни його функціонального призначення чи реконструкції. Право автора на результат його творчої діяльності у тому числі проекту, виникає з моменту створення архітектурного твору, незалежно від того, був він закінчений і оприлюднений чи ні. Після реалізації проекту права автора на побудовані будівлі, споруди та інші твори як об’єкти авторського права також належать авторові, якщо вони не були передані за договором, а також з урахуванням норм законодавства щодо прав на службові твори, створені на замовлення.
4) До майнових прав автора належать: виключне право на використання твору; виключне право на дозвіл або заборону використання твору іншими особами. (пункт 1 стаття 15 Закону України «Про авторське право і суміжні права»).
5) Достатність документального підтвердження авторських прав на Ескізний проект «Нове будівництво універсального спортивного комплексу, розташованого в парку культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького в Металургійному районі міста Кривого Рогу Дніпропетровської області, 50006», виконаний ТОВ «Криворіжцивільпроект», підтверджується Експертними позитивними звітами №08-013-1-А від 10.06.2020р., №10-003-20-В від 21.10.2020р. та Розпорядженням голови Дніпропетровської обласної адміністрації від 16.02.2021р. №Р-150/0/3-21.
6) Сам факт не передання авторських майнових прав від виконавця до замовника свідчить про виключні майнові права автора проекту (ескізного проекту).
7) Проектно-кошторисна документація на об’єкт будівництва, в тому числі стадія «Ескіз» не є твором образотворчого мистецтва (стосовно частини третьої статті 1112 ЦКУ).
8) Крім того, Договір №17016 від 11.12.2019 було розірвано не на стадії виконання ескізного проекту, як зазначено у Висновку, а після його затвердження (додаткова угода №6 від 09.03.2021).
На зобов'язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби повідомляємо, що Замовник в своїх діях не вбачає порушень у сфері публічних закупівель, тому наразі готується позовна заява до суду.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради 11.06.2021 подано до Дніпропетровського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі.
2021-06-11 14:57:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | 29.06.2021 відкрито провадження за справою 160/9620/21 |
Дата публікації: | 01 липня 2021 |
Документи:
01 липня 2021 10:50
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Криворіжцивільпроект" #39493770 |
Переможець |
5 672 286,85
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:28
|
ДУ6_пвр_17016_УСК_29.12.2023.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 11:43
|
DU USK5 19.12.2022.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:14
|
ДУ4_пвр_УСК_30.12.2021.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2021 13:10
|
ДУ3_пвр_УСК_22.09.2021.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2021 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2021 15:48
|
ДУ2_пвр_УСК_30.07.2021.pdf | зміни до договору |
30 липня 2021 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2021 10:27
|
ДУ1_пвр_УСК_17.06.2021.pdf | зміни до договору |
17 червня 2021 10:25
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 16:08
|
Договір 17016_ПВР УСК_29.03.2021.PDF | укладений |
29 березня 2021 15:24
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 квітня 2021 11:19
|
17 267,88 UAH | UA618201720344261015100054659 УКБ виконкому Криворізької міськради |
UA163052990000026001040403001 ТОВ "КРИВОРIЖЦИВIЛЬПРОЕКТ" |
Оплачений |
28 квітня 2021 11:19
|
230 315,69 UAH | UA618201720344261015100054659 УКБ виконкому Криворізької міськради |
UA163052990000026001040403001 ТОВ "КРИВОРIЖЦИВIЛЬПРОЕКТ" |
Оплачений |
30 квітня 2021 09:46
|
537 403,28 UAH | UA618201720344261015100054659 УКБ виконкому Криворізької міськради |
UA163052990000026001040403001 ТОВ "КРИВОРIЖЦИВIЛЬПРОЕКТ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в календарний план |
Номер договору про закупівлю: | 17016 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в календарний план |
Номер договору про закупівлю: | 17016 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження термінів виконання проєктно-кошторисної документації у межах строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 17016 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору, зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 17016 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в календарний план |
Номер договору про закупівлю: | 17016 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в календарний план |
Номер договору про закупівлю: | 17016 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |