Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 09130000-9 нафта і дистиляти (бензин)
ДК 021:2015 – 09130000-9 petroleum and distillates (petrol)
ДК 021:2015 – 09130000-9 petroleum and distillates (petrol)
Очікувана вартість
7 370 000,00 UAH
UA-2021-03-18-006161-a ● 790581d6f67a439b92f452d007cabca9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код ЄДРПОУ: | 03538993 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Некрасівська, 7 |
Контактна особа: |
Катерина Руденко +380444866166 atpekaterina@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Volodymyr Motovyi +380444864076 4864076@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Car Company of Economic-Financial Department of the Secretariat of the Cabinet of Ministers of Ukraine |
National ID: | 03538993 |
Contact point: |
Katerina Rudenko +380444866166 atpekaterina@gmail.com |
Additional contacts: |
Volodymyr Motovyi +380444864076 4864076@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 березня 2021 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 07 червня 2021 11:46 |
Очікувана вартість: | 7 370 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Publication date: | 18 березня 2021 15:27 |
Enquiries until: | 10 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 квітня 2021 01:00 |
Information
Estimated total value: | 7 370 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 36 850 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 літр
Бензин автомобільний А-98-Євро5-Е5 (налив)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київська область, Київ, вул. Некрасівська 7
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Motor petrol A-98-Euro5-E5 (filling)
CPV: 09132000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
120000 літр
Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 (налив) – 120 000 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київська область, Київ, вул. Некрасівська 7
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Motor petrol A-95-Euro5-E5 (filling)
CPV: 09132000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
10000 літр
Бензин автомобільний А-92-Євро5-Е5 (налив)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київська область, Київ, вул. Некрасівська 7
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Motor petrol A-92-Euro5-E5 (filling)
CPV: 09132000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
50000 літр
Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київська область, Київ, вул. Некрасівська 7
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Motor petrol A-95-Euro5-E5 (coupons)
CPV: 09132000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
20000 літр
Бензин автомобільний А-98(100)-Євро5-Е5 (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київська область, Київ, вул. Некрасівська 7
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Motor petrol A-98(100)-Euro5-E5 (coupons)
CPV: 09132000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється в гривнях з відстрочкою платежу, шляхом безготівкового розрахунку на поточний рахунок Постачальника в строки не пізніше 15 (п’ятнадцять) банківських днів з моменту отримання партії товару, (для палива наливом) і не пізніше 15 (п’ятнадцять) банківських днів з моменту отримання партії талонів (для палива за талонами) | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2021 16:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2021 16:26 |
ТД із змінами.doc | |
12 квітня 2021 16:26 |
Проект договору із змінами.doc | |
12 квітня 2021 16:26 |
Зміни до ТД бензин.doc |
12 квітня 2021 16:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 квітня 2021 16:26 |
ТД із змінами.doc
|
||||||
12 квітня 2021 16:26 |
Проект договору із змінами.doc
|
||||||
12 квітня 2021 16:26 |
Зміни до ТД бензин.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
моніторинг цін
Дата подання: 08 квітня 2021 22:00
Дата відповіді: 12 квітня 2021 15:44
Згідно з до ТД вимагається «від Державного Інформаційно - аналітичного центру моніторингу зовнішніх товарних ринків (ДП «Держзовнішінформ») про рівень цін (на марки палива талонами та/або наливом, стосовно яких учасник надає свою тендерну пропозицію) на ринку нафтопродуктів м. Києва та Київської обл., (рівень цін повинен бути наведений на дату не більше десятиденної давнини до кінцевої дати закінчення строку подання тендерних пропозицій, рівень цін повинен враховувати доставку нафтопродуктів на склад Замовника АТП ГФД СКМУ, а також відстрочку платежу не менше 15 банківських днів);".
Відповідно до роз’яснень Мінекономрозвитку інформацію про рівень цін також можуть надавати Торгово-промислова палата України, тому вимагаємо внести зміни та включити вищезазначений суб’єкт господарювання як альтернативу структуру для отримання моніторингу цін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
ДЗІ
Дата подання: 08 квітня 2021 22:37
Дата відповіді: 12 квітня 2021 15:45
Шановний Замовнику!
Відповідно до ТД вимагається «від Державного Інформаційно - аналітичного центру моніторингу зовнішніх товарних ринків (ДП «Держзовнішінформ») про рівень цін (на марки палива талонами та/або наливом, стосовно яких учасник надає свою тендерну пропозицію) на ринку нафтопродуктів м. Києва та Київської обл., (рівень цін повинен бути наведений на дату не більше десятиденної давнини до кінцевої дати закінчення строку подання тендерних пропозицій, рівень цін повинен враховувати доставку нафтопродуктів на склад Замовника АТП ГФД СКМУ, а також відстрочку платежу не менше 15 банківських днів);".
Ціни у Довідці ДЗІ жодним чином не впливають на формування цінової пропозиції учасника, так як учасник сам визначає свої витрати, податки, транспортування тощо, тому надання даної довідки ДО аукціону є не актуальним, на відміну від отримання після акцепту. Проте, витрати на дану довідку будуть включені учасником у запропоновану ціну, що зумовить подання збільшеної цінової пропозиції, що є невигідним для Замовника в частині максимальної економії коштів Держави, а це порушує принцип статті 5 закону : максимальної економії та ефективності на всіх стадіях закупівель.
Законом не передбачено підтвердження ціни на момент участі в аукціоні.
Ціна на пальне суттєво змінюються щодня, тому цінова пропозиція учасника в кінцевий день подачі може не входити в рамки цін, які зазначені у довідці ДЗІ станом на день раніше подачі.
Крім того, умовами документації встановлена Банківська гарантія 200 000 грн, яка унеможливлює ставити ціни нижче ринкових, у тому числі в аукціоні.
*Доводимо до відома Замовника, що довідка з ДЗІ про рівень ціни станом «на дату не більше десятиденної давнини до кінцевої дати закінчення строку подання тендерних пропозицій» , можна отримати навіть після укладення договору, якщо замовнику захочеться знати ринкові ціни станом на ті дати.
Враховуючи вищезазначене, Вашою вимога про довідку з ДЗІ є недоведеною та порушує принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: максимальної економії та ефективності на всіх стадіях закупівель. Тому звертаємось до Вас, з метою усунення вимоги про надання довідки з ДП «Держзовнішінформ» до кінцевого строку подання пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
ЕЦП
Дата подання: 08 квітня 2021 22:46
Дата відповіді: 12 квітня 2021 15:46
Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено:
«3. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".».
Одним із важливих нововведень про електронні довірчі послуги є те, що він запроваджує поняття «кваліфікований електронний підпис», яке замінило поняття «електронного цифрового підпису».
Тобто, ЕЦП – не існує. Новий формат – КЕП.
Враховуючі вищезазначене, вимагаємо внести зміни в документацію та усунути вимогу щодо накладання ЕЦП на пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
дискримінаційні вимоги : єдиний талон, бренд талону відповідає бренду мережі
Дата подання: 08 квітня 2021 23:11
Дата відповіді: 12 квітня 2021 15:48
Шановний Замовнику!
Вами встановленні дискримінаційні вимоги пункту 1.5. Додатку 1, а саме :
1) Учасник надає скан. копії єдиного зразка талонів (бланки-дозволи) на всі АЗС, на яких можливо отримати паливо по талонах зазначених в даній тендерній документації (згідно наданого списку розташування (адрес) АЗС).
2) Назва бренду нанесеного на талонах повинна відповідати назві бренду мережі АЗС, на яких можливо отримати паливо.
Відсутня аргументація Замовника щодо єдиного зразка талонів та відповідність бренду талону до назви бренду мережі. По визначеним напрямках території України існує щонайменше 5 різних мереж АЗС, відповідно, учасник може запропонувати Замовнику 5 зразків талонів. Це дозволить Замовнику у випадку закриття однієї з АЗС безперешкодно заправляти на іншій.
Крім того, учасник , який має власні талони, які обслуговуються на різних мережах АЗС також здатний поставити товар Замовнику, але взяти участь не зможе через наявність вимоги пр. «назва бренду на талонах відповідає бренду на АЗС»
Очевидно що дані вимоги суттєво обмежують участь учасників, що суперечить принципам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Приймаючи до уваги рішення Антимонопольного комітету України щодо аналогічних питань (єдиний зразок, назва бренду талону =назві бренду АЗС) рішення № 894-р/пк-пз від 19.01.2021, вважаємо що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації та порушив законні інтереси Скаржника.
Тобто, керуючись статтями 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та усунути вимоги пункту 1.5. Додатку 1, а саме :
1) Учасник надає скан. копії єдиного зразка талонів (бланки-дозволи) на всі АЗС, на яких можливо отримати паливо по талонах зазначених в даній тендерній документації (згідно наданого списку розташування (адрес) АЗС).
2) Назва бренду нанесеного на талонах повинна відповідати назві бренду мережі АЗС, на яких можливо отримати паливо.
У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Замовник має необхідність закупити талони на отримання пального в кількості, що зазначена в Тендерній документації саме, для забезпечення свого автотранспорту у відрядженнях протягом року. Маршрути відряджень Замовник отримує за добу до самих відряджень, відповідно Замовнику в такій ситуації необхідно спланувати всі запропоновані різнобренедові АЗС на маршруті, та забезпечити транспорт необхідною кількістю талонів різних брендів. Проте це не є можливо, в зв’язку з тим що транспорт може затримуватись на декілька днів в одному місці або мати зміну маршруту, а Замовник зобов’язаний забезпечити можливість заправлення автотранспорту у відрядженні, в тому числі при зміні маршруту. З огляду на ці обставини Замовника вимога щодо єдиного зразка талонів (бланків – дозволів) та відповідності назві бренду нанесеного на талонах назві бренду мережі АЗС являється виробничою необхідністю, а ніяк не дискримінаційною вимогою. Замовник вважає, що вимога щодо відповідності назви бренду нанесеного на талонах назві бренду мережі АЗС та терміну дії талонів відповідає основному принципу Закону, а саме принципу максимальної економії та ефективності, та не призведе до додаткових, нераціональних затрат Замовником бюджетних коштів на відбір зразків та технічне обслуговування транспорту у разі використання палива, яке не відповідає чинним ДСТУ в Україні, а також надасть можливість якісного і безперебійного виконання функцій автотранспортного забезпечення у відрядженнях Кабінету Міністрів України.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-18-006161-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН", Код ЄДРПОУ:42254701
Дата подання: 26 квітня 2021 15:09
не відповідність пропозиції учасників ТОВ «ЄВРОЛІМ», ТОВ «НАФТОТРАНСОЙЛ» та ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ»
Відповідно до частини 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до документації встановлено:
« Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений КВАЛІФІКОВАНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.»
В учасників ТОВ «ЄВРОЛІМ», ТОВ «НАФТОТРАНСОЙЛ» та ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ» - підписи НЕ є кваліфікованими.
Відповідно до роз’яснень Антимонопольного комітету України з посиланням на Лист Мінцифри (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv) якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то, враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис НЕ є кваліфікованим електронним підписом.
У зв'язку з цим просимо скасувати рішення щодо допущення до аукціону ТОВ «ЄВРОЛІМ», ТОВ «НАФТОТРАНСОЙЛ» та ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ» через невідповідність вимогам тендерної документації в частині кваліфікованого електронного підпису та відхилення на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону - не відповідає умовам технічної специфікації та ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ;
У разі незадоволення вимоги будемо змушені звернутися в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути
Згорнути
« Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений КВАЛІФІКОВАНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.»
В учасників ТОВ «ЄВРОЛІМ», ТОВ «НАФТОТРАНСОЙЛ» та ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ» - підписи НЕ є кваліфікованими.
Відповідно до роз’яснень Антимонопольного комітету України з посиланням на Лист Мінцифри (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv) якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то, враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис НЕ є кваліфікованим електронним підписом.
У зв'язку з цим просимо скасувати рішення щодо допущення до аукціону ТОВ «ЄВРОЛІМ», ТОВ «НАФТОТРАНСОЙЛ» та ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ» через невідповідність вимогам тендерної документації в частині кваліфікованого електронного підпису та відхилення на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону - не відповідає умовам технічної специфікації та ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ;
У разі незадоволення вимоги будемо змушені звернутися в Антимонопольний комітет України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2021 15:33
Постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» передбачено, що до дня набрання чинності змін до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 31 грудня 2021 року встановлена можливість використання користувачами електронних довірчих послуг удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Тобто, законодавець передбачив для користувачів електронних довірчих послуг можливість до 31.12.2021 року використовувати в своїй діяльності удосконалені електронні підписи, печатки.
Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання ЕСЗ з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимого Закону №851 та Закону №2155. Із зазначеного вище випливає, що для цього підходить і УЕП, і КЕП.
Тобто, законодавець передбачив для користувачів електронних довірчих послуг можливість до 31.12.2021 року використовувати в своїй діяльності удосконалені електронні підписи, печатки.
Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання ЕСЗ з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимого Закону №851 та Закону №2155. Із зазначеного вище випливає, що для цього підходить і УЕП, і КЕП.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-18-006161-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН", Код ЄДРПОУ:42254701
Дата подання: 27 квітня 2021 14:50
Дата подання: 27 квітня 2021 14:50
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 квітня 2021 12:44
рішення від 29.04.2021 № 9470 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2021 12:44
Інформація про перенесення розгляду скарги від 13.05.2021 № 8356.pdf
Дата публікації: 14 травня 2021 11:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.05.2021 № 11519.pdf
Дата публікації: 26 травня 2021 17:07
рішення від 25.05.2021 № 11519.pdf
Дата публікації: 28 травня 2021 15:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: "Щодо виконання рішення Колегії № 11519-р/пк-пз від 25.05.2021 р." Автопідприємство Господарсько - фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України (надалі – Автопідприємство ГФД СКМУ) повідомляє наступне: Згідно рішення № 11519-р/пк-пз від 25.05.2021 р., Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) зобов’язала Автопідприємство ГФД СКМУ скасувати рішення про допущення тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «НАФТОТРАНСОЙЛ», товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОЛІМ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ПК УКРПРОМПОСТАЧ» до аукціону за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015-09130000-9 нафта і дистиляти (бензин)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-18-006161-а. Автопідприємство ГФД СКМУ виконало вищезазначене рішення Колегії в повному обсязі, а саме: Згідно протоколу засідання тендерного комітету Автопідприємства ГФД СКМУ №137 від 31.05.2021 р. скасовано рішення про допущення тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «НАФТОТРАНСОЙЛ», товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОЛІМ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ПК УКРПРОМПОСТАЧ» до аукціону за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015-09130000-9 нафта і дистиляти (бензин).
Дата виконання рішення замовником: 31 травня 2021 15:19
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 31 травня 2021
Найменування: | Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код ЄДРПОУ: | 03538993 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Некрасівська, 7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ЄВРОЛІМ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ НАФТОТРАНСОЙЛ | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ НАФТОТРАНСОЙЛ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ЄВРОЛІМ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2021 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" |
6 708 600,00
UAH з ПДВ
|
6 708 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАНГО-ГРУП" |
7 336 200,00
UAH з ПДВ
|
7 336 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" #42254701 |
Переможець |
6 708 600,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2021 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 10:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 10:58
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
13 грудня 2021 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2021 09:35
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
01 листопада 2021 09:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2021 14:03
|
Додаткова угода 1_21072021.pdf | зміни до договору |
21 липня 2021 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2021 10:01
|
55-21.PDF | укладений |
22 червня 2021 10:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку з коливанням цін на вітчизняному ринку нафтопродуктів України, керуючись п.5 ч. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі п.3.2 Договору, ТОВ «БРИСТОН» (лист від 16.07.2021 р.) змінює ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків, за умови, що зазначена зміна не приведе до збільшення суми, визначеної в Договорі. Решта умов Договору залишаються без зміни і є обов’язковими до виконання Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 55-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку з коливанням цін на вітчизняному ринку нафтопродуктів України, керуючись п.5 ч. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі п.3.2 Договору, ТОВ «БРИСТОН» (лист від 25.10.2021 р.), зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків, за умови, що зазначена зміна не приведе до збільшення суми, визначеної в Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 55-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 55-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |