Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оснастка та резинка для печатки (код 30190000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Очікувана вартість
570,00 UAH
UA-2021-03-18-005524-a 7009ee75b9e544849a0d21fffdb425c4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуменюк Наталя Олексіївна

+380334293331 ustylugmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Устилузька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04051388
Місцезнаходження: 44731, Україна , Волинська обл., Устилуг, вул. Володимирська 40
Контактна особа: Гуменюк Наталя Олексіївна
+380334293331
ustylugmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Відповідно до частини третьої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Устилузька міська рада оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Інформація про технічні та якісні характеристики наведена в договорі. Строк поставки відповідно до умов договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
Оснастка та резинка для печатки (код 30190000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44731, Україна, Волинська область, Устилуг, Володимирська,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем коштів на реєстраційний рахунок Продавця після отримання товару на підставі видаткових накладних Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

18 березня 2021 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Войтюк Людмила Петрівна
#2654708044
Переможець 570,00
UAH
18 березня 2021 15:04

Документи

18 березня 2021 15:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 15:06