Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ПО ЗАМІНІ МЕТАЛОПЛАСТИКОВИХ ВІКОН З РЕМОНТОМ ВІДКОСІВ В БАГАТОКВАРТИРНОМУ БУДИНКУ ЗА АДРЕСОЮ Б-Р МЕОТИДИ, 18 ПІД’ЇЗД № 1,2,3,4 М. МАРІУПОЛЬ»
Очікувана вартість
108 436,00 UAH
UA-2021-03-18-004356-c 50d45ba23a584e6f98f0671adbd8f0fb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Проценко Ірина Валеріївна

+380629574180 complexx323208@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Азовжитлокомплекс
Код ЄДРПОУ: 32320788
Місцезнаходження: 87529, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Воїнів-Визволителів, 82
Контактна особа: Проценко Ірина Валеріївна
+380629574180
complexx323208@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2021 13:04
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 30 березня 2021 14:20
Очікувана вартість: 108 436,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 542,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Оплата здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту підписання акту здачі-приймання виконаних робіт У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій банківський рахунок.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ПО ЗАМІНІ МЕТАЛОПЛАСТИКОВИХ ВІКОН З РЕМОНТОМ ВІДКОСІВ В БАГАТОКВАРТИРНОМУ БУДИНКУ ЗА АДРЕСОЮ Б-Р МЕОТИДИ, 18 ПІД’ЇЗД № 1,2,3,4 М. МАРІУПОЛЬ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, МАРІУПОЛЬ, б-р Меотиди, 18 під'їзд №1,2,3,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 червня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту підписання акту здачі-приймання виконаних робіт У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій банківський рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2021 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2021 13:04
5. Проект договору.docx
18 березня 2021 13:04
4. Форма цінової пропозиції.doc
18 березня 2021 13:04
3. Вимоги до кваліфікації учасників.docx
18 березня 2021 13:04
2. Дефектний акт.doc
18 березня 2021 13:04
1. ТЗ.docx
18 березня 2021 13:04
01. Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 19 березня 2021 14:27
Дата відповіді: 20 березня 2021 07:59
Уточнення!Шановний замовник , в технічному завданні в пункті 11 ви зазначаєте, що Учасники повинні робити Вам "безоплатне технічне обслуговування вікон на період гарантійного терміну" Зазначаемо що це окрема стаття витрат і потребує додаткових коштів ,але сумма яку ви заявили не можливе виконнання гарантіцного обслуговування !!! Зазначаемо ,що Вам потрібно додатково виставити закупівлю на Код по ДК 021:2015 (CPV): 50712000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування механічного устаткування будівель. Технічне обслуговування металопластикових вікон та дверей, а саме: - перевірка і візуальний огляд вікон на можливість виникнення дефектів щільності посадки, функціональності та роботи рухомих частин фурнітури; - чищення, змащення і регулювання фурнітури (за потреби); - догляд за гумовим ущільнювачем (профілактика), - огляд елементів поворотного-відкідного механізму. - перевірка на поломку механізму натискової ручки. ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Вартість безкоштовного технічного обслуговування металопластикових вікон/дверей на період гарантійного терміну закладена у очікувану вартість закупівлю.
Вопрос
Дата подання: 19 березня 2021 14:28
Дата відповіді: 20 березня 2021 08:18
Как вы оценили стоимость технического обслуживания,которую Вы включили в общую стоимость тендера?Так же обращаем Ваше внимание, что к тендерному заданию прикрелен вами дефектный акт,согласно которого выполняются работы и закрывается оплата,изучив его в деф.акте отсутствует перечень работ на техническое обслуживание на период гарантии.Также в сметной программе согласно которой все участники тендера,подготавливают техническую документацию,отсутствует такая расценка как"техническое обслуживание".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Повторно Вам повідомляємо, шо:
Вартість безкоштовного технічного обслуговування металопластикових вікон/дверей на період гарантійного терміну закладена у очікувану вартість закупівлю.
Вимога
Дата подання: 19 березня 2021 14:29
Дата відповіді: 20 березня 2021 08:19
Уважаемые партнеры! Еще раз хотим обратить Ваше внимание, что основной документ по которому участники работают это дефектный акт и сметная документация ,составленная на основании Вашего дефектного акта. "Двое чтение" дефектного акта не возможно! И обращаем Ваше внимание, что бесплатного технического обслуживания в дефектном акте нет , и соответственно в сметной документации нет. И В ПРИРОДЕ НЕ СУЩЕСТВУЕТ ,ТАК КАК И МЫ И ВЫ РАБОТАЕМ С ГОСУДАРСТВЕННЫМ ФИНАНСИРОВАНИЕ. Если у нас идут дополнительные затраты то мы их обязаны указать и прописать в смете !!!!А если мы не указываем ( исполнитель и заказчик) то мы уклоняемся от налогов и скрываем дополнительные оплаты !!!!!!!!!!!! УВАЖАЕМЫЙ ЗАКАЗЧИК , КАКОЕ ТЕХНИСКОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ ВАШИМ КЛИЕНТАМ( УБОРКА ТЕРРИТОРИИ ,ВЫВОЗ МУСОРА ,ПРЕДОСТАВЛЕНИЕ КАКИХ ЛИБО МАТЕРИАЛОВ ИЛИ УСЛУГ) - ВЫ ДЕЛАЕТЕ БЕСПЛАТНО ?! ВЫ ДЕЛАЕТЕ ТЕХНИЧЕСКОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ НЕ БЕСПЛАТНО И ЗА ЭТО ВАШИ КЛИЕНТЫ-ЖИЛЬЦЫ ДОМОВ ВАМ ЕЖЕМЕСЯЧНО ВАМ ПЛАТЯТ ОПЛАТУ. ПРОСИМ ВАС ЭТО ТРЕБОВАНИЕ УБРАТЬ ИЗ ТЕХНИЧЕСКОГО ЗАДАНИЯ.ЗАРАНЕЕ СПАСИБО .НАДЕЕМСЯ НА ВАШЕ ПОНИМАНИЕ И ДАЛЬНЕЙШЕЕ СОТРУДНИЧЕСТВО.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Повторно Вам повідомляємо, шо:
Вартість безкоштовного технічного обслуговування металопластикових вікон/дверей на період гарантійного терміну закладена у очікувану вартість закупівлю.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-18-004356-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП НИКС-П, Код ЄДРПОУ:33384198
Дата подання: 19 березня 2021 14:29
Вимога
Уважаемые партнеры! Еще раз хотим обратить Ваше внимание, что основной документ по которому участники работают это дефектный акт и сметная документация ,составленная на основании Вашего дефектного акта. "Двое чтение" дефектного акта не возможно! И обращаем Ваше внимание, что бесплатного технического обслуживания в дефектном акте нет , и соответственно в сметной документации нет. И В ПРИРОДЕ НЕ СУЩЕСТВУЕТ ,ТАК КАК И МЫ И ВЫ РАБОТАЕМ С ГОСУДАРСТВЕННЫМ ФИНАНСИРОВАНИЕ.
Если у нас идут дополнительные затраты то мы их обязаны указать и прописать в смете !!!!А если мы не указываем ( исполнитель и заказчик) то мы уклоняемся от налогов и скрываем дополнительные оплаты !!!!!!!!!!!!
УВАЖАЕМЫЙ ЗАКАЗЧИК , КАКОЕ ТЕХНИСКОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ ВАШИМ КЛИЕНТАМ( УБОРКА ТЕРРИТОРИИ ,ВЫВОЗ МУСОРА ,ПРЕДОСТАВЛЕНИЕ КАКИХ ЛИБО МАТЕРИАЛОВ ИЛИ УСЛУГ) - ВЫ ДЕЛАЕТЕ БЕСПЛАТНО ?! ВЫ ДЕЛАЕТЕ ТЕХНИЧЕСКОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ НЕ БЕСПЛАТНО И ЗА ЭТО ВАШИ КЛИЕНТЫ-ЖИЛЬЦЫ ДОМОВ ВАМ ЕЖЕМЕСЯЧНО ВАМ ПЛАТЯТ ОПЛАТУ. ПРОСИМ ВАС ЭТО ТРЕБОВАНИЕ УБРАТЬ ИЗ ТЕХНИЧЕСКОГО ЗАДАНИЯ.ЗАРАНЕЕ СПАСИБО .НАДЕЕМСЯ НА ВАШЕ ПОНИМАНИЕ И ДАЛЬНЕЙШЕЕ СОТРУДНИЧЕСТВО.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2021 08:02
Доброго дня!
Повторно Вам повідомляємо, шо:
Вартість безкоштовного технічного обслуговування металопластикових вікон/дверей на період гарантійного терміну закладена у очікувану вартість закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2021 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" 98 945,00
UAH з ПДВ
94 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 97 800,00
UAH з ПДВ
97 257,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2021 11:05
Електронний підпис
24 березня 2021 11:04
Досвід роботи.rar
24 березня 2021 11:04
Certificaton.rar
24 березня 2021 11:04
фінансовий звіт 2020.pdf
24 березня 2021 11:04
фінансовий звит 2019 рік.pdf
24 березня 2021 11:04
Статут.pdf
24 березня 2021 11:04
Стаття 17.pdf
24 березня 2021 11:04
Св-во про реєстрацю .pdf
24 березня 2021 11:04
Св-во платника ПДВ.pdf
24 березня 2021 11:04
Протокол зборів .pdf
24 березня 2021 11:04
Протокол випробувань.pdf
24 березня 2021 11:04
Прогресс прикас ОТ.pdf
24 березня 2021 11:04
Прогресс Пож. Без.pdf
24 березня 2021 11:04
Прогресс Наказ висота.pdf
24 березня 2021 11:04
Прогрес ОТ.pdf
24 березня 2021 11:04
Прогрес наказ Пож. Без.pdf
24 березня 2021 11:04
Паспорт директор Латай.pdf
24 березня 2021 11:04
Охорона праці тиск .pdf
24 березня 2021 11:04
наказ.pdf
24 березня 2021 11:04
лист дефектній акт .pdf
24 березня 2021 11:04
Лист - згода.pdf
24 березня 2021 11:04
Інформація про учасника.pdf
24 березня 2021 11:04
довідка.pdf
24 березня 2021 11:04
Довідка тех. паспорт .pdf
24 березня 2021 11:04
Довідка тех умови .pdf
24 березня 2021 11:04
Довідка про санкції.pdf
24 березня 2021 11:04
Довідка працівники .pdf
24 березня 2021 11:04
Довідка 4 ОПП.pdf
24 березня 2021 11:04
Гарантійний лист.pdf
24 березня 2021 11:04
Высота Посвидчення.pdf
24 березня 2021 11:04
высота арабчук.jpeg
24 березня 2021 11:04
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
24 березня 2021 11:04
Витяг з ЕДР.pdf
24 березня 2021 11:04
Виписка из ЄДРПОУ.pdf
24 березня 2021 11:04
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 березня 2021 13:28
Електронний підпис
26 березня 2021 12:22
3932.pdf
26 березня 2021 12:22
гарант.pdf
26 березня 2021 12:00
Краснопілля копія.rar
26 березня 2021 12:00
фин звітність2021.rar
26 березня 2021 12:00
Рішення _2 _копія_.pdf
26 березня 2021 12:00
Axor.rar
26 березня 2021 12:00
Договір Міропласт.pdf
26 березня 2021 12:00
VIKONDA.rar
26 березня 2021 12:00
АРМИР.rar
26 березня 2021 12:00
Виписка з ЄДР _копія_.pdf
26 березня 2021 12:00
гарантія.pdf
26 березня 2021 12:00
36.imd
26 березня 2021 12:00
ГЛАС ТРЬОШ 4 14 4 14Ar 4i.rar
26 березня 2021 12:00
ПОТОЧНИЙ2017-2019.pdf
26 березня 2021 12:00
ценовая.pdf
26 березня 2021 12:00
Армир нов.rar
26 березня 2021 12:00
тех характер.pdf
26 березня 2021 12:00
Подоконники с 30.10.rar
26 березня 2021 12:00
Донецьке Шосе копія.rar
26 березня 2021 12:00
проект Договору.pdf
26 березня 2021 12:00
Аксор новый копия.pdf
26 березня 2021 12:00
кошторис.pdf
26 березня 2021 12:00
Наказ_Білокінь С.С..pdf
26 березня 2021 12:00
Покров копії.rar
26 березня 2021 12:00
WDS 6S.rar
26 березня 2021 12:00
Витяг з ЄДР 21.01.2021 _копія_.pdf
26 березня 2021 12:00
СЕС герметик.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"
#34825022
Відхилено 94 000,00
UAH з ПДВ
31 березня 2021 15:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"
#40207010
Переможець 97 257,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2021 11:38

Документи

31 березня 2021 15:26
Електронний підпис
31 березня 2021 15:25
протокол дисквалиф..docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2021 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"
#40207010
97 257,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 13:14
ЗВІТ.pdf укладений
10 січня 2022 13:13
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 10:36
Додаткова угода.docx зміни до договору
01 липня 2021 10:35
Повідомлення про внесення змін до договору.docx зміни до договору
01 липня 2021 10:35
Електронний підпис укладений
18 травня 2021 14:15
Додаткова угода.docx зміни до договору
18 травня 2021 14:13
Повідомлення про внесення змін до договору.docx зміни до договору
18 травня 2021 14:13
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 10:49
Додаткова угода.docx зміни до договору
11 травня 2021 10:47
Повідомлення про внесення змін до договору.docx зміни до договору
11 травня 2021 10:47
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 11:02
ДОГОВОР....docx укладений
15 квітня 2021 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 39/21ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 39/21ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 39/21ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 95 262,26
UAH (в тому числі ПДВ 15 877,04 UAH)