Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівельні роботи та поточний ремонт.Поточний ремонт нежитлових приміщень четвертого поверху адміністративно-житлового будинку за адресою:м.Одеса, вул. 1-ша Сортувальна,38-А
Очікувана вартість
844 542,00 UAH
UA-2021-03-18-003405-b ● d0f2e6e9b9e346b5bbad191d30fc747d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 25948042 |
Місцезнаходження: | 65076, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ІЦХАКА РАБІНА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Гайдаржи Юлія Ігорівна +380487849267 sssdm-odessa@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2021 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2021 11:29 |
Очікувана вартість: | 844 542,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 222,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Будівельні роботи та поточний ремонт.Поточний ремонт нежитлових приміщень четвертого поверху адміністративно-житлового будинку за адресою:м.Одеса, вул. 1-ша Сортувальна,38-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2021 16:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2021 16:21 |
ТД Поточний ремонт зі змінами.DOCX | |
18 березня 2021 14:37 |
Проект-Договір поточний.doc |
23 березня 2021 16:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 березня 2021 16:21 |
ТД Поточний ремонт зі змінами.DOCX
|
||||||
18 березня 2021 14:37 |
Проект-Договір поточний.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інженер з охорони праці
Дата подання: 19 березня 2021 13:02
Дата відповіді: 22 березня 2021 16:29
Доброго дня. Згідно тендерної документації, учасник повинен мати у штаті інженера з охорони праці з вищою будівельною освітою (на підтвердження надати копію диплома про освіту).
Відповідно до ч. 2 ст. 15 Закону України "Про охорону праці" - На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.
Просимо прибрати вимогу про необхідність мати у штаті інженера з охорони праці з вищою будівельною освітою (на підтвердження надати копію диплома про освіту), оскільки функції служби охорони праці можуть виконувати інші працівники підприємства або керівник в порядку сумісництва, з проходженням відповідної підготовки з наданням посвідчення з проходження перевірки знань з охорони праці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію зазначеної закупівлі затвердженно у новій редакції
Інженер- кошторисник
Дата подання: 23 березня 2021 16:44
Дата відповіді: 25 березня 2021 11:19
Шановний Замовнику. За умовами Тендерної документації розрахунки договірної ціни мають бути підписані сертифікованим інженером- кошторисником, який наявний в штатному розписі учасника. Нашим підприємством для виконання розрахунків договірної ціни залучений сертифікований інженер-проектувальник у частині кошторисної документації за договором ЦПД згідно ст. 901 ЦК України. Просимо надати роз’яснення, щодо відповідності наявності сертифікованого інженера-кошторисник залученого за договором ЦПД вимогам Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В оновленій тендерній документації викладено: "Розрахунки мають бути підписані сертифіцированим інженером-кошторисником учасника". Отже, у разі надання кошторисної документації підписаної сертифікованим інженером-кошторисником, залученим за договором ЦПХ, така документація відповідатиме вимогам тендерної документації та не буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації затвердженої Замовником та оприлюдненою в електронній системі відповідно до Закону.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-18-003405-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТДВ "Агробуд", Код ЄДРПОУ:00416410
Дата подання: 23 березня 2021 12:16
Дискримінація Учасника
Відомості з реєстру
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 березня 2021 15:57
Тендерну документацію зазначеної закупівлі затверджено у новій редакції
Номер вимоги: UA-2021-03-18-003405-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТДВ "Агробуд", Код ЄДРПОУ:00416410
Дата подання: 23 квітня 2021 13:43
Оскарження переможця
Протоколом №40 від 14 квітня 2021 року засідання тендерного комітету Центру соціальних служб Одеської міської ради про визначення переможця відкритих торгів на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт «Поточний ремонт нежитлових приміщень четвертого поверху адміністративно-житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. 1-а Сортувальна, 38-А» Учасника торгів ТОВ «БУД-МАРКА» було визнано переможцем відкритих торгів, незважаючи на порушення при підготовці тендерної документації, а саме:
1. У своєму листі №591 від 02 квітня 2021 року «Лист-роз’яснення щодо ненадання окремих підтверджуючих розрахунків проектно-кошторисної документації» в п.4 ТОВ «БУД-МАРКА» зазначає, що не надає розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельної організації, оскільки розрахунок загальновиробничих витрат та адміністративних витрат здійснено за усередненими показниками, розрахованих за методичними рекомендаціями Мінрегіонбуду, з застосуванням до них понижуючих коефіцієнтів Н38=0,4123 та Н39=0,7821 у зв'язку з відсутністю ведення обліку вищезазначених витрат у фінансовому звіті підприємства за попередній 2020 звітний рік. Проте хочемо зазначити, що не ведення на підприємстві адміністративних та загальновиробничих витрат є порушенням Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 "Витрати" (П(С)БО 16) затверджено наказом Міністерством фінансів України від 31 грудня 1999 року № 318. Додаток АВ «Адміністративні витрати» — квартальний додаток, який подається у складі декларації з податку на прибуток.У Податковій декларації з податку на прибуток підприємства, форма якої затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 30 грудня 2013 року № 872, адміністративні витрати відображаються у складі загальної суми інших витрат у рядку 06 Декларації та відокремлюються у рядку 06.1 Декларації. Тобто, ТОВ «БУД-МАРКА» порушує законодавство.
2. Відповідно до п.3 «Інша інформація» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна тверда) Учасника повинна бути розрахована відповідно до державного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ,,Правила визначення вартості будівництва” (далі - ДСТУ) Розмір кошторисної заробітної плати визначається для розряду 3,8 відповідним розрахунком згідно з Порядком затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника учасника в режимі повної зайнятості та з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів.» На вимогу даного пункту Учасником ТОВ «БУД-МАРКА» у складі пропозиції були надані відповідні розрахунки у файлах «44. Кошторис поточний ремонт.PDF», «45-9. РПЗК». та «46 Інформаційна модель поточний ремонт.imd». У наданих розрахунках ТОВ «БУД-МАРКА», зокрема у файлі «45-2 Пояснювальна записка», врахована середньомісячна кошторисна заробітна плата у розмірі 9863,46 грн. Дійсно, зазначений розмір відповідає розрахунку показника рівня кошторисної заробітної плати, яка визначена на підставі даних організації- ТОВ «БУД-МАРКА», проте жодним разом не відповідає вимогам Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281, виходячи з якого мінімальний розмір заробітної плати, який доцільно використовувати при складанні кошторисної документації станом на дату подання пропозиції (а саме 02.04.2021) становить не менше 10628,39 грн. для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8. Також хочемо зазначити, що при розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації ТОВ «БУД-МАРКА» Поточний ремонт нежитлових приміщень четвертого поверху адміністративно-житлового будинку за адресою: вул. Сортувальна, 38-А, м. Одеса (розрахунковий період 2021 р.) Учасник ТОВ «БУД-МАРКА» враховує у пункті «Розмір прожиткового мінімуму, встановлений для працездатних осіб на 01 січня календарного року» прожитковий мінімум на 1 січня 2020 року в розмірі 2102 грн, в той час як будівництво планується у 2021 року, в якому цей показник складає 2270 грн.
ТДВ «Агробуд» вважає, що тендерний комітет Центру соціальних служб Одеської міської ради неправомірно визнав ТОВ «БУД-МАРКА» переможцем відкритих торгів на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт «Поточний ремонт нежитлових приміщень четвертого поверху адміністративно-житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. 1-а Сортувальна, 38-А» незважаючи на дані порушення. Вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ «БУД-МАРКА» як таку, що не містить всіх документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути
Згорнути
1. У своєму листі №591 від 02 квітня 2021 року «Лист-роз’яснення щодо ненадання окремих підтверджуючих розрахунків проектно-кошторисної документації» в п.4 ТОВ «БУД-МАРКА» зазначає, що не надає розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельної організації, оскільки розрахунок загальновиробничих витрат та адміністративних витрат здійснено за усередненими показниками, розрахованих за методичними рекомендаціями Мінрегіонбуду, з застосуванням до них понижуючих коефіцієнтів Н38=0,4123 та Н39=0,7821 у зв'язку з відсутністю ведення обліку вищезазначених витрат у фінансовому звіті підприємства за попередній 2020 звітний рік. Проте хочемо зазначити, що не ведення на підприємстві адміністративних та загальновиробничих витрат є порушенням Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 "Витрати" (П(С)БО 16) затверджено наказом Міністерством фінансів України від 31 грудня 1999 року № 318. Додаток АВ «Адміністративні витрати» — квартальний додаток, який подається у складі декларації з податку на прибуток.У Податковій декларації з податку на прибуток підприємства, форма якої затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 30 грудня 2013 року № 872, адміністративні витрати відображаються у складі загальної суми інших витрат у рядку 06 Декларації та відокремлюються у рядку 06.1 Декларації. Тобто, ТОВ «БУД-МАРКА» порушує законодавство.
2. Відповідно до п.3 «Інша інформація» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна тверда) Учасника повинна бути розрахована відповідно до державного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ,,Правила визначення вартості будівництва” (далі - ДСТУ) Розмір кошторисної заробітної плати визначається для розряду 3,8 відповідним розрахунком згідно з Порядком затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника учасника в режимі повної зайнятості та з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів.» На вимогу даного пункту Учасником ТОВ «БУД-МАРКА» у складі пропозиції були надані відповідні розрахунки у файлах «44. Кошторис поточний ремонт.PDF», «45-9. РПЗК». та «46 Інформаційна модель поточний ремонт.imd». У наданих розрахунках ТОВ «БУД-МАРКА», зокрема у файлі «45-2 Пояснювальна записка», врахована середньомісячна кошторисна заробітна плата у розмірі 9863,46 грн. Дійсно, зазначений розмір відповідає розрахунку показника рівня кошторисної заробітної плати, яка визначена на підставі даних організації- ТОВ «БУД-МАРКА», проте жодним разом не відповідає вимогам Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281, виходячи з якого мінімальний розмір заробітної плати, який доцільно використовувати при складанні кошторисної документації станом на дату подання пропозиції (а саме 02.04.2021) становить не менше 10628,39 грн. для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8. Також хочемо зазначити, що при розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації ТОВ «БУД-МАРКА» Поточний ремонт нежитлових приміщень четвертого поверху адміністративно-житлового будинку за адресою: вул. Сортувальна, 38-А, м. Одеса (розрахунковий період 2021 р.) Учасник ТОВ «БУД-МАРКА» враховує у пункті «Розмір прожиткового мінімуму, встановлений для працездатних осіб на 01 січня календарного року» прожитковий мінімум на 1 січня 2020 року в розмірі 2102 грн, в той час як будівництво планується у 2021 року, в якому цей показник складає 2270 грн.
ТДВ «Агробуд» вважає, що тендерний комітет Центру соціальних служб Одеської міської ради неправомірно визнав ТОВ «БУД-МАРКА» переможцем відкритих торгів на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт «Поточний ремонт нежитлових приміщень четвертого поверху адміністративно-житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. 1-а Сортувальна, 38-А» незважаючи на дані порушення. Вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ «БУД-МАРКА» як таку, що не містить всіх документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 квітня 2021 16:08
Відповідно до пункту 4.3 ДБН Д.1.1-1-2000 «Правила визначення вартості будівництва» (затверджені Наказом Державний комітет будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 року № 174) кошти на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій визначаються на підставі усереднених показників, наданих Держбудом, тобто Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Отже, переможець дотримався вимог чинного законодавства при складанні кошторисної документації.
Вирішення питань щодо дотримання переможцем вимог П(С)БО не відноситься до компетенції Замовника.
Відповідно до пункту 5 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів (затверджено Наказом Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України) визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва. Тобто, учасник (підрядник) самостійно визначає розмір заробітної плати.
ТОВ «БУД-МАРКА» надало у складі пропозиції всі документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Отже, підстави для відхилення пропозиції ТОВ «БУД-МАРКА» відсутні
Вирішення питань щодо дотримання переможцем вимог П(С)БО не відноситься до компетенції Замовника.
Відповідно до пункту 5 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів (затверджено Наказом Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України) визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва. Тобто, учасник (підрядник) самостійно визначає розмір заробітної плати.
ТОВ «БУД-МАРКА» надало у складі пропозиції всі документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Отже, підстави для відхилення пропозиції ТОВ «БУД-МАРКА» відсутні
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2021 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУД-МАРКА" |
736 968,00
UAH з ПДВ
|
732 744,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Укрбудконстракшн |
759 000,00
UAH з ПДВ
|
735 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТДВ "Агробуд" |
828 164,00
UAH з ПДВ
|
828 164,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД" |
840 000,00
UAH з ПДВ
|
840 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУД-МАРКА" #43101397 |
Рішення скасоване |
732 744,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 16:11
|
|
ТОВ "БУД-МАРКА" #43101397 |
Переможець |
732 744,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2021 16:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 квітня 2021 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 16:43
|
Дод.угода №1.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2021 16:23
|
Договір № 67.pdf | укладений |
28 квітня 2021 16:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |