Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ДК 021:2015) – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги догляду і підтримки людей, які живуть з ВІЛ у Дніпропетровській області) 2 напрямки, 12 найменувань
Очікувана вартість
10 424 142,21 UAH
UA-2021-03-18-001847-c 770d409ee62644dc85520d97cb65a54d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кремень Артем Максимович

080683400306 a.kremen@phc.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 40524109
Місцезнаходження: 04071, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Ярославська, 41
Контактна особа: Кремень Артем Максимович
080683400306
a.kremen@phc.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У зв’язку з тим, що замовником було двічі відмінено тендер на закупівлю через відсутність достатньої кількості учасників, замовником було прийнято рішення, керуючись п. 1 ч. 2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», провести переговорну процедуру закупівлі, при цьому, предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника залишити без змін у порівнянні з вимогами, що були визначені замовником у тендерній документації неуспішних закупівель.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2021 10:30
Оскарження наміру укласти договір: 29 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32466 послуга
(ДК 021:2015) – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги догляду і підтримки людей, які живуть з ВІЛ у Дніпропетровській області) 2 напрямки, 12 найменувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ярославська, б.41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 3.1.Оплата за цим Договором здійснюється Замовником щомісячно на підставі погодженої Замовником звітної документації Виконавця за фактом наданих Послуг та підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за місяць протягом 5 (п'яти) банківських днів з моменту підписання Сторонами такого Акту. 3.2.Замовник за заявкою Виконавця може здійснити попередню оплату в розмірі до 30% (тридцять відсотків) від орієнтовної місячної вартості Послуг за кожний календарний місяць, що становить не більше ________________ грн. (_________ ______________________________ гривень ____ коп.) з урахуванням ПДВ (для неплатників ПДВ – сума передоплати зазначається без урахування ПДВ). Гранична сума попередньої оплати, що може бути оплачена Замовником за перший місяць дії Договору, розраховується пропорційно кількості днів надання Виконавцем Послуг в першому місяці. У разі здійснення попередньої оплати, така оплата здійснюється Замовником на підставі виставленого Виконавцем рахунку та на строк не більше одного місяця. Рішення про можливість здійснення передоплати приймається Замовником самостійно на підставі поданої Виконавцем заявки. Остаточний розрахунок за місяць, в якому надавалась Послуга, здійснюється Замовником на підставі погодженої Замовником звітної документації Виконавця за фактом наданих Послуг та підписаного Акту приймання-передачі наданих послуг за місяць протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Сторонами такого Акту з урахуванням здійсненої попередньої оплати. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

18 березня 2021 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2021 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2021 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ "БЛАГОДІЙНЕ ТОВАРИСТВО "ВСЕУКРАЇНСЬКА МЕРЕЖА ЛЮДЕЙ, ЯКІ ЖИВУТЬ З ВІЛ/СНІД" М. КРИВИЙ РІГ
#33759737
Переможець 10 424 142,21
UAH з ПДВ
18 березня 2021 10:30

Документи

18 березня 2021 10:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2021 10:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ "БЛАГОДІЙНЕ ТОВАРИСТВО "ВСЕУКРАЇНСЬКА МЕРЕЖА ЛЮДЕЙ, ЯКІ ЖИВУТЬ З ВІЛ/СНІД" М. КРИВИЙ РІГ
#33759737
10 424 142,21
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2021 10:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2022 18:44
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2022 18:39
ду 6 договір 102.pdf зміни до договору
11 травня 2022 18:32
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2022 13:26
ДУ 5 Договір 102 (Дніпропетровська обл ДІП) ЗФ.pdf зміни до договору
04 лютого 2022 13:21
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 16:11
ДУ 4 Договір 102 ЗФ.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 16:11
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 14:07
ДУ 3 Договір 102 ЗФ.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 14:05
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 09:10
ДУ 2 Договір 102 (Дніпропетровська обл ДІП) ЗФ.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 09:09
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 10:36
Договір 102 (Дніпропетровська обл ДІП) ЗФ.pdf укладений
05 квітня 2021 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 червня 2022
Сума оплати за договором: 9 514 929,56
UAH (в тому числі ПДВ 1 585 821,59 UAH)