Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт електричних мереж в багатоквартирному будинку за адресою: вул. Азовстальська, 43/6 м. Маріуполь»
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2021-03-18-000394-c cee79bbafc2d4cfca291c89d8838488f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Проценко Ірина Валеріївна

+380629574180 complexx323208@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Азовжитлокомплекс
Код ЄДРПОУ: 32320788
Місцезнаходження: 87529, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Воїнів-Визволителів, 82
Контактна особа: Проценко Ірина Валеріївна
+380629574180
complexx323208@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2021 08:36
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Оплата здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту підписання акту здачі-приймання виконаних робіт У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій банківський рахунок.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт електричних мереж в багатоквартирному будинку за адресою: вул. Азовстальська, 43/6 м. Маріуполь»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, МАРІУПОЛЬ, вул.Азовстальська,43/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту підписання акту здачі-приймання виконаних робіт У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій банківський рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2021 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2021 09:14
3. Вимоги до кваліфікації учасників (НОВА РЕДАКЦІЯ 19.03.2021).docx
19 березня 2021 09:14
1. ТЗ нова редакція від 19.03.2021.docx
18 березня 2021 08:36
5. Проект договору.docx
18 березня 2021 08:36
4. Форма цінової пропозиції.doc
18 березня 2021 08:36
2. Дефектний акт.doc
18 березня 2021 08:36
Оголошення new.docx
19 березня 2021 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2021 08:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2021 09:14
3. Вимоги до кваліфікації учасників (НОВА РЕДАКЦІЯ 19.03.2021).docx
18 березня 2021 08:36
3. Вимоги до кваліфікації учасників.docx
19 березня 2021 09:14
1. ТЗ нова редакція від 19.03.2021.docx
18 березня 2021 08:36
1. ТЗ.docx
18 березня 2021 08:36
5. Проект договору.docx
18 березня 2021 08:36
4. Форма цінової пропозиції.doc
18 березня 2021 08:36
2. Дефектний акт.doc
18 березня 2021 08:36
Оголошення new.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 18 березня 2021 13:20
Дата відповіді: 18 березня 2021 14:31
Доброго дня. 1.Згідно Додатку 3 до оголошення в п 1.1 вказано про надання наступних документів: 6) копію сертифікату відповідності на блоки віконні. 7) копію сертифікату відповідності продукції: пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних блоків. 8) копію сертифікату пожежної безпеки на профілі для віконних блоків 9) копію протоколу контрольних випробувань віконних блоків с ПВХ профілю. 10) Лист-гарантія про відповідність вікон вимогам діючого санітарного законодавства України, та безпечність для здоров’я людини: теплоізоляція (теплозахист), вентиляція (повітрообмін), надійність захисту від проникнення дощової води; звукоізоляція, вогнестійкість, надійність екс-плуатації. В дефектному акті про вікна та данні вироби інформації не зазначено. 2.Яка саме сума коштів з місцевого бюджету, а якаи саме мештанців будинку зідно данної пропозиції.Чи будуть зібрані кошти мешканцями будинку на початок виконання робіт? 3.У Додатку 7 до тендерної документації в п.7 про які саме рементно-будівельні роботи на покрівлях будівлі. Про що саме ідеться при виконанні поточного ремонту електричних мереж? Які саме роботи згідно дефектроно акту будуть виконуватися на покрівлі будинку? В такому разі уточніть поверховість даного будинку. Заздалегідь дякуємо за віповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Сталася технічна помилка, завантажено не відповідний до даної закупівлі файл.Додаток №3 буде викладений у новій редакції
2. Частка мешканців - 10 %. Кошти вже зібрані в повному обсязі
3. До Додатку №7 будуть внесені відповідні зміни.
Дякуємо за доречні зауваження.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОФІМАРСЕРВІС 20 000,00
UAH
20 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

26 березня 2021 22:21
Техніка.pdf
26 березня 2021 22:21
Статут_стор.13-21.pdf
26 березня 2021 22:21
Статут_стор.1-12.pdf
26 березня 2021 22:21
Статут.pdf
26 березня 2021 22:21
ИНН_Чудинов_ЕВ.jpg
26 березня 2021 22:21
Відомості.pdf
26 березня 2021 22:21
витяг-_единий_податок.pdf
26 березня 2021 22:21
Виписка_з_держреeстру.pdf
26 березня 2021 22:21
щодо ліцензії .pdf
26 березня 2021 22:21
Пропозиція .pdf
26 березня 2021 22:21
МТБ .pdf
26 березня 2021 22:21
Лист гарантія .pdf
26 березня 2021 22:21
Згода з договором .pdf
26 березня 2021 22:21
Договор суб .pdf
26 березня 2021 22:21
Довкілля .pdf
26 березня 2021 22:21
Довідка АД (2).pdf
26 березня 2021 22:21
довідка .pdf
26 березня 2021 22:21
Гарантія .pdf
26 березня 2021 22:21
Відомості .pdf
26 березня 2021 22:21
r_285_1_ПД_КБ3а.pdf
26 березня 2021 22:21
285_ДЦ_ДЦ.pdf
26 березня 2021 22:21
285_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
26 березня 2021 22:21
285_1_2-1_ПД_КБ2В.pdf
26 березня 2021 22:21
27_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.xls
26 березня 2021 22:21
27_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
26 березня 2021 22:21
27_ДЦ_ИВР.xls
26 березня 2021 22:21
27_ДЦ_ДЦ.xls
26 березня 2021 22:21
27_ДЦ_ДФ_2-1-1.xls
26 березня 2021 22:21
27.imd
26 березня 2021 22:21
5. Проект договору (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОФІМАРСЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОФІМАРСЕРВІС
#41913473
Переможець 20 000,00
UAH
29 березня 2021 10:24

Документи

29 березня 2021 10:24
Електронний підпис
29 березня 2021 10:22
Протокол визнання.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2021 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОФІМАРСЕРВІС
#41913473
20 000,00
UAH
Документи

Документи

29 березня 2021 10:24
Електронний підпис
29 березня 2021 10:22
Протокол визнання.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 липня 2021 10:22
Електронний підпис укладений
15 липня 2021 10:11
Додаткова угода.docx зміни до договору
15 липня 2021 10:02
Повідомлення про внесення змін до договору.docx зміни до договору
15 липня 2021 10:02
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 10:44
ДОГОВОР....docx укладений
12 квітня 2021 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 38/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 38/21
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML