Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5
DК 021:2015: 09310000-5 Electrical energy
DК 021:2015: 09310000-5 Electrical energy
Очікувана вартість
312 194 400,00 UAH
UA-2021-03-17-016135-c ● 0d2a092c4b1f4556af20887ba3f4ce81
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ГОЛОВНОГО КАХОВСЬКОГО МАГІСТРАЛЬНОГО КАНАЛУ |
Код ЄДРПОУ: | 01034662 |
Місцезнаходження: | 74822, Україна , Херсонська область обл., Каховський р-н, смт. Любимівка, вул. Індустріальна, буд. 4 |
Контактна особа: |
Дмитро Миколайович Гончаров +380553641046 dzo.kanal@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | UPRAVLINNYA GOLOVNOGO KAKHOVSKOGO MAGISTRALNOGO KANALU |
National ID: | 01034662 |
Contact point: |
Goncharov Dmytro Mykolayovich +380553641046 dzo.kanal@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 березня 2021 18:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 312 194 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 560 972,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6200000 UAH |
Publication date: | 17 березня 2021 18:03 |
Enquiries until: | 21 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 27 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 травня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 312 194 400 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 560 972 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Всі інші документи (видані відповідними установами, підприємствами, організаціями), що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Електронна гарантія. Тендерна пропозиція учасника повинна супроводжуватися документом, що підтверджує забезпечення забезпечення тендерної пропозиції, який повинен бути поданий у формі гарантії (далі - банківська гарантія) в електронному форматі з кваліфікованим електронним підписом гаранта банку. Основні вимоги до банківської гарантії: безповоротна, безумовна, згідно з якою перше зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії виконується відповідно до Положення про операції банків за гарантіями в національній та іноземній валютах, затверджена Правлінням Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
Розгорнути
Згорнути
Всі інші документи (видані відповідними установами, підприємствами, організаціями), що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Електронна гарантія. Тендерна пропозиція учасника повинна супроводжуватися документом, що підтверджує забезпечення забезпечення тендерної пропозиції, який повинен бути поданий у формі гарантії (далі - банківська гарантія) в електронному форматі з кваліфікованим електронним підписом гаранта банку. Основні вимоги до банківської гарантії: безповоротна, безумовна, згідно з якою перше зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії виконується відповідно до Положення про операції банків за гарантіями в національній та іноземній валютах, затверджена Правлінням Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian.
All other documents (issued by relevant institutions, enterprises, organizations) relevant to the tender offer may be drawn up in both Ukrainian and Russian, and if these documents are provided in another language, they must be translated into Ukrainian and translated (or authenticity of the translator's signature) must be notarized or legalized in the manner prescribed by the legislation of Ukraine. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.Electronic warranty. The tender offer of the bidder must be accompanied by a document confirming the provision of security of the tender offer, which must be submitted in the form of a guarantee (hereinafter - a bank guarantee) in electronic format with an qualified electronic signature of the guarantor's bank. Basic requirements to the bank guarantee: irrevocable, unconditional, according to which the first obligation is borne by the bank, the form and content of the bank guarantee is executed in accordance with the Regulations on banks' operations on guarantees in national and foreign currencies, approved by the Board of the National Bank of Ukraine from 15.12 .2004 № 639.At the location of the Customer's objects in the territory of the Kherson region and Zaporizhzhya region, in particular: Trinity village, Dubivka village, Kostyantynivka village, Chkalovo village, Ivanivka village. Zaporizhzhia region: Yakymivka (detailed in Annex No. 3 to the Tender Documentation).
Розгорнути
Згорнути
All other documents (issued by relevant institutions, enterprises, organizations) relevant to the tender offer may be drawn up in both Ukrainian and Russian, and if these documents are provided in another language, they must be translated into Ukrainian and translated (or authenticity of the translator's signature) must be notarized or legalized in the manner prescribed by the legislation of Ukraine. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.Electronic warranty. The tender offer of the bidder must be accompanied by a document confirming the provision of security of the tender offer, which must be submitted in the form of a guarantee (hereinafter - a bank guarantee) in electronic format with an qualified electronic signature of the guarantor's bank. Basic requirements to the bank guarantee: irrevocable, unconditional, according to which the first obligation is borne by the bank, the form and content of the bank guarantee is executed in accordance with the Regulations on banks' operations on guarantees in national and foreign currencies, approved by the Board of the National Bank of Ukraine from 15.12 .2004 № 639.At the location of the Customer's objects in the territory of the Kherson region and Zaporizhzhya region, in particular: Trinity village, Dubivka village, Kostyantynivka village, Chkalovo village, Ivanivka village. Zaporizhzhia region: Yakymivka (detailed in Annex No. 3 to the Tender Documentation).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
124878000 кіловат-година
Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Херсонська область, с.Ольговка, с.Тавричанка, смт.Чаплинка, смт.Н.Троїцьке, с.Дубівка, с.Костянтинівка, с.Чкалово, смт.Іванівка. Запорізька область: смт. Якимівка (більш детально зазначено у додатку №3 до тендерної документації), За місцем знаходження об’єктів Замовника на території Херсонської області та Запорізької області, зокрема: Херсонська область: смт.Любимівка, м.Каховка, м.Н.Каховка, м.Скадовськ,
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
DК 021:2015: 09310000-5 Electrical energy
CPV: 09310000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Споживач оплачує фактично спожиту електроенергію відповідно до фактичних показників засобів обліку електроенергії на кінець розрахункового періоду. Оплата вартості електроенергії за договором здійснюється на підставі акта приймання-передачі електричної енергії. Термін оплати протягом 60 календарних днів з дня отримання акта приймання-передачі електричної енергії. Джерело фінансування кошти державного бюджету України.The consumer pays for the electricity actually consumed according to actual indications of the means of electricity metering at the end of the billing period. Payment for the cost of electricity under the contract is made on the basis of the act of acceptance transmission of electricity. Payment term within 60 calendar days from the date of receipt of the act of acceptance transmission of electricity | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Яка річна потреба в кВт/год
Дата подання: 19 березня 2021 09:59
Дата відповіді: 24 березня 2021 14:43
Шановний Замовнику!
Вами оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою UA-2021-03-17-016135-c з очікуваною вартістю 312 194 400,00 з кількістю електричної енергії 124878000 кіловат-година та відкриті торги з публікацією англійською мовою UA-2021-02-02-017075-a з очікуваною вартістю 312 194 400,00 з кількістю електричної енергії 111498000 кіловат-година.
Просимо Вас надати пояснення з документальним підтвердженням НАЯВНОСТІ фінансування в розмірі очікуваної вартості закупівлі UA-2021-03-17-016135-c на очікувану вартість 312 194 400,00 та НАЯВНОЇ потреби оголошених відкритих торгів UA-2021-02-02-017075-a на очікувану вартість 312 194 400,00.
Виходячи з оприлюдненої вами інформації загальна річна потреба електричної енергії складає 236376000 квт/год. Просимо Вас підтвердити чи спростувати інформацію.
Також, просимо Вас зазначити яка загальна кількість кВт/год є необхідною задля виробничої потреби у Замовника на рік?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Замовник не уникає проведення відкритих торгів, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 року) (далі – Закон) який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, що підтверджується інформацією розміщеною в системі Прозорро.
Всі інші питання не стосуються цієї процедури закупівлі, зокрема : не мають жодного відношення до опублікованої тендерної документації та не впливають на якісну підготовку тендерних пропозицій з боку потенційних учасників.
Таким чином, Замовником повністю дотримано вимоги ч.10. ст.3 Закону.
Всі інші питання не стосуються цієї процедури закупівлі, зокрема : не мають жодного відношення до опублікованої тендерної документації та не впливають на якісну підготовку тендерних пропозицій з боку потенційних учасників.
Таким чином, Замовником повністю дотримано вимоги ч.10. ст.3 Закону.
Рзрахунок ціни
Дата подання: 25 березня 2021 14:47
Дата відповіді: 30 березня 2021 10:44
Доброго дня! Відповідно до Додатку А Додатку 3 Тендерної документації Цпрогн.рдн. визначається як ціна в гривнях за 1 кВт*годину електричної енергії, яка відповідає середньозваженій ціні РДН ОЕС України за відповідний місяць 2021 року (найближчий за який є статистична інформація), без ПДВ. Оскільки, кінцева дата подання тендерних пропозицій та дата аукціону можуть бути у різних місяцях, то і найближча статистична інформація може відноситись до різних місяців року в залежності від того яку дату брати за базову точку відліку. Зважаючи на викладене, просимо дати роз’яснення, відносно до якої дати розраховувати Цпрогн.рдн.: відносно кінцевої дати подання тендерної пропозиції чи відносно дати аукціону?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Орієнтуватись в даному випадку потрібно на кінцеву дату подання тендерних пропозицій.
Щодо оплати за спожиту електричну енергію
Дата подання: 30 березня 2021 10:04
Дата відповіді: 02 квітня 2021 13:29
Шановний замовнику, зміст оголошення про закупівлю та зміст тендерної документації містить вимоги та умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) які не відповідають вимогам пункту 4.12 розділу IV ПРРЕЕ (згідно з яким рахунок за спожиту електричну енергію оплачується не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду), що містить ознаки порушення як Закону України «Про ринок електричної енергії» так і порушення Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема у недотриманні передбаченої статтею 41 вимоги про обов'язкову відповідність договору про закупівлю вимогам ст. 275 Господарського кодексу України (абзац другий ч. 1 даної статті визначає: Окремим видом договору енергопостачання є договір постачання електричної енергії споживачу. Особливості постачання електричної енергії споживачам та вимоги до договору постачання електричної енергії споживачу встановлюються Законом України "Про ринок електричної енергії") .
Просимо виправити помилки та привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства та встановити вимоги щодо строку оплати відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» та пункту 4.12 розділу IV ПРРЕЕ, згідно з яким рахунок за спожиту електричну енергію оплачується не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповідь наступного змісту: Умовами оприлюдненого оголошення та тендерної документації зазначено, що «Споживач здійснює оплату за фактично спожиту електричну енергію за фактичними показами засобів обліку електричної енергії по закінченні розрахункового періоду. Оплата вартості електричної енергії за договором здійснюється на підставі акту приймання-передачі електричної енергії - строк оплати протягом 60 календарних днів від дати отримання акту приймання-передачі електричної енергії»
Не можна погодитися з доводами, викладеними у Вашому запитанні з наступних підстав. Включаючи положення відстрочення платежу на 60 днів до тендерної документації Замовник виходив із фінансових можливостей підприємства, своєчасної виплати заробітної плати, оплати податків і зборів, проведення своєчасних ремонтів насосно-силового обладнання та механізмів, об’єктів інфраструктури управління, та здійснення видатків на придбання обладнання та матеріалів для забезпечення безперебійної роботи Управління Головного Каховського магістрального каналу (далі – Управління). Управління ніяким чином не порушив норми законодавства (зокрема, Господарського кодексу України), оскільки статтею 1057 Цивільного кодексу України передбачено умови відстрочення або розстрочення оплати товарів, робіт та послуг (комерційних кредит). Наголошуємо на тому, що положення про відстрочення платежу, встановлене виходячи із фінансового становища Управління та з метою вибору Учасників, які зможуть здійснювати поставку на зазначених умовах та не є дискримінацією учасників. Навпаки, Ваша пропозиція щодо внесення змін до тендерної документації поставить Управління в скрутне фінансове становище. Вами не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведені вище умови тендерної документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведені вище умови тендерної документації порушують Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови. Умови тендерної документації відповідають практиці проведення відкритих торгів, яка склалась наразі в Україні. На підставі вищевикладеного Ваша пропозиція не приймається Замовником.
Не можна погодитися з доводами, викладеними у Вашому запитанні з наступних підстав. Включаючи положення відстрочення платежу на 60 днів до тендерної документації Замовник виходив із фінансових можливостей підприємства, своєчасної виплати заробітної плати, оплати податків і зборів, проведення своєчасних ремонтів насосно-силового обладнання та механізмів, об’єктів інфраструктури управління, та здійснення видатків на придбання обладнання та матеріалів для забезпечення безперебійної роботи Управління Головного Каховського магістрального каналу (далі – Управління). Управління ніяким чином не порушив норми законодавства (зокрема, Господарського кодексу України), оскільки статтею 1057 Цивільного кодексу України передбачено умови відстрочення або розстрочення оплати товарів, робіт та послуг (комерційних кредит). Наголошуємо на тому, що положення про відстрочення платежу, встановлене виходячи із фінансового становища Управління та з метою вибору Учасників, які зможуть здійснювати поставку на зазначених умовах та не є дискримінацією учасників. Навпаки, Ваша пропозиція щодо внесення змін до тендерної документації поставить Управління в скрутне фінансове становище. Вами не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведені вище умови тендерної документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведені вище умови тендерної документації порушують Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови. Умови тендерної документації відповідають практиці проведення відкритих торгів, яка склалась наразі в Україні. На підставі вищевикладеного Ваша пропозиція не приймається Замовником.
Невідповідність у тендерній документації
Дата подання: 31 березня 2021 14:47
Дата відповіді: 05 квітня 2021 14:26
Шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації наявні наступні невідповідності: у проекті договору (Додаток 4) зазначений обсяг купівлі електричної енергії 111 498 000 кВт*год, а у тендерній документації та відповідних додатках до неї - 124 878 000 кВт*год. Просимо виправити наведені невідповідності шляхом внесення змін у тендерну документацію.
Відповідь: Шановний учаснику, Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення та прийнято рішення про внесення змін до додатку №4 до тендерної документації. Найближчи часом зміни будуть внесені й на виконання вимог статтей 10 та 24 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднено в електронній системі закупівель. Дякуємо.
Звернення
Дата подання: 02 квітня 2021 12:27
Дата відповіді: 07 квітня 2021 15:22
Голові Державної аудиторської служби України
04070, м. Київ, вул. Петра Сагайдачного, 4
Пліс Геннадію Володимировичу
Директору Національного антикорупційного бюро України
03035, м.Київ, вул. Василя Сурикова, 3
Ситнику Артему Сергійовичу
Голові Служби безпеки України
01601, м. Київ, вул. Володимирська, 33
Баканову Івану Геннадійовичу
Директору Територіального управління
Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Мелітополі
вул. Індустріальна, буд. 89, м. Мелітополь, Запорізька область, 72316
Гаврилюку Ігорю Дмитровичу
Копія: Голові державного агентства водних ресурсів України
01004, Україна, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 8
Шліхті Валентину Михайловичу (davr@davr.gov.ua)
Копія: Голові Херсонської обласної державної адміністрації
73000, м.Херсон, площа Свободи, 1
Козирю Сергію В'ячеславовичу
Копія: Міністерство аграрної політики та продовольства України
Роману Лещенко
Копія: Голові ГС «Асоціація Водокористувачі»
kozhemyakina.lolita@gmail.com
Володимиру Хвостову
Копія: Голові ГС «Всеукраїнська Аграрна Рада»
info@uacouncil.org press@uacouncil.org
Копія: Замовнику
ЗВЕРНЕННЯ
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі публічних закупівель ProZorro Замовником – Управлінням Головного Каховського магістрального каналу (01034662 код ЄДРПОУ) електричної енергії оголошено закупівлі:
1. UA-2021-02-02-017075-a з очікуваною вартістю 312 194 400 грн. з ПДВ; кількість потреби в кВт/год - 111 498 000; період постачання до 31.12.2021р.; вартість за 1 кВт/год – 2,80 грн.з ПДВ
2. UA-2021-03-17-016135-c з очікуваною вартістю 312 194 400 грн. з ПДВ; кількість потреби в кВт/год - 124 878 000; період постачання до 31.12.2021р.; вартість за 1 кВт/год – 2,49 грн.з ПДВ
Аналізуючи закупівлі, нами було виявлено порушення в діях Замовника Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» - планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-02-017075-a
Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua річний план закупівель UA-P-2021-02-02-019500-a щодо електричної енергії на очікувану вартість 312 194 400 грн. Таким чином, 02.02.2021р. Управлінням Головного Каховського магістрального каналу підтверджено наявність. По процедурі відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2021-02-02-017075-a прийняло участь 2 учасників. Учасником ТОВ «ЕК ЕНОЛЛ» подано Скаргу до Антимонопольного комітету України в якій оскаржується рішення Замовника про ненаправомірний допуск до аукціону учасника ТОВ «Херсонська обласна енергетична компанія». Розгляд скарги призначено на 31.03.2021року.
Посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-17-016135-c
17.03.2021р. Управління Головного Каховського магістрального каналу оприлюднює на сайті https://prozorro.gov.ua другий річний план UA-P-2021-03-17-014910-c на очікувану вартість 312 194 400 грн. та розміщує оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2021-03-17-016135-c де кінцевий строк подання пропозицій – 17.04.2021р.
Необхідно зазначити, що затверджена тендерна документація складена аналогічно вимогам інших замовників в Херсонській області, які підпорядковані Державному агентству водних ресурсів України.
Отже, з огляду на наведе вище в Управління Головного Каховського магістрального каналу виникла додаткова потреба у здійсненні закупівлі електричної енергії в річній кількості 236 376 000 квт-год.
19 березня 2021 року через електрону систему закупівель https://prozorro.gov.ua замовнику було поставлено питання: «Шановний Замовнику! Вами оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою UA-2021-03-17-016135-c з очікуваною вартістю 312 194 400,00 з кількістю електричної енергії 124878000 кіловат-година та відкриті торги з публікацією англійською мовою UA-2021-02-02-017075-a з очікуваною вартістю 312 194 400,00 з кількістю електричної енергії 111498000 кіловат-година. Просимо Вас надати пояснення з документальним підтвердженням НАЯВНОСТІ фінансування в розмірі очікуваної вартості закупівлі UA-2021-03-17-016135-c на очікувану вартість 312 194 400,00 та НАЯВНОЇ потреби оголошених відкритих торгів UA-2021-02-02-017075-a на очікувану вартість 312 194 400,00. Виходячи з оприлюдненої вами інформації загальна річна потреба електричної енергії складає 236376000 квт/год. Просимо Вас підтвердити чи спростувати інформацію. Також, просимо Вас зазначити яка загальна кількість кВт/год є необхідною задля виробничої потреби у Замовника на рік?»
Тендерний комітет Управління Головного Каховського магістрального каналу 24 березня 2021 року надає відповідь наступного змісту: «Шановний учаснику, повідомляємо, що Замовник не уникає проведення відкритих торгів, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 року) (далі – Закон) який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, що підтверджується інформацією розміщеною в системі Прозорро.
Всі інші питання не стосуються цієї процедури закупівлі, зокрема : не мають жодного відношення до опублікованої тендерної документації та не впливають на якісну підготовку тендерних пропозицій з боку потенційних учасників.
Таким чином, Замовником повністю дотримано вимоги ч.10. ст.3 Закону.»
Проаналізувавши відповідь Замовника від 24.03.2021р. встановлено, що відповідь надана не по суті заданого питання тому, як відсутня відповідь на питання №1 Просимо Вас надати пояснення з документальним підтвердженням НАЯВНОСТІ фінансування в розмірі очікуваної вартості закупівлі UA-2021-03-17-016135-c на очікувану вартість 312 194 400,00 та НАЯВНОЇ потреби оголошених відкритих торгів UA-2021-02-02-017075-a на очікувану вартість 312 194 400,00 та на питання №2: Виходячи з оприлюдненої вами інформації загальна річна потреба електричної енергії складає 236376000 квт/год. Просимо Вас підтвердити чи спростувати інформацію. Питання №3: Також, просимо Вас зазначити яка загальна кількість кВт/год є необхідною задля виробничої потреби у Замовника на рік? Відповідно до Закону голова та секретар комітету несуть відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Додатково:
Очолює Управління в.о.начальника Шукрута О.М., який і є ініціатором оголошення двох закупівель разом з тендерним комітетом в особі:
Голова – Гончаров Д.М.
Заступник голови – Шевченко О.В.
Секретар – Забалуєва Н.М.
Члени: Фесина А.А.; Шведов З.Є.
Припинити це просто. Потрібно суворо карати осіб за такі рішення. Таким чином є умисел (бо з необережності таке просто не можливо зробити) та дані неефективні управлінські рішення, дії керівника стосовно несвоєчасного забезпечення електричною енергію призводять до того, що не виконуються основні та загальні роботи по своєчасному забезпеченню водокористувачів та підтримці у працездатному стані державних меліоративних систем.
Дані дії говорять виключно про лобіювання інтересів певного кола осіб (керівного складу як цього Управління, а також управлінь водного господарства на чолі Держводагенства), що в подальшому зупиняють виробничий процес (основний напрямок діяльності Замовника) початок поливного сезону з метою забезпечення зрошення сільгоспвиробників.
25 березня 2021 року в приміщенні Херсонської обласної державної адміністрації на чолі з її головою була організована зустріч. Очільник області зазначив, що ціни на зрошення мають бути обґрунтованим та прозорим. Тобто аграрії мають чітко бачити, за що вони сплачують кошти. Він доручив, аби до наступної зустрічі, яка відбудеться наступного тижня, Басейнове управління нижнього Дніпра надало розрахунки видатків підприємства. Це потрібно, щоб чітко бачити обґрунтування збільшення ціни на зрошення.
З цією позицією погодилися й агровиробники, які були присутні на сьогоднішній зустрічі. Також вони підкреслили на важливості стабільної подачі води на поля, аби уникнути зриву поливного сезону.
Отже, наведені вище дії з боку начальників всіх управлінь свідчать виключно про зрив поливного сезону 2021 року.
Просимо всіх здійснити аналіз, дослідження, моніторинг, розслідування ситуації, яка складала в Херсонській області з грудня 2020 року на закупівлю електричної енергії.
Звертаємося до Держводагенства: Просимо підтвердити затверджені кошторисні призначення на очікувані вартості закупівель оголошених даним Замовником. Об’єднавши всі звернення просимо Вас з’ясувати чим керувався Замовник під час визначення очікуваної вартості 1 кВт-год та чому визначено вартість 1 квт-год різну на одній територіальній одиниці України в Херсонській області.
Звертаємося до ДАСУ: Здійснити неупереджений моніторинг закупівель Управління Головного Каховського магістрального каналу.
Звертаємося до всіх уповноважених органів: Просимо провести розслідування та притягнути до відповідальності посадових (службових) осіб Замовника у разі встановлення порушень чинного законодавства України.
Згідно до частини 5 ст.7 Закону, громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.8 Закону,
ПРОШУ:
1. Перевірити інформацію щодо наведених у зверненні закупівель та здійснити щодо них заходи контролю за дотриманням законодавства у сфері закупівель, розпочати моніторинг у разі підтвердження порушень.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у строк, встановлений ЗУ «Про звернення громадян». У випадку виникнення питань, будь ласка звертайтесь електронною поштою на адресу виконавця
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Замовника діє виключно в межах чинної нормативної бази. Допущення жодних порушень Закону не вбачаємо. Вважаємо Ваше звернення безпідставним.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-17-016135-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ", Код ЄДРПОУ:38157139
Дата подання: 07 травня 2021 16:53
Дата подання: 07 травня 2021 16:53
Скарга на результати прекваліфікації
ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ», ознайомившись з результатами прекваліфікації та проаналізувавши тендерні пропозиції інших учасників процедури закупівлі, вважає, що Замовником безпідставно допущено до аукціону учасника ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія», тендерна пропозиція якого не відповідає встановленим Замовником вимогам
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 травня 2021 17:19
рішення від 12.05.2021 № 10434 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 13 травня 2021 17:16
інформація про перенесення розгляду скарги від 24.05.2021 № 9153.pdf
Дата публікації: 25 травня 2021 19:56
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.06.2021 № 12539.pdf
Дата публікації: 04 червня 2021 15:43
рішення від 03.06.2021 № 12539 .pdf
Дата публікації: 08 червня 2021 21:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Щодо виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12539-р/пк-пз від 03.06.2021р. року та відхилення тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "Херсонська обласна енергопостачальна компанія" за процедурою закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія ) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-17-016135-с відповідно до абзацу першого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Дата виконання рішення замовником: 22 червня 2021 14:00
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 22 червня 2021
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ГОЛОВНОГО КАХОВСЬКОГО МАГІСТРАЛЬНОГО КАНАЛУ |
Код ЄДРПОУ: | 01034662 |
Місцезнаходження: | 74822, Україна, Херсонська область обл., Каховський р-н, смт. Любимівка, вул. Індустріальна, буд. 4 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Херсонська обласна енергопостачальна компанія" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Херсонська обласна енергопостачальна компанія" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 травня 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" |
271 967 800,10
UAH з ПДВ
|
271 967 800,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
22 червня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій