Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38114671 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Наталія Олександрівна Іванюшенко +380567451049 natalya0301@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2021 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2021 15:11 |
Очікувана вартість: | 94 876 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 474 380,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 65000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Джерело фінансування: міський бюджет | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Джерело фінансування: міський бюджет | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2021 16:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2021 16:47 |
ЛК покрів 17.03.rar | |
17 березня 2021 16:47 |
ТД кап.рем покр 17.03.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-21-000056 ● 51647281fb76446791ca53860b82927f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 15:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.05.2021 № 147
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-03-17-015097-c 17.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-26 11:26:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі, що становить складову частину житлових будинків м. Дніпро, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-17-015097-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-31 14:01:30
Пояснення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснюється у повній відповідності до проектно-кошторисної документації (експертного звіту, що виданий за результатом проходження державної експертизи проектної документації на даний об’єкт). Крім того, надаємо відповідне посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено необхідне обгрунтування (що регламентовано постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (із змінами)), в тому числі, і щодо даної процедури закупівлі: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-zhitlovogo-gospodarstva-dniprovskoi-miskoi-radi
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-06-09 14:20:13
заперечення
На підставі ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради надає заперечення до висновку за результатами моніторингу від 03.06.2020 року.
У своєму висновку Державна аудиторська служба України зазначає, що за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, що тендерна пропозиція учасника - переможця не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Так, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником установлено кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону. Перелік установлених критеріїв та документів на їх підтвердження відповідності учасників наведено в додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до таблиці 1 додатку 1 тендерної документації учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію в тендерній пропозиції повинен надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт (за формою відповідно до додатку 4). Згідно із додатком 4 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2021 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Учасник процедури закупівлі ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» у своїй тендерній пропозиції надав підсумкові відомості ресурсів, в пунктах 9-15 розділу ІІ яких передбачив для виконання робіт зазначених у технічному завданні, будуть використовуватися, зокрема автомобілі бортові вантажопідйомністю 3 т і 5 т, кран переносний вантажопідйомністю 1 т, крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10 т, крани на пневмоколісному ходу вантажопідйомністю 16 т, машини бурильно-кранові на автомобілі. При цьому учасник ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 29.03.2021 № 2 про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка не містить інформації про наявність машин, механізмів, визначених у пунктах 9-15 розділу ІІ підсумкових відомостях ресурсів. Крім того, учасник ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» не надав копії документів, що підтверджують наявність у власності або користуванні зазначених машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, та копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію зазначених транспортних засобів, чим недотримано вимог пункту 5 розділу ІІІ, таблиці 1 додатку 1 та додатку 4 тендерної документації. Учасник ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 29.03.2021 № 16, відповідно до якої планується залучити субпідрядну організацію лише для окремих робіт видів, а саме: біовогнезахисту, вогнезахисту дерев’яних конструкцій ферм, арок, крокв, мауерлатів, лат під покрівлю, покриттів на настилів по фермах.
Замовник не згодний з твердженнями наведеними у висновку та вважає, що вказані твердження носять суб’єктивний характер та є такими, що не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель.
Згідно з ч.1 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт (за формою відповідно до Додатку 4). Разом із тим, у додатку 4 зазначено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2021 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Дана вимога стосується виключно машин та механізмів.
У складі тендерної пропозиції Учасника міститься довідка вих №2 від 29.03.2021 року, в якій викладений перелік обладнання та матеріально технічної бази учасника торгів. Також звертаємо Вашу увагу, що у вказаній довідці учасником було зазаначено, що він гаратує, що у разі потреби іі задля якісного виконання робіт, які є предметом закупівлі, з дотриманнямм строків їх виконання ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» буде залучено додаткове обладнання, механізми, транспортні засоби тощо.
Слід зазначити, що у тендерній документації не була встановлена вимога щодо обов'язковості включення у довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази усього переліку машин та механізмів, який викладений у відомості ресурсів. Крім цього, формою довідки було передбачено зазначення тільки власної або орендованої матеріально-технічної бази. Разом з тим, Учасник має право для залучення обладнання машин, механізмів здійснювати інші правочини, передбачені законодавством України. Наприклад, укладати договори надання послуг, зокрема, в вивозу будівельного сміття. В даному випадку, в довідці не є обов’язковим зазначати таку техніку, оскільки, вона не є орендованою або власною. Маємо зауважити, що Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі-орган оскарження) вже розглядалося подібне питання. Позиція органа оскарження зазначена у рішенні № 5504-р/пк-пз від 08.06.2018 року. Так в рішенні зазначається про відсутність порушень у тендерній пропозиції Скаржника. Зокрема, Антимонопольний комітет України пояснює, що документація не містить окремих вимог до переліку техніки, що має бути зазначена у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази. На підставі вищезазначеного, учасник жодним чином не порушив умов тендерної документації. Крім цього, аналогічна позиція викладена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18568-р/пк-пз від 13.12.2019 року.
У зв'язку з вищезазначеним, дії Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради в частині визначення переможцем торгів - ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП», не суперечать законодавству України.
На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти заперечення Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Подано позовну заяву щодо визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу даної закупівлі. |
Дата публікації: | 17 червня 2021 |
Документи:
29 червня 2021 10:07
|
Електронний підпис |
17 червня 2021 12:25
|
Електронний підпис |
29 червня 2021 10:06
|
Рішення суд.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2021 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" |
92 300 937,25
UAH з ПДВ
|
90 936 018,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" |
93 876 637,88
UAH з ПДВ
|
91 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" #41448905 |
Переможець |
90 936 018,47
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 12:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2023 11:28
|
07-2021 звіт.pdf | укладений |
23 січня 2023 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2022 12:34
|
07-2021 ду 4.pdf | зміни до договору |
21 березня 2022 12:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2022 12:00
|
07-2021 ДУ № 3.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2022 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 11:30
|
07-2021 ДУ № 3.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2021 14:30
|
07-2021 ду 2.pdf | зміни до договору |
15 липня 2021 12:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2021 12:09
|
07-2021 ду 1.pdf | зміни до договору |
25 травня 2021 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2021 12:29
|
07-2021.pdf | укладений |
21 квітня 2021 12:06
|
07-2021.pdf | укладений |
21 квітня 2021 12:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору на підставі листа Підрядника, уточнення об'ємів виконаних робіт.Замовник і Підрядник погодились змінити і доповнити договір, а саме перенести кошти з 2021 року на 2022 рік. Коригування редакції Додатка №2 План фінансування та Додатка № 1 Календарний план. |
Номер договору про закупівлю: | 07/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору на підставі акту фактично виконаних робіт, уточнення об'ємів виконаних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 07/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк дії до 31.12.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 07/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3.1; п.14; додаток №1, додаток №2, додаток №3 - у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 07/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору на підстві актів фактично виконаних робіт та на підставі зменшення фактичного фінансування у поточному році. |
Номер договору про закупівлю: | 07/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |