Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2021-03-17-011166-c 2ac42f584f55421dae768eb1c3772d96
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степаненко Людмила

380462941042 logistika@chn.hsc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Чернігівській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611954
Місцезнаходження: 14013, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вулиця Шевченка, будинок 26
Контактна особа: Степаненко Людмила
380462941042
logistika@chn.hsc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2021 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2021 10:00
Початок аукціону: 05 квітня 2021 13:56
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Категорія Замовника: Орган державної влади (пункт перший частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою.Джерело фінансування-кошти державного бюджету. Більш детально у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
310 послуга
Технічне обслуговування та поточний ремонт транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата комплексу послуг з ТО автомобіля проводиться Замовником на підставі підписаних Сторонами актів наданих послуг в термін протягом 30 (тридцять) календарних днів від дати підписання акту наданих послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

17 березня 2021 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2021 14:55
Додаток 9 Проєкт договору.doc
17 березня 2021 14:54
Тендерна документація 2021.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-17-011166-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Мінін Олександр Олександрович, Код ЄДРПОУ:2667912037
Дата подання: 20 липня 2021 15:11
Вимога щодо строку дії тендерної пропозиції
Пунктом 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що строк дії тендерної пропозиції – встановлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція втрачає чинність.
Пунктом 11 частини другої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів (UA-2021-03-17-011166-c) кінцевий строк подання тендерних пропозицій становив 02.04.2021 10:00.
Отже, строк дії тендерних пропозицій закінчився 01 липня 2021 року.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо надати інформацію, чи продовжувався Замовником та учасником ФОП Старікова Я.В. строк дії тендерної пропозиції учасника ФОП Старікова Я.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 липня 2021 17:17
Відповідно до Вимоги №10Т/в від 20.07.2021р.надаємо інформацію, що Замовник не подовжував строк дії тендерної пропозиції в закупівлі № UA-2021-03-17-011166-с та не володіє інформацією про продовження строку дії пропозиції Учасника ФОП Старікова Я.В. Протоколом №70 від 07.07.2021р. Уповноваженою особою було прийнято рішення про скасування рішення про визначення ФОП Старікова Я.В. переможцем а отже і скасування рішення про намір підписання договору за процедурою відкритих торгів № UA-2021-03-17-011166-с та відповідно дискваліфіковано даного Учасника . Після дискваліфікації обох учасників відкритих торгів, Закупівля повинна була бути системою автоматично переведена до статусу 'торги відмінено', але в зв’язку з тимчасовими технічними проблемами на закупівельному майданчику Е-тендер, система повернула обох учасників на епат кваліфікації Учасників. Уповноваженою особою було повторно дискваліфіковано обох учасників протоколами №73 від 13.07.2021р. та №75 від 19.07.2021р. Після проходження повторного періоду оскарження Закупівля системою автоматично буде переведена до статусу 'торги відмінено'.

Документи подані скаржником

20 липня 2021 15:11
Вимога строк дії ТП

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-03-17-011166-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Мінін Олександр Олександрович, Код ЄДРПОУ:2667912037
Дата подання: 21 квітня 2021 17:48
СКАРГА щодо протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою та рішення замовника № 29 від 14.04.2021 року
Головний сервісний центр МВС (далі – ГСЦ МВС) в особі регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Чернігівській області (філія ГСЦ МВС) (далі по тексту - Замовник) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення в електронній системі закупівель ProZorro № UA-2021-03-17-011166-c У процедурі торгів з означеного предмету закупівель прийняли участь наступні учасники: • ФОП Мінін О.О. (ІПН 2667912037) з найнижчою ціновою пропозицією 157879,00 грн. • ФОП "Старікова Я.В. " (ІПН 2894121289) з ціновою пропозицією 157880,00грн. Розкриття пропозиції учасників відбулося 05.04.2021 року. 14.04.2021 року уповноважена особа Замовника прийняла рішення, яке було оприлюднене у вигляді протоколу № 29, відповідно до змісту якого зроблено висновок, що пропозиція учасника ФОП Мінін О.О. (ІПН 2667912037) з найнижчою ціновою пропозицією 157 879,00 грн., визначена як найбільш вигідна, повинна бути відхилена. Уважно ознайомившись з зазначеним Протоколом уповноваженою особою Замовника, я з визначенням та рішенням не погоджуюся, вважаю безпідставним та необґрунтованим, таким, що грубо порушує мої гарантовані законом права, та таким, що грубо суперечить вимогам закону України «Про публічні закупівлі» ст. 5, 11, 31 та тендерної документації замовника, виходячи з наступних підстав: ПІДСТАВА 1. Згідно розділу 2 Додатка 1 до Тендерної документації Замовника (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам Замовника) визначений перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям: На підтвердження відповідності встановленому критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору", Учасник надає інформаційну довідку, складену в довільній формі, що містить наступну інформацію: про наявність досвіду виконання аналогічного договору (ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання). На підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник має надати документи, що підтверджують виконання такого договору: 1. 1. копія договору з додатками та лист-відгук, що підтверджує факт виконання наданого договору. Копія аналогічного договору з додатками має відповідати положенням Цивільного та Господарського кодексів в частині визначення істотних умов договору. У разі невідповідності копії аналогічного договору вказаним вимогам, долучена копія не буде прийматися до розгляду. 2. акт(и) виконаних робіт або наданих послуг, який(і) свідчать про повне виконання умов вищезазначеного договору (згідно п.1) Для підтвердження відповідності встановленому критерію ФОП Мінін О.О. надав довідку № 9Т.6.3 від 01.04.2021 року (файл «6.3. Досвід виконання.pdf»), згідно якої досвід виконання аналогічного договору підтверджено трьома договорами: 1. Договір про закупівлю № 91 від 29.11.2019 року на суму 66 000,00 грн. з Чернігівським обласним центром по нарахуванню виплат, до якого додано акт виконаних робіт та відгук Замовника - Чернігівського обласного центру по нарахуванню виплат. 2. Договір про закупівлю № 745 від 23.11.2020 року на суму 246 446,60 грн. з Головним управлінням Національної поліції у Чернігівський області, до якого було додано акти виконаних робіт. 3. Договір про закупівлю № 43 від 13.04.2020 року на суму 90 000,00 грн. з військовою частиною А1624, до якого було додано відгук Замовника – військової частини А1624. 08.04.2021р. о 16 год. 06 хв. Замовником оприлюднено вимогу, що до усунення невідповідностей, в який висунута вимога, за текстом … для усунення невідповідності просимо дозавантажити копії вказаних документів для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору." 12.04.2021 року, на виконання вимоги Замовника, що до усунення невідповідностей було дозавантажено акти виконаних робіт до Договору про закупівлю № 43 від 13.04.2020 року на суму 90 000,00 грн. з військовою частиною А1624, в кількості п'ятнадцять аркушів (Файл "акти до договору 43"). Таким чином, учасником ФОП Мінін О.О. було надано три аналогічних договори, два з яких повністю підтверджували кваліфікаційні критерії, встановлені Згідно розділу 2 Додатка 1 до Тендерної документації Замовника. Замовником вимагалось надати копію договору з додатками, натомість, учасником ФОП Мінін О.О. надано копії трьох договорів із додатками, два з яких мають повний комплект додатків - акти виконаних робіт та відгуки Замовників. Таким чином, ФОП Мінін О.О. повністю дотримано кваліфікаційні вимоги Замовника, відповідно до його вимог щодо надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Враховуючи вищенаведене, висмикування, окремо, договору з Головним управлінням Національної поліції у Чернігівський області, є спробою свідомої маніпуляції та свідомим порушенням принципів здійснення публічних закупівель уповноваженою особою замовника. ПІДСТАВА 2. Згідно вимог п.3 ч.І Додатку №1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», визначено, за текстом…на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає інформаційну довідку, складену в довільній формі, що містить наступну інформацію про персонал, який буде залучений безпосередньо до ремонту авто: посада, ПІБ, досвід роботи загальний та на займаній посаді, освіта та спеціальність (згідно Додатку 6). Учасник надає копії підтверджуючих освіту документів в складі тендерної пропозиції на кожного залученого до ремонту працівника. Для підтвердження відповідності встановленому критерію ФОП Мінін О.О. надав довідку № 9Т.6.1 від 01.04.2021 року. Мною виконані вимоги Замовника в повному обсязі, щодо надання на всіх працівників, які планується залучити до ремонту автотранспортних засобів Замовника копій документів, підтверджуючих освіту, а саме: ПІБ та посада працівника Тип наданого документу, підтверджуючого освіту працівника Вид та форма освіти працівника, підтверджений наданим документом Мінін О.О. Керуючий СТО / Майстер з діагностики та налагодження електронного устаткування автомобільних засобів Диплом Формальна, інстутиційна освіта Солом'яний А.С. Адміністратор СТО Диплом магістра Формальна, інстутиційна освіта Макаренко О.В. Приймальник замовлень Диплом спеціаліста Формальна, інстутиційна освіта Саломатін Ю.О. Слюсар з ремонту автомобілів Трудова книжка Інформальна, індивідуальна освіта Закружний Р.О. Слюсар з ремонту автомобілів /Рихтувальник кузовів Диплом кваліфікованого робітника Формальна, інстутиційна освіта Тищенко В.М. Слюсар з ремонту автомобілів Диплом молодшего спеціаліста Формальна, інстутиційна освіта Напалько М.В. Слюсар з ремонту автомобілів Диплом молодшего спеціаліста Формальна, інстутиційна освіта. Ющенко Ю.А. Слюсар з ремонту автомобілів Трудова книжка Інформальна, індивідуальна освіта Відповідно до ст.8 Закона України "Про освіту": Держава визнає ці види освіти: формальна освіта, неформальна освіта, інформальна освіта (самоосвіта) Інформальна освіта - це освіта, яка передбачає самоорганізоване здобуття особою певних компетентностей, зокрема під час повсякденної діяльності, пов’язаної з професійною, громадською або іншою діяльністю, родиною чи дозвіллям. Відповідно до ст.9 Закона України "Про освіту": Основними формами здобуття освіти є інституційна (очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна, мережева); індивідуальна (екстернатна, сімейна (домашня), педагогічний патронаж, на робочому місці (на виробництві); дуальна. Здобуття освіти на робочому місці - це спосіб організації навчання здобувачів освіти, завдяки якому оволодіння освітньою програмою (як правило, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти) відбувається на виробництві шляхом практичного навчання, участі у виконанні трудових обов’язків і завдань під керівництвом фахівців-практиків, залучених до освітнього процесу. Особа має право здобувати освіту в різних формах або поєднуючи їх. Тендерна документація Замовника не містить в своєму змісті жодних прямих однозначних вимог щодо відповідного виду освіти, рівня освіти та форми освіти залучених працівників, а також не містить окремих вимог щодо типу підтверджуючих освіту працівників документів (диплом, атестат, сертифікат, довідка, виписка, трудова книжка та ін.), що повинні бути надані Учасником. Надані в складі моєї тендерної пропозиції трудові книжки працівників Саломатіна Ю.О. та Ющенко Ю.А. підтверджують їх освіту, отриману на робочому місті (виробництві) шляхом практичного навчання та виконання трудових обов'язків, тобто інформальну індивідуальну освіту, відповідно до ст. 8, ст. 9 Закона України «Про освіту». Тобто, учасником ФОП Мінін О.О. в повному обсязі виконано вимогу щодо підтвердження досвіду роботи загального та на займаній посаді, освіти та спеціальності залучених працівників, які будуть безпосередньо залучені до ремонту автотранспорту Замовника. Замовник не довів та документально не підтвердив не виконання Учасником вимог Замовника в цій частині, його мотивувальна частина не обґрунтована вимогами власної тендерної документації, відсутнє жодне посилання на діючу законодавчу базу або інший імператив. ПІДСТАВА 3. Згідно вимог п. І п.п. 1 Додатка 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Тендерної документації», Учасник повинен надати: "... Копія документа, що підтверджує право володіння (користування) земельною ділянкою на якій розміщено СТО, зокрема документи, що підтверджують право власності на земельну ділянку, копію договору оренди (суборенди). Також надати копію свідоцтва про право власності приміщень та/або інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна за адресою розміщення СТО Учасника, або копія договору оренди (суборенди) приміщень, при цьому термін дії договору оренди (суборенди) повинен бути не менше терміну дії договору про закупівлю. В складі своєї пропозиції, учасник ФОП Мінін О.О. надано файл «Договір суборенди приміщення. pdf», в якому міститься договір суборенди нежитлового приміщення від 02.03.2020 року № 1С/ВКФ-20, укладений між ПП ВКФ Оптіма (орендар), підписаний виконавчим директором Ботвиною Т.В., що діє на підставі довіреності від 02.01.2020 за № 1 та ФОП Мінін О.О. (суборендар). У вказаному договорі встановлені правові підстави володіння виробничо-складськими приміщенням площею 268 кв.м. по вул Ціолковського, 11А в м. Чернігові. Разом з об’єктом оренди суборендарю надане право користування земельною ділянкою, що прилягає по приміщення (п. 2.2. Договору суборенди) Договір відповідає положенням Цивільного та Господарського кодексів в частині визначення істотних умов договору, а саме про предмет, ціну, строк дії договору та порядок здійснення оплати, умови передачі та повернення об’єкта суборенди. Договір укладено у простий письмовій формі, з зазначенням всіх необхідних реквізитів, та скріплений печатками сторін. На час проведення процедури закупівлі, яка оскаржується, вищезазначений договір є чинним. Інших вимог, крім встановленої Замовником вимоги щодо наданого договору оренди (суборенди), окрім терміну дії, який повинен бути не менше терміну дії договору про закупівлю, документація Замовника не містить, також не містить окремої вимоги щодо необхідності підтвердження інформації з державних реєстрів щодо повноважень осіб, які підписали договір оренди (суборенди) Окремо зазначимо, що на етапі кваліфікації, маючи певні сумніви, Замовник не звертався до Учасника, щодо будь яких уточнюючих питань з цього приводу. Отже твердження Замовника щодо надання ФОП Мініним О.О. в складі тендерної пропозиції недостовірної інформації базується на суб’єктивному припущенні Замовника, побудована на невірному розумінні ним вимог законодавства, та не обґрунтовано вимогами технічної документації замовника. Замовником не доведено про наявність підстав, що можуть поставити під сумнів дієздатність сторін вищезазначеного договору, адже у Замовника відсутня інформація, що означений договір визнано недійсним, або неукладеним, нечинним, або таким, що припинено (розірвано) сторонами, або оспорено (оспорюється) в суді. Замовник не довів та документально не підтвердив надання недостовірної інформації у складі пропозиції учасника ФОП Мінін О.О. Відповідне рішення постійно діючий адміністративної колегії з цього питання вже зафіксовано у другому пункті рішення від 05.03.2021 за № 4317-р/пк-пз. Уповноваженою особою Замовника порушено вимоги ст.11, ст.31 та ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено гарантоване мені законом право на: - добросовісну конкуренцію серед учасників - недискримінацію учасників та рівне ставлення до них - об’єктивне та неупереджене визначення переможця. Я, скаржник, фізична особа – підприємець Мінін О. О. вважаю, що можу зазнати збитків (не отримані доходи, упущена вигода), внаслідок того, що протокол та рішення тендерного комітету Замовника № 374 від 04.12.2020 року ухвалене внаслідок грубого порушення Замовником вимог ст. 5, 11, 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Неправомірні дії уповноваженої особи замовника можуть свідчити про безвідповідальне та непрофесійне ставлення до проведення процедури закупівлі, про навмисне та свідоме порушення вимог чинного законодавства. Відповідно до ст.18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі ( у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбачені цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення… Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП Мінін О.О. (ІПН 2667912037). Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: - прийняти скаргу до розгляду; - встановити наявність порушень при проведенні процедури закупівлі; - зобов’язати Замовника повністю скасувати рішення рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП Мінін О.О. (ІПН 2667912037).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 квітня 2021 11:09
рішення від 23.04.2021 №8880+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2021 11:08
рішення від 06.05.2021 № 9960.pdf
Дата публікації: 12 травня 2021 21:04
Номер скарги: UA-2021-03-17-011166-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Мінін Олександр Олександрович, Код ЄДРПОУ:2667912037
Дата подання: 24 травня 2021 17:39
СКАРГА щодо протоколу прийняття рішення уповноваженою особою № 40 від 14.05.2021 року, та повідомлення про намір укласти договір
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Чернігівській області (філія ГСЦ МВС) (далі по тексту - Замовник) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення в електронній системі закупівель ProZorro № UA-2021-03-17-011166-c. У процедурі торгів з означеного предмету закупівель прийняли участь наступні учасники: • ФОП Мінін Олександр Олександрович (ІПН 2667912037) з остаточною ціновою пропозицією 157 879,00 грн. без ПДВ; • ФОП Старікова Яніна Володимирівна (ІПП 2894121289) з остаточною ціновою пропозицією 157 880,00 грн. без ПДВ; Розкриття пропозиції учасників відбулося 05.04.2021 року. 14 травня 2021 року Уповноважена особа прийняла Рішення № 40, визнати переможцем учасника ФОП Старікову Яніну Володимирівну та прийнято рішення про намір укласти договір з ФОП Старікова Яніна Володимирівна. Відповідно, повідомлення про намір укласти договір з ФОП Старікова Яніна Володимирівна опубліковане Замовником торгів 14.05..2021 року. Уважно ознайомившись з зазначеним Протоколом Замовника, я з визначенням та рішенням не погоджуюся, вважаю необґрунтованими, таким, що грубо порушує мої гарантовані законом права, та таким, що грубо суперечить вимогам закону України «Про публічні закупівлі» ст. 5, ст. 11, ст. 29, ст. 31 та тендерної документації замовника, виходячи з наступних підстав: ПІДСТАВА І: Відповідно до ч.1 розділу ІІІ Тендерної документації та ч.1 Додатку 1 розділу I: Учасники процедури закупівлі для підтвердження кваліфікаційного критерію "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" повинні надати у складі тендерних пропозицій копію документа, що підтверджує право володіння (користування) земельною ділянкою, на якій розміщено СТО, зокрема документи, що підтверджують право власності на земельну ділянку, копію договору оренди (суборенди). Учасник ФОП Старікова Я.В. в складі пропозиції на підтвердження наявності у неї СТО надала договір оренди нежитлового приміщення (СТО) № 05/10/20 від 01.10.2020 року, де згідно ч.1, орендує у ФОП Дрозденко Л.В. нежитлове приміщення (СТО), яке розташоване на першому поверсі будівлі СТО за адресою: м.Чернігів, проспект Миру, 192а. ЖОДНОГО ПОСИЛАННЯ НА ПЕРЕДАЧУ ПРАВА КОРИСТУВАННЯ ЗЕМЕЛЬНОЮ ДІЛЯНКОЮ, НА ЯКІЙ РОЗМІЩЕНО СТО, ВІД ФОП ДРОЗДЕНКО Л.В. ДО ФОП СТАРІКОВОЇ Я.В. наданий в складі пропозиції договір оренду № 05/10/20 від 01.10.2020 року не містить. В пропозиції ФОП Старікової Я.В. відсутній взагалі будь-який документ, що підтверджує право володіння (користування) ФОП Старіковою Я.В. земельною ділянкою, на якій розміщено СТО, частину якого орендує ФОП Старікова Я.В., та яке розташовано за адресою: м.Чернігів, проспект Миру, 192а В файлі "Довідка-СТО", наданому ФОП Старіковой Я.В., надано інформативний лист від правокористувача земельною ділянкою КП "Паркування та ринок", де останній повідомляє, що ФОП Дрозденко Л.В. згідно інвестиційного договору № 14/12/16/012:0276 від 14.12.2016 року здійснила будівництво СТО за адресою: м.Чернігів, проспект Миру,192а, АЛЕ, ЦЯ ДОВІДКА ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ ПРАВА ВОЛОДІННЯ ЧИ ПРАВА КОРИСТУВАННЯ НІ ФОП ДРОЗДЕНКО Л.В. НІ ФОП СТАРІКОВОЙ Я.В. ЦІЄЮ ЗЕМЕЛЬНОЮ ДІЛЯНКОЮ. Копії інвестиційного договору № 14/12/16/012:0276 від 14.12.2016 року, який би міг містити таку інформацію, в складі пропозиції ФОП Старікової Я.В. НЕ НАДАНО. Тобто учасник ФОП Старікова Я.В. не виконала вимоги тендерної документації та не надала в складі пропозиції копію документа, що підтверджує право володіння (користування) земельною ділянкою, на якій розміщено СТО за адресою: м.Чернігів, проспект Миру,192а ПІДСТАВА ІІ: Згідно вимог п.6 розділу ІІІ Тендерної документації: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку 3 до тендерної документації Згідно вимог п.6 розділу ІІІ та Додатку 3 до Тендерної документації Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу, СТО повинна розміщуватися в межах міста Чернігів та мати зручні під’їзди. Для підтвердження надати довідку із планом-схемою проїзду, а також копію документа, що підтверджує право володіння (користування) земельною ділянкою на якій розміщено СТО. Учасник ФОП Старікова Я.В. не надала в складі своєї пропозиції ні довідки із планом-схемою проїзду ні документа що підтверджує право володіння (користування) ФОП Старіковою Я.В. земельною ділянкою, на якій розміщено СТО, за адресою: м.Чернігів, проспект Миру, 192а Файл "Погодження та проект дорожнього руху на СТО", наданий ФОП Старіковою Я.В. в складі пропозиції, не відповідає за адресою адресі СТО ФОП Старіковой Я.В та видано на приміщення СТО за іншою адресою: м.Чернігів, проспект Миру, 192. Тобто жодного відношення до СТО учасника ФОП Старікової Я.В. не має. При цьому, це не є "опечаткою" чи "помилкою" в адресі, в складі пропозиції ФОП Старіковой Я.В. присутні і інші документи, в яких вказано саме адресу: м. Чернігів, проспект Миру,192 (наприклад, файл "Витяг-земельна ділянка") Тобто учасник ФОП Старікова Я.В. не виконала вимоги тендерної документації та не надала в складі пропозиції довідки із планом-схемою проїзду, а також копії документа, що підтверджує право володіння (користування) земельною ділянкою, на якій розміщено СТО за адресою: м.Чернігів, проспект Миру,192а ПІДСТАВА ІІІ: Згідно вимог п.6 розділу ІІІ Тендерної документації: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку 3 до тендерної документації Згідно вимог п.6 розділу ІІІ та Додатку 3 до Тендерної документації Учасник повинен забезпечити: - безпечне зберігання автомобіля Замовника на території СТО, а також мати стоянку для зберігання автотранспортних засобів Замовника (надати її схему розміщення) та цілодобову фізичну охорону, систему відео спостереження. (На підтвердження відповідності вимогам безпеки ТЗ Замовника, надати підтвердження у вигляді копії договору з відповідною охоронною організацією про надання послуг із цілодобової фізичної охорони та відеоспостереження. У разі наявності посади охоронців у штаті підприємства – надати копію наказу про призначення на посаду та копію трудової книжки (першої сторінки та сторінки з інформацією про прийняття на посаду). Учасник ФОП Старікова не надала в складі пропозиції копії договору з відповідною охоронною організацією, що підтверджує безпечне зберігання автомобілів Замовника на території СТО за адресою: м.Чернігів, проспект Миру, 192а Наданий в складі пропозиції ФОП Старікової Я.В. файл "Договір-охорона", а саме договір № 112/1550ОХ про централізовану охорону майна на Об’єкті з реагуванням наряду поліції охорони з приміщення СТО ФОП Дрозденко Л.В. від 06 червня 2018 року. жодним чином не підтверджує відповідність пропозиції ФОП Старіковой вимогам безпеки ТЗ замовника на території СТО ФОП Старіковой Я.В., так як не містить адреси об’єкта охорони. В додатках до вищевказаного Договору перелічені: Дислокація Об’єкта та План (схема) розташування об’єктів, які могли б містити інформацію щодо адреси охороняємого об’єкту, однак, до складу тендерної пропозиції вони не надані. Даний договір міг бути укладений для охорони будь-якого іншого СТО ФОП Дрозденко Л.В., відсутність в пропозиції додатків до Договору, що є невід'ємною частиною наданого Договору, не дозволяє ідентифікувати об'єкт охорони за будь-якою адресою. Виходячи зі ст. 11 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі Закон)до обов’язків уповноваженої особи або тендерного комітету належить, зокрема, об’єктивний та чесний вибір переможця. Однак, незважаючи на численні невідповідності пропозиції ФОП Старіковой Я.В. вимогам тендерної документації., Замовником було визнано ФОП Старікова Яніна Володимирівна переможцем процедури закупівлі. Вважаємо, що дані дії Замовника порушують вимоги Закону та право Скаржника на недискримінацію учасника, рівне ставлення, об’єктивне та неупереджене визначення переможця. Беручи до уваги викладене, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені ст.5, ст.11 Закону України “Про публічні закупівлі”, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо - учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації - учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі Визнавши ФОП Старікову Я.В. переможцем, тендерний комітет замовника порушив вимоги ст.11, ст.31 та ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено гарантоване мені законом право на: - добросовісну конкуренцію серед учасників - недискримінацію учасників та рівне ставлення до них - об’єктивне та неупереджене визначення переможця. Я, скаржник, фізична особа – підприємець Мінін О. О. вважаю, що можу зазнати збитків (не отримані доходи, упущена вигода), внаслідок того, що протокол та рішення уповноваженої особи № 40 Замовника від 14.05.2021 року ухвалене внаслідок грубого порушення Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Неправомірні дії замовника можуть свідчити про безвідповідальне та непрофесійне ставлення до проведення процедури закупівлі, про навмисне та свідоме порушення вимог чинного законодавства. Відповідно до ст.18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі ( у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбачені цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення… Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем відкритих торгів учасника ФОП Старікову Я.В.. Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: - прийняти скаргу до розгляду; - встановити наявність порушень при проведенні процедури закупівлі; - зобов’язати Замовника повністю скасувати рішення про визнання ФОП Старіковой Я.В. . переможцем, та рішення про намір укласти договір з ФОП Старіковой Я.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 травня 2021 10:32
рішення від 26.05.2021 №11688 лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 травня 2021 10:32
рішення від 07.06.2021 № 12772.pdf
Дата публікації: 10 червня 2021 18:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 70 від 07.07.2021р. скасовано рішення, прийняте Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 40 від 14.05.2021р. про визначення фізичної особи-підприємця Старікової Яніни Володимирівни переможцем за процедурою закупівлі — "Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-17-011166-c.
Дата виконання рішення замовником: 07 липня 2021 11:50

Документи подані скаржником

21 квітня 2021 17:46
Скарга
21 квітня 2021 17:46
Скарга

Документи подані замовником

29 квітня 2021 17:57
Протокл УО №29.pdf

Документи подані скаржником

24 травня 2021 17:35
СКАРГа
24 травня 2021 17:35
Скарга

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2021 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Мінін Олександр Олександрович 168 216,40
UAH з ПДВ
157 879,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "Старікова Яніна Володимирівна" 189 217,00
UAH з ПДВ
157 880,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 квітня 2021 15:51
Електронний підпис
08 квітня 2021 15:49
акти до договору 43
01 квітня 2021 22:01
Електронний підпис
01 квітня 2021 21:56
11. СТ 17.pdf
01 квітня 2021 21:56
6.3 Досвід виконання.pdf
01 квітня 2021 21:56
6.2 Довідка МТБ.pdf
01 квітня 2021 21:56
3.2.Схема СТО Мустанг.pdf
01 квітня 2021 21:56
2.Тендерна пропозиція.pdf
01 квітня 2021 21:56
Оптіма Договір.pdf
01 квітня 2021 21:56
Доп. угода охорона сто.pdf
01 квітня 2021 21:56
1 ДСЗН Відгук.pdf
01 квітня 2021 21:56
1 ДСЗН Договір.pdf
01 квітня 2021 21:56
ВЧ А1624 Відгук.pdf
01 квітня 2021 21:56
Договір ВЧ А 1624 _43.pdf
01 квітня 2021 21:56
Договір 745 ГУНП.pdf
01 квітня 2021 21:56
Акти до договору 745.pdf
01 квітня 2021 21:56
Код Минин.pdf
01 квітня 2021 21:56
Витяг ЄДР 25.01.21.pdf
01 квітня 2021 21:56
Виписка ФОП Мінін.pdf
01 квітня 2021 21:56
Тищенко.pdf
01 квітня 2021 21:56
Соломяний.pdf
01 квітня 2021 21:56
Напалько Диплом.pdf
01 квітня 2021 21:56
Минин А.А..pdf
01 квітня 2021 21:56
Макаренко.pdf
01 квітня 2021 21:56
Макаренко 2.pdf
01 квітня 2021 21:56
Закружний.pdf

Конфіденційні документи

01 квітня 2021 21:56
Копії трудових книжок.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Працівники ПП "ВКФ "Оптіми" не надали дозволу на оприлюднення інформації

01 квітня 2021 21:56
копії наказів.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Працівники ПП "ВКФ "Оптіми" не надали дозволу на оприлюднення інформації

01 квітня 2021 21:56
Трудовая Ющенко.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Працівник не надав дозволу на оприлюднення інформації

01 квітня 2021 21:56
Трудовая Соломатин.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Працівник не надав дозволу на оприлюднення інформації

Публічні документи

24 травня 2021 16:42
Електронний підпис
24 травня 2021 16:41
Довідка МВС.pdf
24 травня 2021 16:41
Довідка - податкова.pdf
21 квітня 2021 14:26
Електронний підпис
21 квітня 2021 14:25
Лист-відгук 429.pdf
02 квітня 2021 09:45
Електронний підпис
02 квітня 2021 09:43
Сертифікат HMC12-C41AGCT-0167.jpg
02 квітня 2021 09:43
Ціньова пропозиція.pdf
02 квітня 2021 09:43
Копії дипломів.pdf
02 квітня 2021 09:43
Договір оренди СТО.pdf
02 квітня 2021 09:43
Лист-відгук 279.pdf
02 квітня 2021 09:43
Виписка з ЄДР.pdf
02 квітня 2021 09:43
Лист-відгук 429.pdf
02 квітня 2021 09:43
Договір - охорона.pdf
02 квітня 2021 09:43
ИНН Сарикова.pdf
02 квітня 2021 09:43
сертифікат KMC-C41VB-08CT-0323.jpg
02 квітня 2021 09:43
Погодження - додаток 8.pdf
02 квітня 2021 09:43
Проект договору.pdf
02 квітня 2021 09:43
Довідка - СТО.pdf
02 квітня 2021 09:43
Довідка МВС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мінін Олександр Олександрович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "Старікова Яніна Володимирівна"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Мінін Олександр Олександрович
#2667912037
Рішення скасоване 157 879,00
UAH з ПДВ
07 липня 2021 11:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 квітня 2021 16:06
ФОП "Старікова Яніна Володимирівна"
#2894121289
Рішення скасоване 157 880,00
UAH з ПДВ
07 липня 2021 11:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 квітня 2021 16:34
ФОП Мінін Олександр Олександрович
#2667912037
Відхилено 157 879,00
UAH з ПДВ
13 липня 2021 16:35
ФОП "Старікова Яніна Володимирівна"
#2894121289
Відхилено 157 880,00
UAH з ПДВ
20 липня 2021 13:21

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей За результатом розгляду пропозиції ФОП Мінін О.О. (код ЄДРПОУ 2667912037), керуючись п.16 ст. 29 Закону просимо усунути невідповідності в інформації/документах, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: 1. В пропозиції Учасника відсутні копії документів про освіту працівників Ющенко Ю.А та Соломатін Ю.О. ( в наданих копіях трудових книжок відсутня інформація про освіту, що б підтвердила її отримання вказаними працівниками). Вимога п.3 ч. І Додатку №1 до тендерної документації: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. «На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає інформаційну довідку, складену в довільній формі, що містить наступну інформацію про персонал, який буде залучений безпосередньо до ремонту авто: посада, ПІБ, досвід роботи загальний та на займаній посаді, освіта та спеціальність (згідно Додатку 6). Учасник надає копії підтверджуючих освіту документів в складі тендерної пропозиції на кожного залученого до ремонту працівника.» Для усунення невідповідності просимо дозавантажити копії документів, що підтверджують отримання освіти. 2. Учасник не надає лист-відгук про виконання Договору про закупівлю №745 від 23.11.2020 року та акт(и) виконаних робіт або наданих послуг до Договору №43 від 13.04.20р. про закупівлю послуг з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів, які вказані в Довідці №9Т.6.3 від 01.04.2021. Вимога п.2 ч. І Додатку №1 до тендерної документації: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. «Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання). На підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник має надати документи, що підтверджують виконання такого договору: 1. копія договору з додатками та лист-відгук, що підтверджує факт виконання наданого договору. Копія аналогічного договору з додатками має відповідати положенням Цивільного та Господарського кодексів в частині визначення істотних умов договору У разі невідповідності копії аналогічного договору вказаним вимогам, долучена копія не буде прийматися до розгляду. 2. акт(и) виконаних робіт або наданих послуг, який(і) свідчать про повне виконання умов вищезазначеного договору (згідно п.1).» Для усунення невідповідності просимо дозавантажити копії вказаних документів для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. 3. Вимога п.1 ч. І Додатку №1 до тендерної документації: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. – «…Копія документа, що підтверджує право володіння (користування) земельною ділянкою на якій розміщено СТО, зокрема документи, що підтверджують право власності на земельну ділянку, копію договору оренди (суборенди)).» На підтвердження права користування земельною ділянкою, на якій розміщено СТО та приміщень, в яких розміщено СТО Учасник надав в складі пропозиції наступні документи: 1. Договір суборенди нежитлового виробничо-складського приміщення № 1С/ВКФ- 20 від 02.03.2020 року, укладений між ФОП Мініним О.О. та ПП "ВКФ "ОПТІМА" 2. Договір оренди нежитлових приміщень № 1/ВКФ-19 від 01.02.2019 року, укладений між ПП "ВКФ "ОПТІМА" та ПрАТ "Чернігівоблбуд" 3. Копія свідоцтва на право власності на нерухоме майно 4. Копія державного акта на право постійного користування землею 5. Витяг з Рішенням Чернігівської міської ради від 28.01.2021 року №4/VIII-12. Вивчивши надані ФОП Мініна О.О. документи, а також інформацію, отриману з офіційних джерел Замовник встановив наступне: 1. Рішенням Чернігівської міської ради № 53/VII-22 від 30 квітня 2020 року дочірньому підприємству "Чернігівкомплект" приватного акціонерного товариства "Чернігівоблбуд" БУЛО ПРИПИНЕНО ПРАВО ПОСТІЙНОГО КОРИСТУВАННЯ наданого на підставі Державного акту на право постійного користування землею І-ЧН № 000457-1229 від 07 лютого 2000 року земельною ділянкою, площею 1,0510 га, по вул. Ціолковського, 11-а для обслуговування виробничої бази. Таким чином, Державний акт на право постійного користування землею І-ЧН № 000457-1229 від 07 лютого 2000 року Є НЕДІЙСНИМ, а тому ДП "Чернігівкомплект" приватного акціонерного товариства "Чернігівоблбуд" НЕ МАВ ПРАВА ЗДАВАТИ В ОРЕНДУ ВКАЗАНУ ЗЕМЕЛЬНУ ДІЛЯНКУ іншим особам, оскільки вона йому не належить. Виходячи з наведених обставин, Учасник на період проведення аукціону UA-2021-03-17-011166-c не міг бути законним орендарем земельної ділянки в м. Чернігові по вул. Ціолковського 11-а, де розміщене СТО. Отже, Учасник зазначив у тендерній пропозиції, а саме довідці від 01.04.2021 № 9Т.6.2.1 недостовірну інформацію, і тим самим не підтвердив відповідність як учасника аукціону п. 1 Кваліфікаційних критеріїв, визначеного у Тендерній документації. 2. Крім того, Рішенням Чернігівської міської ради від 28.01.2021 року №4/VIII-12 було надано ПрАТ "Чернігівоблбуд" (код ЄДРПОУ 03333653) дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки по вул. Ціолковського 11-а для розміщення та експлуатації основних, підсобних, і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості з подальшою передачею земельної ділянки в оренду (тобто згідно коду КВЗПЗ 11.02 (землі промисловості, затвердженого Наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010 №548). У відповідності до норм чинного земельного законодавства, діяльність, пов’язана з технічним обслуговуванням та ремонтом автотранспорту повинна здійснюватись на землях громадської забудови (згідно коду КВЗПЗ 03.15 затвердженого Наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010 №548). Таким чином, використання земельної ділянки згідно коду КВЗПЗ 11.02 для здійснення господарської діяльності, пов’язаної з технічним обслуговуванням та ремонтом автотранспорту Є НЕЗАКОННИМ і може передбачати ухилення від сплати податку на землю. Отже, ФОП Мінін О.О. НЕ МОЖЕ здійснювати господарську діяльність на земельній ділянці по вул. Ціолковського 11-а (код КВЗПЗ 11.02). пов’язану з технічним обслуговуванням та ремонтом автотранспорту на законних підставах (без порушень норм земельного та податкового законодавства). Для усунення невідповідності просимо дозавантажити копії документів, що дають право ФОП Мінін О.О. здійснювати господарську діяльність пов’язану з технічним обслуговуванням та ремонтом автотранспорту на земельній ділянці за адресою: м. Чернігів, вул. Ціолковського, 11-а.

Документи

15 квітня 2021 17:38
Електронний підпис
15 квітня 2021 17:36
Протокл УО №29.pdf
12 квітня 2021 18:07
Протокол 26.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Учасник не надає в повному обсязі акт(и) виконаних робіт або наданих послуг до Договору №429 від 15.04.2020р. про закупівлю, які вказані в Довідці №81 від 01.04.2021р. Вимога п.2 ч. І Додатку №1 до тендерної документації: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. «Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання). На підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник має надати документи, що підтверджують виконання такого договору: 1. копія договору з додатками та лист-відгук, що підтверджує факт виконання наданого договору. Копія аналогічного договору з додатками має відповідати положенням Цивільного та Господарського кодексів в частині визначення істотних умов договору У разі невідповідності копії аналогічного договору вказаним вимогам, долучена копія не буде прийматися до розгляду. 2. акт(и) виконаних робіт або наданих послуг, який(і) свідчать про повне виконання умов вищезазначеного договору (згідно п.1).» Для усунення невідповідності просимо дозавантажити копії вказаних документів для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.

Документи

13 липня 2021 16:26
Електронний підпис
13 липня 2021 16:24
Протокол УО № 73.pdf

Документи

20 липня 2021 13:16
Електронний підпис
20 липня 2021 13:16
Протокол УО № 75.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
20 липня 2021 13:21
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі