Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Хмельницька міська дитяча лікарня" Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02004674 |
Місцезнаходження: | 29008, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Степана Разіна 1 |
Контактна особа: |
Дробанова Наталія Євгеніївна +380382670224 hmdl-econom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2021 13:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2021 11:27 |
Очікувана вартість: | 23 577 901,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 117 889,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п’ятнадцяти банківських днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2021 14:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2021 14:30 |
таблиця змін 2.doc | |
26 березня 2021 14:30 |
Тендерна_документація із змінами.docx | |
17 березня 2021 13:04 |
4.4. Додаток_4_Субпiдрядники.doc | |
17 березня 2021 13:04 |
4.3._Додаток_3_Проєкт_договору.doc | |
17 березня 2021 13:04 |
4.2._ДОДАТОК_2_Технiчне_завдання.doc | |
17 березня 2021 13:04 |
4.1._ДОДАТОК_1_Форма_пропозицii.doc | |
17 березня 2021 13:04 |
2.6. Додаток 5 Iнформацiя.doc | |
17 березня 2021 13:04 |
2.0. Оголошення роботи.docx |
26 березня 2021 14:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2021 14:30 |
таблиця змін 2.doc
|
|||
26 березня 2021 14:30 |
Тендерна_документація із змінами.docx
|
|||
17 березня 2021 13:04 |
4.4. Додаток_4_Субпiдрядники.doc
|
|||
17 березня 2021 13:04 |
4.3._Додаток_3_Проєкт_договору.doc
|
|||
17 березня 2021 13:04 |
4.2._ДОДАТОК_2_Технiчне_завдання.doc
|
|||
17 березня 2021 13:04 |
4.1._ДОДАТОК_1_Форма_пропозицii.doc
|
|||
17 березня 2021 13:04 |
2.6. Додаток 5 Iнформацiя.doc
|
|||
17 березня 2021 13:04 |
2.0. Оголошення роботи.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1) Згідно вимог ТД Замовник вимагав надати довідки з обслуговуючих банків Учасника, ТОВ "Галеон" надав довідку «Відомості про учасника» №68 в якій зазначено два обслуговуючих банка, в ТП Учасник надав довідки лише з одного обслуговуючого банку, що є порушенням вимог ТД.
2) Згідно вимог Додатка 4 до ТД учасник не надав інформацію щодо даної вимоги.
3) В складі ТП ТОВ "Галеон" завантажено оригінал трудової книжки на Давидюк В.Р., в якій здійснено запис про прийняття на роботу згідно наказу № 62-к від 10.03.2020 року на посаду виконавця робіт, також завантажено Наказ на прийняття на роботу Давидюк В.Р. № 13-к від 15.09.2019 року на посаду виконавця робіт. Просимо детально Тендерний комітет розглянути дану інформацію та надати законну оцінку.
4) 15 квітня 2021 року ТОВ "Галеон" було завантажено документи переможця, але зміст завантажених документів не відповідає вимогам ТД, так як Довідки завантажені не від переможця процедури закупівлі, а від учасника.
На нашу думку дані порушення є суттєвими. Відповідно п. 1 ст..30 Закону №922, Замовник ВІДХИЛЯЄ тендерну пропозицію в разі якщо 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Просимо ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ РЕТЕЛЬНО ПЕРЕВІРИТИ ПРОПОЗИЦІЮ ТОВ "Галеон" на відповідність вимогам вашої тендерної документації, відповідність кваліфікаційним критеріям згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», законам України, та прийняти справедливе, толерантне, виважене рішення при визначенні переможця тендерної пропозиції, яке відповідає чинному законодавству України.
1. Згідно пп. 3.2.7, п. 2 розділу ІІІ тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції оригінал або нотаріально завірену копію довідки (довідок) з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі, яка видала банківську гарантію та учасник обслуговується у такій банківській установі, із зазначенням реквізитів такого рахунку та інформації про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, що має бути видана протягом останніх 10 днів щодо дати подання пропозиції учасником. На виконання вищевказаної вимоги. ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН" надано відповідні довідки у складі пропозиції, а саме від АТ КБ «Приватбанк» - № 210330SU09410604 вiд 30.03.2021p. і № 210330SU09410806 вiд 30.03.2021p. та від АТ «Український будівельно-інвестиційний банк» - №4139/03-2 від 31.03.2021.
2. Згідно п. 8 розділу ІІІ тендерної документації учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції інформацію, згідно Додатку №4, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/субпідрядників в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт субпідрядника/субпідрядників в обсязі понад 20 % від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до виконання робіт субпідрядника/субпідрядників в обсязі понад 20 %. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН" міститься довідка №52 від 26.03.2021, в якій вказано що субпідрядні організації в обсязі понад 20 % залучатись до виконання робіт не будуть. Окрім того в Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що вказаний додаток надається в разі залучення субпідрядника/субпідрядників для виконання окремих видів робіт в обсязі понад 20% вартості договору про закупівлю. Отже, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН" виконано умову що надання інформації про субпідрядника/субпідрядників в повній мірі відповідно до умов тендерної документації.
3. Щодо надання ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН" трудової книжки на наказу про прийняття на роботу виконавця робіт Давидюка В.Р., повідомляємо що умови тендерної документації не містять вимог про необхідність надання учасниками вищевказаних документів на виконавця робіт. Згідно пп. 3.5.5., п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції мали надати лише оригінали або належним чином завірені копії посвідчень директора та виконроба з «Правил з охорони праці». У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН" міститься посвідчення виконроба Давидюка В.Р. з «Правил з охорони праці».
4. Тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності зазначення в довідка, які необхідно надати на виконання умов встановлених пп. 3.5.9. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації формулювання «переможець». Окрім того, учасники на виконання вищезазначеної умови повинен надати:
• Довідку (витяг), що видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за кримінальне правопорушення з порушенням процедури закупівлі, чи інше кримінальне правопорушення вчинене з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не пізніше ніж за 90 днів відносно дати подання тендерних пропозицій. Вказана довідка можу бути надана у вигляді електронного документу;
• Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону;
• Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.
Тобто в жодному пункті не вказано, що зазначені документи мають містити формулювання «переможець».
Підсумовуючи вищевказане, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН" відповідає вимогам встановленим тендерною документацією. А тому у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-17-000018 ● dbcd27ae2ddb41b9b9400c817d3015d7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2021 14:21 |
16.08.2021 № 434
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 434
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
38 UA-2021-03-17-007900-c 17.03.2021 Комунальне підприємство "Хмельницька міська дитяча лікарня" Хмельницької міської ради (код 02004674) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-28 10:44:03
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі будівельних робіт код згідно ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-17-007900-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник
відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник процедури не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Згідно з підпунктом 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовник вимагає від учасника надання у складі тендерної пропозиції копії аналогічних договорів (не менше двох).
Учасником ТОВ «Галеон» у складі тендерної пропозиції завантажено: договір №1 від 02.03.2019 року, укладений з ТОВ «Ізяславтрансбуд» без додаткової угоди №1 від 22.12.2019, яка є невід'ємною частиною договору. Посилання на додаткову угоду №1 від 22.12.2019 міститься у листі-відгукі ТОВ «Ізяславтрансбуд» від 26.03.2021 №47.
Чому замовником не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «Галеон» як така, що не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-31 13:33:34
Відповідь на запит
Комунальним підприємством «Хмельницька міська дитяча лікарня» Хмельницької міської ради запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь.
Згідно з підпунктом 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовник вимагає від учасника надання у складі тендерної пропозиції копії аналогічних договорів (не менше двох) та документами, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт (достатньо однієї ПФ № КБ-3 із підписами та печатками Замовника, оригінал або копія завірена належним чином). Замовником імперативно вимагалося надання виключно копій аналогічних договорів та документів, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт. Тобто, в тендерній документації відсутня умова «копії аналогічних договорів (не менше двох) з додатками та додатковими угодами», отже необхідності надання у складі тендерних пропозицій ще й додатків та/або додаткових угод до аналогічних договорів не передбачено. А тому тендерна пропозиція ТОВ «Компанія «Галеон» відповідає вимогам тендерної документації.
При проведені зазначеної закупівлі тендерний комітет Замовника керувався принципами встановленими статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням, об’єктивне та неупереджене визначення переможця.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Детально ознайомившись з висновком органу державного фінансового контролю про результати моніторингу закупівлі № UA-2021-03-17-007900-c від 07 вересня 2021 Комунальне підприємство «Хмельницька міська дитяча лікарня» Хмельницької міської ради надає аргументовані заперечення, а саме: За результатами моніторингу уповноваженою особою органу державного фінансового контролю в констатуючій частині зазначено що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Галеон» завантажено: договір №1 від 02.03.2019 року, укладений з ТОВ «Ізяславтрансбуд» без додаткової угоди №1 від 22.12.2019, яка є невід'ємною частиною договору. Посилання на додаткову угоду №1 від 22.12.2019 міститься у листі-відгуку ТОВ «Ізяславтрансбуд» від 26.03.2021 №47. Ми, як Замовник не погоджуємося із вище викладеним з огляду на наступне: Згідно з підпунктом 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовник вимагає від учасника надання у складі тендерної пропозиції копії аналогічних договорів (не менше двох) та документами, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт (достатньо однієї ПФ № КБ-3 із підписами та печатками Замовника, оригінал або копія завірена належним чином). Замовником імперативно вимагалося надання виключно копій аналогічних договорів та документів, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт. Тобто, в тендерній документації відсутня умова «копії аналогічних договорів (не менше двох) з додатками та додатковими угодами», отже необхідності надання у складі тендерних пропозицій ще й додатків та/або додаткових угод до аналогічних договорів не передбачено. А тому тендерна пропозиція ТОВ «Компанія «Галеон» відповідає вимогам тендерної документації. При проведені зазначеної закупівлі тендерний комітет Замовника керувався принципами встановленими статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням, об’єктивне та неупереджене визначення переможця Відповідно, вимога органу державного фінансового контролю щодо розірвання договору є невмотивованою, надмірною та такою що не відповідає дійсним обставинам закупівлі, що неодноразово підтверджено діючою судовою практикою. А тому Комунальним підприємством «Хмельницька міська дитяча лікарня» Хмельницької міської ради висновок буде оскаржений до суду.
2021-09-13 11:07:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 560/12249/21 від 20.09.2021 |
Дата публікації: | 21 вересня 2021 |
Документи:
21 вересня 2021 11:29
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2021 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН" |
19 500 000,00
UAH з ПДВ
|
17 949 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТДВ Промбуд-1 |
22 455 079,20
UAH з ПДВ
|
17 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «Поділля-Інвест Сіті» |
22 548 379,25
UAH з ПДВ
|
18 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ" |
23 023 588,24
UAH з ПДВ
|
22 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН" #39120927 |
Переможець |
17 949 999,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 14:03
|
ДУ Галеон зменшення суми договору.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2023 16:25
|
Реконструкція ДУ 13.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2023 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2023 10:40
|
ДУ 12 Галеон.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2023 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2022 10:55
|
ДУ 11 Галеон.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2022 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2022 13:54
|
ДУ 10 Галеон.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2022 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2022 13:42
|
ДУ 9 Галеон зняття бюджетних асигнувань.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2022 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2022 13:13
|
ДУ 9 Галеон зняття бюджетних асигнувань.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2022 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2022 16:09
|
ДУ 8 Галеон.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2022 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2022 13:16
|
ДУ _7 Галеон.pdf | зміни до договору |
06 липня 2022 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2022 14:45
|
ДУ 6 Галеон.pdf | зміни до договору |
18 травня 2022 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2022 15:52
|
Галеон ДУ _5.pdf | зміни до договору |
23 березня 2022 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2022 15:18
|
ДУ_4 Галеон.pdf | зміни до договору |
04 березня 2022 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 09:18
|
ДУ 3 Галеон.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 10:54
|
ДУ 2 реконструкція.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2021 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2021 12:28
|
ДУ 1 реконструкція.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2021 12:26
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 14:30
|
договір | укладений |
07 травня 2021 14:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна суми передбаченого фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 050521-ДР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна суми передбаченого фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 050521-ДР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна суми передбаченого фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 050521-ДР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через відсутність повногофінансування) |
Номер договору про закупівлю: | 050521-ДР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми буджетних асигнувань на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 050521-ДР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 050521-ДР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Співфінансування |
Номер договору про закупівлю: | 050521-ДР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 050521-ДР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору, зміненшення бюджетних асигнувань |
Номер договору про закупівлю: | 050521-ДР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору, змешення бюджетних асигнувань |
Номер договору про закупівлю: | 050521-ДР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів, зміна розміру фінансування на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 050521-ДР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Часткова зміна джерела фінансування (власні кошти підприємства) |
Номер договору про закупівлю: | 050521-ДР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 050521-ДР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна окремих видів та умов виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 050521-ДР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 050521-ДР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |